|
מתי אתה תפסיק להזות ? | |||
|
|||
א- אתה שוב משכתב לז'בוטינסקי מה שלא אמר. גם אם הוא אמר, אז מה ? ב- הצהרת בלפור התייחסה לארץ-ישראל = פלסטינה, אשר גבולותיה היו ברורים = גם עבר הירדן. ג- ח''כ אלדד זכאי לדבר על ''החלום'' שלו, לא פחות מאשר אבו-מאזן זכאי לדבר על החלום שלו. ד- גם אם ''העם'' הפלסטיני היה חלק מארץ-ישראל, אין כל סיבה שירדן לא תהיה חלק מהעם הפלסטיני. | |||
_new_ |
מתי אתה תפסיק להזות ? | |||
|
|||
לגבי ג', שכחת את הכלל החשוב ביותר בדיונים עם סיון: רק החלומות של סיון לגיטימיים, רק הם אמת מדעית צרופה, ורק הם מעשיים מבחינה מדינית. ולכן רק הם שוים דבור, בפי כל המדינאים בעולם. אין ספק שלו המדינאים בעולם היו חכמים, הם היו מקבלים את הטעונים הללו, וממילא היה בא השלום... | |||
_new_ |
מתי אתה תפסיק להזות ? | |||
|
|||
אבו-מאזן לא מדבר על החלום שלו אלא על מדיניות של 300 מליון ערבים | |||
_new_ |
אז מה ? אתה לא מחשיב את המוסלמים ? | |||
|
|||
החלום שלהם כולל את חיסול המדינה היהודית. החזרת הפליטים הוא רק ההכנה לזה. | |||
_new_ |
יש לך בעיה כמו לאריה אלדד - תמיכה ברעיון הזוי | |||
|
|||
1. נסיון ''ההגנה'' שלך על ז'בוטינסקי לא צלח. 2. טענתך ביחס להצהרת בלפור מופרכת כפי שהבהיר פרופסור ביגר, המומחה לתולדות גבולות ישראל. 3. התמיכה שלך בהזייה של חה''כ אלדד לא מפתיעה. | |||
_new_ |
אין לי כל עניין בז'בוטינסקי. | |||
|
|||
א- אני לא מגן עליו, אלא מפריך טענות שגויות שלך. ב- גם העניין של הצהרת בלפור אינו מעניין ואינו רלוונטי היום. משום מה מייחסים חשיבות לנושא זה. מה שחשוב היום הוא הכוח ליצור עובדות בשטח. כמו בניה, כמובן. ג- גם ח''כ אלדד לא מעניין אותי. אותי מעניינת מדיניות נכונה. והמדיניות שלו נכונה. ד- צריך להרגיל את הערבים שיש שני צדדים למטבע. | |||
_new_ |
אין לי כל עניין בז'בוטינסקי. | |||
|
|||
עוד דבר, לפני מספר ימים ביקרו בישראל אורחים חשובים מאירופה, ונפגשו עם שר החוץ ליברמן. הוא נזף בהם על שהם ''מתערבים'' ביחסים שלנו עם הערבים, בעוד שהם לא פותרים בעיות בוערות אצלם. היתה כאן ביקורת על ליברמן, על שהוא נוהג בצורה ''לא דיפלומטית''. המציאות מוכיחה כי מאז, האירופאים הנמיכו את לחצם על ישראל. | |||
_new_ |
זה היה ברור היטב | |||
|
|||
על פי מה שכתבו וכותבים היסטוריונים מומחים ומה שכתב ז'בוטינסקי בלפחות שני מאמרים ישנו עם פלשתינאי שהארץ היא מולדתו. לך העובדות ההיסטוריות האלה מפריעות ואתה מנסה להכחישן. ידוע כי: א. אין לך עניין במה שכתב ז'בוטינסקי. ב. מה שמעניין אותך להפיק סיסמאות פוליטיות על העבר. ג. לא פלא שאתה מפיק טענות מופרכות על הידע וההבנה של ז'בוטינסקי את המציאות בארץ. | |||
_new_ |
לא ברור לחי מדוע את נדבק למה שאמר ז'בוטינסקי. | |||
|
|||
א- מה שאתה טוען אינו נכון: הוא מעולם לא השתמש במילה ''פלסטינים''. ב- אני חוזר ואומר שזה לא חשוב מה הוא אמר או לא אמר. אין כל טעם להתעסק בזה. ג- אין לי כל עניין בססמאות פוליטיות על העבר. ד- הגיע הזמן שתרד מהעץ של ז'בוטינסקי, כי הוא כבר יבש. | |||
_new_ |
יש לא מעט דברים שאינם ברורים לך! | |||
|
|||
1. הגיע הזמן שתפסיק לנסות ולהמציא את ההיסטוריה. 2. הגיע הזמן שתרד מהעץ היבש של כתיבת הודעות מלאות סתירות. 3. מי שנדבק דוקא לז'בוטינסקי היית אתה. 4. מצד אחד אתה מנסה ''להכחיש'' מה שז'בוטינסקי כתב אבל מיד כותב שזה לא חשוב. 5 אתה הגבת עם נסיון ''ההכחשה'' לחלק מהודעה (תגובה 154972) שלי שציינה שעובדת קיומו של העם הפלשתינאי ידועה היטב להיסטוריונים שלנו וגם לז'בוטינסקי... 6. המאמרים של ז'בוטינסקי חשובים בעיני כי הם מראים שכבר בראשית שנות ה-20 של המאה הקודמת היה איש חכם שראה את המציאות בארץ ישראל בה קיימים שני עמים שהארץ הזאת היא חלק חשוב במהותם. ----- צורת הטיעון שלך רבת הסתירות היא העדות שאתה עוסק בסיסמאות פוליטיות. רק בסוג הזה של הודעות קיים הסגנון של גם וגם: באופן סכמתי זה נראה כך: אתה כותב 'זה לא נכון' אבל מיד מתגונן וכותב 'זה לא חשוב'. | |||
_new_ |
דוד סיון. אתה לא תסיים דיון בלתי שתהייה פוסק אחרון. | |||
|
|||
לכן, עבור הקוראים הנכבדים, אני לא מגיב יותר ותשפטו בעצמכם. | |||
_new_ |
הסתבכת וכעת אתה מילל שבעצם רצית להיות הפוסק האחרון. אני מסכים! | |||
|
|||
_new_ |
העיקר שתרגיש בטוב. | |||
|
|||
ותמשיך לרחף בין העננים. | |||
_new_ |
שוב לא קיימת את הבטחתך! | |||
|
|||
כל הכבוד: עברת לתקיפה אישית! אין לך מילה! | |||
_new_ |
אין לי כל עניין בז'בוטינסקי. | |||
|
|||
למה? הצהרת בלפור דווקא מענייננת ולו רק משום העובדה שלא צויין בה שיש איזשהו עם פלסטיני בסביבה...... הרי זה ברור שאם היה עם כזה אז היו מתייחסים אליו בהצהרה. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |