|
אכיפת החוק בכבישים מהירים היא בעיקר במטרה לגבות כספים מהציבור | |||
|
|||
כי הכי קל לגבות כספים ממדידת מהירות הנסיעה. בשביל זה צריך רק מצלות שפועלות 24 שעות ביממה. היחס של השקעה במשאב לבין התפוקת הכסף הוא יחס כדאי ביותר. המדינה גובה ככה מאות מיליוני שקלים בשנה, כאשר כל מצלמה כזאת ואחזקתה לשנה עולים כ-50 אלף שקל (שבתוכם מחושב גם החלק היחסי של זמן טיפול השוטרים במצלמה). למהירות השפעה שולית על גרימת תאונות. אבל אם כבר נגרמת תאונה מכל סיבה שהיא במהירות גבוהה, אז נזקי התאונה גדולים לעין שיעור ככל שמהירות בהתנגשות היתה גבוהה יותר. | |||
_new_ |
אכיפת החוק בכבישים מהירים היא בעיקר במטרה לגבות כספים מהציבור | |||
|
|||
לא יעברו את המהירות המותרת, לא יהיו קנסות, ההשקעה לא תניב פירות. | |||
_new_ |
אכיפת החוק בכבישים מהירים היא בעיקר במטרה לגבות כספים מהציבור | |||
|
|||
זה נכון לגבי כל עבירת תנועה. השאלה היא איך המשטרה מורידה את כמות התאונות. התשובה: הגברת האכיפה בתחומי הערים, ישובים. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |