|
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
אני מקווה שהיא תמשיך ''להרוס'' בעוד הרבה עבודות היסטוריות יפות ומאירות עיניים שאולי יפתחו את עיניך הצרות ! חכם ציון | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
חכם ציון, תודה רבה על תגובתך. חשוב מאוד להגן על בעלי דעות שונות משל השמאל הקיצוני, מכיוון שכל מי שאינו חושב כמוהם נדון להכפשות אישיות הם טוענים בשם חופש הדעה ובעצם מתכוונים לחופש ההכפשה. אצלם המטרה מקדשת את האמצעים. מי המציא את ה''קולקטיביות הרעיונית'' ואת ה''דיקטטורה של הפרולטריון'' אם לא השמאל הקיצוני. חשוב שיהוי חילוקי דעות, אבל, יש לשמור על נורמות כתיבה תרבותיות. בתודה רבקה | |||
_new_ |
ראיזה שטויות... | |||
|
|||
איך קראו לאחדות הדעות אצל היטלר? האם בימין יש דמוקרטיה? | |||
_new_ |
ראיזה שטויות...גם בימין:פאשיזם | |||
|
|||
טעות היא להסיק מדברי על הדיקטטורה הרעיונית בשמאל שאין תופעה מקבילה בימין:הפאשיזם והנאציזם הם האחים התאומים של הקומוניזם. אבל, לא נתתי הרצאה על הנושא. רק הגבתי עניינית להתקפה עלי מצד השמאל הקיצוני בעניין חופש ההכפשות כאילו מדובר בחופש הבעת דעות. רבקה | |||
_new_ |
ראיזה שטויות... | |||
|
|||
עמיש, נדמה לי שלאחדות הדיעות הזאת בנאציזם קראו ''קומונה'', ''קולקטיביזציה'', ''סולידריות של המעמד'', ''החלטות הקומינטרן'', ''האל שהכזיב'' .... אתה גם היית פעם קומונאר, נכון? | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
וקיצוני הימין אינם עוסקים בהכפשות אישיות? שלא לדבר על אלימות קשה נוסח אברושמי יגאל עמיר ורבים אחרים. גם אצל קיצוני הימין במטרה מקדשת את האמצעים. יתכן שוירוסים יש בשמאל אך שועלים קטנים ,כולל שרים, שמלעיזים בראש חוצות יש בשפע בימין. רבקה, יש לשמור על נורמות תרבותיות,זה חשוב יותר מכתיבה תמה. | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
ע.צופיה לא כתבתי מאמר על אלימות מילולית באופן כללי אלא התייחסתי באופן ספציפי לאלימות מילולית כלפי מצד אנשי שמאל קיצוני. האם מצופה היה ממני להתייחס לבעיית האלימות המילולית בכלל? יתר על כן, אפילו לא עסקתי באלימות מילולית של כל השמאל הקיצוני אלא באלימות כלפי אישית. נא לא להפוך עניין אישי לוויכוח מי אלים יותר. שני הצדדים אלימים. אבל, זה לא היה נושא תגובתי. רבקה | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
איני יודע איך את מזהה את תוקפייך. אני בכל אופן חושב שכתבת מאמר יפה ומעניין מאוד למרות שאיני מבין את הצד האידיאולוגי שלו. אנא., תרבי לכתוב מאמרים מסוג זה בפורום זה ובכל פורום שתבחרי. לטעמי האישי תגובתך כלפי השמאל הקיצוני היית עם יותר מדי אמוציות,אך אני בהחלט מקבל את הסבריך ומאחל לך המשך כתיבה מהנה. | |||
_new_ |
לע.צופיה- תוקפי קלים לזיהוי | |||
|
|||
אני מודה לך על דבריך. נא לעין בתגובות לצאצרי באימגו ותזהה את תוקפי בקלות בשל סגנונם הבוטה ושיטת ההכפשות האישיות. הסברתי במבוא למאמר על נצרת את הצד האידיאולוגי: המאמר על נצרת ואלה שיבואו אחריו בסדרה על ישובים בעבר ובהווה נועדו להגיב על המאמצים לשיכתוב ההיסטוריה של הארץ הזאת ע''י פרסומים של ''ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל'' וארגונים ערביים נוספים. הם טוענים שהם ''עם ילידי'', כמו האינדיאנים באמריקנ ואילו אנו היהודים הננו ''קולוניאליסטים אירופאים'', כלומר כמו הלבנים בדרום אפריקה. אני בעד פתרון הוגן לסכסוך הישראלי- פלסטיני: 2 מדינות לאום החיות זו לצד זו בשלום זכויות אזרח שוות לערביי ישראל. איני רוצה ליהד את נצרת או לגרש מישהו מכל מקום אחר. אני רק מתנגדת כהיסטוריונית, וכציונית לשיכתוב ההיסטוריה. | |||
_new_ |
לע.צופיה- תוקפי קלים לזיהוי | |||
|
|||
למרות שאינני ביקורתי כלפי מאמרך , הרי שלגבי דעתך המצוטטת ''2 מדינות לאום החיות זו לצד זו בשלום זכויות אזרח שוות לערביי ישראל.'' לא אוכל להסכים . פיתרון זה שאת תומכת בו הוא מתכון בטוח לאבדנה של מדינת ישראל . אריה עירן . כי לנו לנו ארץ זו . | |||
_new_ |
חילוקי דעות הם לגיטימיים | |||
|
|||
לכל אדם הזכות לדעה משלו ועלינו לכבד את דעות כולם רבקה | |||
_new_ |
[•] רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
היא עושה פרנסה טובה עבור הפצת תעמולת שקר ציוניסטית מגמתית תוך סינון עובדות שלא מתאימות לאג'נדה הפוליטית שהציבו בפניה. מה שהיא כותבת נוח מאד לשודדי כנען בסערה אבל להיסטוריה ולאמת זו צרעת מצורעת . האשכנזים הפכו התבכיינות למקצוע לדוגמא ליסק. היא יודעת שמחקריה על קירעי תרנגולת לכן מצנזרת . כי שני עמים אוייבים אנו [•]... הציונות טעות היסטורית וקולוניאליזם נאצי במהותו. בחורבן הציונות הכוזרואשכנזית ננוחם. מוני יקים אנטיציוני מס 1 בעולם . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |