| לוי לא בדקתי את המספרים ואין בדעתי לבדוק. הבעיה היא צפיפות האנרגיה במצברים הקיימים אשר מחירם סביר. צפיפות האנרגיה של מצברי עופרת המסחריים שהנם סבירים כלכלית נמוכה. כלומר האנרגיה האגורה במצבר חלקי משקלו נמוכה. כאשר מדובר במלגזה או בקלנועית מגרעת זו אינה קטלנית. אך כאשר מדובר במכונית משפחתית ל-5 נוסעים, מטען נוסף של 200 קילו וכן נסיעה במהירות של 100 קמש למרחק של 500 קמ המכשלה היא רצינית . להערכתי רק פריצת דרך בנושא המצבר תהפוך את חלום המכונית החשמלית למציאות. משקיעים במחקרים בנושא בהקפים של מליארדים נקווה שיצליחו. עד אז תתקיימנה רק נישות די מצומצמות בהן המכונית החשמלית תהפוך לעממית. |