פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
הרהורים בצל הקורונה
יוסף אליעז (יום שלישי, 13/10/2020 שעה 11:00)


הרהורים בצל הקורונה

יוסף אליעז



  1. משפט אדיר ששמעתי ואיני יודע את מקורו: ''רבים עזבו את הדת וחזרו לאלוהים''.
  2. מי אמר שאין הגיון במדיניות הממשלה הנוכחית? הממשלה חילקה סכומים אדירים בשל הקורונה על מנת שיהא לאזרחים כסף... לשלם את הקנסות!
    ''מעגל שוטה'' או ממשלה שוטה?
  3. כידוע: כאשר העכברים נוטשים סימן שֶׁהָאֳנִיָּה טובעת. בספינת האוצר כבר גם הספנים נוטשים.
  4. ב''בעיטות הפנדלים'' בטלויזיה בין השרה (אבוי) מירי רגב לבין הכדורגלן שנעשה שדרן ברקוביץ הנה כרגיל מירי לא הקשיבה, לא הבינה עד הסוף את דבריו, אך צעקה יותר (שלא להזדקק לביטוי מעולם החי). והפעם ברקוביץ צדק. שוב: לא כל הצועק צודק.
    אגב: בקרוב היא תכהן כשר החוץ של ישראל, ואז פני המדינה כפניה.
  5. מה משותף לשר האוצר ישראל כץ ולפרויקטור הקורונה הפרופ' גמזו? שניהם טרם הבינו שמישהו אחר מנהל את תחומי אחריותם מעל לראשם, ובו בזמן מטפח אותם על-מנת שישמשו שעירים לעזאזל.{/li>
  6. קרה הבלתי יאומן: לאור ''חכמתו'', דבריו והתנהגותו של ח''כ מיקי זוהר כראש הקואליציה כבר מתגעגעים בציבור אפילו לדוד ביטן, ששימש בתפקיד זה בכנסת קודמת.}
    אז חשבנו שאי אפשר לרדת יותר בתפקיד זה. טעינו.
  7. מה יש למשפחה הזאת עם השיער? שרה נתניהו מאמינה שכאשר הסתפרה בתקופת הסגר, בניגוד לאיסורים, היא נעשתה יפה יותר בעיני הציבור.
  8. ראש הממשלה החילופי עדיין ממתין למרגלות המקפצה ומאמין שיהפוך לראש ממשלה. מזל שהאיש גבוה ועדיין ראשו מבצבץ מעל למי המדמנה בה טבע.
  9. ח''כ לשעבר יהודה גליק מעמיד עצמו כמועמד לכהונת נשיא המדינה. בקילוסין לעצמו ציין האיש הנחמד הזה כי בין שהוא יושב עם ימין קיצוני או שמאל קיצוני, עם יהודים או עם ערבים, הוא תמיד חש עצמו בבית. יפה. מדרך הטבע חושב השומע על אותו בעל-חיים חביב: הצב. בכל מקום ''תמיד הוא בבית''. אכן למכובדנו גליק הי''ו, שהותקף באכזריות שוב ושוב, אפילו נוֹרָה באקדח, שריון על גופו יועיל לו...
  10. אֵיְפָה וְאֵיְפָה או אַף בְּאַף? צמרת המשטרה נפגשה במשטרת אריאל. כל הניצבים התחככו איש ברעהו ואיש מהם, לפחות בצילומי הטלויזיה, לא חבש מסיכה על פניו.
    האם על כך נאמר: ''קשוט עצמך תחילה''?
    אגב: איש מהניצבים גם לא רשם דו''ח למי מעמיתיו. אם כך הצמרת נקוה שהגזע והשורשים איתנים יותר.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 



מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי