|
אריק שרון וגשר הירקון | ||||||
חֲמוֹר כָּחֹל לָבָן / אריה פרלמן (יום חמישי, 03/06/2004 שעה 13:12) | ||||||
|
||||||
הצגת המאמר בלבד |
שיר יפה | |||
|
|||
הכוונה לא רק המסר שבו, אלא גם התוכן. אריה, האם אתה כתבת את זה? שאפו! | |||
_new_ |
מה ההבדל בין המסר לבין התוכן | |||
|
|||
מרוב התפלספות אתה מתקשקש עם עצמך. | |||
_new_ |
מבולבל שלי, למי אתה מפנה את דבריך | |||
|
|||
אלי או אל פרלמן? אם אלי, אז תקפוץ לי. | |||
_new_ |
עבודה טובה | |||
|
|||
מים שקטים וקרים חודרים יותר עמוק ממים גועשים וסוערים. הכתיבה שלך כאן היא הוכחה לכך. | |||
_new_ |
שאלה לדוד סיון | |||
|
|||
הייתי רוצה לשמוע את דעתך על הטענות בכתבה הבאה אודה לך מאד,למרות שזה לא נושא הכתבה. | |||
_new_ |
מוכן לעסוק בנושא - שלח דוא''ל | |||
|
|||
_new_ |
אל פחד | |||
|
|||
אל פחד פרלמן – אל פחד בנשמה הממשלה הרי יודעת ולה התבונה ואם היא תטעה חלילה (מה שלא ייתכן) נטען וניצווח שזה בגלל הראש השמן וכאשר הקסאמים יגיעו לירקון חיש נפציץ להם בחזרה את אשקלון | |||
_new_ |
הגם אתה במשוררים? | |||
|
|||
עכשיו גם אני יודע.... ----- אבל אשקלון זה של........ | |||
_new_ |
חרוזים זה לא הכל | |||
|
|||
הקשב גם אתה אריה, רגע אל תדאג , כי חמשיר אינו פגע זה אריק שרון שברגע האחרון השכיל להבין את הנגע של כיבוש כה אכזר ושלטון על עם זר חסר כל תועלת ואין בו תועלת ובחוק העולם נאסר ויודע גם אריק היטב זה חרוט לו בעומק הלב נסיגה ראשונה אך היא לא אחרונה ולו - זה אפילו כואב כי כדי לשים קץ לייאוש צריך לסיים הכיבוש ואותו מר שרון בהרבה כישרון לחסל ולנתץ הוא נחוש הילילו , אנשי הימין כי שרון בכם לא מאמין!! איימו שוב בדם, כי זמנכם עכשיו תם כי בסוף יש גם צדק , גם דין!!! החרוזים בסדר - אבל התוכן - אני לא מאמין במילה ממה שכתבתי כאן.... תרגע פרלמן - השרון שלך לא ייסןג אפילו מצריף מט לנפול... הלוואי ואתבדה | |||
_new_ |
הרשה לי רמי לענותך בשירה | |||
|
|||
ובלבד שלא תתענה. הקשב גם אתה רמי, רק לרגע אל תדאג , כי דברי אינם נגע זה אריק שרון שברגע האחרון השכיל להתעלם מן הפגע. הכיבוש לא ברור ודואלי האוייב הוא ידוע ופטאלי ברצונו מקיים ברצונו (או באמונתו) מחסל אבל תמיד ייחשב לחוראני. ה''שלום'' שעשיתם גדול ולבן, השותף שהבאתם הוא נרקומן, בבוקר סיגריות בערב חשיש, עכשיו הוא נוסע מסטול על הכביש! ואתה עוד קורא לו 'אוברמן'. ה''שלום'' שלכם הוא כל כך פוטוגני שאפילו ביילין יוצא באלבום כמו מֶני פאר הדיבור והסימפטיה. רק שאין לנו כל אמפתיה לאורכו של החושך הנדרש כדי לפתח את שלכם הפוטומניה. השלום שלכם מזכיר לי את האימרה ''צריך לאהוב חיות הן מאוד טעימות.'' רק שמשום מה אתה מתבלבל בין נשוא המנה לבין נוגס הטעימה. יש לכם בודאי דרך טובה יותר להתחיל את היום מאשר לקום בכל בוקר ולראות את מעשי ידיכם טובעים בים, ושותפי השקר שלכם חורשים דם כי אין תוחלת למעשיכם עדי ערב. ובשורת היאוש ואשמת הכיבוש ושאר כינויים לליבכם העגום מתנפצות עליכם מדי יום ומראה שוב ושוב את התום שלא עומד לימינכם להכריע עולם חרוש וגדוש. וכבר פעם אמרו ליפתח הגלעדי חורש השלום הבלעדי אל יתהלל חוגר כמפתֵחַ ואל יתהדר בצדק לא-לו מזכֵּךָ בטרם הוכיח את דרכו לשמאלי ולימני. בעיתות המציאות על שכמוך נאמר ''ככל שתלמד יותר תדע יותר ככל שתדע יותר תשכח יותר ככל שתשכח יותר תדע פחות.'' אז למה לך בכלל מנסיון ללמוד? וכבר נאמר במשלים: ''אם אביך עני זה הגורל שלך אבל אם אבי אישתך עני זו הטיפשות שלך.'' ואין לנקות ואין לחפות ואין להכחיש על בחירתם הטיפשית של מביאי-'נביאי' האוסלו שלך. (אין ההערות אם פוגעות המה מכוונות לאיש מאנשי הפורום, אלא הן אמירה כללית על הוזי אוסלו וערפאת) | |||
_new_ |
רק תיקון קטן | |||
|
|||
אל יתהלל חוגר כמפתח נאמר לבן הדד, לא ליפתח. והדברים מיוחסים לאחאב. | |||
_new_ |
יפתח הגלעדי או גלעד היפתחי | |||
|
|||
רק תזכרו שיפתח הגלעדי גם לו היו חיים מרתקים בהם הוא הכה את הפלסטינים עד הרי גלעד ובני עמון. | |||
_new_ |
douze points! | |||
|
|||
à la votre! ancor! | |||
_new_ |
מה לקוראים לעצמם יהודים ולפלשתין | |||
|
|||
אחרי עמל של מאה שנות ציונות וחמישים שנות עצמאות הבין העם היושב בציון שאין לו מה לחפש כאן . למאן דהוא לקח יותר זמן ולאחר פחות זמן כל אחד לפי כושר תפיסתו . הרצל הגדול ונטורי קרתא הבינו מיד . הפתרון המקורי של הרצל היה אוגנדה אבל בגלל המשיחיסטים התפשר על פלשתין . מן הסתם שרון יהיה מוכן להתפשר על בירובירז'אן . | |||
_new_ |
למה אתה מכנה את עצמך ''העם היושב בציון ''? | |||
|
|||
אתה לא חושב שאתה מפריז קמעא? | |||
_new_ |
פתאום קם אדם בבוקר משנתו מבחין | |||
|
|||
שהוא עם ומתחיל - לקשקש בארץ הצבי | |||
_new_ |
למה אתה מכנה את עצמך ''העם היושב בציון ''? | |||
|
|||
איני מכנה את עצמי העם היושב בציון . החברה בסביבה מכנים את עצמם ציונים ואני נגרר אחריהם . לא ברור לי למה אתה מתכוון כשאתה מיחס לי הפרזה ? אני מציע שתעיין בכתביו של הרצל כולל היומן שלו ותגלה שקיימים בו ביטוים על יהודים היכולים לשרת נאמנה את השטרימר , תומרקין , שנוי וכו' . | |||
_new_ |
אני דווקא אוהב יותר את השירים של אריק | |||
|
|||
מגשר הירקון. לפחות להם יש נופח. | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |