|
|
|||
גם לך זה לא כל-כך עוזר. אתה טענת שניתן לפרש את האיזכור של סרוב פלסטיני ב-1967 כפי השימוש שימיני מנסה לעשות בהצטרפות של הפלסטינים לשלושת הלאווים של חרטום. ומשום מה נעלבת כאשר לא הצטרפתי לפרשנות הדחוקה משהו שלך את 1967 במאמר של ימיני, היות וב-1967 לא היתה הצעה שהופנתה לפלסטינים או לירדן, וה'סדרה' של אירועים הסטוריים שימיני תיאר כסירובים פלסטיניים להצעות שלום, אם לשפוט לפי המסקנה של ימיני בסוף אותה הפיסקה, אינה סדרה רציפה כלל. ואתה בוחר שלא להתייחס כלל לעובדה שימיני משמיט את הסכם אוסלו מהרשימה, ובכך ממש 'מזייף' את התוצאות. הרי אם היה הסכם מסוג הסכם אוסלו, אי אפשר היה לטעון שהפלסטינים סרבו להצעות שלום מאז ומעולם. זה פשוט לא תואם את המציאות. וכאמור להשמטה של הסכם אוסלו מהקטע של ימיני אינך מתייחס. נראה לי שאתה בוחר את הקטעים שנוחים לך, כפי שעשית עם הקטע מבג''צ. עקרונית אין לי בעיה עם זה שכותבים שונים מוצאים או בוחרים להביא קטעים שונים מאותו מסמך. במקרה שלי, שעורר את זעמך משום מה, קראתי מאמר ב'הארץ' והבאתי את מה שנראה לי כמייצג את המאמר, ולא היתה בכך משום טענה שהקטע שהבאתי מהעיתון אכן מייצג את פסק הדין במלואו, כי את פסק הדין המלא לא קראתי. אתה בתגובתך לציטוט שהבאתי מ'הארץ' עשית קפיצה הגיונית, ובמקום להאשים את העיתון או את העיתונאי בהשמטת מידע החיוני לפי דעתך להבנת פסק הדין, בחרת להאשים אותי בחוסר יושר. וזו דמגוגיה מהסוג הגרוע ביותר. אני לוקח אחריות לדברים שאני כותב, וכאשר אני שוגה אני מתנצל. אך אצלך קורה בזמן האחרון יותר ויותר שאתה חוצה את הגבול של ההגינות וההגיון, ובוחר לתקוף במקום שאין סיבה אמיתית לביקורת. עדיין לא שוכנעתי שבן-דרור ימיני אכן מהימן. ואני חושב שהצלחתי להראות בדיוק מדוע וכיצד ימיני מבשל את המידע כדי שיתאים לתפריט שלו. ואתה עדיין לא התייחסת לעובדה שימיני משמיט מרשימת המכולת של ה'סירובים' הפלסטיניים להצעות שלום את הסכם אוסלו. | |||
_new_ |
לא יעזור לך! | |||
|
|||
1. הראיתי ליוסלה ולאחרים, ולשאר אלה שטרחו לקרוא שבג''ץ פסק אחרת ממה שיסלה ניסה לספר באמצעות ציטוט מ''הארץ'' (תגובה 149127). מעשה כזה הוא בדיוק מה שנקרא בכל שפה ''חוסר יושר''. 2. יוסלה מנסה ליחס לי טענה מופרכת שלו: ''אז נסית להראות שטענתו של ימיני שב-1967 היה סרוב פלסטיני להצעת שטחים תמורת שלום אכן נכונה'' בן דרור ימיני לא טען שהיתה הצעה כזאת וגם אני לא טענתי זאת. הקישורים להלן יבהירו את מופרכות טענותיו של יוסלה בקשר אלי ובקשור לימיני: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/967/408.html , תגובה 147550, תגובה 147986. 3. שוב יוסלה מציג את הרגלו המוכר והידוע למחזר טענות מופרכות. זה האופן הרגיל שבו הוא מנסה לשכתב את ההיסטוריה, את המציאות, את העובדות. 4. כל מי שקורא את הדברים יודע שמתחילה לא היה סיכוי שיוסלה ישתכנע, ודאי שאין סיכוי שיתנצל ועוד יותר ודאי שיודה בטעות. | |||
_new_ |
|
|||
אילו היית אכן ישר כפי שאתה טוען, או כפי שמשתמע מהביקורת הבלתי פוסקת שלך על כולם, הרי היית מודה שנסית להראות, וקצת בכוח, שבן-דרור ימיני צודק במסקנתו (בקטע שציטטתי מדבריו) שהפלסטינים מאז ומעולם סירבו להצעות שלום (או להצעות להקים מדינה משלהם). כדי להוכיח שאכן ימיני צודק, נסית לפרש את האיזכור של שלושת הלוואים של חרטום כאילו היה בהם, כפי שימיני טוען, משום סרוב להצעה ישראלית. אך שנינו יודעים שהצעה ישראלית לא הופנתה אל הפלסטינים או לירדן ב-1967. ההצעה הופנתה רק למצרים ולסוריה. לימיני מתאים לכלול את שלושת הלוואים של חרטום ברשימת המכולת שלו של 'סירובים כביכול' של הפלסטינים להצעות להקמת מדינה משלהם, היות וטכנית זה אכן סרוב, אך אין זה סרוב להצעה ישראלית קונקרטית. באותו האופן יכול היה ימיני לכלול ברשימה כל נאום רשמי של נציג פלסטיני בו הוא מדבר על הסרוב להכיר בישראל, ויש הרבה כאלה. חשוב היה לו לכלול סרוב ברמה בינלאומית. רק היה לו נוח לשכוח שבחרטום לא הגיבו הפלסטינים להצעה ישראלית, משום שהצעה כזאת לא הופנתה אליהם. ואתה דוד שוכח לנוחיותך את העובדה שימיני השמיט את הסכם אוסלו מהרשימה של ה'סרובים' כביכול של הפלסטינים. והסבר מניח את הדעת לכך עדיין לא שמענו ממך. האם יש בכך משום 'חוסר יושר' מצידך? לא יכול להיות! | |||
_new_ |
לא יעזור ליוסלה! | |||
|
|||
העובדות הפשוטות הן שיוסלה פירשלא נכון את כוונת ימני ואת פסק הדין של הבג''ץ. לא יעזור ליוסלה! 1. הראיתי ליוסלה ולאחרים, ולשאר אלה שטרחו לקרוא שבג''ץ פסק אחרת ממה שיסלה ניסה לספר באמצעות ציטוט מ''הארץ'' (תגובה 149127). מעשה כזה הוא בדיוק מה שנקרא בכל שפה ''חוסר יושר''. 2. יוסלה מנסה ליחס לי טענה מופרכת שלו: ''אז נסית להראות שטענתו של ימיני שב-1967 היה סרוב פלסטיני להצעת שטחים תמורת שלום אכן נכונה'' בן דרור ימיני לא טען שהיתה הצעה כזאת וגם אני לא טענתי זאת. הקישורים להלן יבהירו את מופרכות טענותיו של יוסלה בקשר אלי ובקשור לימיני: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/967/408.html , תגובה 147550, תגובה 147986. 3. שוב יוסלה מציג את הרגלו המוכר והידוע למחזר טענות מופרכות. זה האופן הרגיל שבו הוא מנסה לשכתב את ההיסטוריה, את המציאות, את העובדות. 4. כל מי שקורא את הדברים יודע שמתחילה לא היה סיכוי גדול שיוסלה ישתכנע, ודאי שאין סיכוי שיתנצל ועוד יותר ודאי שיודה בטעות. | |||
_new_ |
|
|||
''כַּאֲשֶׁר אֲנִי שׁוֹגֶה אֲנִי מִתְנַצֵּל''... זֶה נָכוֹן חֶלְקִית. רָאִינוּ מִקְרִים שֶׁשָּׁגִיתָ וְהִתְנַצַּלְתָּ. אַךְ גַּם רָאִינוּ מִקְרִים שֶׁלֹּא טָרַחְתָּ לְהִתְיַחֵס לָאֶפְשָׁרוּת שֶׁשָּׁגִיתָ, וְלָכֵן מִמֵּילָא עָקַפְתָּ אֶת הַצֹּרֶךְ לְהִתְנַצֵּל (אוֹ שֶׁלֹּא). אַחַד הַמִּקְרִים הַמֻּבְהָקִים הוּא הִתְעַלְּמוּתְךָ הַמֻּחְלֶטֶת מְשׂוּרַת הַסְּקָרִים שֶׁהֵבֵאתִי, כְּדֵי לִסְתֹּר אֶת טַעֲנָתְךָ לְפִיהָ מֶמְשֶׁלֶת יִשְׂרָאֵל אֵינֶנָּה מְיַצֶּגֶת אֶת הַצִּבּוּר. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |