פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
אין דו קיום
יהודה צורף (יום שני, 13/10/2008 שעה 13:00)


אין דו קיום

ד''ר יהודה צורף



ככל שמתבהרת התמונה האמיתית מאחורי ערפל הסילופים התקשורתיים שהציפו את ערוצי הרדיו, הטלוויזיה והאינטרנט לאחר צאת יום הכיפורים, מסתבר שמדובר בעוד התפרצות אלימה של ערבים נגד אוכלוסייה יהודית, הפעם בעיר עכו. כאמור, שוב פוגרום ערבי מהדגם ההיסטורי המוכר, כמו פרעות אוקטובר 2000, וכמו הפוגרומים הערביים הסדרתיים נגד היישוב היהודי בשנים שטרם קום המדינה. אם לטובה ואם לרעה, היהודים עדיין לא למדו את מלאכת הפוגרום מבן הדוד הערבי.

יחד עם זאת, יש לזכור שהערבי הוא בן משפחתנו, אמנם פראי באופיו, אך גם הקרוב אלינו ביותר בתפישה הרוחנית האלוקית. למרות הצמיחה ההיסטורית של הנצרות מתוך היהדות, האיסלם הוא זה שנבע ישירות מתוך מקורות הרוח היהודיים. לא בכדי נאבק מוחמד בראש ובראשונה נגד השבטים היהודיים מבני ערב, והיקף מלחמותיו נגד השבטים היהודיים מעיד על מידת התפשטותה של היהדות בערב בזמנו.

מכל נקודת מבט, השקפת עולם או תפישת מציאות, שעליה מתבוננים על המקרא, אין ספק שהחוכמה המקראית, בפשט, דרש, רמז וסוד, מקרינה תובנה נצחית של המציאות הקיומית בכלל, ושל הגורל היהודי בפרט. למרות המכות שניחתות עלינו שוב ושוב בשל סירובנו הממלכתי להכיר בנצחיותן של התובנות המקראיות, במצח נחושה אנחנו ממשיכים להתעלם מהן ולהפר את מוסר ההשכל הגלום בהן.

מלכתחילה היה מוחמד סמוך ובטוח בכך שאינו מייסד דת חדשה אלא ממשיך את הפצת הבשורה היהודית המונותיאיסטית שהתגלמה גם בנצרות. כנוצרים לפניו, האמין גם מוחמד בכך שהוטל עליו ועל בני עמו להיות אלה היורשים את מעמד מגשימי הבשורה היהודית מידי היהודים עצמם. שכן, בעיניו כבעיני הנצרות שקדמה לו, היהודים איבדו את מעמדם כמנהיגיו הרוחניים של העולם בשל מרדנותם נגד בורא עולם.

כך שלאור הנסיבות הקיומיות של מדינת היהודים המתנכרת באורח קבע לערכים מקראיים מכוננים, מאליהן מתעוררות מחשבות נוגות ביחס לאותו ריפיון רוח יהודי שהוביל להתהוותן של הנצרות והאיסלם.

הדוגמה הממלכתית המובהקת ביותר לניתוקו של העם היהודי ממקורותיו הרוחניים היא הדבקות האובססיבית בתפישת מציאות המגדירה את האוטופיה של שלום וביטחון כמטרה שניתנת להשגה על ידי קומבינציה של פשרנות טריטוריאלית, תחכום מדיני ועוצמה צבאית. בו בזמן שהמקרא, המגובה על ידי ניסיון היסטורי מצטבר, מבהיר השכם והערב ששלום וביטחון נובעים ישירות אך ורק מתוך שלמותו המוסרית של העם, ושום מניפולציה ממלכתית לא תעניק ליהודים את האוטופיה הקיומית כל עוד הם ממשיכים להתבוסס בביצת השחיתות המוסרית.

כך גם התפישה המופרכת של דו קיום. המקרא מבהיר במפורש שהעם היהודי הוא עם לבדד ישכון, ואינו מתערב בגויים, אלא אך ורק תחת אילוצי הגלות. במסגרת לאומית ממלכתית ממחישה המציאות שאין שום עתיד קיומי לעם היהודי במצב של קיום משותף עם עמים אחרים. ההיסטוריה הישראלית מלמדת שוב ושוב עד כמה אין שום סיכוי של דו קיום עם בני דודינו הערבים, ועל אחת כמה וכמה עם עמים שאינן נמנים עם קרובינו הגנטיים. לא בכדי מפריד המוסר המקראי המכונן את דרכיהם של יצחק וישמעאל.

מעמד הסגולה הוא גם זה שאינו מתיר לעם היהודי לנהוג כערבי ולהתפרע כמוהו בחינגה אלימה של פוגרום. את ההשתוללות הערבית אנחנו חייבים לקבל בראש ובראשונה כמוסר השכל קיומי המיועד לחלץ אותנו מתוך המבוי הממלכתי הסתום שבתוכו אנחנו הולכים ומסבכים את עצמנו. את הטיפול בפורעים הערבים יש להניח למשטרה, למרות חולשתה המופגנת.

ברובד הרוחני כל פעולת תגמול אלימה נגד ערבים תהיה משולה לשבירת המדחום שמראה לנו כי טמפרטורת הגוף עלתה בשל מחלה. הערבים רק ממחישים לנו את האמת הקיומית הבסיסית שלנו, שאותה נוטה העם היהודי לשכוח לכל אורך דרכו ההיסטורית, ועל השכחה הגורלית הזאת שילם תמיד מחיר כבד.

מכאן שכל הצדקנים המטיפים על ''דו קיום'' וכל נביאי השקר המעלים באוב את חזיונות ''השלום והביטחון'' הם חוטאים ומחטיאים, המובילים את העם אל תוך המחשכים, אל מנהרה אפלה ללא מוצא. בינתיים, עמי העולם הם אלה המזכירים לנו מי אנחנו ומהו גורלנו, ואנחנו עדיין מסרבים להכיר את עצמנו.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


נשמח אם תציג גם אסמכתא
דוד סיון (יום שני, 13/10/2008 שעה 13:53) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מאד מקווה שיש בידך ממצאים והוכחות להאשמה הגורפת
שאתה מפזר. אני לא רוצה לנסות לתאר מה היית כותב על
מישהו שמאשים את הצד היהודי... בפרעות בלי להציג
עובדה תומכת אחת כפי שעשית.
_new_ הוספת תגובה



שמואל החקרן: גם בידי יש אסמכתאות להאשמותיו הגורפות
סתם אחד (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 0:15)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הצד המוסלמי הוא צד קשה שטמונים בו הרבה בורות נגר מלאות בשיטנה, בעליונות על האחר ובהתלהבות לכבוש את העולם ולהופכו למוסלמי.

_new_ הוספת תגובה



שמואל החקרן: אסלאם שובר השלום
סתם אחד (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 0:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



שמואל החקרן: אסלאם שובר השלום
סתם אחד (יום חמישי, 16/10/2008 שעה 21:09)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סרט אחד שווה מיליון מילים !!!!!!!!!!!!
_new_ הוספת תגובה



יהודה בוכהאלטר אומר:
סתם אחד (יום שלישי, 21/10/2008 שעה 14:39)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא טובים ייסורי השלום וחלומות המלחמה.

קדימה להתיישובתצולצמיחה.
_new_ הוספת תגובה



איך היסקת כי
עמיש (יום שני, 13/10/2008 שעה 15:16) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''המקרא, המגובה על ידי ניסיון היסטורי מצטבר, מבהיר השכם והערב ששלום וביטחון נובעים ישירות אך ורק מתוך שלמותו המוסרית של העם''?
_new_ הוספת תגובה



רבין ''להפריד בין העמים''
סתם אחד (יום שני, 13/10/2008 שעה 15:17) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני זוכר את המילים הללו של רבין, כאשר נוכח לדעת כי הפלסטינים אשר מסתובבים חופשי בערי ישראל, מהווים איום רציני לחיים נורמליים.

הוא אכן צדק.

הערבים בישראל מתוסכלים מאי היכולת שלהם לזרוק את היהודים לים.
הם מתוסכלים מאי קבלתם כשוים ע''י היהודים (אם זה בצדק או לא, זה סיפור אחר.).

זו עובדה ואין להתעלם ממנה.

הם מתוסכלים שכל המליונים של אחיהם הערבים במדינות ערב, לא יכולים לעזור להם.
הם מתוסכלים שכל מאות מליוני המוסלמים בעולם (בני דתם ואמונתם) אינם יכולים לעזור.

הססמה ''דו-קיום'' יפה.
צריך רק לזכור שבמצב דו-קיום, חייב להיות ''בעל-הבית''.

כאשר היהודים חיו במדינות ערב, היה דו-קיום. אבל כולם ידעו מי הוא בעל הבית. זה היה הערבי.

בישראל, חייבים הערבים להפנים כי בעל-הבית הוא היהודי, ורק במצב זה יכול להתקיים קו-קיום.

הצרה הגדולה: הערבים בישראל אינם מוכנים להשלים שבעל הבית יהיה יהודי...

זו כל הנוסחה על רגל אחת.

חזי
_new_ הוספת תגובה



בודאי
סתם אחד (יום שני, 13/10/2008 שעה 19:54) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ע.ג
בודאי שאין דו-קיום כי גזענים יהודים הציתו את השרפה ולא הערבים. גם קבעה גם המשטרה.
_new_ הוספת תגובה



בודאי
סתם אחד (יום שני, 13/10/2008 שעה 22:10)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשטרה לא קבעה ככה. אתה קבעת ככה.

הגפרור היה תאופיק ג'מאל. הוא הודה בכך וההנהגדה הערבית של פלסטיני ישראל אישרה לו זאת.
_new_ הוספת תגובה



שמולא המופתע: בודאי
סתם אחד (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 0:18)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני נגד דו קיום עם פלסטיני עכו, כאשר הם בעד חיסול הקיום שלי. צריך קצת רספקט עצמי כדי להבין זאת, ולך אין את זה. חסר לך פוליש ויושרה.

אלמנטרי.
_new_ הוספת תגובה



בודאי
סתם אחד (יום שני, 13/10/2008 שעה 19:55) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ע.ג
בודאי שאין דו-קיום כי גזענים יהודים הציתו את השרפה ולא הערבים. גם קבעה גם המשטרה.
_new_ הוספת תגובה



בודאי
סתם אחד (יום שישי, 24/10/2008 שעה 8:48)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומי הצית לך את השכל?
_new_ הוספת תגובה



[•] אזרח סוג ב'
סתם אחד (יום שני, 13/10/2008 שעה 20:10) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל שלהם מותר הכל!

(אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - בתי המשפט, המשטרה).

מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.
מותר להם לא לשלם ארנונה,
מותר להם להשתלט על שטחים לא להם.
מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל);
מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני).
מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם.
מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש''ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוטקשיין.
מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים.
מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים (נהגים ערבים מעורבים פי 4 בתאונות קטלניות מנהגים יהודים - ניתן למצוא ציטוט בנושא מלפני שנה וחצי של מפקד משטרת התנועה במעריב ובYNET).
[•]...
ועוד מילה לדוד סיון ועמיש, ברור לי שתקפצו, אשמח אם התגובות יהיו עניניות ועובדתיות, ההתנצחויות בחלק מהמאמרים האחרים מתאימות לילדים ולא לאנשים רציניים.

חג שמח לכולם
עופר

(מבוסס על מאמר שנכתב ע''י חבר)
_new_ הוספת תגובה



הערבים הם אותם ערבים והים הוא אותו ים
(יום שני, 13/10/2008 שעה 23:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למי שלא הצליח להבין עדיין.

אצל הערבים אין שום ''ספונטאניות''.
כל המהומות הרטנות ''האקראיות שפורצות פה ושם
בסך תמרונים קטנים לחימום והרצת המנועים.

אוטוטו כאשר תתחיל הפריצה מגדרות עזה ולבנון
כל אזרחנו הנכבדים יחסמו כבישים יפוצצו גשרים
ינתקו שיירות ואספקה, כל עובדי בזק מהמגזר
יודעים בדיוק איפה לנתק ואת מה לנתק,
עובדי חברת חשמל - כנ''ל

ואז תמצאו את הארץ תקועה בין גדרה לחדרה
כאשר צפונה או דרומה לפי העניין יופקרו האנשים לשחיטה.
אם לא הבנתם אז לא רחוק היום שלא תוכלו שלא להבין.
_new_ הוספת תגובה



היהודים הם אותם היהודים והים הוא אותו ים
דוד סיון (יום שלישי, 14/10/2008 שעה 9:48)
בתשובה לsheyd@mail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש תוכניות מהסוג הזה שעשו יהודים שגם החלו ליישמן.
_new_ הוספת תגובה



שמואל הגדול: לדעתי אתה סתם משקר כדי ''להגן'' על ערבייך
סתם אחד (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 0:32)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קל ביותר להשליך לכלוך על היהודים, אבל הלכלוך הוא תמיד תוצר של זה שמשליך.

אני הייתי מקווה שנתחיל להיות יותר מלוכלכים כשאנחנו נדרשים לטפל בליכלוך. העובדה שאיננו יכולים לסיים סכסוך כה ארוך היא עדות שאנחנו מקפידים לא ללכלך ידינו ותודעתנו ואיננו יורדים לרמתם המוסרים של אוייבינו הערבים. למרות שמבחינה מוסרית קיימת לנו הזכות לרדת ברמת המוסריות שלנו בטפלנו בערבים לפי חוק ההדדיות המפורסם, ששמאלנו כה מלעיזים ברגש וביראה.
_new_ הוספת תגובה



קל לך מאד לקשקש...!
דוד סיון (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 8:20)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קל מאד לכתוב את המילה שקר ועוד ביטויי השמצה תחת מעטה של אנונימיות.
אבל לעיתים קרובות מאד קלות הדעת כמו שלך היא המקור לטענות והשמצות
חסרות שחר.

העובדות לעשות שיהודים לא מתביישים ועוד משוויצים
שהם עושים מעשים כאלו. אני לפחות בדקתי (תגובה 78732 דיון 3647).
_new_ הוספת תגובה



קל לך מאד לקשקש...!
סתם אחד (יום חמישי, 16/10/2008 שעה 21:03)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה טועה. האנונימיות אינה פקטור.
ואתה טועה כשאתה מדבר על קלות דעת.
ואתה טועה לגבי המקור לטענות.
ואתה טועה, אתה לא בדקת.
_new_ הוספת תגובה



דברי מציגים עובדות בדוקות (תגובה 123032)
דוד סיון (יום שישי, 17/10/2008 שעה 6:55)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה כתבת עוד שקרים.
_new_ הוספת תגובה



תנוח דעתך
עמיש (יום שלישי, 14/10/2008 שעה 9:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כלל לא עולה בדעתי להתייחס לערימת ההבלים המצחינה הזו שטרחת להעתיק לכאן
_new_ הוספת תגובה



הודעה שלך כאילו עניינית
דוד סיון (יום שלישי, 14/10/2008 שעה 9:45)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חלק ניכר מההצהרות שהצגת הן חד צדדיות משום שגם יהודים נוהגים כך (למשל בניה ללא אישורים, לא לשלם ארנונה, השתלטות על שטחים לא להם, מועצות גרעוניות, הזרמת שפכים, נהגים עם הרבה הרשעות, לגרוף דמי אבטלה כאשר עובדים בשחור ועוד). אבל יותר מכך הן הצהרות בלבד כי לא הצגת עובדות (גם אני בנתיים לא הצגתי עובדות).

יש בהודעה שלך גם טענות לא ענייניות כך ש''התביעה'' שלך שהמגיבים יהיו ענייניים היא לא רצינית בעליל. בהקשר הזה למשל, הטענה מה תושב יכול לעשות במדינות אחרות אינן רלוונטיות כלל ואם כן הן רלוונטיות גם לגבי יהודים.

גם הטענה מי גרם את המהומות בעכו (ומדוע) היא הצהרתית בלי אסמכתא עובדתית.

דבר ממה שכתוב בהודעה שלך הוא לא מקורי חוץ מהפניה אלי ואל עמיש שאליה צירפת את ''הדרישה'' להיות ענייניים. אני מודה שזה קצת קשה להיות ענייני עם מי שמעתיק טענות-הצהרתיות.

הייתי יכול להדגים לך איך כותבים אמירה עניינית המבוססת על עובדות אבל ההודעה שלך מעידה שזה לא ממש מעניין אותך.
_new_ הוספת תגובה



הודעה שלך כאילו עניינית
סתם אחד (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 0:36)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העובדות לא מעניינות אותם,
כי הם מדברים על צדק.
_new_ הוספת תגובה



אז מדוע הם מציגים את עצמם כאילו העובדות מעניינות אותם?
דוד סיון (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 8:21)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



זה רק פאסון. אין אחרי זה דבר
סתם אחד (יום חמישי, 16/10/2008 שעה 21:05)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הודעה שלך כאילו עניינית
צדק (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 8:48)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חלק ניכר מההצהרות שהצגת הן חד צדדיות משום שגם יהודים רצחו נאצים בגטו ורשה.
_new_ הוספת תגובה



חד צדדיות, צדק, זו השיטה שלך!
דוד סיון (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 10:17)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דוגמה קלאסית לחד צדדיות היא ההודעה שכתבת 9 דקות לפני זאת (תגובה 123036).

דוגמה קלאסית לחד צדדיות הוא המאמר בראש הפתיל.

דוגמה קלאסית לקשקשנות חד צדדית זה לקרוא את ההודעה שלי מחוץ להקשרה, כפי שעשית.
_new_ הוספת תגובה



חבית נפץ ושמה מגזר ערבי
צדק (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 9:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דוח מודיעיני חדש של המשטרה שהגיע לידי מעריב, חושף נתונים יוצאי דופן בחומרתם על מפת הפשיעה החמורה בקרב המגזר הערבי בישראל.
מנתוני הדוח עולה כי תחומי הפשיעה המאפיינים את ערביי ישראל כוללים שליטה כמעט מוחלטת בסחר והברחה של אמצעי לחימה וסמים.
כמו כן, הם ''מתבלטים'' בפשיעת בני נוער, בסיוע לשוהים לא-חוקיים ובעבירות רכוש המבוצעות בתחומי המגזר היהודי.

קיימת מגמה בולטת של מעורבות ערבים-ישראלים כסייענים לפעולות מחבלים מתאבדים בתוך המדינה, לרבות הובלה, איסוף מודיעין לפני פיגועים, אספקת כלי רכב להסעת המתאבדים והלנתם.
תופעת הסיוע למחבלים ניכרת במיוחד בקרב ערביי הגליל והמשולש הצפוני והדרומי, המצויים בקשר עם תשתיות הטרור ביהודה ושומרון.

והפיסקה החשובה:
מלבד זאת, ערביי ישראל אחראים ל-‏50 אחוז מכלל הגניבות החקלאיות, ול-‏30 אחוז מסך גניבות הרכב.
מן הדוח עולה כי קיים ''צידוק דתי ולאומי לפשיעת הרכוש, המשפיע על היקף התופעה'', ובמילים אחרות - מותר לגנוב מיהודים

שימו לב שאין התייחסות לעבירות האונס.
_new_ הוספת תגובה



צמח עוקרים מן השורש
סתם אחד (יום חמישי, 16/10/2008 שעה 16:37)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ללא טיפול שורש לא יהיה פתרון.

יש לחפש דרך לטיפול כולל
_new_ הוספת תגובה



בקיצור, הדרך השלישית היא ההפרדות
סתם אחד (יום שני, 13/10/2008 שעה 21:47) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עלינו לפעול כדי שירדן תהפוך לפלסטין וכל הערבים הפלסטינים יהיו אזרחיה, גם אלה שעוד יגורו בישראל. הביטוי הלאומי של הערבים יהיה בירדן ובעמאן, בלי התניה היכן הם יישבו פיזית, בירדן או בישראל.
_new_ הוספת תגובה



הבעיה
סתם אחד (יום שני, 13/10/2008 שעה 23:49)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבעיה היא לא במעמד האזרחי של המוסלמים, הבעיה היא בקיומם הפיסי של המוסלמים במעורב עם היהודים, לפיכך שם אזרחות זרה שהם יקבלו לא תשנה זאת - ובינינו איזו מדינה רוצה שמחצית מתושביה יהיו אזרחים זרים? לבעיה הפיסית הפתרון הוא פיסי - קו גבול ברור עם כמה קילומטרים של שטח הפקר עם מוקשים משני הצדדים כאשר מצד אחד של הקו אין מוסלמים ומהצד השני של הקו אין יהודים. ואם מטעמים של קונספציות אידאולוגיות מוטעות זה לא יעשה באופן מאורגן מלמעלה, זה יעשה באופן מבולגן ומכוער מלמטה, הווה אומר שאף אחד לא יתפלא אם תוך כמה זמן חטיבת סדירניקים בחופשה תבוא על נשקה האישי, תפנה את כל הערבים מהעיר עכו ותורה להם לחפור בור מחוץ לעיר ולהיכנס אליו ואז תקצור אותם לתוך קבר אחים, ובעיר אחרת באמצע הלילה אספסוף ערבי יכנס לבתים יהודיים עם סכינים וגרזנים ועד הבוקר יהודי אחד לא ישאר.
_new_ הוספת תגובה



הבעיה והפתרון
סתם אחד (יום שלישי, 14/10/2008 שעה 0:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבחנתך נכונה, אבל הביצוע צריך להיות הדרגתי - אם איטי ואם מהיר, תלוי בנסיבות. אבל מרגע שאתה קובע אפילו חד צדדית שגבולה המזרחי של ישראל הוא נהר הירדן, ומזרחה ממנה היא ירדן הפלסטינית הרי שבתנאים של המשך המלחמה תמיד נוכל לומר לערבים לחזור הביתה למדינתם בירדן. ואם הם לא 'יבינו' זאת תמיד נוכל לאלץ אותם לחזור למדינתם. העקרון נשמר. אבל השינוי הבסיסי שאנחנו צריכים לעשות הטרמינולוגיה של הסכסוך הוא שיש מקום לשתי מדינות לשני עמים, והמדינה הערבית הפלסטינית היא ירדן ואין מקום למדינה ערבית פלסטינית נוספת.

אני מדבר על הצורך לשנות את דפוסי השיח הפוליטי בישראל ובעולם. מרגע שתקום מדינה פלסטינית בירדן, ב'עזרתנו' או לא ו 75% הפלסטינים ישלטו במדינתם, השיח הפוליטי ישתנה וישראל תצטרך לדבר או להילחם עם מדינה ולא עם ארגוני טרור. זה ישנה את אופי המאבק. כל מחבל שיתפס בארץ משפחתו תועבר לירדן לפי כל כללי החוק הבינ''ל. אם תתרחש מלחמה / אינתיפאדה כוללת כי אז ישראל תהיה רשאית ותצטרך להעביר את כל הערבים שלה לירדן.

בכל מקרה ערביי ישראל כולם יהיו אזרחי ירדן ויצביאו לשם, ובכך הם לא יבואו לידי ביטוי פוליטי ברמה הלאומית. קץ למסע ההפחדה הדמוגרפי.
_new_ הוספת תגובה



הבעיה . והפתרון
סתם אחד (יום שלישי, 14/10/2008 שעה 14:38)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם אני חושב שהבעיה היא בקיומם הפיזי של המוסלמים במעורם עם היהודים.

אז מה הפתרון שלך?

פתרו את הבעיה במעורב ירושלמי. אבל השאלה אם במעורב מוסלמי הפתרון הוא דומה.
_new_ הוספת תגובה



הבעיה . והפתרון
סתם אחד (יום שני, 20/10/2008 שעה 14:14)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מנהיגי יוון וטורקיה לא האמינו בדו קיום, הם הסכימו על קו גבול והסכימו שבאזור של יוון לא ישאר אף מוסלמי ובאזור הטורקי לא ישאר אף נוצרי. כל העולם מחא, נרעש ונרגש, אנשים שאבותיהם ישבו באותו המקום מעל 3000 שנה ואף על פי כן, כלי הרכב והרכבות נעו גם נעו, לא היו עוד מלחמות בין יוון וטורקיה, שתיהן חברות בנאט''ו. ביוון זה עדיין נתפס כ''נאכבה'' אבל מה אפשר לעשות עם אנשים שבונים זכרון היסטורי על רחמים עצמיים וקורבנות, התוצאות מדברות בעד עצמן.

מנהיגי הודו כן האמינו בדו קיום, ומאז 25 מליון בני אדם הפכו לפליטים חסרי כל שנדדו ממקום למקום אף על פי כן רק עם הבגדים שלגופם, עוד מעל מליון בני אדם מתו בתהליך, היו בערך 4 מלחמות האחרונה רק לפני 10 שנה ומדי פעם הינדים טובחים במוסלמים ומוסלמים טובחים בהינדים בצורה המסורתית - נכנסים לכפר מורידים את המכנסיים בודקים למי יש ברית מילה והורגים בהתאם והכל באותו הזמן שהודו ופקיסטן מכוונות אחת אל השנייה טילים גרעיניים.

מה עדיף?
_new_ הוספת תגובה



הבעיה . והפתרון
סתם אחד (יום שישי, 24/10/2008 שעה 9:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טרנספר היא מונח לגיטימי, מוסרי ופרקטי וטוב שאתה מביא בפנינו את הסיפור ההיסטורי המופלא הזה שהביא \\'אגן איגאי חדש\\' לתקומה.

ברצוני להזכיר לפורום המכובד שהאדון שהגה את רעיון הטרנספר ושעשה את ההסדר הזה בין התורכים ליוונים קיבל על זה פרס נובל לשלום.

בסקרים שנערכו השנה ובשנה שעברה כ-‏70% מערביי השטחים אמרו שיהיו מוכנים להגר למדינה ערבית אם יתאפשר להם כלכלית. למה שלא נעודד הגירה חיובית זאת?
לדעתי גם סעודיה והמפרציות יכולות לתמוך בקליטת ערבים בשיטחן ובמדינות אחרות ובכך להגדיל את כוח העבודה הטוב אצלן. הן צריכות להכין עצמן ליום שלאחר הנפט.
_new_ הוספת תגובה



את הפטנט הזה כבר ניסינו
עמיש (יום שישי, 24/10/2008 שעה 10:45)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גירשנו מכאן מאות אלפי אנשים, מספר המגורשים והעקורים מאז מלחמת השחרור מתקרב למיליון.
והפלא ופלא - זה לא עזר לנו בשום דבר.
צריך למצא משהו יותר רדיקלי.
_new_ הוספת תגובה



את השקרים הללו כבר ניסינו
צדק (יום שישי, 24/10/2008 שעה 11:02)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לו גירשנו רק עוד 150 אלף ערבים במלחמת השחרור, מדינת ישראל היתה נקייה מערבים.

במלחמת ששת הימים היה מספיק לגרש כמיליון ערבים וגם שטחי יש''ע היו נקיים מערבים.

סיפורי הופמן תמכור[..].
_new_ הוספת תגובה



עוד קשקוש
עמיש (יום שישי, 24/10/2008 שעה 16:17)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בהקמת המדינה גירשנו למעלה כ 700 אלף ערבים
ב 67 נמלטו לירדן למעלה ממאתיים אלף ערביםועוד עשרות אלפים הגרו למדינות שונות.
_new_ הוספת תגובה



עם-יש,האם אתה מציע עוד מלחמה כדי לגרש את שאריות
סתם אחד (שבת, 25/10/2008 שעה 21:32)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הערבים מארץ ישראל?
_new_ הוספת תגובה



שקרים ורמאויות.
צדק (יום ראשון, 26/10/2008 שעה 5:42)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בהקמת המדינה לא היו כאן 700 אלף ערבים.
מצד שני, היו נסיונות לשכנע ערבים שלא לברוח, בחיפה לדוגמה, זה ''הצליח'' לאידיוטים.

לאחר מלחמת ששת הימים איפשרה ישראל חזרתם של עשרות אלפי בורחים.
ובזמן המלחמה ישראל לא ניסתה לעודד את בריחתם של הערבים, וזהו החטא העיקרי והקטלני.
_new_ הוספת תגובה



מסדר אבירי השולחן העגול: אין דו קיום
סתם אחד (יום שלישי, 14/10/2008 שעה 14:08) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולא יהיה דו קיום.

פרעות עכו 2008 מוכיחות יותר מכל שפני הפלסטינים בישראל אינם לשלום. היתר קישקוקים לקישוט.
_new_ הוספת תגובה



ככה זה
סתם אחד (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 7:11) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ע.ג
יש כאן תגובות שגבלס לא היה מנסח אחרת חוץ מהחלפת המילה ערבים ביהודים
_new_ הוספת תגובה



ככה זה
סתם אחד (יום שישי, 24/10/2008 שעה 8:49)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה במקרה מדבר בשמו?
_new_ הוספת תגובה



ככה זה
(יום שני, 27/10/2008 שעה 9:52)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש כאן השוואות שכל אדם חכם היה מנסח אחרת.
כידוע, פלוגות הסער של היהודים נהגו להסתובב מידי יום ברחובות ברלין (ואחרי הכבוש גם בורשה), לסקול חלונות ראוה של מוכרים גרמנים, להחרים אותן, לצעוק ''גרמניה ליהודים''. הנציגים היהודים בבונדסטאג תמכו בגלוי באויבים המוצהרים של רפובליקת וימאר, ומידי שבוע היית שומע על הרג אזרח גרמני פשוט בידי לוחם חפש יהודי, אם על ידי ירי מהמארב או על ידי דריסה או פצוץ אוטובוס.
_new_ הוספת תגובה



ככה זה
ע.צופיה (יום שני, 27/10/2008 שעה 18:20)
בתשובה לavner@jungo.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו בחברון.
איך שההיסטוריה חוזרת על עצמה.
_new_ הוספת תגובה



כמו ביד יאיר (דיון 5135) למשל
דוד סיון (יום שני, 27/10/2008 שעה 18:32)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה לא התחיל השבוע בחברון...!
_new_ הוספת תגובה



[•] ככה זה
מיקי (יום שני, 27/10/2008 שעה 20:08)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברכותי קיבלת את הג'וב

[•]...
_new_ הוספת תגובה



דו קיום קיים רק במוחם של הוזים חולי קדחת.
צדק (יום רביעי, 15/10/2008 שעה 8:39) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההתפרעות הערבית בעכו היא אחת מיני עשרות המתקיימות כל שנה בישובים מעורבים,
ומאות התנכלויות ''קטנות'' של כנופיות ערביות גם בישובים יהודיים.
בעכו עצמה היתה התפרעות בשמחת תורה בשנה שעברה,
בה תקפו ערבים תלמידי ישיבה שחגגו עם ספרי תורה.

בקניונים בחיפה, חדרה ובאר שבע, כנופיות של צעירים ערבים מטרידות יהודים ובעיקר נערות יהודיות באופן שיטתי.
לא פעם הטרדות אלו הופכות לקרבות רחוב אלימים.
התקשורת לעולם לא מדווחת על הפשעים הרבים הללו.
דיווחים על התנכלויות קבועות אלו ניתן לקרוא אך ורק בפורומים באינטרנט.

באוניברסיטאות עצמן, הסטודנטים הערבים משתמשים באלימות באופן קבוע וזאת בסיועם של הבוגדים השמאלנים,
ובשתיקתם הפושעת של מנהלי האוניברסיטאות.
אלימותם כוללת מלבד הפיזית, הסתה לרצח יהודים,
הנפת דגלי ארגוני טרור, קריעת דגלי ישראל, ארגון הפגנות התומכות ברוצחים.

האלימות הערבית כלפי יהודים היא יומיומית ואינה נפסקת לרגע,
מי שמלבה אותה ומעודד אותה הם הבוגדים השמאלנים,
ורפיסותה הנמשכת של מדינת ישראל, הנוטעת בראשם של הערבים את ההרגשה שהשחיטה הגדולה קרובה.
_new_ הוספת תגובה



דו קיום קיים רק במוחם של הוזים חולי קדחת.
סתם אחד (יום חמישי, 16/10/2008 שעה 20:59)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בחקירת המשטרה הגיעו השוטרים להרבה פרטים עסיסיים . הנהג וחבריו ברכב הודו שנכנסו במטרה להרגיז ולהפחיד, והודו שנסעו במהירות גבוהה וברעש. לכן בהודעת המשטרה לעיתונות ולמרות שהידיעה היתה מינורית כנדרש אבל גם בגלל המתיחות הבין עדתית בעכו, נרשם: '' שנהג במהירות מופרזת, בקלות דעת ותוך סיכון חיי אדם ופגיעה ברגשות הדת''. משמעות הדבר שיש משקל גבוה ואמינות טובה לעובדה שיושבי הרכב המשתולל הודו בהתנהגותם הקלונית ושהמשטרה גבתה עדויות מהקהל שנכח בעת המעשה במקום.
_new_ הוספת תגובה



במלחמה לא צריך דו קיום עם האוייב
סתם אחד (יום חמישי, 16/10/2008 שעה 20:56) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשלום אסור שתהיה מלחמה עם הידיד.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי