|
אריה עירן, אריה פרלמן!!!!! | |||
|
|||
אתה סובל מ''עיוורון'' חלקי. חשבתי שאפתח את עינייך, כנראה כשלתי. | |||
_new_ |
אריה עירן, אריה פרלמן!!!!! | |||
|
|||
גַּם אִם יוּכַח בְּאוֹתוֹת וּבְמוֹפְתִים שֶׁמַּר יוֹסֵף אַלְמוֹנִי הוּא יְהוּדִי שְׂכִיר-עֵט בְּמִמּוּן הַחַמָּאס, אוֹ תּוֹעַמְלָן עֲרָבִי 'מִקְצוֹעִי' (שֶׁמַּפְגִּין בְּמִקְרֶה יְכֹלֶת בִּטּוּי מְשֻׁבַּחַת בְּיוֹתֵר בִּשְׂפַת הָאוֹיֵב), מַה הַמַּסְקָנָה הַנּוֹבַעַת מִכָּךְ? לֹא לַעֲנוֹת? אָנָּא הָאֵר אֶת עֵינַי. | |||
_new_ |
הרשה נא לי להתערב מר פרלמן | |||
|
|||
לעין יש שתי מטרות: 1. להסיר מעל עצמו את הצורך להתמודד עם טענות קשות ומאתגרות שמציב כאן הכותב הידוע בכינויו תל אביב סאנור 2. לפגוע בלגיטימציה של הכותב על ידי הצגתו כדמות הראויה לבוז. כח דמיונו המצומצם וערכיו הרופסים והרופפים של עין הביאו אותו למחשבת ההבל הגזענית האומרת כי בהיות מישהו ערבי הרי שהוא אינו ראוי להתיחסות או להתמודדות כלשהי ומן הראוי לבוז לו ולבטל אותו כעפרא דארעה. במקרי החירום שבהם נדמה לעין כי הצגת הכותב הזה כערבי אינה משרתת את המטרה הוא מגייס לעצמו שלל דימויים עשיר הקשורים לביוב והפרשות הגוף. למרבה הצער אין לו את הכשרון, הדמיון והיכולת לייצר דימויים טובים יותר שיבהירו את עמדותיו. אני מקווה שעזרתי לך ולו במאומה. | |||
_new_ |
הרשה נא לי להתערב מר פרלמן | |||
|
|||
תן בבקשה דוגמה אחת למה שנחשב בעיניך טענה קשה ומאתגרת אני מוצא שכל הטיעונים שלו, ללא יוצא מהכלל, רוויים בשקרים וסילופים ולכן לא באמת ראויים להתייחסות רצינית הוא פוגעני ומרעיל בארות וזו כל מטרתו ולכן, אפילו אם הוא טוען בחום ליבו שהינו יהודי - זה מצריך בדיקה במעיים ולא באיבר המשתרך נסה לתקן אותי ואודה לך | |||
_new_ |
הרשה נא לי להתערב מר פרלמן | |||
|
|||
מֵאַחַר שֶׁאֵינֶנִּי מְנַהֵל בַּפוֹרוּם שִׂיחוֹת פְּרָטִיּוֹת, אֵין צֹרֶךְ בְּאִשּׁוּר כְּדֵי לְהִתְעָרֵב. אַךְ מֵאַחַר שֶׁבִּקַּשְׁתָּ - הַרְשֵׁה לִי לְשַׁבֵּחַ אוֹתְךָ עַל נִימוּסֶיךָ הַטּוֹבִים. אֵינֶנִּי חוֹשֵׁב שֶׁיֵּשׁ לְעַיִ''ן בְּעָיָה עִם טְעָנוֹת קָשׁוֹת וּמְאַתְגְּרוֹת. הַבְּעָיָה הִיא אַחֶרֶת. מַר שָׂאנוּר פּוֹעֵל בְּשִׁיטַת ''פָּגַע-וּבָרַח''. הוּא עַצְמוֹ מְנַסֵּחַ בִּקְפִידָה וּבְפָּtתוֹס טְעָנוֹת ''קָשׁוֹת וּמְאַתְגְּרוֹת'', אוּלָם נֶאֱלַם כְּאַחֲרוֹן שְׁפַנְפַּנֵּי הַסֶּלַע (אוֹ צוֹוֵחַ כַּעֲדַת עֲטַלֵּפִים מֻרְעָבִים) כַּאֲשֶׁר מֻצָּגוֹת בְּפָנָיו טַעֲנוֹת נֶגֶד, שְׁאֵלוֹת אוֹ הַפְרָכוֹת לְטַעֲנוֹתָיו. עַיִ''ן אֵינוֹ רוֹאֶה טַעַם בְּוִכּוּחַ עִם מִי שֶׁהוּא תּוֹפֵס כְּתוֹעַמְלָן מִקְצוֹעִי, שֶׁלֹּא מְעֻנְיָן בְּקִדּוּם טוֹבַת הָעָם הַיְּהוּדִי אוֹ הַמִּין הָאֱנוֹשִׁי, אֶלָּא בְּהַכְפָּשָׁה לִשְׁמָהּ. אֲנִי, לְעֻמָּתוֹ, סָבוּר שֶׁיֵּשׁ וָיֵשׁ טַעַם רָב גַּם בְּהִתְנַצְּחוּת עִם תּוֹעַמְלָנִים מִקְצוֹעִיִּים, וּלְמַעֲשֶׂה, לְשִׁיטָתוֹ שֶׁל עַיִ''ן - הַטַּעַם כָּפוּל: הֲרֵי תּוֹעַמְלָן עֲרָבִי מִקְצוֹעִי, הַמִּתְחַזֶּה לִיהוּדִי רָדִיקָלִי ''מוּסָרִי'', כָּבוּל בַּשֶּׁקֶר שֶׁלּוֹ-עַצְמוֹ, וְלָכֵן הוּא מֻגְבָּל לְאֵין שִׁעוּר מֵאֲשֶׁר יְהוּדִי שְׂמֹאלָנִי אוֹ אוֹיֵב עֲרָבִי 'אוֹתֶנְטִיִּים'. | |||
_new_ |
הרשה נא לי להתערב מר פרלמן | |||
|
|||
אני מודה לך על התמיכה. ידידנו תלאביבסאנור שאל ''מה ההבדל בין שפן ליהודי?'' במיוחד הפנתי זאת אליך ואל אריה עירן. אם תתעמק בשאלה תבין איזה היבט אנטישמי יש בה. האם ניראה לך ,ויהיה זה היהודי השמאלני ביותר שקיים, שישאל שאלה כזו? | |||
_new_ |
[•] | |||
|
|||
הנפש הרגישה של פסח רויטמן רואה צל הרים כהרים. להתדרדרות כה מהירה לא ייחלתי. [•]... | |||
_new_ |
הרשה נא לי להתערב מר פרלמן | |||
|
|||
יש עוד טעם חשוב במתן תשובה ראויה, והוא אנשים רבים נכנסים לאתר וקוראים את הפורנוגרפיה שמסביב. רבים מהם צעירים ולכן יש להזהירם מפני פדופילים פוליטיים | |||
_new_ |
אני אגיד לך איפה אתה טועה | |||
|
|||
אתה מייחס לעין מחשבה רציונלית מעמיקה, ולא היא. הוא אמנם פחות טיפש מכמה אחרים המתמרחים כאן אבל זו ממש לא חכמה גדולה. | |||
_new_ |
אריה עירן, אריה פרלמן!!!!! | |||
|
|||
אם מדובר, ואכן מדובר, בשכיר עט ותועמלן הרי כל הויכוח שלך הוא חסר ערך כי הוא אינו עונה לענין שאתה כותב אלא לעניין שהוא ''מופקד'' עליו ואלו האינטרסים והעמדות של הרשות הפלשתינאית. זה כמו שתתווכח עם איש יחסי הציבור רני רהב על חברה שהוא מייצג.נראה לך שהוא יגיד משהו, אפילו אם הוא נכון, שיכול להזיק לתדמית של לקוחו? | |||
_new_ |
אריה עירן, אריה פרלמן!!!!! | |||
|
|||
מַר צוֹפִיָּה הַנִּכְבָּד, גַּם אִם נֵצֵא מִתּוֹךְ הֲנָחָה שֶׁהַהַשְׁוָאָה בֵּין שָׁפָן לִיהוּדִי הִיא הֲלָצָה אַנְטִישֵׁמִית מְרֻשַּׁעַת שֶׁנֶּאֶמְרָה בְּזָדוֹן, אֵין בְּכָךְ מִשּׁוּם שְׁלִילַת יַהֲדוּתוֹ שֶׁל מַר שָׂאנוּר. יְהוּדִי ''שְׂמֹאלָנִי'' ''לֹא הָיָה אוֹמֵר דָּבָר כָּזֶה'', אָכֵן, אֲבָל יְהוּדִים אַנְטִישֵׁמִיִּים יֵשׁ דַּי וְהוֹתֵר. אָמְנָם זוֹ תּוֹפָעָה אַבְּסוּרְדִּית, וְאַף חוֹלָנִית, אֲבָל קַיֶּמֶת. הַדֻּגְמָא שֶׁל רַנִי רַהַב מְעֻלָּה. נָכוֹן בְּהֶחְלֵט שֶׁאֵין לְצַפּוֹת לְיֹשֶׁר אוֹ אוֹבְּיֶקְטִיבִיּוּת מִצַּד רַהַב בְּנוֹגֵעַ לַחֶבְרָה שֶׁהוּא מְיַצֵּג. אֲבָל עֲדַיִן נוֹתַר הָאֶתְגָּר (הַקָּשֶׁה) לְהָבִיךְ אוֹתוֹ עַל-יְדֵי מְצִיאַת סְתִירוֹת וּכְשָׁלִים בִּדְבָרָיו-הוּא, אוֹ לְאַלֵּץ אוֹתוֹ לְהוֹדוֹת בְּעֻבְדּוֹת לֹא נוֹחוֹת לוֹ. אַךְ הַדֻּגְמָא שֶׁהֵבֵאתָ אֵינֶנָּה שְׁלֵמָה. לְשִׁיטָתְךָ, יֵשׁ לְהַמְשִׁיל אֶת מַר שָׂאנוּר לֹא לְרַנִי רַהַב עַצְמוֹ הַמְּיַצֵּג אֶת חֶבְרָה 'אִיקְס', אֶלָּא לְרַהַב שֶׁמִּתְחַזֶּה בַּפוֹרוּם לְאֶחָד 'אוֹבְּיֶקְטִיבִי' בְּשֵׁם אָבִי כֹּהֵן, הַמַּכְחִישׁ בְּתֹקֶף שֶׁהוּא עוֹבֵד שֶׁל חֶבְרָה 'אִיקְס' אוֹ מְיַצֵּג אוֹתָהּ בְּאֹפֶן כָּלְשֶׁהוּ. אוֹתוֹ 'אָבִי כֹּהֵן' יִצְטָרֵךְ לַעֲבֹד קָשֶׁה כִּפְלַיִם: גַּם לְיַצֵּג בִּנְחִישׁוּת אֶת אֲדוֹנָיו, וְגַם לִשְׁמֹר עַל חָזוּתוֹ הַמְּזֻיֶּפֶת כְּ'עַצְמָאִי' וְ'אוֹבְּיֶקְטִיבִי'. 'אָבִי כֹּהֵן' שֶׁכָּזֶה - חָשׂוּף הַרְבֵּה יוֹתֵר לִסְתִירוֹת וְהִסְתַּבְּכֻיּוֹת מֵאֲשֶׁר רַנִי רַהַב הַמּוֹפִיעַ בִּשְׁמוֹ. | |||
_new_ |
אריה עירן, אריה פרלמן!!!!! | |||
|
|||
הענייו של השפן והיהודי אינו עומד בפני עצמו. הוא מצטרף לאין ספור אמירות והתייחסויות שהסך הכל שלהן הוא שיהודי לא היה אומר או כותב אותן. הדבר גרם לי לערוך חקירה מסוימת שהתוצאה היא שהמכונה בעבר ''יוסלה'' ועתה '' תלאביב סאנור אינו יהודי. אין לי כל בעיה בכך שפלשתינאי ישתף בפורום או אפילו יכתוב תעמולה פלשתינאית טהורה. מה שמפריע לי הוא שאותו פלשתינאי קרא לעצמו בעבר ''יוסלה'' ולא בכדי אלא כדי לגרום להטעיית ציבור הקוראים והמשתתפים בפורום בכדי שיחשבו שיהודי ''אוטנטי'' כותב את הדברים. זו רמייה לשמה ולכן אני נלחם בה בכל העומד לרשותי בפורום. יתכן שאדם אחר היה נוקט במעשה פשוט. היה מפרסם את פרטיו המלאים של ''יוסלה'' בכדי שכולם ידעו מיהו באמת. אני לא אעשה זאת בשום פנים ןאופן. ירצה יחשוף את עצמו,ירצה ישאר חסוי. נכון, ישנם כאלה, כמו המכונה עמיש, למשל, שחושבים שאני עושה לנ''ל מעשה נבלה. שיחשבו. ולענין התגובות. מאחר ואני יודע שהמכונה ''תלאביבסאנור'' אין עניין במה שאתה כותב אלא לצורך שיסוי בישראל וביהודים.הרי פה ישנם 2 שיטות תגובה. שיטתי-התעלמות שיטתך התפלספות. כל אדם ושיטתו. | |||
_new_ |
אריה עירן, אריה פרלמן!!!!! | |||
|
|||
מַעֲשֶׂה הָרְמִיָּה שֶׁל אָדוֹן שָׂאנוּר - אִם אָכֵן הוּא מְרַמֶּה - פּוֹעֵל לְרָעָתוֹ הַרְבֵּה יוֹתֵר מֵאֲשֶׁר לְטוֹבָתוֹ. | |||
_new_ |
אריה עירן, אריה פרלמן!!!!! | |||
|
|||
שהיה. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |