|
הראיתם פעם שחיה אחת מציצה על אחרת בעת משגל? | |||
|
|||
ראיתם פעם חיה מציצה על חיה אחרת כאשר היא משתגלת? האם ראיתם שור מזיל ריר כשהוא רואה שדיים של פרה? הקוף מתחמם כשהוא רואה טוסיק אדום ואנו ? והמומחים טוענים שמקורנו מהקוף או לפחות מאב משותף? זו ההוכחה שאנו בני מלאכים שירדו מכוכב אחר הנקרא פורנוסטאר בשביל הנחש (הוא סמל המין כי יש לו שני פינים, אחד מכל צד - אך הוא משתמש רק באחד, והוא לא נוהג לאונן). | |||
_new_ |
הסטת התפקוד המיני באדם -עיצבוב נוסף, עילאי | |||
|
|||
האדם עמל להקים ציויליזציה, וגם בעל צרכים עילאיים נוספים, מעבר לצורכי קיום גרידה (שהרי לכך מספיקים חופן גרגירים, מערה, והזדווגויות אינסטינקטיביות למטרות התרבות). המרכזים המיניים במוח אצל האדם עברו עצבוב נוסף המחבר אותם למרכזי עיבוד אינפורמצייה גבוהים/עילאיים. הפעילות המינית אצל האדם מתחברת תכופות עם רגשות רומנטיים עילאיים, ומשמשת כגורם מוטיבציוני רב כוח להקמת מפעלים אנושיים. זאת במנותק מפונקציית הרבייה. לכן, פעילותו המינית של האדם אינה נחלשת על ידי מעגלים הורמונליים כאצל בעלי חיים, אלא על ידי פונקציות גבוהות המפעילות בין היתר את הדמיון. זוהי נקודת המוצא האנושית. גם הנטייה האנושית להסתאב ולגלוש לרגרסיה קיימת. זאת מבצעת דהגנרציה של המין לסטיות ופטישיזמים למיניהם. כאן דומיננטית גלישה ממערכים גבוהים למערכים מחפשי גרייה ריגושית חיצונית Sensation-seeking / | |||
_new_ |
לעידו: חלק מהפילוסופים הצרפתיים אותם קראת | |||
|
|||
עוסקים בפילפול וקשקשת, במנותק משיקול רב-גורמי עמוק. זה טוב לכל היותר בתור good time של ''סיפור מעניין'' - סהרורי אמנם, הנראה כריאליזם מפוקח. זאת ממש כגבבה מילולית אסטרולוגית. השלם עם הזמן שבזבזת בקריאתם, לא נורא, אך תמיד כדאי להתפתח בכוון רציני ומעמיק. | |||
_new_ |
לעידו: פילסופים נהנתנים אלה גם מתעצלים לכתוב בעצמם | |||
|
|||
העבודה נמסרת לביצוע לתלמידים, התופסים את הפרינציפ הפשוט של דרך הפילפול. הם מנחמים עצמם על חוסר התגמול הממשי ועבודת העבדים, בחשיש בשפע והזיות על הכוח שיפול בחלקם בעתיד. רובם אגב אינם זוכים לכך, ונשארים אלמוניים. המורים, אנשי הבלופריי, מאידך מעבירים את זמנם בזיונים עם כל מה שזז בשטח. | |||
_new_ |
(ללא נושא) | |||
|
|||
למיכאל שלום, קודם כל איני חושב שאתה צודק ברמיזותיך למי שהם ממקורות ההשראה שלי. מקורות ההשראה שלי למען האמת די שונים אם כי נובעים גם בין השאר מאותם פילוסופים אליהם אתה מתייחס. שנית איני בטוח גם ששיפוטך הפסקני לגביהם מדויק כל כך. אני חושש שכנראה החמצת חלקים רבים מהגותם, או שאינך מסוגל (ולכל אחד יש בקטע הזה פשוט טעמים אחרים) להעריך את טעמה או איכותה של הגותם (ואיני אומר שאינך יודע להעריך טעמה או איכותה של הגות אחרת וטובה). בברכה, עידו הרטוגזון | |||
_new_ |
ניתקלתי בעודפות וארכנות מיותרת | |||
|
|||
כאשר רעיון יחיד מגולגל תכופות על פני עמודים רבים מאד, ותוך ווריאציות דלות. | |||
_new_ |
אין לראות בדברי ביקורת, רק הלך רוח תוקפני משהו | |||
|
|||
ולפעמים יש לי סיבות טובות להלך רוח קסחיסטי. מכל מקום, אני מעריך את תגובתך השקולה והאדיבה לתגובתי הדומה הפעם לזו של שוחר כדורגל בריטי מובטל, המחפש קצת קסח. | |||
_new_ |
העניין האישי מתייחס רק להיעדר ניתוח התומך בדברי | |||
|
|||
_new_ |
לעידו: חלק ניכר מהמגיבים כאן, סובלים מפיגור שיכלי! | |||
|
|||
[ הערת המערכת: קובץ פורנוגרפי שצורף להודעה זו הוסר.] אחרת אני לא יודע למה הם כותבים כמו שהם כותבים. לגביהם, האומנות כבר נגמרה עם מותו של ברנר או משהו, אין טעם לדבר על אומנות עכשווית. קשה לי לומר שאני מופתע, במדינה שבה עולות בטלביזיה פרסומות בעד רפורמות המס ושלטי החוצות צועקים ''ציונות זה להתגייס לצהל'' וכדומה. והנה אתה ומר מאן, מגיבים באופן שונה, מבלי לצעוק 'אנטשמי' על כל צורת ביטוי שהממסד הציוני (עדין) לא הפך לתעמולה נאצית. מגוייסי ההסתדרות הציונית שהגיבו כאן עד כה, לא מעונינים כלל בשיח ענייני, הם רוצים אך ורק בשיח הצדקת הציונות, הצנזורה ושאר הצורות הפאשיסטיות האנארכוניסטיות של קיבוע ידע במקומו. אני בספק אם הם כלל מסוגלים לקרוא בלי משקפי ה''הם או אנחנו'' שלהם. בפעם הבאה, טוב יותר יהיה אם תפרסם את מאמריך בשפה אחרת, שכן העיברית הציונית דלה מכדי להכיל ביקורת בתוכה. שלך ידיד מהגולה | |||
_new_ |
פיגור הוא עניין יחסי | |||
|
|||
רע שלום, אכן אני ועידו מסרבים בפירוש לראות בכל תופעה שאינה עולה בקני מידה אחד עם ה'הסברה' הישראלית בישראל ובחו''ל תופעה אנטישמית, וככלל מסרבים לקבל את מגמת 'התקרבנותה' (מלשון קורבן) הסזיפית של מדינה זו. רצון תמידי זה להחזיק בקרנות מזבח הקורבן הנו חולני לשיטתי, ומקיים בקרבו את הדבר עליו אמר לייבוביץ בסרט התעודה של הבמאי אייל סיוון 'עבדי הזכרון': ''אנחנו עושים ומבצעים דברים ללא לקיחת כל אחריות, משום מה שעוללו לנו, ומשום כך כביכול מותר לנו לבצע דברים מחרידים'' (ציטוט חופשי). מעבר לכך אציין כי אינני חושב שהכותבים בפורום זה סובלים מפיגור שכלי כלשונך, או מכל דבר אחר. ישנם בפורום תגובות מעניינות לכוונים מסויימים, הגם שברובן הם מעידות לעיתים על צורה מסויימת קיבעון מחשבתי. אני ממליץ לך לבוא ולקחת חלק פעיל בפורום זה, תוך נסיון להסביר היכן האנשים השונים מקובעים מחשבתית לשיטתך. שלך בברכה אלכס | |||
_new_ |
שרון - קרא את הספר my kenya', של ג'ומו קנייטה | |||
|
|||
קראתי לא מעט ספרות אנתרופולוגית וצפיתי בסרטי מדע לגבי שבטים לפני בוא האדם המערבי. חובה לקרוא את ספרו של ג'ומו קניאטה, באנגלית, MY KENYA. הוא, למשל, מספר על חינוך הילדים למין ועל מנהג שאורח המגיע ממסע רחוק, נותנים לו אוכל, שתיה וכן גם לשכב עם אשת המארח, אבל הוא יודע לקיים מין ללא חדירה. וכן מתאר את התגובות האלימות של המסיונרים והבריטים. כן גם אצל הילידים באוסטרליה, אינדונזיה, האינדיאנים באמריקה הדרומית, המרכזית (אצטקים, אינקא ואחרים), בארצות הברית, באלסקה, וכן גם במזרח כמו בסין, יפן, תאילנד לפני בוא האדם המערבי. מין היה חלק אינטגרלי אבל לא היו האלימות, ההצצה הגסה וכל יתר הסטיות. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |