|
מ.ש. 2 מדינות ל-2 עמים זה מתכון לדברת וסחבת אין סופית | |||
|
|||
41 שנה מדברים. מה יש פה לדבר? שיפנו ודי. רק שבינתיים מפקיעים, גונבים, יוצרים בנטוסטנים, מתעללים וממאיסים את חייהם של תושבי השטחים. ואולמרט אמר: ויתורים כואבים... ביבי אמר ''הסכם על אי הרחבת הבנייה'' ברק אומר ''מאחזים''. בקיצור - פינוי יוק. אף אחד לא יפנה את המתנחלים הללו. אז שיסיקו את המסקנה המתבקשת. דיברת בלי סוף? זרית חול בעיניים? אז עכשו היידה, מדינה אחת ל-2 עמים. לדעתי, יש גם סיבה כלכלית-אוליגארכית לדברת האין סופית בשאלת השטחים: כשסדר היום הציבורי הוא רק סביב זה, אז מעלים מחירים, מורידים שכר לשכירים, עושקים מבחינה צרכנית, לא בונים רכבת תחתית, לא רכבות קלות, אנשים תקועים מדי יום בפקקים מחרידים שאין כמותם בשום מקום, מחירי האוכל עולים ועולים ללא כל צידוק, המסעדות ובעלי עסקים זעירים עוסקים בנוכלות אובססיבית, נעלמה כל זיקה לאיכות. זה תפקיד דברת השטחים - הסחת דעת. אז לא לעסוק בכיבוש? חלילה. אך מה יש פה לדבר? תפנו ודי. מיכאל שרון | |||
_new_ |
איפה אתה רואה כיבוש? | |||
|
|||
אם ישו היה קם היום לתחיה הוא היה הופך אותך ללוציפר ! | |||
_new_ |
איפה אתה רואה כיבוש? | |||
|
|||
צריך לקרוא למגרש שדים. יש כאלה אצלנו. כאן שולט השטן. | |||
_new_ |
2 מדינות ל-2 עמים זה מתכון לדברת וסחבת אין סופית | |||
|
|||
אכן, יש סחבת. אבל, יש מומחים לנושא הטוענים שהסחבת איננה רק בצד הישראלי. הפלסטינים, בשל סיבה משלהם, עפ''י חוקרים אלה, כמו למשל, פרופ' נארי רובין, אינם מעוניינים בהסכם אלא במו''מ מתמשך תוך הפעלת לחץ לוויתורים מישראל מבלי שהם יוותרו על אף אחת מדרישותיהם, ובייחוד, לא על זכות השיבה. לדעת רובין המטרה היא להביא למדינה אחת פלסטינית מהים לירדן. כמובן, שהשאלה היא מי באמת אחראי לסחבת. הפתרון העדיף הוא 2 מדינות לאום החיות בשלום | |||
_new_ |
2 מדינות ל-2 עמים זה מתכון לדברת וסחבת אין סופית | |||
|
|||
לא יכול להיות שלום בין מים ושמן . כל אדם שטוען לשלום הוא או טועה או שקרן . אריה עירן . | |||
_new_ |
מ.ש. 2 מדינות ל-2 עמים זה מתכון לדברת וסחבת אין סופית | |||
|
|||
מיכאל שרון, ''מדינת כל יושביה'' זה המתכון החדש של הערבים לחיסולה של ישראל. אחרי שנואשו מחיסולה במלחמה... לצערי, אתה ממשיך להתדרדר... חזי | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |