|
נתן, טכניקת ויכוח בולשביקית מס' 6 - זוכר? | |||
|
|||
אם קשה לך להתמודד עם טיעונים המוצגים בפניך, מצא מום בדרך שבה הם מוצגים: אם הם מוצגים בלינק - תגיד שזו לא הדרך המתאימה להציג טיעונים, אם הם מוצגים בתמונה - תגיד ''לא תעשה לך פסל ומסיכה'', ואם הם מוצגים בקטע רדיופוני - תגיד שכואבות לך האוזניים. | |||
_new_ |
כתבת יותר משתי שורות רצוף, ואיפה הלינק ? | |||
|
|||
_new_ |
דרך אגב עדיין לא הגבת לגבי ז'אן פול סארטר | |||
|
|||
Sartre, Jean-Paul. Anti-Semite and Jew. New York: Grove Press, Inc. אני מניח שהאינטיליגנטים לא צריכים שנתרגם להם את זה.1948. ''Thus the anti-Semite takes pains to speak to us of secret Jewish organizations, of formidable and clandestine freemasonries. Yet if he meets a Jew face to face, it is as often as not a weak creature who is ill-prepared to cope with violence and cannot even defend himself. The anti-Semite is well aware of this individual weakness of the Jew, which hands him over to pogroms with feet and hands bound--- indeed, he licks his chops over it in advance (Sartre 46-47). | |||
_new_ |
ומדוע שיגיב על לינקים? הכי קל זה להתלונן עליהם | |||
|
|||
_new_ |
ועכשיו שקראתי, לא הבנתי מה יש כאן בכדי | |||
|
|||
להוכיח את טענתך. | |||
_new_ |
אני מוכן לקבל אחריות על כל מיני דברים, | |||
|
|||
אבל ההבנה שלך אינה כלולה ביניהם. | |||
_new_ |
תהיה נחמד, תתרגם ותסביר, אולי נשתכנע | |||
|
|||
שאתם לא סתם קשקשנים. | |||
_new_ |
למנשביק: מעולה. איפוא שאר החמש? ראה גם חשיפת | |||
|
|||
ההטעיות השגורות בתעשיית השנאה של התועמלנים הערבים ועוזריהם הפוסט-ציונים והאחרים. מאמר זה אמנם מביא המחשות להטעיות אלה במאמריו של מר ספירו שכתיבתו מוכרת לנו, אך הוא מתייחס ומגדיר הטעיות אלה של תעשיית השנאה באופן כללי, מעבר לדוגמאות הספציפיות. קישורים: מרכיבים בתועמלנות סמרטוט אדום - תעשיית השנאה: דיון 271 | |||
_new_ |
מיכאל, תחילת המיון של טכניקות הוויכוח הבולשביקיות | |||
|
|||
בתגובותי כפי שנרשמו באשכול הבא: דיון 912 נראה לי שתוכל להוסיף עליהן עוד כמה. אני מאתר וממספר אותן רק כשנעשה בהן שימוש בפורום הזה, אבל הים הוא גדול. | |||
_new_ |
מצאת לך מעריץ, איזה כיף | |||
|
|||
_new_ |
מי שזוכר: כל עיקרך פריעה, חוסר סובלנות ובורות | |||
|
|||
המתריסה את ריקותה. אתה יכול לחשוב רק במונחים כוחניים של מעין ''אינטלקטואליים'' שרלטנים (שבחו''ל איש אינו קורא את עבודתם, הגם שמבלפים אותנו שמדובר ''באנשים בעלי שם בתחומם''. הצצה אחת ב-citation index חושפת את הבלוף השחצני). מדובר באינטלקטואלים כביכול ברמה ירודה אך בעלי מניירות, שסביבם עדת גרופים שוטה. מכאן שאתה חושב במונחים של ''אינטלקטואל וגרופים'' או אינטלקטואל ומעריציו. במדע רציני, מי שזוכר, אין גרופים ואין מעריצים. קיימת רק אוטונומיה של התבונה החיה והשיפוט הממוקד והחד. טעון ממוקד תקף ומורכב אך המוצג בפשטות ולכידות, אינו עניין להערצה, אינו גם שאלה פרסונלית של יחס מצד ''סוגדים''. טעון כזה הינו עניין לשיפוט, לבחינה, לחשיבה על השלכות נוספות, ולתפעול מוחך (ואף רגשותיך) שלך, ולא לסגידה לכוח. כל עולמך הינו עולם כוחני/שבטי של להקה, כך נראה הדבר. לצערי זוהי גם המציאות בחלק נכבד מ''עולם הרוח'' וההויה החברתית כאן, תוך זניחת האוטונומיה האישית. | |||
_new_ |
מה השאלה? | |||
|
|||
_new_ |
לעולם אינך שואל ''מה'' אלא ''מי'', וזה מעציב. המלה | |||
|
|||
''מה'' קיימת אצלך רק כביטוי התרסה ביריוני, ובריונית אזרחית הינה כבר עניין אחר, בתנאי שגורמי החוק ממלאים תפקידם כהלכה. | |||
_new_ |
מי | |||
|
|||
_new_ |
מיכאל, להאמין ברוע פירושו לדעת איך לראות אותו בכל | |||
|
|||
מצב. ודאי תמצא עניין במאמר הבא:http://www.manhigut.org/hebrew/articles/kamin62.html ואיך נדע שהמאמר קולע? אם מי שזוכר יתלונן על הלינקים שלי. | |||
_new_ |
למנשביק: אכן רבים מצעירי האליטות המושחתים | |||
|
|||
דוגלים ברע. איני כותב כאן ''מאמינים ברע'' שכן אין הם באטימותם הרגשית המרושעת מסוגלים לאמונה כלשהי. אחד מבעיות היסוד הינה שליטה ריכוזית על משאבי המדינה - התקציב הציבורי מכלל התוצר הינו כ-70%, שיעור גבוה מכל מדינה אחרת. יוצא שבפועל קיימת למעשה בזיזת ענק של חלקים ניכרים באוכלוסיה. חלומו של צעיר מושחת מבן האליטות הינו להתברג בתוך אוקיינוס הממון הזה, הן על ידי תפקיד כעובד ציבור, והן על ידי פעילות במסגרת השוק חופשי כביכול, דבר הקשור ברוב המקרים בהזרמת הון מצד ושותפויות עם החולשים על הכסף הציבורי. בישראל אין למעשה כמעט כלכלה חופשית, קיים מונופוליזם בעל מבנה מאפיונרי בכל תחום כלכלי כמעט, החל מירקות השוק הסיטונאי, וכלה בפלדה וכימיקלים. לכן, ההיערכות הקוגניטיבית של צעיר החולם להיות ''מישהו'' ולא דמות שולית ומסכנה, הינו היערכות אופרטיבית של בזיזה ולא של יצרנות. בזיזה ולא יצרנות מחייבת היאטמות רגשית, וגישה מניפולטיבית. מכאן אטימותם של אנשים רבים בחברתנו, ורבים מהנוער. היערכות כלכלית/אזרחית הנשענת על כסף שדוד ולא על יצרנות יוצרת תחושה של ''הכל בקלי קלוטו'' אם רק תימנה על המגזר האידאי/חברתי הנכון. לכן האוריינטציה הקיומית והאינטלקטואלית כמעט בכל שטח הינה זאת של חוסר מאמץ. פנים רפויות וכמו מוכות סם ואדישות מקסיקנית הינן הערובה להצלחה. נוכח הקלי קלוטו קיים גם שממון רב, בניגוד לתכליותו הרת המאמץ של אזרח אמריקני או מערב אירופי או יפני, קוריאני וכד', גם מחוגי האליטות, הצריך לפלס דרכו ולהוכיח עצמו בעבודה קשה ומושכלת, אחרת יחשב ללא יוצלח (ואם הוא יהודי, את הכבשה השחורה הבטלנית שולחים כידוע לקיבוץ בישראל, ''שם יהיה לו טוב'' וימצא את מקומו). כשיש שממון, רוצים לגרות את החושים. מכאן הסגנון ההבזקי הטלביזיוני הישראלי עטיר הקליפים וחסר העומק, ומכאן גם ההתרפקות על הרוע מבחינת ''זה מגרה את חושי הקהים''. מי שזוכר למשל, ניתן להתרשם, הינו מקרה אופייני של צעיר המבכה את זה שנגזלה ממנו כביכול אופציית ''קלי הקלוטו'' של אוסלו לשלום בכיף עם הערבים. התוצאה: מאז 1973 גדל התל''ג בשיעור צמיחה שנתי ממוצע של 1.3 אחוזים, שזה השיעור הנמוך בעולם מצד מדינה מערבית או מתועשת. כשמתבטלים ורודפים גריית חושים כהים ותענוגות קלי קלוטו - התוצאה היא נחשלות הולכת ומעמיקה, ביחס למדינות מערביות אחרות. הבזיזה הולכת ומעמיקה את העוני בתהליך המחזק עצמו, והטוטליטריות בישראל גדלה והולכת, ולא נחלשת. גם השנאה וחיפוש מטרות פריעה עולים, וכך למשל רבים סימנו המתנחלים כמטרה, אף שחלקם בתקציב של 250 מליארד שקל הוא פחות מ- 5 אחוז. הבורות ובריחה ממטמטיקה ומדעים ולמעשה מחשיבה מאומצת ומושכלת אף היא מעמיקה, מה שמגביר את הנחשלות. כמובן שצומח כאן דור ריק, חסר עומק ותוכן, שטוף אסוסיאציות הבל וחשיבה אקלקטית, אמונות טפלות, אטימות רגשית נוראה המפעילה מצג עצמי של רגשות אנושיים והומניים כפוזה אקספרסיבית בתוך עדר, ושנאה ואכזריות המוסווים כצדקתנות. זהו הווקום המקפד והממית בתוכו על אנשים ערכיים ובעלי תוכן פנימי מחייה לפעול. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |