|
בקשת ביבליוגרפיה:לאחר ההשתלחות? | |||
|
|||
לו היה מיכאל שרון מגיב על המאמר שלי עלטבריה בצורה תרבותית ומבקש ביבליוגרפיה לצורכי הבהרה, הייתי מספקת לו את הביבליוגרפיה ברצון. אבל, לתת לו ביבליוגרפיה בשלב זה, לאחר שהוא השתלח בי במשך ימים בעלבונות על בסיס אישי- זו תהיה כניעה לאלימות מילולית ולהתאכזרות נפשית. הוא התנפל עלי, יחד עם יוסלה, כחיית טרף, ככריש כדי להרוג:מדוע? כי התזה של המאמר אינה מתאימה להשקפת עולמו. המאמר מבוסס כולו על מחקרים שקראתי בנושא זה והוא מביא את שמותיהם של עורכי מסעות לארץ(שהפרטים שהם הביאו נבדקו ע''י חוקרים). מישהו יעלה בדעתו שהעובדות מצוצות מהאצבע. במחקר על התקופה הזאת, בניגוד למחקר על העת החדשה, יש קשיים בשל מחסור ברקורדס מהתקופה. המאמר מביא את מה שידוע. לכן, לא תמיד יש חומר דמוגרפי לכל תקופה. | |||
_new_ |
בקשת ביבליוגרפיה:לאחר ההשתלחות? | |||
|
|||
בעיקרון את צודקת שהמשתלחים לא ראויים לתשובות כלל, ובודאי לא למידע ביבליוגרפי. מקריאת הודעותיו של יוסלה אפשר מיד לזהות שהוא מתמקד בהצגת עמדתו הפוליטית-אקטואלית: לחבר את הישראלים לגזענות ולכאלה שרוצים לפגוע בזכויות אדם. כבר כתב כאן מישהו שהוא לעיתים רחוקות מציג עובדות רלוונטיות שסותרות את הדברים אליהם הוא מתייחס. אבל הוא גם אינו מתיימר להתמקד במתודה אקדמאית אם כי הוא מכיר אותה. הגישה של מיכאל שרון מתחילה מזה שהוא מתיימר להיות חוקר בעל מתודה אקדמאית אבל לעיתים קרובות מתחיל עם הפרחת בלונים על טענות מופרכות. כאשר מציגים את המופרכות הוא נוטה להסתבך ולהוסיף טענות מופרכות נוספות. בנושא המאמר על טבריה הידע שלי יותר מצומצם אבל כדרכי כאשר זה יחסית קל אני נוטה לחשוף את הנטיה של מיכאל (ושל אחרים) להציג טענות אצבע לא בדוקות, אבל שכנראה מתאימות לאג'נדה כלשהי. כך היה בדיון שהתפתח כאן בנושא התפלגות צריכת המים במשק. כדאי לך לקרוא את הדיון ההוא (בקישור: תגובה 141868) כדי איך הדברים מתפתחים ואיך לבסוף כל הטענות שלו מתפוגגות והוא נעשה קטן, קטן. עוד מעט יעלה בפורום מאמר של יגאל גרנות שמציג את הבעיה כאשר מתפרסם מחקר שניתן למצוא קשר בינו ובין האקטואליה. אולי יצליחו יוסלה ומיכאל שרון ללמוד סוף, סוף מהי הבעיה העיקרית שלהם. | |||
_new_ |
בקשת ביבליוגרפיה:לאחר ההשתלחות? | |||
|
|||
תודה. | |||
_new_ |
ריבקה, תרוצים לא חסרים. הביאי את הביבליוגרפיה | |||
|
|||
חוקרים החומקים בטענות ומענות מהצגת רפרנס, ועוד בנקודות קריטיות בטעונם, חשודים בהתנהלות לא אתית, וכמעט תמיד נימצא שרימו. לא השתלחתי בך, ואם כן, קבלי התנצלותי. ועכשו - הביאי את הרפרנס. אם לא - את מודעת היטב למה משתמע מכך לגבי תקפות מאמריך. שוב מתנצל אם ניפגעת, שוב מתנצל אם אני נראה לך שמאלני וכד', אך כל הדברים הללו, נישמעים בשלב זה כתרוצי התחמקות. אז אנא, למען כבודך שלך. | |||
_new_ |
אתה שוב תוקף אותי שמדובר בתירוצים | |||
|
|||
אתה אפילו לא מרגיש כשאתה מעליל עלילות. לא צרפתי מראי מקומות מפני שחשבתי, לתומי, שהיות שלא מדובר בכתב עת מדעי איני צריכה להביא מראי מקומות. אתה שוב מאשים אותי בחוסר יושר בנשימה אחת עם התנצלות. יכולת לחסוך לעצמך את ההתבזות ולי את עוגמת הנפש לו הייתה מתנהג בצורה תרבותית ובמקום לזלזל בכישורי לבקש ביבליוגרפיה. כעת אתה מלטף ביד אחת וסותר בשנייה. למרות שלא מגיע לך שאתייחס אליך כבן אדם הראוי לתשובה- תקבל את ''ליטרת הבשר'' שלך. | |||
_new_ |
תודה. כולנו מחכים. זה דבר אלמנטרי ולא ''עלילות'' | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |