פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_9302

למשפטו של בנימין (ביבי) נתניהו, 8.2.2021
יוסף אליעז (יום שלישי, 09/02/2021 שעה 8:00)


למשפטו של בנימין (ביבי) נתניהו, 8.2.2021

יוסף אליעז



ראינו הבוקר בטלוויזיה בחזית בית המשפט המחוזי בירושלים, מפגין יחיד למען ביבי שאחז בשלט ועליו כתוב: ''ביבי לעולם לא תצעד לבד'', חסר היה המשפט הבא: ''תמיד יהיה לְצִדְּךָ סוהר''.

אין לועגים לאדם בשעתו הקשה, אולם קשה לשתוק כאשר אותו נאשם בז למערכות החוק והמשפט, טען כי ''אין כלום כי לא היה כלום'' ובמקום לשכנע בכך את רשויות במשפט יצא לתקיפות מכוערות על המערכת ולהתקפות אישיות על היועץ המשפטי ועל התובעת במשפטו, שכר את הַיַּקְרָנִים שבעורכי-הדין, ובעת שהועמד לדין על תרומות פסולות לכאורה, ביקש לקבל עוד תרומות כאלה למימון הגנתו.

נתניהו הביא עלינו, בשל צרכיו האישיים, חודשים וְשָׁנִים קשים, לאי-העברת חוקי תקציב, להרס מערכת הבריאות, ולסגרים מיותרים, לאובדן פרנסה למאות אלפים. במקום למנוע את הרס הכלכלה עסק בהשלכת כספים להמון כאחר מקיסרי רומי (שוחד בחירות?) ולא מכבר, בתחילת הקורונה ותחילת הדיבורים על התקציב, דאג שבוועדת הכספים ידונו רק , או בראש וראשונה, בטענותיו הפרטיות על אי-החזר מס שמגיעים לו לדעתו.

בהמשך הגענו, בשל מחדליו של ביבי (אי ההתמקדות בערים אדומות תוך הרס תושבי הערים הירוקות), ובשל הכניעה המבישה לחרדים ואי-כפיית כללי הסגר עליהם, אי סגירת הגבולות ואי בדיקת הנכנסים, לרבות העדר בדיקות בנתב''ג ואי בלימת המסתננים הבלתי-מחוסנים הבאים בפרצות הגדרות מעבר לקו הירוק, להרס הפרנסה לאלפים וריבוי החולים והמתים מקורונה.

עתה, כאשר הגענו בעיקר בחטאיו וחטאי ממשלתו הענפה מדי והכושלת, ל- 5.000 מתים מקורונה, ביבי מדבר בלי-סוף על החיסונים שרכש (במחירים מופקעים מאד באשר לא הזמינם במועד) ומתעלם מכך שלהמוני הנפטרים החיסונים כבר לא יועילו.

לי זה מזכיר את מטוס ''הַטָּאנְקֶר'' שביבי הזמין בהון עתק לאחר שהדליקה בכרמל הסתיימה.

עמוד, מר נתניהו, סוף-סוף בכבוד בדין, צא זכאי או שא בדין, וחדל לגולל את סבל משפטך על המוני ישראל, ''ותעביר ממשלת זדון מן הארץ'' וגם ''ובא לציון גואל''.







http://www.faz.co.il/thread?rep=178087
מנקודת מבטם של רוב הגרמנים בשנת 1933
(יום שלישי, 16/02/2021 שעה 10:38)

היטלר היה נהדר , מקסים , צודק ...............
מחיר מנהיגיתו של היטלר הובנה מצויין בגרמניה א-ח-ר-י 1945.


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.