|
הבעיה שלך ! | |||
|
|||
בהתחשב בעובדה שקראתי את הקוראן , את האמנה של אשפ וחלק מהאמנה של החמאס , דרישתי סבירה ביותר . רוב הישראלים אינם יודעים את התשתית האידאולוגית והמצוות של אויבינו . באתר הזה יש לא מעט השתלחות בתנך שלנו , לעג למצוות הדתיות ומחיקת ההבטחה האלוהית . כמו כן יש ניסיון לדחות את הקשר ההיסטורי של העם היהודי אל ארץ ישראל . במצב כזה , ידיעת הכתובים של הצד השני יכולה להועיל . דברי הבלע של הערבים והשקר הכפול שלהם מגמדים כל אמירה שלי כלפיהם וכלפי עוזריהם . איך אומרים קאפו בערבית ? | |||
_new_ |
|
|||
הבעיה היא דווקא של אריה עירן, היות ולפי 'אמונתו' באבולוציה החובקת כל, אי אפשר להיות אדם מאמין, ובוודאי שלא להאמין במצוות הדתיות וב''הבטחה האלוהית''. שאלתי כבר מספר פעמים את אריה עירן כיצד מתיישבת דבקותו בארץ ישראל וברעיון שלעם היהודי יש זכות קניין על הארץ, עם העובדה שלא רק שאינו אדם דתי, אלא שדבקותו בתיאוריה האבולוציונית עומדת בסתירה לאמונה באלוהים ובהבטחות שהבטיח לעם ישראל. נראה לי שלאריה עירן אין תשובה לסתירה הזאת. אך הוא בכל זאת ממשיך לרקוד על שתי החתונות: מצד אחד הוא מתנגד לאמונה הדתית בשל היותה סותרת את התפישה האבולוציונית, אך מצד שני הוא דבק בהבטחה האלוהית את ארץ ישראל לעם ישראל, כי אחרת לא תהיה לו הצדקה לתכנית הטרנספר ההמוני החביבה עליו. מדוע לא יודה אריה עירן שאינו יכול לבסס את רצונו בקנין הארץ על תיאוריות או על עובדות. מדוע לא יאמר בגלוי שאין לו סימוכין לטענה שארץ ישראל היא של עם ישראל. הרי כבר רבקה ניסתה להוכיח ש''טבריה היתה עיר יהודית רוב הזמן...'' וגם בידה לא צלח הדבר. מצחיק לראות את הסתירות שאדם בעל עמדות כה כוחניות מסתבך בהן כאשר הוא מנסה לשכנענו שיש בסיס להפרות הגסות של זכויות האדם להן הוא מטיף מזה זמן. הרי ההטפה לפשעים אלה נגד האדם סותרת בכל מקרה את המנדט האלוהי לארץ ישראל, גם עבור אדם מאמין. | |||
_new_ |
|
|||
רק רוח רעה ומכוונת אצלך יכולה לגרום לך לכתוב דבר אחד שכבר סתרתי כמה פעמים ועליו להוסיף דבר שני שאינו קשור אלי . מצחיק ובזוי שסאנור שדורש ממני התנצלות מול כותבת שנעלמה ומנסה להדביק לי דברים שכתבה אחת שנאלמה בגלל תוקפנותו ובגלל אלימותו של משת''פ לערבים . | |||
_new_ |
|
|||
אם 'סתרת בעבר' אנא אל תתעצל ו'סתור' שוב. לא מספיק לומר 'הוכחתי בעבר'. אין שום דבר בזוי בדרישה החוזרת שתתנצל בפני ענבל בר-און על שתקפת אותה ללא פרובוקציה, בגלל שחשבת שאביה הוא השר ב-און, וגם לאחר שהתברר שלא כך הדבר טענת שהיא אשמה בכך שתקפת אותה. הבזיון הוא בתקיפה עצמה ובסירוב להתנצל לאחר מעשה. רבקה ההסטוריונית נאלמה דום מרצונה ומיוזמתה. לאף אחד מהמשתתפים בפורום לא מובטחת חסינות מביקורת עניינית. ורבים בפורום נוקטים כדרך שיגרה בכתיבה גדושה בגידופים - ותגובותיו של אריה עירן הן דוגמא ברורה לכך. רבקה כתבה מאמרים מגמתיים אשר המסקנה קדמה בהם פעמים רבות לחקירה עצמה - ראה ''טבריה היתה עיר יהודית רוב הזמן...'' ואת הדברים הללו איש לא הכריח אותה לפרסם. גם את אריה עירן אין איש מכריח לפרסם דבריו בפורום אך הוא מתעקש לרדוף אחר הכבוד השמור לאנשי רוח ואישי ציבור כאורי אבנרי אשר באמת תרמו תרומה משמעותית לבניין המדינה. | |||
_new_ |
תרומתו של אבנרי לקיומה של מדינת ישראל מועט ורחוק . | |||
|
|||
מאז במשך 60 שנה הוא מתאמץ לקעקע את אחיזת היהודים בארץ ישראל . דבריו בנויים משקרים קטנים , שקרים גדולים , הזיות חוסר ידע בהיסטוריה וחוסר ידע בתהליכים ביולוגיים . זה נובע מהיותו יליד גרמניה בן למשפחה שהתרחקה מהדת היהודית וספגה תערובת של ''נאורות ויימארית'' עם תעמולה נאצית . ]/[ | |||
_new_ |
הבעיה שלך ! | |||
|
|||
יוסלה. | |||
_new_ |
אז קראת. אז מה? | |||
|
|||
קריאת המקורות שציינת אינה הוכחה לדברים שטענת. | |||
_new_ |
אז כתבת שזו לא הוכחה . אז מה ? | |||
|
|||
מופיע בכתובים באמנה הפלסטינית סעיף 9 המאבק המזוין הוא הדרך היחידה לשחרור פלסוטין והוא לכן אסטראטגיה ולא טקטיקה . סעיף 15 שחרור פלסטין מבחינה ערבית הוא חובה לאומית (קומי) כדי להדוף מהמולדת הערבית הגדולה את הפלישה הציונית והאימפריאליסטית ולטהר את פלסטין מהקיום הציוני . סעיף 19 חלוקת פלסטין משנת 1947 בטל מיסודו . סעיף 20 הצהרת בלפור ונוסח המנדט ומה שנבע מהם יחשבו בטלים . טענות הקשר ההיסטורי או הרוחני של היהודים לפלסטין אינן עולות בקנה אחד עם אמיתות ההיסטוריה. סעיף 21 . . . דוחה העם הפלסטיני את כל הפתרונות שהן תחליף לשחרור פלסטין בשלמותה . | |||
_new_ |
אז כתבת שזו לא הוכחה . אז מה ? | |||
|
|||
זה פחות או יותר מה שאתה דורש שיעשו לעם הפלשתינאי. | |||
_new_ |
אז כתבת שזו לא הוכחה . אז מה ? | |||
|
|||
למרות שאתה בורח מדבריך הקודמים בכל זאת כתבת חצי אמת . | |||
_new_ |
קישקוש | |||
|
|||
א. אינני בורח משום דבר שכתבתי קודם. דבריך הקודמים לא היו כל הוכחה. גם הדברים שהצגת כעת אינם הוכחה שעמדת החמאס החמאס היא ''פאשיסטית בשאיפת ההתפשטות ונאצית ברצון למגר את היהודים'' (תגובה 146653). ב. עדין מה שכתבתי נכון. הדברים שיחסת לאמנה הפלשתינאית מהווים תיאור של השקפת עולמך ביחס לפלשתינאים: 1. זאת משמעות האסטרטגיה שאתה מציע, 2. אתה דוחה את הפתרונות שמשמעותם פחות מארץ ישראל (לפחות עד הירדן) השלמה, 3. אתה לא מקבל את חלוקת פלסטין משנת 1947. | |||
_new_ |
קישקוש | |||
|
|||
1 - נכון . 2 - אינני דוחה . זה פשוט לא ייקרה . 3 - גם את זה אינני צריך לקבל או לדחות . הערבים דחו זאת רשמית . אין בידי אמנת החמאס . התייחסותי קשורה לדברים שהם אומרים בפני מצלמות הטלוויזיה . בכל אופן אמנת אש''פ היא פשיסטית מובהקת . כך גם הדברים בקוראן . | |||
_new_ |
קישקוש | |||
|
|||
כתבת שקראת חלק מאמנת החמאס. דברים בטלןיזיה אינם אמנת החמאס אלא עמדות פוליטיות של הדוברים. האם בדרך זו גם קראת את הקוראן? | |||
_new_ |
רק חוסר ידע גורם לך לכתוב ''קיקוש'' . | |||
|
|||
רמיזתך הלועגת לא מועילה לדיון . אני קראתי את הקוראן בתרגומו של ריבלין . זה חומר משעמם ומעייף . אך חשוב לדיון בעתיד יחסיינו עם הערבים . בקוראן יש התיחסות דו-ערכית או אמביוואלנטית כלפי היהודים וגם כלפי הנוצרים . מצד אחד הקוראן מחשיב מאד את היהודים ונביאינו הם חלק מהנביאים של האיסלם . גם ישו של הנוצרים . מצד שני הקוראן רואה ביהודים כמי שסטו מדרך האלוהים ויש להענישם . יש חובה לאסלם אותם ואם לא אז הם (כלומר אנחנו) חייבים להיות כפופים למוסלמים , לציית לשלטון המוסלמי ולשלם כופר נפש למוסלמים . דבר נוסף הוא ענין דר-א-סלאם . לפי הדין המוסלמי כל כברת קרקע אשר המוסלמים כבשו , כובשים ויכבשו הוא מוסלמי לעולמים . גם אם יהיה כיבוש חוזר ויסולקו המוסלמים הדבר עדין משאיר אותה קרקע כאדמה מוסלמית קדושה ! והדבר החשוב והמסוכן ביותר הוא הגדרת האיסלם כדת הסופית . לפי זה אין שום אפשרות שהאיסלם יוחלף בדת חדשה יותר , כמו שהנצרות באה אחרי היהדות והאיסלם אחרי הנצרות , הרי לפי הקוראן מצב כזה לא ייקרה בעתיד . האיסלם הוא הדרגה הסופית . כמו כן לידיעתך - אני ציטטתי סעיפים מאמנת אש''פ . העובדה שאין בידי מסמך של אמנת החמאס אינה סיבה לשום סוג של לעג . לנאומים פמביים שצולמו כחדשות בטלוויזיה יש אמינות גבוהה . יש לשים לב הייטב לדברי המנהיגים הללו . | |||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
המשמעות היא שאם כפי שהצהרת עמדת החמאס היא ''פאשיסטית בשאיפת ההתפשטות ונאצית ברצון למגר את ה[הפלשתינאים]'' הרי שעמדתך ביחס לפלשתינאים זהה. אם המדובר באמנת אש''פ אז עמדת [אמנת] אריה עירן דומה להפליא. | |||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
הכל נחמד מאד . יש רק הבדל קטן , זעיר , ננס , פיצפון . הפלסטינים בפרט והערבים בכלל הם האויבים שלנו . האינטרסים שלנו מנוגדים ולכן זה ''משחק סכום אפס'' . המועיל לצד אחד הוא המזיק לצד השני . ונדמה לי שלמרות חילוקי הדיעות בינינו אתה בצד ישראל והיהודים . אשפ , רשפ , פתח , חמאס הם בצד האוייב שלנו . | |||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
ההבדל אינו משמעותי! | |||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
טענתך נכונה רק אם יהודים וערבים זה אותו דבר . | |||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
טענתי נכונה כך או כך. | |||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
לא . | |||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
המשמעות היא שאם כפי שהצהרת עמדת החמאס היא ''פאשיסטית בשאיפת ההתפשטות ונאצית ברצון למגר את ה[הפלשתינאים]'' הרי שעמדתך ביחס לפלשתינאים זהה. אם המדובר באמנת אש''פ אז עמדת [אמנת] אריה עירן דומה, פאשיסטית, להפליא. | |||
_new_ |
בקיצור טענתי נכון! | |||
|
|||
כעת השתפרת ! באופן כללי יש מידה חלקית של צדק בדבריך . ולמה חלקית ולא מלאה ? כי אני לא שואף להרוג את הפלסטינים והפלסטינים שואפים להרוג אותנו . וגם כי לנו אין ברירה ולהם יש . ולבסוף משהו קצת פילוסופי ''זהה'' שונה מ-דומה או מ-סימטרי וגם מ-שווה . | |||
_new_ |
לא השתפרת כי רק הוספת קישקוש! | |||
|
|||
משמעות הסעיפים עליהם הסתמכת (תגובה 146730) כדי לטעון שהם פאשיסטים זהה לעמדות שלך ביחס לפשתינאים. לכן אם זה אומר שהם פאשיסטים אז גם אתה כזה; אם זה אומר שהם שואפים להרוג אותנו אז אתה שואף להרוג אותם. בקיצור המשמעות זהה. | |||
_new_ |
לא השתפרת כי רק הוספת קישקוש! | |||
|
|||
כעת גלשת . שוב הכנסת טיעון מעגלי . שנה שימך לחוני המעגל . אני באופן מוצהר אינני שואף להרוג אותם . זה כתוב אצלי ברור כמה פעמים . חוץ מזה אתה אינך מבין מה זה ''זהה'' . | |||
_new_ |
העיקר שדברי נכונים | |||
|
|||
משמעות הסעיפים עליהם הסתמכת (תגובה 146730) כדי לטעון שהם פאשיסטים זהה למשמעות העמדות שלך ביחס לפשתינאים. לכן אם זה אומר שהם פאשיסטים אז גם אתה כזה; אם זה אומר שהם שואפים להרוג אותנו אז אתה שואף להרוג אותם. בקיצור המשמעות זהה. ההכנסת כבר לא מעט טיעונים ודרישות מופרכות וגם החלפת שמותא. אז בהחלט לא יפריע לי שתשנה שוב את שמך לחוני המופרך! | |||
_new_ |
העיקר שדברי דוד סיון שגויים . | |||
|
|||
נדבקת כנראה מתלאביבסאנור . אינני משתמש בשמות חלופיים . בעבר כתבתי עם השם אריה עירן . אחר כך ללא שם וכעת המפלגה הקטינה העניה וחסרת ההשפעה וחותם מפעם לפעם את שמי . | |||
_new_ |
העיקר שדברי דוד סיון נכונים! | |||
|
|||
משמעות הסעיפים עליהם הסתמכת (תגובה 146730) כדי לטעון שהם פאשיסטים זהה למשמעות העמדות שלך ביחס לפשתינאים. לכן אם זה אומר שהם פאשיסטים אז גם אתה כזה; אם זה אומר שהם שואפים להרוג אותנו אז אתה שואף להרוג אותם. בקיצור המשמעות זהה. ההכנסת כבר לא מעט טיעונים ודרישות מופרכות וגם החלפת שמות. אז בהחלט לא יפריע שתשנה שוב את שמך והפעם ל''חוני המופרך''! | |||
_new_ |
העיקר שדברי דוד סיון שגויים . | |||
|
|||
_new_ |
העיקר שדברי דוד סיון נכונים! | |||
|
|||
משמעות הסעיפים עליהם הסתמכת (בתגובה 146730) כדי לטעון שהם פאשיסטים זהה למשמעות העמדות שלך ביחס לפלשתינאים. לכן אם זה אומר שהם פאשיסטים אז גם אתה כזה; אם זה אומר שהם שואפים להרוג אותנו אז אתה שואף להרוג אותם. בקיצור המשמעות זהה. ההכנסת כבר לא מעט טיעונים ודרישות מופרכות וגם החלפת שמות. אז בהחלט לא יפריע שתשנה שוב את שמך והפעם ל''חוני המופרך''! | |||
_new_ |
[•] | |||
|
|||
דבריו של אריה עירן אינם אמת. [•]... והנסיון של עירן להכחיש את היות תפיסתו הפוליטית פשיסטית מובהקת, גם לא מוצלח במיוחד. | |||
_new_ |
[•] כמה טוב שבאת , כמו . . . הופעת . | |||
|
|||
המסר של דוד סיון כלל 3 טיעונים . דבר אשר [•]... כמוך לא מבחין . להדגמת טעותו הנה דוגמא יוליוס רומאי ואוקטאביאנוס רומאי לכן אריסטו רומאי . הוא גם כתב ''החלפת שמות'' . לכן גם הוא [•]... מה שאני טוען הוא שפאשיזם הוא המצב הטבעי אצל כל הקבוצות הגנטיות . את זה אתה לא מבין ולכן אינך סותר . | |||
_new_ |
[•] | |||
|
|||
אין כל קשר סיבתי או הגיוני בין הפאשיזם - שהוא תיאוריה פוליטית - לבין ה''מצב הטבעי''. בדיוק כמו שטענתו של עירן ש- ''גזענות זו ההבנה שיש גזעים'' היא בדיחה לא מוצלחת. [•]... | |||
_new_ |
אתה איש חסר היגיון . חסר עובדות וכושל . | |||
|
|||
היות ואתה אינך מסוגל להבין דבר פשוט כמו הכתוב בסעיף הראשון , ברור שאינך מסוגל להבין שטענתי כי הפאשיזם הוא מצב גנטי טבעי . הוא הנפוץ בקרב כל סוגי היצורים החיים . במקום לנסות להתמודד עם טענותי , עדיף שתמשיך לכתוב שטויות . | |||
_new_ |
|
|||
תמיד רצית לכתוב ספר, ומבלי משים אכן כתבת מספיק חומר לספר קטן. משמעות הדברים שכתבת במהלך השנים האחרונות? זה כבר סיפור אחר. | |||
_new_ |
קישקוש | |||
|
|||
הקישקוש בדבר הקשר הסיבתי אינו סותר אינו מפריך את הטענה של אריה בדבר הקשר בין פאשיזם והמצב הטבעי. ברמתו כעת (וגם בטענותיך הקודמות) הקישקוש הזה, לכל היותר, תיאוריה שנחוץ לפרט ולהוכיח. למרות שאינני מקבל את טענותיו של אריה בדבר הקשר הזה, הוא לפחות טרח להציב הסבר או הסברים. לכן יש אפשרות להתמודד עם טיעוניו ולהסביר או להוכיח שהוא טועה. אתה לא טורח להראות במה הוא טועה ולא מפסיק לצעוק ''לא נכון''. זה מזכיר את הגישה של הילדים בגן. | |||
_new_ |
[•] | |||
|
|||
אריה עירן טוען מזה שנים שבחיים הפוליטיים שולטים אותם העקרונות והמניעים ששולטים בחיי הטבע ובחיי החיות. לבד מכך שטענה זו אינה לוקחת בחשבון את הגילויים הברורים של סדר חברתי ואמפטיה הקיימים בחברות שונות בעולם החי, כל מי שלמד אפילו קצת פילוסופיה יודע שכמעט כל התורות החברתיות והפוליטיות התייחסו אל המצב הטבעי של האדם באופו כזה או אחר. עירן אינו מגלה כאן עולם חדש. הוא פשוט החליט על דעת עצמו שהעולם שטוח, ומנסה לגייס לרעיון זה נפשות בקרב הקהל הלא משכיל בפורום. טענתך, דוד סיון, שאיני ''טורח להראות במה הוא טועה'' אינה אמת היות ופעמים רבות בעבר הגבתי בצורה מפורטת מדי אפילו לטענותיו השונות של אריה עירן בתחום החברתי והפוליטי. ה'צעקה' - אם יש כאן אכן הרמת קול - מכוונת לעובדה העצובה והמקוממת שיש בפורום הזה [•]... סובלנות לדברי בלע גזעניים מוצהרים. ותפסיק לקשקש בעצמך, דוד. לא על כל דבר צריך להגיב. וכל גידוף מצדך ייענה בהתאם. | |||
_new_ |
חופש הביטוי הוא ערך מהותי! | |||
|
|||
מצאת לך צורך לסיים שורת טיעונים באיום. זה לא מפחיד אף אחד. זה גם לא רלוונטי. תמונת המציאות היא שלא התמודדת כלל עם התיאוריות של אריה עירן לגופן. אני מתכוון שלא נסית להפריך אותן חוץ מדחיה כללית על ידי טענות מהסוג 'יש תאוריות אחרות יותר טובות': ''התורות החברתיות והפוליטיות התייחסו אל המצב הטבעי של האדם באופו כזה או אחר''. כדי להפריך תיאוריה יש להראות שהמסקנות הנובעות ממנה שגויות. הטענה הזאת שלך אינה עושה זאת; היא לכל היותר ''צועקת'' שיש תיאוריה יותר טובה וזה לא מספיק. | |||
_new_ |
מלבד הטענות שיש לי כלפי עמדתך הפוליטית הגרועה | |||
|
|||
יש לי גם טענות כלפי אופן הדיון שלך וכרגע אעסוק בזה . שים לב כתבת ''אריה עירן טוען מזה שנים שבחיים הפוליטיים שולטים אותם העקרונות והמניעים ששולטים בחיי הטבע ובחיי החיות.'' זו דוגמא מהמסר האחרון שלך והיא מכילה שיבוש אופייני . המשפט הזה היה נכון אילו היו בו 2 שינויים . 1 - במקום ''שבחיים הפוליטיים'' היית כותב ''בחיי האדם'' . 2 - במקום ''בחיי הטבע ובחיי החיות'' היית כותב ''בחיי היצורים החיים'' . הדבר הזה נכתב לך על ידי פעמים רבות אבל אתה ממשיך בעקשנות בלתי נלאית לכתוב את השיבושים הללו . שני סעיפים אלה שהם שיבושים שלך , משנים לגמרי את תוכן הטיעונים שלי . אריה עירן . | |||
_new_ |
המשפט האחרון נשמע כמו סתימת פיות ואיום. | |||
|
|||
ויוסוף הפלשתינאי עדיין מחשיב את עצמו כחסיד זכויות האדם וחופש הדיבור. חה חה חה חה חה חה חה חה...... | |||
_new_ |
קישקוש | |||
|
|||
א. אתה באמת לא מכיר את אמנת החמאס, את דוברי החמאס ואת פעולות החמאס? אתה באמת שהם רוצים שלום בניגוד לרצונם או מאמינים בשלום בניגוד לאמונתם? ב. איך יכול להיות תיאור דיברי האמנה הפלסטינית מעידים על המדווח אותם ולא על מי שחיבר אותם? ג. למה לקבל חלוקה שאולי היתה נכונה לזמנה אבל היום כבר לא רלוונטית? אם אתה היית מסכים היום לחלוקה של 47' אתה חושב שהיית מקדם את השלום? באמת? דוד, תתחיל לחשוב!!!! | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |