|
ענית לעניין | |||
|
|||
אני רק חולק על הטענות שלך בדבר הגירוש ב-48. חלק מהערבים (הרבה, אבל פחות משליש) אכן היגרו ''זמנית'' לערים אחרות. הרבה ברחו או גורשו כחלק ממדיניות ישראלית ברורה. זו לא היתה המדיניות בתחלת 48, אבל בהחלט הפכה להיות כזו במהלך אותה שנה. גם היום יש הרבה ערבים שהיו שמחים להגר לחו''ל בכל דרך שהיא, אלא שאין להם דרכון ואין להם ויזות וכו'. לשיטתך, תמיד תוכל לראות בזה התחלה של תהליך ''טבעי'' שאתה רק צריך ''לעודד'' אותו קמעא. לא ענית לי לגבי הרחבת המדינה לשטחים שהתפנו ''ממילא'', כמו, לדוגמא, בעקבות מהלך צבאי שנועד להביא ''שלום'' מהסוג שתארת (שהוא לדעתי התאור היחיד של שלום במזרח התיכון). | |||
_new_ |
ענית לעניין | |||
|
|||
משום-מה האתה כותב באופן מעורפל. מדוע? האם אתה חושש לחשוף הרהורים ומחשבות? שוב, אני נגד גירוש בכל צורה שהיא של כפייה. לא כפייה גלויה ולא כפייה סמויה ולא עידוד מסוג זה או אחר. אם ערבים רוצים להגר ולמכור את רכושם למדינת ישראל או לתושבים יהודים. אהלן וסהלן. זה לטעמי אינו גירוש. אם מנסים לעודד אותם באופן לא חוקי-אני נגד. לכן, לגבי הסיפא בהודעתך: אם ערבים ימכרו רכוש למדינת ישראל הרי ממילא אלה יהפכו לשטחים ישראליים ולכן שאלתך, אינה שאלה. איזה מהלך צבאי שנועד להביא ''שלום'' תיארתי? | |||
_new_ |
ענית לעניין | |||
|
|||
לא תארת מהלך צבאי, תארת שלום (''מצב שלא יורים עלי ואני לא נאלץ לירות חזרה''). אני תארתי חלק ממהלך צבאי תאורטי שעשוי להביא אותו לארך זמן - גירוש. מצטער אם כתבתי בצורה לא מספיק ברורה. | |||
_new_ |
ענית לעניין | |||
|
|||
אם היית (כמדינה או לאום)יחידי בעולם והיית קובע כללי התנהגות,יתכן שהרעיון שלך היה בר ביצוע.אך מאחר ואתה ואני ואנו ,חלק ממכלול של מדינות בעולם שאימצו כללי התנהגות מסוימים,לא משנה אם הם צודקים או לא ,כי הכל יחסי וגיאוגרפי,הרי הרעיון שלך,כיום, אינו מקובל על המכלול ולכן אנו צריכים להתאים את התנהגותנו והתנהלותנו בהתאם לכך. | |||
_new_ |
הבנתי. תודה | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |