|
אתה לא עונה לעניין | |||
|
|||
אני חוזר ומדגיש אני מתחום הפיזיקה וההנדסה . בתחומים אלו השוואה רלוונטית היא מול 10-20 אוניברסיטאות בעולם . ועם כ-10 מדינות . לא מתיחסים בכלל למדינות כמו פולין , צ'כוסלבקיה נורווגיה וכו' ובוודאי איש לא מעלה בדעתו להתיחס למאות ואלפי קולג'ים . אי לכך מקום מאה הוא עמוק מתחת לאדמה . איני יודע מה מקובל במדעי הרוח . | |||
_new_ |
נכון. | |||
|
|||
_new_ |
אתה ממשיך במשלוח מנות קצובות | |||
|
|||
בשביל שיהיה בשר לטענה שלך אתה צריך לנמק את עמדתך (''בתחומים אלו השוואה רלוונטית היא מול 10-20 אוניברסיטאות בעולם''). אבל בעצם אלמוניותך היא אסמכתא מפוארת. | |||
_new_ |
אני תומך בטענותיו של ש. מיכאל | |||
|
|||
_new_ |
דוד, אתה מאופיין בעוורון לטעונים ולהגיון | |||
|
|||
ולא יעזור כל ההגיון שבעולם. אתה ממשיך במעין להג עמום המתחזה למבנה של טעונים כביכול, אך הוא לא. התופעה עצמה מעניינת, אך אתה מתיש באטימותך להגיון ולטיעוני הזולת, אותי לפחות, ואני מניח שלא רק אותי. כנראה שהקריטריון היחיד בעיניך לתקפות טענה היא סמכות ומעמד האומר אותה. דוגמא אופיינית היא תשובתך ללוי: לא התייחסת כלל לטענתו, אלא אמרת ''מי אתה בכלל - אנונימי''. ולי, תאמין לי, כבר אין כוח לאטימות והתקרנפות מכל סוג. ביחוד שדבריך שמנוניים ומשעממים כל כך. | |||
_new_ |
עכשיו, מיכאל, אתה מגייס שקרים..... ! | |||
|
|||
תגובתי ללוי היתה לעניין ''אתה ממשיך במשלוח מנות קצובות'' (תגובה 51670). טענתי שהוא צריך לנמק את עמדתו. מי שכמוך אומר ''לא התייחסת כלל לטענתו,...'' הוא שקרן. באופן כללי תקפות טענה נבחנת בשתי רמות. ראשית נבדק הרעיון ברמה התיאורטית (אם הוא הגיוני בכלל). אם זה נשמע הגיוני אז בוחנים את התיאוריה מול המציאות - באמצעות ניתוח הנתונים (העובדות בשטח...). סמכות ומעמד משמיע הטענה הם רק נקודת משען ראשונית-זמנית. אם הטוען למשל נתפס משקר, כמוך, בדיונים צריך לקחת זאת בחשבון. אבל גם מעמדם של אנשים יותר מכובדים כמו, החוקר הכי מצוטט או חתן פרס נובל, הוא משענת זמנית בלבד. זאת הדרך שלי למרות שאתה מנסה באמצעות שקרים בנושא משני לפגוע ביושר וביושרה שלי. בכלל התגובה שלך כולה היא עדות לכתיבה של מי שמאמין ש''תקפות טענה היא סמכות ומעמד האומר אותה.'' אין הסבר אחר לכל התאורים ושמות התואר בהם אתה משתמש בתגובתך. ----- אשר על כן דרכינו נפרדות. מכאן והלאה, אם לא תשמיץ אותי ברמה האישית אשתדל מאד לא להגיב לדבריך כלל. | |||
_new_ |
????????? | |||
|
|||
''אשר על כן דרכינו נפרדות. מכאן והלאה, אם לא תשמיץ אותי ברמה האישית אשתדל מאד לא להגיב לדבריך כלל.'' שאלה, מר דוד סיון: למה אתה כל כך רוצה שש. מיכאל ישמיץ אותך? למה אתה שם לו תנאים כאלה חריגים שדורשים ממנו בכוח שישמיץ אותך כדי שאתה תתחשב בו???? ותקן אותי אם אתה טועה. | |||
_new_ |
בעבר זה עזר | |||
|
|||
בעוונותי, מדי פעם אני ''כאילו שוכח'' שלהעמיד את מיכאל על ''טעותו'' גורר תקיפות ברמה האישית ללא כל קשר לנושא הדיון. על פי נסיון העבר לאחר הודעה כזו, כשאר אינני מתייחס להודעות שלו התקיפות הללו נעלמות בסופו של דבר ובלצ''ג. יתכן ולא בלצ''ג.... | |||
_new_ |
אמירותיו של דוד הן להג חסר חוט שדרה | |||
|
|||
אל תצפה למצוא אצלו תשובה קוהרנטית למשהו. | |||
_new_ |
שירבוט מילים ואמירות חסרות שחר | |||
|
|||
_new_ |
הצעתי לשניכם | |||
|
|||
הפסקת אש והקמת גדר ביטחון שתיתן לשניכם מרחב יחסית גדול לתגובות הדדיות, אבל עד מרחק מסויים, אותו הגדר לא תיתן לכם לעבור. כמו כן אנחנו נקים כוח התערבות רב-פורומי (לא רב רפורמי אלא משהו כמו רב לאומי) שיוכל לעצור מתקפות של האחד על השני, עד יעבור זעם. כמו כן, אני מציע שתחתמו על אישרור אמנת רומא, כך שהאחד יוכל לתבוע את השני אצל בית משפט הגון ונקי כל אימת שיהיו בינכם סכסוכים אזוריים. אני מציע את עצמי כמזכ''ל ההבנות. מה דעתכם? | |||
_new_ |
מצויין! | |||
|
|||
_new_ |
אתה ממשיך במשלוח מנות קצובות | |||
|
|||
מה שאמרתי אינה העמדה שלי . זו העמדה המקובלת בועדות מיניים אקדמיים . חבר סגל אשר יצא לשבתון באונירסיטה לא יוקרתית יאבד את עולמו . הוא יאלץ לעבוד קשה כדי לנקות את הכתם . במה אלמוניותי היא אסמכתא מפוארת ? גולשים רבים מדי מתיחסים לגופו של גולש ולא לגופו של ענין . האלמוניות מקשה עליהם לפתח תיאוריות פסיכולוגיות . | |||
_new_ |
אלמוניות ואקסיומות | |||
|
|||
כאשר אתה מגיב לא לעניין כאילו הדברים נשלפו מהקשרים אחרים והודבקו כאן יש משמעות לזהות שלך. כאשר אתה טוען שעמדה היא מקובלת בלי לזהות על מי היא מקובלת זה לא נשמע טוב. במקרה כזה זה נשמע כמו אקסיומה לא מבוססת ואז לאלמוניות יש משמעות. אם אתה מזהה ומסביר, כמו כעת, אתה מציג אפשרות לבדוק את הדברים ולכן זה נשמע יותר אמין. במקרה כזה, כאשר אתה ענייני, אין לאלמוניות שלך משמעות מהותית. | |||
_new_ |
אני תומך בטענותיו של הלוי | |||
|
|||
והינה אני מזדהה בשמי, אפריימק'ה. | |||
_new_ |
דוד סתם משרשר שרשראות מילים בלי קשר | |||
|
|||
''כאשר אתה מגיב לא לעניין כאילו הדברים נשלפו מהקשרים אחרים והודבקו כאן יש משמעות לזהות שלך''. דוד, מה שם היה לא לעניין? אתה סתם משרבט מילים ומשפטים הנישמעים קוהרנטיים אך בלי קשר, שימו לב, לנושא המדובר. ''כאשר אתה טוען שעמדה היא מקובלת בלי לזהות על מי היא מקובלת זה לא נשמע טוב. במקרה כזה זה נשמע כמו אקסיומה לא מבוססת ואז לאלמוניות יש משמעות''. האם המשפט למטה אקסיומה? ראשית, הוא מהדהד הגיוני וסביר ולא שרירותי. ושנית, הוא פונה לשכל הישר, ולידע של כל אדם משכיל המצוי בנושא מעט, שכך אכן הדברים. אך דוד בברבוריו. ''אני חוזר ומדגיש אני מתחום הפיזיקה וההנדסה . בתחומים אלו השוואה רלוונטית היא מול 10-20 אוניברסיטאות בעולם . ועם כ-10 מדינות . לא מתיחסים בכלל למדינות כמו פולין , צ'כוסלבקיה נורווגיה וכו' ובוודאי איש לא מעלה בדעתו להתיחס למאות ואלפי קולג'ים . אי לכך מקום מאה הוא עמוק מתחת לאדמה . איני יודע מה מקובל במדעי הרוח'' . דוד, לטובתך, זהה את נקודות החולשה שלך. אתה נישמע כשרלטן המשתמש אמנם בשפה מתונה, אך שימת לב לדברים מגלה שהם לא במקומם, אלא שייכים למשפטים שגורים חגיגיים ו''מכובדים'' במלאי שלך שאתה משרשר אותם בלי קשר לנושא שלפניך. | |||
_new_ |
איך זה בדיוק מסתדר עם מה שכתב בזמנו לדוד | |||
|
|||
ציטוט מדברי שרון: תגובה 27949 ''סיוון היקר. אני מבין היטב את תחושותיך. זעמי תועל למישור הפוליטי. איני איש פוליטי. מדובר בעבודת ענק רב תחומית המשתרעת על אלפים רבים של עמודים. אבהיר: גם ברגע זה ממש מציקים לי בד' אמות. ההצקות נימשכות ביתר שאת מאז 85 . נאמר לי אמירות מסוג: אתה פשפש קטן, אינך יודע עם מה אתה מתעסק, נירצה, נעשה כך, לא נירצה - אחרת. אבל לא ''התעסקתי'' עם איש. עבדתי בחריצות, ללא שבתות וחגים. התוצר המצטבר הזה שימש להחזיקני ב_: תגיד מילה -תאבד הכל. אני סיוון, איש שזכויות האזרח שלו נשללו בפועל על ידי מהלך מתוחכם באוגוסט 75 . למעשה אני נירמס וחסר יכולת מעשית למנוע או להקל מצב בלתי קביל. בגלל היקף החומר, שנימסר וקודם על ידי מספר אנשים רב, הייתי סובר שמדובר, כן, מדובר בפשע נגד האנושות ונגד המדע, דבר שבאופן שבו הוא מבוצע, הוא חסר תקדים בתעובו. מתלווית לו הסתה כלפי. בשביל להציגני כאיש תוקפני, על מנת להצדיק האמצעים הנינקטים למעשה לרמיסת אדם חסר ישע, הרי שאני מתועל על ידי לחצים בלתי פוסקים ומניפולציות שונות להשתלחויות. שיטת הבוזז המתועב שזכה ללגיטימציה ומציג מעשיו כ''מצווה'' היא לחולל התנגשויות. מדובר במעשה חסר תקדים, ככל שידוע לי. סיוון, מותווה כאן דבר לא קביל, גם לא בחברה עבריינית. אסור לתת לזה לעבור. האמצעים, השיטות, כל אלה מצביעים על שימוש עודף במשאבים למטרות ביזה המתועלת לתועלות נוספות. אם מישהו יכול לפתוח פיו, ולהעיד, ובפומבי, קול הססני, ועוד קול, קצת פחות הססני ועוד קול, קולות שיהפכו רבים - הרי שפעלנו כנגד פשיעה חסרת תקדים, והקלנו על חברתנו בכללותה.'' | |||
_new_ |
אמנם מעמדי נפגע וקניני נבזז בקנה מידה גדול, ויש | |||
|
|||
המנצלים זאת לרעה. אדם יוצר וחכם שמעמדו נפגע אמנם עשוי לעיתים להיות מושא לביזוי נוסף בפי קלי מצפון ובעלי יצרים סדיסטים משהו. אכן, תוצא נוסף של היפגעות היא שאנשים כאלה ואחרים מקלים בך ראש, מבזים ומכפישים אף הם, בבחינת כלבים שוטים המצטרפים לחגיגה.. | |||
_new_ |
מיכאל, הנושא הוא השקרים והשרלטנות שלך ורק שלך | |||
|
|||
בהודעתה קודמת כתבתי שלא אגיב לדברים שאת כותב בפורום אלא אם הם יעסקו בהשמצתי. הפעם שוב אתה עוסק בייצור שקרים. התשובה לשאלתך, ''מה שם היה לא לעניין?'' נמצאת בתגובה קודמת. התגובה של לוי (תגובה 51682) מעידה שהוא הבין מה. מאחר ופניתי אליו תשובתו היתה לעניין ואין לי שום טענה לכלול בה. אי ההבנה או היתממות שלך היא הבעיה שלך. אבל זהו רק ''שקר לבן''. שקר ראשון יכול להיחשב כחוסר שימת לב (זה היה השקר בתגובה הקודמת שלך). אבל שקר נוסף, ועוד באותו היום מעיד על שקרן נחוש להשמיץ. מי שעושה זאת לפחות פעמיים ביום אחד הוא ''רע'' לפחות כמו ''הפלגיאריסטים'' עליהם אתה מתלונן כל הזמן. מי, שכמוך מיכאל, מוציא דברים מהקשרם כדי ליצור שקר הוא יותר רע משקרן מדופלם... יתכן שהמילה המתאימה היא שרלטן ..... הציטוט מדברי לוי הוא מתגובה שבאה בעקבות הביקורת שלי על עמדתו. התגובה הזאת של לוי (תגובה 51682) יתרה את נושא האלמוניות, כפי שכתבתי בתגובתי ממנה הבאת רק חלק מההסבר שלי על נושא האלמוניות. כדי, שאולי, תרגיע את השרלטנות שטבועה בך הנה הציטוט המלא (תגובה 51684): ''כאשר אתה מגיב לא לעניין כאילו הדברים נשלפו מהקשרים אחרים והודבקו כאן יש משמעות לזהות שלך. כאשר אתה טוען שעמדה היא מקובלת בלי לזהות על מי היא מקובלת זה לא נשמע טוב. במקרה כזה זה נשמע כמו אקסיומה לא מבוססת ואז לאלמוניות יש משמעות. אם אתה מזהה ומסביר, כמו כעת, אתה מציג אפשרות לבדוק את הדברים ולכן זה נשמע יותר אמין. במקרה כזה, כאשר אתה ענייני, אין לאלמוניות שלך משמעות מהותית.'' אם לא הבנת מיכאל, בסך הכל זוהי תגובה כללית שמנסחת את העמדה שלי על הקשר בין אלמוניות וענייניות. שים לב, מיכאל, שהפיסקה השלישית היא זו שמבחינתי מחסלת את נושא אלמוניותו של לוי. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |