|
תיקון קטן | |||
|
|||
''ויברא אלקים את-האדם בצלמו, בצלם אלקים ברא אתו: זכר ונקבה, ברא אתם.'' נ.ב. זהו הדבק העתק מאותו לינק שנתת לנו אז אנו רואים שפסוק ראשון כתוב ברא: אתו ואחר כך בפסוק שני כתוב: אתם. אז מה נברא קודם? ת. ה א ד ם. ומי זה האדם? ת: זכר ונקבה ניקראים - א ד ם כלומר זכר לחוד או אשה לחוד אינם ניקראים א ד ם רק כשהם ביחד נשואים אז שני הפרטים משלימים אחד את האחד ונקראים א ד ם | |||
_new_ |
תיקון קטן | |||
|
|||
הוא ברא אותם נשואים? | |||
_new_ |
למה נשואים? | |||
|
|||
זוגיות, בהחלט כן. אדם נועד לחיות בזוגיות (על אושר לא מדובר) נישואין? זה דוקא לא כתוב שם | |||
_new_ |
תיקון קטן | |||
|
|||
למה אתה שואל אם ''ברא אותם נשואים''? | |||
_new_ |
תיקון קטן | |||
|
|||
אני הגבתי לתגובה 116468 שבה נאמר: „ויברא אלקים את-האדם בצלמו... רק כשהם ביחד נשואים אז שני הפרטים משלימים אחד את האחד ונקראים א ד ם”. | |||
_new_ |
תיקון קטן | |||
|
|||
מה מה שניקרא ביחוד ''פנים לפנים'' הזכר נותן (משפיע) לנקבה (המקבלת) את השפע שהרי יש לה מחסור. כי אם אין מישהו שירצה לקבל כלומר שייש לו חסרון אז איך הזכר (הבורא) יכול להשפיע? כמו שאמא מקבלת הנאה מכך כשהיא מניקה את תינוקה כך הילד נהנה מקבלת החלב. הרי נמצא שהאם נהנת להניק (לתת) וגם תינוקה נהנה (מקבלת השפע) והרי זה מעין מעגל סגור שכל אחד נותן הנאה לחברו שההנאה אין לה סוף אלא רק מתגברת כמעיין שופע ודוק כי זה הוא סוד החיים (היחסים) בננו לקב''ה | |||
_new_ |
תיקון קטן | |||
|
|||
מהנדס אזרחי, כל היסודות של עולם החי, ולא רק בקרב בני-האדם, מושתתים על יסוד של קבלת הנאה, בתמורה למעשה או למחדל... | |||
_new_ |
תיקון קטן | |||
|
|||
הכוונה שהאדם זכר ונקבה מחוברים אחד לשני... מה מה שנירא ביחוד פנים לפנים אחר-כך בפרק הבא כתוב על ''נסירה'' של האישה מהאדם מצלעו... וכמובן מדובר בעינינים רוחניים של השפעה וקבלה... | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |