|
מחשבות שווא לגבי טלפטיה וקריאת מחשבות | |||
|
|||
הם מהתסמינים הבולטים של סכיזופרניה. הכרתי בחור חולה בסכיזופרניה והוא טען שהוא מרגיש שעושים מניפולציות על המחשבות שלו בטלפטיה, הוא אפילו נסע למכון ויצמן שיעשו לו בדיקות להמצאות של צ'יפ אלקטרוני במוח שלו. לפיכך הטענה שלך כאילו סכיזופרניה נובעת מגורם חיצוני (טלפטיה) היא בעצם לא פתרון לתעלומת מקור הסכיזופרניה אלא חלק מבעיה של אדם החולה בסכיזופרניה והתנהגותו מושפעת ממחשבות השווא - שהן בעצם המסקנות שלך ששום אדם שפוי לא היה מגיע אליהן דרך דדוקציה לוגית ! | |||
_new_ |
טעונך מעגלי, שים לב | |||
|
|||
אתה מניח מראש שלא יתכן מקור חיצוני לסכיזופרניה. אינך מנמק דחיית השערה כזאת, אלא אומר שהיא ביטוי לסכיזופרניה. באותה מידה ניתן לטעון שהנחת מקור פנימי לסכיזופרנייה היא הנחה של סכיזופרן בעל נטיות אוטיסטיות, המניח שכל תחושה שלו, כל תפיסה של עץ, שולחן, אדם אחר וכד', נובעים מפנימיותו ללא שיש להם מקור חיצוני כלשהו. מוזר, לא? | |||
_new_ |
דדוקציה פשוטה ! | |||
|
|||
אתה כותב המאמר (ולכן חובת ההוכחה היא עליך) אתה טוען שיש גורם חיצוני למחלתתופעת הסכיזופרניה. אין לך שום הוכחה שמוח אנושי יכול לעקל בנוגע לתופעה של גורם חיצוני על מוח האדם. אתה לוקח את המסקנה ההזויה שלך בסעיף הקודם ומצמצם אותה למסקנה הזויה עוד יותר בנוגע לגנים של טלפטיה ויכולת השפעה חיצונית - שוב בלי שום הוכחה קלושה. על אותו משקל אני יכול ''להוכיח'' או לפחות ליצור תיאוריות כאוות נפשי (למשל על חייזרים שיורים קרניים מחללית שמקיפה את יופיטר ובכך גורמים לסכיזופרניה) אני לא צריך להוכיח שהגורם לסכיזופרניה הוא פנימי עד שאתה תוכיח שקיימים ''גנים של טלפטיה'' ומסתובבים בינינו אנשים שיכולים לקרוא מחשבות ולשחק עם מוח של אדם חיצוני כרצונם. אי ההוכחה של הטענה שלך מהווה גורם בהוכחה לטענה שלי כי כל עוד אין לך הוכחה, ברור כי הטענה שלך מעצמה נובעת מסכיזופרניה ממקור פנימי (הסקה על ידי ביטול של הגורם הנוסף) זה אלמנטרי וואטסון ! | |||
_new_ |
שרף הנכבד... | |||
|
|||
הבנאדם...איך לומר - חולה ולוקח תרופות.. זה דבר ידוע במקומותינו | |||
_new_ |
רמי, עבדך הנאמן אינו לוקה בכל חולי נפשי וממילא לא ''לוקח תרופות'' | |||
|
|||
_new_ |
תסמינים של תסביך רדיפה | |||
|
|||
מה לגבי הרעשים הקבועים שאתה שומע, ממקור בלתי ידוע, שמפריעים לך להתרכז ואף לישון? המעקבים אחריך? ההתנכלויות החוזרות והנשנות, לכאורה? | |||
_new_ |
דברי שקר במצח נחושה המייחסים לכותב סימפטומים פארנואידים. מעשה | |||
|
|||
נבלה. | |||
_new_ |
שקר? | |||
|
|||
שקר? הרי כתבת אתה על כך בפורומים אחרים, ועל כך שרק הדלקת הרדיו בעוצמה מסוימת מאפשרת לך להתגבר על הרעשים הללו. | |||
_new_ |
המצאה כיד מוח קודח. בנוסף -- אשר להטרדתך כרגע | |||
|
|||
_new_ |
שטויות | |||
|
|||
הצהרת שהרעשים נמשכים זה זמן רב ושלא הצחת למצוא את מקור הרעש, ושאינך מצליח לישון ללא יצירת רעש נוסף (על ידי הדלקת הרדיו). טענת גם שבנייה ליד ביתך (שהתחילה בשנת 2002, אם זכרוני אינו מטעה אותי) מכוונת כדי להוציא אותך מריכוז. נדמה לי שבאותו מקום דיברת גם על צעירי המחלקה היהודית של השב''כ הפוחזים בעיניך המסתובבים ברחוב אבן-גבירול בתל-אביב. | |||
_new_ |
בדיות בחסות אנונימיות. היכן ניכתב? ראיות! ראיות, בדאי. | |||
|
|||
היכן ניכתב על ''רעש'' כדבריך, ''אי הצלחה לישון'' (כדבריך...), ''בנייה המכוונת... להוציא מריכוז''.. אשר לביקורת על ''המחלקה היהודית'', ניפוח תקציבי ובזבזנות, וגם פעילות סרק פורעת, זה כבר עניין אחר לגמרי.. אלא שאתה מערבב בדיות ודימיון-טופל עם מציאות. מדובר כמובן בניסיון להכפיש את הכותב על ידי יחוס לו של סימפטומים פארנואידים כיד דימיון פרחחי אינטרנט. ושוב, אני חוזר על בקשתי לא להטריד. העובדה שקיימים פרחחי אינטרנט, אינה אמורה לגזול מזמנו של אדם. קיימים גם וירוסים ופעילויות חוליגניות נוספות ברשת, אך יש לשים קץ לשערורייה הזאת של הכפשה בחסות אנונימיות. | |||
_new_ |
אתה דוחה קיום תופעות טלפטיות? מתודולוגיית העדות המתכנסת | |||
|
|||
נתתי עדויות מתכנסות Converging evidence בשפע: למשל - 1)דפוסים קבועים החוזרים ונישנים. 2) דפוסים המזכירים השאה שמאניסטית שבטית, או טרור פסיכולוגי. 3) זאת בסדרה sequence הנראית מוכוונת תכלית ומגמתית. ולא ברצף אקראי. 4) סכיזופרנים מדווחים על הוראות, פקודות, פיתויים ואיומים. דבר זה עומד בהלימה עם 2 ו-3 . הדבר מזכיר דפוסים של שטיפת מוח יותר מדפוסי הזיות אקראיים. כל זה ידוע כ-120 שנה לפסיכיאטרייה, אך אין היא נותנת כל הסבר ל*דפוסים סדורים* אלה. במקום זה היא מתייחסת לכך באופן כוללני תחת ביטויי הגג ''פתולוגיה'' ''הפרעות'', ''שיבושים'' אך אין היא נותנת הסבר ל*מבנה* השיבושים הללו. והרי אלה מזכירים להפליא דפוסי טרור פסיכולוגי בחברה שיבטית, לא יצרנית ואטאביסטית. 5) הלימה עם התייחסויות אפיזודיות ומיסתוריות אך שמופיעות בכל זאת שוב ושוב בספרות, בדרמה, בקולנוע, בתאולוגיה 6) עדויות אנטרופולוגיות. יש לבחון את המשקל המיצרפי של כל הממצאים שאני מביא, דבר הקרוי ''מתודולוגיה של עדות מתכנסת''. ולא לבחון כל ממצא במבודד (למשל, עניין התקשורת הטלפטית של האדם הניאדרטאלי, אי הסבירות של היכחדותו לפתע פתאום לפני 40,000 שנה וכד'). | |||
_new_ |
כל כך הרבה חורים בתיאוריה שלך | |||
|
|||
למשל: לו באמת היו אנשים עם יכולת טלפאטית, למה הם משפיעים דווקא על אנשים מסוימים שאצלם התופעה חוזרת במשך כל החיים שלהם? איך זה שהמחקרים הוכיחו שיש השפעה גבוהה מאוד של תורשה על הסיכוי ללקות בסכיזופרניה? והכי חשוב, למה אותם האנשים בעלי היכולות המורשות להשפיע, לאיים ולתת הוראות דרך טלפטיה לא משפיעים על מנהיגים או על אנשי עסקים חשובים אלא דווקא על אנשים מסוימים בלי שום תכלית נראת לעין? מה הקשר להשאה שמאניסטית שבטית? הוכח אי פעם שקיים דבר כזה? אם אתה מאמין למיתולוגיה האפריקאית אז אתה גם מאמין לאנשים שנהפכים לזאבים או שאתה בוחר במה להאמין רק במידה ואתה יכול להשתמש בזה לקדם את התיאוריות שלך? | |||
_new_ |
ההתייחסות לכך היא: | |||
|
|||
במאמר עצמו, לקראת סופו: ''מהו מקור החשיפות האישית לסוגסטיה סכיזופרנית והנטיה הגנטית של קרובים (כגון תאומים זהים) לחלות במחלה זאת? יתכן שיש אנשים שמוחם ומערכותיהם העצביות הינן פרוצות וחשופות יותר להשאות והתערבות טלפתית פורעת מסוג זה, באנלוגיה למחשב שאינו מוגן על ידי firewall ואנטי-וירוס. נושא פיזיולוגי-גנטי וביוכימי זה קורא למחקר נוסף, במכלול היבטיו. וברשימת ההבהרות: הערה ד' - ההנחה כאן הינה שהמקור הוא חיצוני. אבל את העמידות לתקיפה וחדרנות טלפטית ממקורות חיצוניים קובע ''חוסנן'' של מערכות פיזיולוגיות שונות. נניח, מערכות כולינרגיות מוחיות בין היתר - העשויות להפגע עקב שימוש גבוה באופיאטים או בסטימולנטים, והחשיפות לחודרנות סוגסטיבית-טלפטית תעלה אז). ולשאלתך: והכי חשוב, למה אותם האנשים בעלי היכולות המורשות להשפיע, לאיים ולתת הוראות דרך טלפטיה לא משפיעים על מנהיגים או על אנשי עסקים חשובים אלא דווקא על אנשים מסוימים בלי שום תכלית נראת לעין? ''בלי שום תכלית נראית לעין''? סיפקתי הסבר לכך, בן 4 נקודות, בחלק ההבהרות, סעיפים 7 ו-8: כתוב שם - 7) הדבר משמש: א. לצורך שיעבוד וזריעת טרור נפשי והדברת התודעה (פרקטיקה השגורה במיוחד בחברות שיבטיות עריצות או בסביבות חברתיות טוטליטריות); ב. לצורך ''התעלקות'' על מחשבותיהם היצירתיות של אנשים בעלי כישורים גבוהים למטרת קצירת תגמולים וטובין עקב ''כיוסם'' של רעיונות ואנרגיות אלה; ג. למטרות התעללות וביטוי דחפים סדיסטיים; ד. לצורך הטלת מורא טרוריסטי בפני הלא נודע על החברה האנושית בכללותה. שהרי, כפי שהראו הפילוסוף הצרפתי הגדול מישל פוקו ואחרים, קיומם של חולי נפש הינו גורם מטיל מורא ובעל פוטנציאל אנרכיסטי ומשבש סדר חברתי. זאת עקב העמידה כאן בפני הלא ידוע ובפני טרנספורמציות ושינויים מוזרים וחסרי פשר של החשיבה וההתנהגות האנושית. הדבר פועל לעורר חרדה בפני הסתום ובפני התערערות העשייה וההתנהלות המסודרת שלך עצמך, לכן הפרקטיקה הנפוצה היתה לבודד את המשוגעים ולהרחיקם מעין כל. 8) כאמור, מדובר בגישה לא שגרתית הן לנושא הרישעות והעריצות האנושית, הן לנושא השגת יתרונות מצד בעלי כישורים מיוחדים המסתירים אותם. והן לגבי מקור ההתערבות והחדירה הקישבית האלימה לתוככי תהליכי הקשב והחשיבה של אנשים, שהינם לעיתים בעלי אנרגיות גבוהות או מחוננים ויצירתיים (וקורבנות אלה מוגדרים תכופות עקב חודרנות משבשת זאת כ''סכיזופרנים''). הדבר מביא בטווחי זמן של שנים להתשתם המוחית של הקורבנות ודרדורם ההדרגתי (עד למצב ה''כרוני'' והדמנטי) על חשבון היבנות אלה המפיקים מכך תועלות מגוונות. ''מדוע מתעלקים פחות על אנשים בעלי מעמד וכוח כלכלי או פוליטי'': ניתן להניח שמפעילי התקיפה הקישבית, האמונים על דפוסי פעולה אטאביסטים למדי, חדורי כבוד בפני כוח ומעמד, ויצריהם הסדיסטים מדוכאים בפני בעלי הכוח. ומאידך, הם נותנים דרור ליצריהם במפגש עם חסרי ישע באופן יחסי, אך אנשים מוכשרים. הדבר הולם את התאוריה שהוצבה כאן. הסבר נוסף הוא שההתעלקות, הקוראת בגיל צעיר יחסית של אדם, מונעת ממנו לנצל את יכולותיו להגיע לעמדות כאלה של כוח והשפעה, וסוחטת את משאביו. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |