|
הממשלה הגיבה מהר ונכון | |||
|
|||
וטוב שכך. גם הציבור הישראלי כולו הגיב נכון, גינה, זעם וכו' וכו'. חלק קטן מהציבור הישראלי רוצה לנצל את הפיגוע הזה לטובתו ובודאי יטען שזו אשמת הכיבוש, שכשורפים לערבים בשטחים אז זה לא מעניין אף אחד וכו' וכו'. כל אלה הם דיברי הבל ורעות רוח. האלימות הפלסטינית נמשכת עשרות שנים בגיבוי החלק הגדול של החברה הפלסטינית ומנהיגיה. רק בשנתיים האחרונות שמענו פה ושם ריפרופי שפתיים בלתי חדים מספיק מכמה מנהיגים פלסטינים הנחשבים למתונים באש''פ כנגד מעשי טרור פלסטיניים נפשעים, כמו רצח בני משפחת פוגל באיתמר. ביו''ש נעשים יחסית הרבה מעשי פשע של שריפת זיתים, אבל לשם הטעם הטוב יש לומר שברוב המקרים לא נתפסו כלל המבצעים ובמעט המקרים שנתפסו הסתבר שהיו אלה פלסטינים יותר מאשר יהודים. בכל מקרה מעשי היהודים נעשים בלית ברירה ומתוך מצוקה ומעטים לוקחים את החוק בידיים. צריך לזכור שבעיני הפלסטינים כל רצח תינוק יהודי הוא חלק ממלחמת הקוממיות שלהם והיא מוצדקת מבחינתם על ידי הנהגתם, חברתם, תרבותם ודתם. לעומת זאת האלימות מוקצית מחמת מיאוס בחברה הישראלית. קודם כל העוסקים בה הם מעטים ביותר, ולכן גם קשה לאתרם מיד. הציבור כולו והנהגתו מתנגדים לכל הפעלת מעשה אלימות, מגנים אלימות ומענישים עליה. אלימות היא היוצאת דופן שמעידה שהחברה הישראלית היא אנטי-אלימות. המעטים שבחברה הישראלית, וגם המגמגמים בטיפשותם כמו הרב של צפת, רק מעידים שהם מיעוט נרפה, אבל יותר מכך מעידים בקטנותם שהחברה הישראלית היא חברה בריאה, מתקדמת, חכמה וגם צודקת. | |||
_new_ |
התממות | |||
|
|||
1. תג מחיר זו אסטרטגיה שפורסמה ברבים (בחדשות טלויזיה). יש לה מטרה ברורה וידועה. 2. יש חלק קטן ''יחסית'' שמפגע אבל יש להם סביבה תומכת. 3. הפיגועים האלה הם מעשים של כמעט יום-יום. חלקם לא מפורסמים בתקשורת אבל ידועים למי שמכיר את השטח. 4. לא נתפסו עבריינים איננו תירוץ. 5. גם במקרים שהעקירה שביצעו יהודים ידועה וברורה העצים הגנובים לא הוחזרו למצבם הקודם. ליד אלון מורה יש מקום אחד לפחות שלמרות שהמנהל האזרחי פועל לתיקון המצב, העבריינים חוזרים לסורם למחרת. במקרה הזה הסיפור נמשך מ-2007 (דיון 4312). ----- אין כאן מקריות. האלימות מהצד היהודי נובעת מגישה אסטרטגית שכוונתה כיבוש של עוד ועוד אדמות ושטחים (גם כאשר מדובר ברכוש פרטי). | |||
_new_ |
לידיעתך, האדמות והשטחים של ארץ ישראל שייכות לעם היהודי | |||
|
|||
כל האדמות . | |||
_new_ |
לידיעתך, השייבות הארץ לעם... אינה מבטלת קניין הפרט!!! | |||
|
|||
_new_ |
לידיעתך, השייבות הארץ לעם... אינה מבטלת קניין הפרט!!! | |||
|
|||
יש חוק ויש חוק. יש חוקים חרטא שמשתנים כל שישים שנה ויש חוקים אוניברסלים שקיימים כר כמה אלפי שנים. השאלה לפי איזה חוקים אתה מתכוון. | |||
_new_ |
לידיעתך, השייכות הארץ לעם... אינה מבטלת קניין הפרט!!! | |||
|
|||
העובדה שחוקים קיימים אלפי שנים איננה עושה אותם אוניברסליים. אכן יש כל מיני חוקים וספרי חוקים. ויש גם חוקים שצריכים להיות אוניברסליים. הבעיה העיקרית מתחילה עם בני האדם שמפרשים אותם לא נכון: ''יש חוקים חרטא...''. על פי פרשנות נכונה של כל ספר חוקים כולל זה שאתה חושב עליו, הכותרת של ההודעה נכונה. | |||
_new_ |
לידיעתך, השייכות הארץ לעם... אינה מבטלת קניין הפרט!!! | |||
|
|||
אם אתה קובע חוקים ומסמרות צריך לפרט ולבדוק לפי איזה חוק אתה פועל , ומה איכותו של החוק. ככל שחוק קיים שנים רבות יותר כנראה שהוא הגיוני ונכון יותר כי ניתן יכול לחיות איתו לאורך זמן רב יותר. חוקים חדשים נוטים להעלם מהר. | |||
_new_ |
גם חוקי חמורבי קיימים הרבה שנים | |||
|
|||
אין שום חוק יהודי שקובע שרק יהודי יכול להחזיק ברכוש פרטי בישראל. | |||
_new_ |
גם חוקי חמורבי קיימים הרבה שנים | |||
|
|||
אתה טועה לפי חוקי התורה ''האדמה לא תימכר לצמיתות'' . האדמה של ארץ ישראל חולקה לשבטים וחלוקת משנה לבני השבטים . גם כאשר נמכרה חלקת אדמה , הרי זה רק חכירה , כי אחרי יובל מוחזרת הבעלות לבעלים המקוריים . כלומר כל הקרקעות שבידי הערבים היום אינם שלהם לפי דין תורה . הבעלות הנוכחית על הקרקעות היא לפי הרישום העותומני בן כמאה וחמישים שנה בלבד . | |||
_new_ |
עם כל הכבוד | |||
|
|||
לא השתכנעתי שאתה סמכות בנושא. | |||
_new_ |
התממות | |||
|
|||
תג מחיר זו האסטרטגיה שלהחדשות בטלויזיה. מעבר לזה, כלום, נאדא, nothing. | |||
_new_ |
זו אכן אסטרטגיה | |||
|
|||
תראה אפילו יענקלה מציע תיאור של אסטרטגיה (תגובה 164295). | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |