|
דווקא יש ספק. | |||
|
|||
אין ספק שז'בטינסקי *לא* היה מצטרף לתנועת מנהיגות יהודית, דרכו של פייגלין שונה לחלוטין מדרכו של ז'בוטינסקי כמו גם מדרכו של בגין האב שהיה הראשון לבקש את הפסקת המשטר הצבאי ונתינת זכויות אזרח לערבים, ומדרבו של הרצל. אין ספק גם ששני אישים אלא היו חשובים בהרבה מאשר יאיר ואחימאיר בעיצוב תפיסת עולמו והקמתו של המפלגה שמכונה היום ליכוד. אתם רוצים להצטייר כממשיכי תנועת ז'בוטינסקי, אבל למעשה אין קשר בין תנועתכם לבין התנועות הציוניות, ואתם מהווים היום את תנועה אנטי ציונית שממשיכה בדרכי מתנגדי הציונות החרדים. תנועה שמנסה להפוך את המדינה שהוקמה על סמך חזונו של הרצל, כמדינת לאום, מדינת היהודים, למדינת דת, מדינה יהודית. ראה דבריו של פייגלין עצמו http://www.a7.org/article.php3?id=1562 | |||
_new_ |
דווקא יש ספק. | |||
|
|||
לק''י זבוטינסקי היה איש פוליטי. דרכו נבחנת על פי ההמשכיות הפלויטית לא על פי היהדעות הספרותיות שלו בפולנית - למרות שכמובן הן קובעות ברכה לעצמן. ההמשכיות הפוליטת היחידה של זבוטינסקי היא במנהיגות יהודית. כמובן שמאז מותו עברו שבעים שנה והנתוניעם השתנו מבחינות שונות - הן מבחינת תפרוסת העם היהודי והן מבחינת המצב הבין לאומי וההמשכיות הפוליטית היחידה שלו זה אך ורק במנהיגות יהודית ולא בשום מקום אחר. אליצור | |||
_new_ |
דווקא יש ספק. | |||
|
|||
שוב, אתה ממשיך להתעקש ולכתוב את אותו הדבר ללא שום נימוק. אין קשר המשכי בין ז'בוטינסקי, הציוני החילוני, לבין מנהיגות יהודית, האנטי ציונים הדתיים. הסברתי את זה למעלה, חבל שבמקום לקרוא ולהתיחס לעניין, החלטת לחזור שנית על עמדתך ללא שום נימוק ענייני. | |||
_new_ |
הלאום היהודי אינו הדת היהודית | |||
|
|||
למרות שיש הגורסים בדיוק את זה, בפרט עראפת ושליט סוריה המנוח אסאד - שחזר והידגיש עניין זה, תוך הצגת התפיסה שבני הדת היהודית יכולים לחיות בפלשתין בחסות האיסלאם. אך לגישתו, מכיוון שהיהדות אינה לאום, אין מקום לדרישה לריבונות לאומית. יש אמנם לשים לב לכך כי המפגש היחיד בעולם בין דת וריבונות הוא בשטח הקטן של קריית הוותיקן, בה לדת הקטוליות ולאפיפיור העומד בראשה יש ריבונות. מתוך מאמר ב''אייל'' אודות נאומו הפרוגרמטי של עראפת מה-11דצמבר 2001 (מלון קזבלאנקה ברמאללה ) פרשנות הכותב, המפליגה מעט.. ''היהודים השומרונים חיים כפלסטינים לצדנו, וגם בניו-יורק חיים יהודים כמו נטורי קרתא'' (אומר עראפת). וכותב בעל המאמר: הנימה הברורה של הדברים מנסה להחזיר את הסכסוך לקווים פוליטיים, אולי לאומיים, אבל בהחלט לא דתיים - מעין ''הרי ללא הציונות אנחנו דווקא מסתדרים כמו בני-אדם נורמליים''. האם ערפאת מבקש להפוך את היהודים בישראל למיעוט כמו השומרונים ונטורי קרתא? אולי ערפאת מצפה שישראל תקלוט כמיעוט חלק מפליטי 48' שישובו אליה? את הדברים ניתן לפרש הן לכאן והן לכאן. על כל פנים, שתי הדוגמאות הן של חיים בשלום, ללא אובדן זהות של מי מהצדדים וללא איום על התרבות השלטת. המאמר הכולל מובאות מנאומו הפרוגרמטי של עראפת: לאום יהודי וריבונותו הציונות על גווניה הינה אכן תנועת הלאום היהודי לריבונות טריטוריאלית משלו במולדת ההיסטורית. הנאצים למשל לא ביצעו כל הפרדה בין בן הלאום היהודי שהינו יהודי חרדי, ובין חילוני, או אף נוצרי. סביבת לאום: הדת היהודית כאינדיקציה ללאום יהודי ולא כמגדירה אותו תגובה 1944 | |||
_new_ |
על תכניס לי מילים לפה | |||
|
|||
זה לא מה שאמרתי. | |||
_new_ |
ספק סביר. השאלה מהו בעצם מרחב אפשרות הפעולה | |||
|
|||
של תנועת הליכוד ואנשי חירות המסורתית לנפנף את הסוס הטרויאני הממומן בנדיבות על ידי גורמים ב''עבודה'' (כפי שסוברים כמה מוותיקי התנועה) במסגרת מהלך מסועף לכיבוש השילטון? ידוע זה מכבר שנהגו לשכור אנשים בעלי מראה דוחה במיוחד להתבלט מול מצלמות הטלויזיות בהפגנות הימין. מראה הטיפוסים המשונים שמצלמות הטלויזיה התמקדו בהם ארוכות בעת נאום ראש הממשלה בוועידת הליכוד היפחיד מאד רבים ממצביעי הליכוד. מסע ההכפשה כנגד ראש הממשלה הנבחר נמשך גם הוא, הפעם גם בהשתתפות ה''סוס הטרויאני שלנו'', וכן מהלכים נוספים לכיבוש השילטון. | |||
_new_ |
ספק סביר. השאלה מהו בעצם מרחב אפשרות הפעולה | |||
|
|||
למי ידוע ''שנהגו לשכור אנשים בעלי מראה דוחה במיוחד להתבלט מול מצלמות הטלויזיות בהפגנות הימין''? לי זה לא ידוע. איפה זה כתוב (חוץ מבתגובה שמעלי)? | |||
_new_ |
ספק סביר. השאלה מהו בעצם מרחב אפשרות הפעולה | |||
|
|||
אין קשר בין תגובתי לתגובתך. מעבר לכך תגובתך לא מכילה שום פרט ענייני מעבר לפארנויה האופיינית וחסרת הביסוס במציאות שמאפיינת כותבים רבים בפורום הזה בפרט ותרבות הפוליטית הימנית בישראל בכלל. | |||
_new_ |
האם אינך מכנה פרנוייה גם ''חשש מבוסס היטב''? | |||
|
|||
ואם כך, שימושך במושג אינו השימוש התקין. האם שמאלנים רבים סובלים מנוורוזה היסטרית ושנאה שעברה היפוך נוורוטי - כלומר מופנית כלפי המחזקים אותם, כלפי בסיסי קיומם, כלפי הלאום שלהם ומשאביו, במקום כלפי הפוגעים בהם? שהרי שנאה הוא רגש המופעל באורח תקין נוכח מישהו הפוגע בקיומך. גם אהבת הפוגע בקיומך היא רגש שעבר היפוך נוורוטי. | |||
_new_ |
לא, | |||
|
|||
לא כאשר החשש ''מבוסס'' על עובדות, מה שכלל לא נכון בתגובה תגובה 32175 | |||
_new_ |
לא, vjaa עלובג.מה שכללבתגובה http://www.faz.co | |||
|
|||
כאילו תגובה ''ענינית''. אבל תופעת ההיטפלות העלוקתית החלה בנובמבר 2002 התמדת התופעה, ההיצמדות הטפילית, הסגנון האטום והכבד או סלט המילים - עשויים להעיד על שכר פר היצמדות הניתן לחלאות אנוש. | |||
_new_ |
תגיד אתה בסדר? | |||
|
|||
על מה אתה מדבר? | |||
_new_ |
כסף, כסף, תמורת הצקות | |||
|
|||
_new_ |
מאידך, כשיש הסתת כזבים כנגד מאן דהוא | |||
|
|||
הרי שמצד אחד, עלותה נמוכה יחסית, תלוי. ומאידך היא מאפשרת להוריד את כמות השכר המשולם למציקים - חלק, גבוה יותר בהיררכיה - מקבלים, וחלק, עושים זאת בהתנדבות (''העניין עלינו'' ושאר אמירות שוטים הנישמעים מפוקחים ומגוייסים לעניין כוזב). אבל, בראשית הדבר - יש הכסף, והציפייה לתמורות בעד ה''השקעה''. | |||
_new_ |
מאידך, כשיש הסתת כזבים כנגד מאן דהוא | |||
|
|||
יש לך הוכחות להאשמות המגוכחות שלך, או שזה רק תסביך הרדיפה שלך מדבר? | |||
_new_ |
אהה, שכחתי להעביר לך את התשלום... | |||
|
|||
_new_ |
כסף, כסף, תמורת הצקות | |||
|
|||
את אדוני מי ממן | |||
_new_ |
כסף, כסף, תמורת הצקות | |||
|
|||
באמת מעניין. על פי דף היוצר של מר שרון: http://www26.brinkster.com/yovalr/authors/msharon לא נראה שהוא מועסק במקום עבודה כלשהו מאז שנת 1991. אולי הוא מקבל כסף ממעצמה זרה עבור השחתת זמננו לריק או לחילופין, תמלוגים משירי הלל לאורי מילשטיין http://www.literatura.co.il/show_creations.asp?id=61... (הקישור נערך לאחרונה. עד אתמול הופיעה שם הקדשה לאורי מילשטיין)? | |||
_new_ |
כסף, כסף, תמורת הצקות | |||
|
|||
שכחת את הרווחים ממכירת רב המכר שהוא כתב. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |