פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
רודנות ופוליטיקה
יוסף אליעז (יום שלישי, 15/09/2020 שעה 12:00)


רודנות ופוליטיקה

יוסף אליעז



אזרחים החרדים מאד לדמוקרטיה בישראל מתריעים מפני ההליכים המצביעים על התדרדרותנו לדיקטטורה. הסימנים רבים עד אינספור: להוותנו בראש המערכת עומד אדם שהוא שקרן כרוני, הדואג רק לעצמו ולמשפחתו הנוכחית ומשחק חופשי בהפיכת אמת לשקר ובהפצת שקרים (''ספינים'') שהוא מנסה להופכם לאמת, כמו שאמר גבלס הארור כי ''שקר שחוזרים עליו שוב ושוב הופך לאמת''.

הן רק בחודשים האחרונים נחשפו עוד שקרים מבישים של מר נתניהו (להלן: ''ביבי'' לשם הקיצור), ''האישור'' לגרמניה לספק צוללות מתקדמות למצרים, כמו ההסכמה עם ארה''ב לספק ''חמקנים'' 35-F לאמירויות. האיסור לכאורה על טיסות לאומן תוך פעולת-סתר נגדית להתרתן. את כולם ביבי ''מסובב'' על אצבע שקריו ויש המוסיפים להאמין לו תוך התעלמות מהאמת. עתה הוא נזקק למותו המצער של יעקוב אל-קיעאן כדי להטיח באלשייך, המפכ''ל דאז, כי הפך אירוע שמהותו טרם הובררה סופית לאירוע חבלני, כאשר ביבי עצמו היה בין הטוענים , ואולי הטועים, שהכריזו על האירוע כאירוע חבלני, ממש כפי שביבי טען שהתנגד בזמנו להתנתקות ונמצא שהצביע לעשייתה. או שזכר כי ראה את ה''טומים'', הצנחנים הבריטים השולטים בא''י, אף שנולד כשמדינת ישראל כבר קיימת ומהטומים נותר רק זכרון . אחרי חיטוט מצאו נוֹבְרַיו גם מכתב שבו פרקליט המדינה, שבכלל חלק על המפכ''ל וראה באירוע תאונה גרידא, המליץ שלא לתת פומבי למחלוקת בנדון בין המשטרה למח''ש. ובעצם- מה בכך?

בְּהִשְׁתֵּלְחוּיוֹתַ שלו באותה פרשה עגומה נמנע ביבי מִלְּצַיֵּן כי כוחות המשטרה נאספו באל-חיראן לשם פינוי מאחז בלתי חוקי בצו בית-המשפט, וציפו דרוכים להתנגדות. כך גם לא איזכר את השוטר שנהרג שם בעת מילוי תפקידו. העלאת הפרשה כאילו היתה מיועדת כולה רק כדי לפגוע בביבי מעלה מחשבות עגומות לגבי המצב הנפשי בבלפור. עד כה לא יוחסה לביבי אישית בעיה בתחום זה.

מדוע טוענים שביבי רודן, או מוליך לרודנות, ולא טענו זאת כלפי איזה ראש ממשלה מבן-גוריון ואילך? אולי משום שלביבי כיום יש עיתון חינמי מוטה אליו ורב-תפוצה; ערוץ מִשֶּׁלּוֹ בטלויזיה (20) וזרזירי עט ולשון ב''גלי צה''ל'' וביתר המדיה. כל שלטונו בנוי על ''שַׁסֶּה, הפרד ומשול'' תוך ניפוח והאדרה של אויבים, אמיתיים או מדומים, עד להפיכתם לאיום על עצם קיומנו, ואז הֹא מציג עצמו כמציל הגיבור והיחיד של העם והמדינה. ומי אינו באויביו? החל מאובמה, איראן; הערבים הנוהרים לקלפיות באוטובוסים של השמאל; התקשורת העויינת; ''הסמולנים'' הנוראים (שאת חלקם צירף לממשלתו!); המשטרה המושחתת, היועץ המשפטי הרודף את ביבי והפרקליטות ''תופרת התיקים'' שהעזו לגעת במשיחו ושליחו של האל; גם השופטים מתנכלים לו; התובעת בתיקו היא מושחתת לטענת דובריו באשר הציבה דלת שחילקה בית שלה לשניים בלי להצטייד בהיתר בניה[!); המפכ''ל לשעבר אלשיך וניצן, פרקליט המדינה לשעבר; המפגינים האנרכיסטים נגדו שמפיצים את הקורונה וכל ממלאי התפקידים המעיזים להמשיך ולמלא את תפקידם. בין אויביו כיום מרידור, גדעון סער וגם גנץ, אשכנזי וְנִיסָנְקוֹרְן שכבר השתחוו אך טרם כרעו בפניו ברך. ביבי הוא הוא הלוחם האמיץ בקורונה ובשם הלחימה (הכושלת) בה מפקיע לעצמו שעות שידור פעמיים-שלוש בשבוע ואז מנצל את הבמה לתעמולה פוליטית ואישית, כולל הזלת דמעות תנין על הפגיעה בבני משפחתו התמימים שלא עשו כל רע). אחד השיאים היה ממש בימים אלה כאשר ביבי הציג את כשלונו האדיר בבלימת הקורונה, וכניעתו המבישה לחרדים שאיימו לנטשו, כהישג כביר. ואיזה טיפול זה היה! כקיסר שעבר במרכבתו וזרק מטבעות להמונים, כאימלדה מחלקת המתנות בפיליפינים או אוויטה של פרון בארגנטינה שחילקה מקררים להמונים. כך ביבי פיזר מיליארדים בלא מחשבה או חשבון, הוא העניק סכומים אדירים לכל אזרחי ישראל, עשירים כעניים, עובדי מדינה ומועסקים כמו למובטלים ולמצויים בחל''ת, וטרח להזכיר שוב ושוב מי הוא שמחלק את הכספים. בלי לבדוק את מקורות ומרכזי הקורונה הטיל סגר מיותר והרסני על המדינה, ובהינף אחד הסירו ללא מגבלות . מינה אופורטור ושלל ממנו את סמכויותיו או עקף אותן. העיקר זכרו: הקורונה בישראל היא האור לגויים של ביבי, ורק הוא. ]

רק במדינות כמו רוסיה בימי סטאלין וְבֶּרְיָה, או כמו איטליה בימי מוסוליני, או רומניה בימי צ'אושסקו כל המדיה עוסקת אך ורק במנהיג, מעשיו, דעותיו המתחלפות חדשות לבקרים, ונותנת בידו את הכוח לשכתב מחדש את ההיסטוריה (טומים בריטים, התנתקות, צוללות, חמקנים ואל-חִירָאן כבר הזכרנו?). אפילו ב''אוכראנה'' של הצאר ובבריה''מ של סטאלין לא עשו את שכתוב ההיסטוריה בפומבי, אלא הכינוה המסתרים ורק אז הפיצו אותה.

כאשר הכוח בידי הרודן הוא ממנה את נאמניו, בלי קשר מובהק לכישוריהם, לתפקידי מפתח במדינה תוך סילוק קודמיהם, גם אם אף הללו מונו על ידי הרודן עצמו שהפליג אז בשבחיהם (פרקליט המדינה, המפכ''ל, ראשי כוחות הבטחון). המינויים הם לפי הנאמנות ולעתים לפי נפנוף דגלים וצרחנות על גדולתו של המנהיג ואפסותם של אלו שלא היו עפר לרגליו (מירי, ביטן, מיקי זוהר), אולם הוא נזהר שלא להעניק להם די כח ופרסום שמא יחתרו תחתיו או יסומנו כיורשיו חלילה. השמתם לב שבכל חנוכת גשר או כביש חדש ביבי היה ניצב לצדו של ישראל כץ, עת היה שר התחבורה, וביבי הוא שגזר את הסרט לאור הבהובי המצלמות. ביום הזכרון לחללי צה''ל, בו היה נהוג שנואם רק יו''ר הכנסת, דאגה מירי שביבי, הסובל כל-כך מהעדר מופעים בתקשורת, הוא שיישא את הנאום המרכזי והארוך יותר.

לתמיהתי יש המתעלמים מהרודנות ההולכת, מתגבשת ומתחזקת בישראל. הנה עיתונאי ידוע כעמוס גלבוע שואל ב''מעריב'' (10.9.2020) מדוע דבק הכינוי ''רודן'' בנתניהו? ואיך זה שדווקא מפלגה עם שלטון יחיד מייללת על קץ הדמוקרטיה?'', אכן כותרת יפה אך מוטעית לחלוטין, ואיני חסיד של לפיד, גנץ, ליברמן או בנט, כחלון, או של רפול ז''ל בהיותו פוליטיקאי.

כל המפלגות הללו אינן מפלגות השלטון גם אם ראשיהן עמדו בראש משרד ממשלתי כזה או אחר שלעתים קבלוהו כשוחד על-מנת שלא ינטשו (בנט כשר בטחון) את הקואליציה הרופפת אכן ב''יש עתיד'' טרם היו בחירות, או התמודדות על ההנהגה, זמן רב מדי, וכך בכחול-לבן, בימינה, ב''כולנו'', אולם אלו מפלגות צעירות שאך זה הוקמו (למעט יש עתיד) ומדרך הטבע כדי ליצור מפלגה מישהו צריך להניף דגל ולכנס נבחרת ראשונית עמה יצא לדרך. אכן תכופות מדי הנבחרת אינה הטובה ביותר, אך מייסד המפלגה בחר בהם ''מכל הבא ליד'' כשותפים לצורך הייסוד. האם בגין ערך בחירות בעת שהקים את תנועת החרות? כך ראינו את עליבותם של ששת חברי הכנסת שצעדו אחרי רפול ב''צומת'', ששת הקשישים העלובים שנבחרו במפלגת הגימלאים ועוד ועוד.(אגב – מתי ביבי נבחר לתפקידו בבחירות חשאיות במפלגתו? כמה שנים הֹא כיהן ללא בחירות שכאלו?).

אך לא הרי מנהיג של מדינה וראש ממשלתה העוסק בשאלות קיומיות, כמו בטחון וכלכלה, לרבות הכרעת בשאלות של חיים ומוות, של יחסי חוץ ופנים, כראש מפלגה שכל החפץ יכול להצטרף אליה או לנטשה בשלום או בקריאת-תגר כִּרְאוּת עיניו. גם אין להשוות מי שמקים מפלגה יש מִאָיִין למי שמשתלט על מפלגה קיימת, ובעיקר מפלגת שלטון, ומשנבחר הוא משעבד אותה, ואח''כ את כל המדינה, לצרכיו האישיים ועושה בה כטוב בעיניו מבלי להקדים דיון ושמיעת דעות. בהתנתקות היה כמעט רק דיון פורמלי וההחלטה נפלה למעשה ב''פורום החווה'' כפי שגם הבן, גלעד שרון, מציין וחוזר ומציין. במדיה , ואף מייחס לעצמו את שכנוע אריק המנוח לעשות כן, הכל ללא דיון מעמיק בממשלה ושמיעת מגוון הדעות ובחינת תוצאותיו הצפויות של המהלך החד-צדדי. תמהני אם עמוס גלבוע רואה גם אדמו''ר, מנהל בית-ספר, ראש משפחה או מנהל חברה כרודנים?

האם שמתם לב כיצד כמעט כל החקיקה בכנסת נָסַבָּה סביב ביבי והבטחת השארותו בשלטון, למרות כתבי האישום החמורים נגדו? הרי עיקר הדרישה (המוצדקת למדי) לפיסקת התגברות על פסיקת בג''ץ היא לשם חילוצו של ביבי משיני הבג''ץ, ולא בעניינים פרוזאיים כמו שופטים עליונים הפוסקים לפי נטיותיהם הפוליטיות והאישיות ובניגוד לדעת המחוקק ופעולות הרשות המבצעת, כמו בעניין (סילוק מסתננים, כליאתם, הפקדת חלק משכרם עד לעזיבתם את המדינה, הריסת בתים סיטונית בהתנחלויות, מבלי שהוכחה בעלותם של העותרים באותם שטחים, אי-פינוי בדואים שהשתלטו על אדמת מדינה וקרקע פרטית ועוד).

אולמרט וברק, במעין התקף של מנהיגות, לטוב או לרע, הציעו לערפאת הצעות מרחיקות לכת מעבר למה שנחשב בציבור ובכנסת ללגיטימי, להענקת חבלי ארץ לאויב שטוען לבעלות על כל הארץ; או ברק שהחליט על נסיגה מהירה מלבנון תוך נטישת צד''ל ולוחמיו. אולי אלו היו החלטות רודניות אך הם לא פעלו להשגת רודנות כפי שעושה ביבי עם שוטי חסידיו, שהם סומים, חרשים ותתרנים לכל בקורת עליו.

ברודנות אנו גם מבחינים בסימנים של רצון להעביר את השלטון מהמנהיג למי מילדיו – כך ניסו סדאם חוסיין, אסאד, צ'אושסקו, ונטען כך גם לגבי מובארכ. לאחרון זה עלה בכסאו. אנו רואים סימנים מדאיגים מאד לנטיה זו גם בבלפור.

ולגבי הסכם ''השלום תמורת שלום'' שביבי כה גאה בו, ובמידה של צדק, הייתי מציע לו בימים אלה לחדול לרגע מהתקפות על ממשלת איראן ומציע לעם האיראני לכרות שלום עם ישראל, ולו כהצעה שאולי תמומש רק ברבות הימים.


חוק האזרחות והבומרנג של אביגדור ליברמן

חוק האזרחות התנה בזמנו את חוק האזרחות התנה בזמנו את הענקת האזרחות לעולה חדש, מכח חוק השבות, לאחר מגורי העולה בישראל שנה אחת. איווט ליברמן דרש והצליח להעביר תיקון לחוק לפיו תוענק האזרחות לעולה מיד עם הגעתו ארצה.

מאז עולים רבים עלו ארצה, קבלו סל הטבות ואזרחות ומיד לאחר מכן ירדו מהארץ, אם לארץ מוצאם ואם לאחת מארצות המערב ובעיקר לארה''ב.

תוך זמן קצר נמצא שעבריינים רבים מארצות בריה''מ לשעבר ''עלו'' ארצה, נטלו את האזרחות והדרכון הישראלים וחזרו לארצם ולעיסוקיהם. אם הסתבכו אי-שם הנה יכלו לפנות לשגרירות ישראל על מנת שתסייע להם להחלץ מהבוץ אליו הכניסו עצמם, או להמלט לישראל כארץ מקלט..

אפשר ואביגדור השיג מספר קולות נוספים בבחירות אך מדינת ישראל הפסידה ודרכוניה שמשו לרעה. אולם בכך לא די: הנה באה הקורונה, מאות ואלפי אברכים בארה''ב, שלא נהנו מכל ביטוח רפואי בארה''ב , נהרו לישראל בהמוניהם, חלקם כבר נשאי קורונה, בעידודו החם של שר הבריאות דאז יעקב ליצמן..

עתה בבחירות הקרבות, כל אלו שבאו מארה''ב ונטלו אזרחות ישראלית יצביעו, כמובן, לסיעות החרדיות. או ישלחו את תעודותיהם מארה''ב, ככל שישובו אליה אחרי הקורונה, ארצה, כמקובל במגזרים מסוימים, על מנת שמישהו הלבוש כמותם יצביע בקלפי תוך שימוש בתעודת הזהות או הדרכון של הברנש החי בחו''ל (כמעט כתבתי: ''החילוני'', אבוי).

הוא שכתבנו : בומרנג אוסטרלי. וניתן גם להשתמש בהשאלה בביטוי העברי: ''החרב המתהפכת'', הגם שהביטוי לא כוון לכך.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


פשקוויל שמאל למהדרין בשרות המנדלבליצים בפעולתם נגד שלטון החוק
בצלאל פאר (שבת, 03/10/2020 שעה 21:49) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והדובר כבר מרשיע את נתניהו בצורה דמגוגית ירודה כאחרון מחרבני החצרות בבלפור שלא מנקים אחריהם. הכותב מצביע באצבעו על נתניהו כאשם, בשעה ששלושת אצבעותיו חוזרות ומורות עליו, ואחת מצביע למעלה, לא לאלוהים אלא לעליון שלו, מזבח התחמנות והמניפולציות המשפטיות של השמאל. אליעז מייחס לנתניהו תכונות וביטויי לשון שלא קשורים לנתניהו ולא מחייבים את אמון הקורא, אלא מבטאים את תפיסת עולמו של אליעז בלבד. כמובן שהוא אינו מראה ומוכיח דבר מטענותיו נגד נתניהו וניכר שהוא לוקה בפופוליזם מוטה-פוליטית. כדי להסתיר את הואקום בעובדות, הוא מלקט מהמרשתת את כל דמגוגיית-השרצים והזוהמה שהשמאלנים מפיצים בה. על סמך אין-עובדות אלו הוא פוצח בפרשנויות סובייקטיביות חסרות בסיס ופשר. הוא מתעלם מהאמת כדי להצדיק את השקר שלו. אליעז בונה את 'האמת' שלו, שקר ועוד שקר על גבי שמועה. בהמשך אתייחס לטענותיו העיקריות, ואראה בהן כיצד נוהג הוא לזלזל בָּאמת ובָּעובדות. הקנאה בנתניהו מעוורת עיני מקנאים.
משהו רקוב בממלכת המשפט והדבר משפיעה לרעה על משילות, דמוקרטיה ואכיפת חוק שיוויונית דיון 9241

מנדלבליט מפיץ רעיונות פסאודו-משפטיים ברחבי העיתונות והמרשתת, כאדם נסחט ע''י המערכת וחושב שאם יאיים על היריב, אז היריב יירתע. הוא שולף איומים שוב ושוב נגד נתניהו, כאחרון המאפיוזי, תוך ניצול סמכותו וחריגה ממנה, בדרך לא חוקית ולא מוסרית. העבריין לכאורה בסיפור מאיים על הזכאי לפי חוק [לפחות עד שלא יורשע] ומזהיר אותו שאומנם עכשיו אין כל עילה להוציא את ראש הממשלה נתניהו לנבצרות, אבל הוא מדגיש שתיזהר נתניהו, האופציה הזאת עוד עומדת לי על הפרק!
מה זה אם לא התנהגות מאפיוזית?
שהרי אין בסמכותו של היועמ''ש להכריז על נבצרות של ראש הממשלה. את זה רק בכנסת יכולה לעשות. אז מניין הוא לוקח את החוצפה להכריז ולאיים עליו דבר מופרך כזה, אם לא מהלכי רוח האנטי-דמוקרטיים שמופצים עוד ועוד מהבג''צ? מה זה אם לא הכנת המערכת לפוטש עוקף משפט, לאחר שכולם מבינים שכתב האישום נגד נתניהו הוא כתב שקר ומירמה מראשיתו?
ועוד אומר החצוף הזה ש''עומדת לו (לנתניהו) חזקת החפות, יכול להיות שיוכיח את חפותו, תהיה לו את ההזדמנות בבית משפט'', ואני לתומי חשבתי, שפילו משפטן שוליים נידח יודע היטב שבמשטר חוק, התובע מנדלבליט, הוא זה שחייב להוכיח את אישומיו נגד נתניהו מעל כל ספק סביר, ולא להיפך!!!!!

רק הכנסת יכולה להפסיק כהונתו של ראש ממשלה ע''פ חוק יסוד הממשלה, סעיף 18, ''הפסקת כהונה של ראש הממשלה מחמת עביר''. ואפילו לא בג''צ. אבל יתכן שמנדלבליט מתכוון לסעיף 20, ''ראש ממשלה שנפטר או שנבצר ממנו דרך קבע למלא את התפקיד'', שמסביר את הדרישה של המוזרה של מנדלבליט שבית המשפט חייב חנהל משפט קצר ומהיר, יום יום, ולחייב את נתניהו להתייצב לכל דיון במשפטו, דבר חריג ולא מקובל, שגם לא נאמר עד היום ע''י אף יועמ''ש מראשית המדינה. בשביל מנדלבליט ''זו פשוט מתימטיקה''. וכך הוא דורש משפט מהיר: ''ביקשתי שהמשפט יתנהל מיום ליום, אמרתי כמה שיותר מהר כי עם ישראל חייב הכרעה מהירה בעניין הזה. אי אפשר למשוך את זה באמת 5 שנים כמו שאתה אומר, זה רע מאוד אם זה יהיה 5 שנים''. הוא מקווה שבית המשפט יחייב את נתניהו להיות נוכח בכל הדיונים. תומכי נתניהו גם הם דורשים משפט מהיר, אבל בלי לחייב את נתניהו להיות נוכח בכל דיון, להוציא את הדיונים שהוא צריך להעיד בהם, כמקובל במשפטים מהסוג הזה. הבטחון של תומכי נתניהו הוא שכל התביעות מופרכות, אכיפה בררנית,
 - - ----- - --- כל הכתוב כאן הם בהמשך לתגובותי בשרשור הזה: תגובה 177927
• שקר שהסוציאליזמוסים חוזרים עליו שוב ושוב בממלכת התשקורת שלהם, הופך לאמת אצל המתרוננים ברחובות ובגשרים. והכותב אינו הראשון שנזכר ב''גרמניה של לפני 70, 80 ו-‏90 שנים'' ושמהדיר את גבלס ומגייסו לצרכיו הפוליטיים. בושה וחרפה. אני חייב לומר שההשתוללות של מר אליעז כנגד נתניהו היא ברמה של כרוז שוק מתוסכל וברוב העניינים טענותיו תלושות מהמציאות. טענה כמו ''דואג רק לעצמו ולמשפחתו הנוכחית'' היא טענת המביעה זלזול וקלון לאומרה.

• מפחיד שבשמאל צמחו גדודי חולצות שחורות שמניפים דגלים שחורים המסתובבים אלימים ברחובות וצועקים על כלות נשמתם באזרחים שמסתובבים או יושבים לתומם במרחב הציבורי, ותוקפים עמדת שידור של ערוץ 20 שמשדר תוכנית מרחבת ''הבימה'' בתל אביב ויוצאות מפיהם קריאות ארסיות של ''תל אביב שלנו, תסתלקו מפה''. ''פשיסטים תעופו לכלא'', ''נאצים! יה נאצים'', ''דין נתניהו לתליה'' ועוד דברים ניבזיים כאלה. מפחיד. מזכיר לנו את גרמניה שלפני 70, 80 ו-‏90 שנים.

• מנגד גם הטענה שלא נדבקים בהפגנות המוניות כי זה ב'אויר הפתוח', טענת שקר היא. הקורונה עובדת בכל מצב. נכון שמקדם ההדבקה באויר הפתוח הוא קטן בהרבה מזה שבמקום סגור. אבל הקורונה 'לא מוציאה אצבע ובודקת את מזג האויר' כדי להחליט אם לפעול או לא. היא פועלת. היא עושה מאמץ מעצמה לפעול כנגד כל האמצעים. הטענה שלא נדבקו בהפגנות בלפור היא טענת סרק פוליטית המגובה בהחלטה פוליטיות של פרקליטות ובג''ץ פוליטיים. הסיכוי להידבק במקום סגור הוא פי-‏20 מאשר במקום פתוח..... אבל אם במקום הפתוח נוהגים לפי ההוראות של מסיכה ושמירת מרחק. ובהפגנות ההמוניות ברור לנו שהתנאים האלה לא מתקיימים. ציבור גדול וצפוף פי-‏10 מהנדרש, נטול מסיכות ברוב זמן ההפגנה [הנמשכות שעות על גבי שעות], צועקים אלה כנגד אלה ומתיזים ריר ורוק, גם אם לא רוצים. ברור שהקורונה לא תתחשב בעובדה שזו הפגנה נגד נתניהו, ותנהג כהרגלה – להפגין נוכחות ולהידבק לכל מי שעומד בדרכה. עד כה לא בוצעו מעולם בדיקות/מחקר בעניין. וגם להערכתי לא יעשו, כדי לא לכרות את ענף התעמולה האנטי-ביבי שהם מתגאים לחגוג עליו.

• ועכשיו השמאלנים מזהים את הקורונה עם נתניהו, אחרי שהעללתם עליו תיקים מופרכים כדי להפילו בכל דרך, כי בדרך דמוקרטית נכשלתם. אחרי שהצעתם לנתניהו הצעות מאפיוזיות שאם יפרוש מרצונו יבוטלו התיקים נגדו, נכשלתם. אחרי שמנדלבליט מוביל את עצמו ללבירינט שבסופו יוכח שהוא התנהל לכאורה בפליליות ובשרלטנות בעניין התיקים, והוא טרוד בהעברת מסרים דרך כתבים ימנים רפי עמוד שדרה ועיתון חרדי, במטרה להעביר מסרים, חלקם מאיימים, לשופטים, לעליון, תיכשלו, אבל בדרך מערכת אכיפת החוק מזנה את ההליך הפלילי שבספרות המקצועית מחייבים להשאירו טהור. אבל זו רק המלצה. חשבתם שנתניהו יישבר ויפרוש, ואז תבטלו את כתב האישום, כי ''ניצחתם''. משמשימתם מתמהמהת ואז אתם מגייסים עכשיו את הקורונה לצידם, כדי להעליל על נתניהו שיש לו אינטרס בהפצת הקורונה. מספר התיאוריות הקונספירטיביות שמצאתי במרשתת בעניין הקורונה נפרש בין הנרטיב שנתניהו לא רוצה להגביל את ההפגנות בבלפור כדי להפיץ את המחלה בקרב מתנגדיו, ובין רצונו להגביל את ''החופש להפגין'' תוך שימוש נלוז בקורונה ש''הוכח שאינה מדבקת במרחב פתוח''. עד כדי שפלות זו התדרדר השמאל. נתניהו לא צריך להמציא אוייב מדומיין או אמיתי, כי האוייב הזה קיים באמת, המציאות, והוא לא מפסיק להעליל, לשקר, להפיץ גוזמאות ורכילויות על נתניהו. https://www.zman.co.il/126563/ .

חזרה על שיקרי השמאל לא יטהרו את דובריהם. ניכר באליעז שהוא חוזר על פשקווילים שתשקורת 11, 12 ו-‏13 , ''הארץ'' ו''ידיעות אחרונות'' חוזרים ומפיצים בדרך שה''שטירמר'' הפיצו כנגד יהודים בגרמניה של לפני 70, 80 ו-‏90 שנים. ומה לעשות שיש כמה תמימים ונעדרי תבונה שמאמינים ומַשְׂמׇאִילִים איתם. אז קצת להאיר את החשיכה שהאפיל מר אליעז בעניין התנלותו של נתניהו, בפורום המכובד הזה:
_new_ הוספת תגובה



צוללות, מטוסים, ושאר כזבים
בצלאל פאר (שבת, 03/10/2020 שעה 21:51)
בתשובה לבצלאל פאר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

• צוללות נאדה. ממתי ישראל מאשרת לגרמניה מה ולמי למכור? גרמניה ומצרים [כמו ארה''ב והאמירויות/מצרים/סעודיה/ירדן] הן 2 מדינות שמקיימות בינהם קשרים אסטרטגיים. ישראל יכולה לנסות ולשכנע את גרמניה, כמו את אמריקה, מה למכור או מה לא למכור, אבל אינה יכולה להורות לה, וגרמניה לא צריכה אישור אם היא רואה לנכון למכור. נתניהו לא אישר לגרמניה למכור צוללות למצרים, כמו שרבין לא אישר לאמריקה למכור מטוסים לסעודיה מצרים וירדן. גרמניה החליטה למכור צוללות למצרים עוד בזמן אולמרט. השיחות בין גרמניה למצרים החלו ב-‏2004 וב-‏2009 סוכם שגרמניה תמכור למצרים 2 צוללות. החוזה נחתם ב-‏2011. כל זה עבר בשקט, זכר לימי אולמרט. אלא שב-‏2012 עם עליית מוחמד מוּרְסִי לשלטון גרמניה עצרה את ההסכם. לאחר הפלתו של מורסי ב-‏2013 היא חידשה אותו. בינתיים מצרים החליטה לרכוש עוד 2 צוללות והחוזה נחתם ב-‏2014. ואז קמה צעקה, כי זה היה בזמן ביבי. זו עזות מצח ומוסר שפל להאשים את נתניהו, כשהשמאלנים תמכו בשקט במכירת ה- F16 לירדן ולמצרים ו- F15לסעודיה, בשעה שמאות מטוסי קרב מתקדמים על גבולה של ישראל חמורים הרבה יותר מ-‏2 צוללות בידי המצרים. מעניין אם מר אליעז חירף נפשו כנגד עסקאות אלה. העניין נבדק אפילו ע''י החותרים תחת נתניהו – הפרקליטות (הערכה: בכל מקום שכתוב ''פרקליטות'' אינני מתכוון לכל מאות האנשים העובדים בה, אלא רק לראשיה ומנהליה, כולל הדיקטטור שהכריז לאחרונה עצמונית, בניגוד לחוק, שהוא ממנה עצמו זמנית לפרקליט ראשי עד שהוא יבחר חדש] ומנדלבליץ ולא נמצא דבר, בהקשר של נתניהו, לא בעניין הצוללות למצרים ולא בעניין רכש הצוללות ע''י ישראל.

• מטוסי ה-F-35 לאמירויות - נתניהו יודע שישראל לא יכולה לעצור את העסקה, אם אמריקה מתעקשת. והיא מתעקשת. נתניהו הצהיר שישראל הביעה חוסר שביעות רצון ושאם תהיה עסקה זה לא בהסכמת ישראל. זו עמדה מסורתית של ישראל כפי שנקט רבין בשנות ה-‏70, ובשנות ה-‏90. בדצמבר 1976 קיבלה ישראל את ראשוני מטוסי ה-F15, מתוך הסכמה שקטה ש-‏5 שנים לאחר מכן יגיע המטוס גם לסעודיה. כך היה גם באספקת ה- F16לירדן לאחר שחתמה על הסכם נורמליזציה עם ישראל. אמריקה, כדי לכפר על שינוי המאזן הביטחוני התיאורטי [כי בשום מתאר לא צופים מלחמה עתידית בין האמירויות לישראל], בדרך כלל אמריקה מציעה לישראל עסקאות נוספות לשמירת העליונות הצבאית הישראלית. בעניין ה-F-35 ישראל צפויה לקבל עוד מטוסי מבלוק-‏60, שאותם יקבלו האמירויות רק בעוד 7 שנים, תוך שהאמריקאים יתירו לישראל להתקין מערכות אוויוניקה ול''א ישראליים על המטוס. ארה''ב מוכרת מטוסים לפי האינטרס האסטרטגי שלה, כאשר המקדם הכלכלי הוא המשפיע החזק ביותר. כל מי שקונה מטוס אמריקאי יהיה תלוי בחלפים, הדרכה ותשתיות אמריקאיות ולכן גם מהווה מקור הכנסה גדול לתעשיה האמריקאית אבל חשוף גם להשפעה פוליטית אמריקאית. ההבדל ב- F-35הוא שחלק מהציוד במטוס הזה מיוצר בישראל ולפי טכנולוגיות ישראליות. מכאן שגם ישראל תהנה כלכלית מעוד מכירות של המטוס למדינה שלישית.

• אפילו בני גנץ, גדול מכפישי נתניהו בשנה האחרונה, אומר בעניין ה-F-35 ש''ישראל מכינה רשימת בקשות שתוגש לארצות הברית במטרה לשמור על יתרונה האיכותי, על רקע ההחלטה הצפויה של וושינגטון לאשר את מכירת מטוסי F-35 וציוד ביטחוני מתקדם נוסף לאיחוד האמירויות, באומרו כי ''לאורך כל ההיסטוריה, כשארצות הברית רצתה למכור נשק לאיזו מדינה, היא לא נעצרה.... זו זכות אמריקנית להחליט למי הם מוכרים מה, זו לא זכות ישראלית שאומרת למי ארצות הברית תמכור''. אלוף במיל' איתן בן אליהו, מפקד חיל האוויר לשעבר, התייחס בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-‏103FM לדיווח, ואמר כי ''אין לאמירויות גבול איתנו לכן אין דרמה בזה שהם יחזיקו ב- F-35''. ראש אגף מודיעין לשעבר במוסד, חיים תומר, התייחס אף הוא ב''כאן ב''' למכירת מטוסי F35 לאיחוד האמירויות, ואמר כי ''זה לא סיפור. גם לטורקיה יש F35 והיא איום הרבה יותר גדול''. https://www.israelhayom.co.il/article/801367

• זה המקום להזכיר, החתימה על חוזה רכש F35 תהיה השנה, אבל תחילת האספקה תהיה רק בעוד 7 שנים. 7 שנים הוא זמן מספיק לראות כיצד מתנהל השלום בין ישראל לאמירויות, וממשל אמריקאי יוכל תמיד לעצור את ההסכם אם למשל תהיה הפיכה באמירויות ויעלה שם משטר פונדמנטליסטי. תקדים איראן. לצד זה הובהר, גם ע''י שגריר ארה''ב בישראל, שעצירת תהליך החלת החוק הישראלי על חלק משיטחי C הוא זמני, והוא יבוצע בעתיד. כמובן זה מותנה בכך שממשלת ימין תמשיך לכהן הלאה.

• נתניהו לא התיר טיסות סתר לאומן. הממשלה התירה מספר מצומצם של טיסות בתיאום עם ממשלת אוקראינה לכניסת 6000 חרדים. מה לא בסדר בזה? וטיסות מוגבלות לחילונים לבולגריה, יוון, קפריסין – כן? כי הן לחילונים? 10,000 מפגינים ללא מסיכות או שמוטי מסיכות בבלפור כן, כי זה נגד נתניהו?

• לא מותו המצער של יעקוב אל-קיעאן הוא לב הטענה שהועלתה ע''י נתניהו, אלא הקנוניה של שי ניצן. אבל כמובן דֵּמָגוֹגֵי-הַתִּשְׁקֹרֶת לא נגעו בה כלל וברחו לויכוח - האם נתניהו התנצל עכשיו או אז. בכך כלבלבי התשקורת הסתירו והבליעו את עסקת ה''תן וקח'' המאפיוזית בה פרקליט המדינה שי ניצן והמפכ''ל עשו עסקה להסתרת האמת, תוך הפצת שקר בעניין מותו של קיעאן ובמטרה להגן על השרלטן אלשייך והמשטרה. בתמורה התחייב אלשייך להשתעבד לצרכיה של פרקליטות המדינה שבמרכזה סיוע לשי ניצן במאמץ להפליל/להפיל את נתניהו בכל מחיר. גם במחיר רבע מיליארד ₪. כמובן שהתנהלות [הִתְנַהֲלֵלוּת] כזו היא עבריינית ברמת מסוכנות גבוה, וסכנה חמורה לדמוקרטיה. מחשבות עגומות לגבי המצב, הן בשל רמיסת החוק, נטרול המוסר, הפללת חפים מפשע והגנה על פושעים ''משלנו'' בממלכת הפרקליטות, ודי לחכימא....

• שקר נוסף: מעולם נתניהו לא אמר שהוא ''זוכר כי ראה את ה''טומים'', הצנחנים הבריטים השולטים בא''י''. אבל יש תרבויות נרצעות שעשו להן מנהג למחזר שקרים, בשל העדר אמת הניצבת לצידם. וככל שירבו שקרים בארונם, כך תגדל תאוותם לשקר עוד . https://youtu.be/uBxmtxXYbXg?t=30

• מי טוען שביבי רודן? לראשונה אני שומע את הפייק הזה. לטענת כסילי השמאל הוא רק ארדואן. אותם כסילים, שהדמוקרטיה אפילו לא נמצאת ברשימת המועדפים שלהם, אומרים גם את ההיפך, שנתניהו הוא לא מנהיג. היכול להיות רודן שאינו מנהיג? אם משמעות רודן היא ש''יש לו עיתון חינמי מוטה ... ערוץ מִשֶּׁלּוֹ בטלויזיה'' [עוד דבר שטות ובטלנות מחשבתית, כי הללו מבקרים את נתניהו מצד ימין, הרבה יותר מש''אל-ארד'' ו''אידיוט אחרונות'' מבקרים את הבוסים והמממנים אותם משמאל]. כשכותב הכתבן ש-''רק במדינות כמו רוסיה בימי סטאלין וְבֶּרְיָה, או כמו איטליה בימי מוסוליני, או רומניה בימי צ'אושסקו כל המדיה עוסקת אך ורק במנהיג'', הוא לא מבין שהפשקוויל שלו מופנה בעצם נגד עצמו.... הַתִּשְׁקֹרֶת בישראל מגוייסת להפיל את נתניהו ולא להגן עליו, בדיוק ההיפך ממנהגה אצל סטלין וְבֶּרְיָה, מוסוליני, צ'אושסקו ''וגרמניה של לפני 70, 80, 90 שנים''. כדי שנתניהו יהיה רודן הוא צריך לשלוט ללא עוררין על השב''כ, משטרה, פרקליטות, עיתונות שיעשו הכל עבורו גם תוך כיפוף החוק. האם זה המצב? בודאי שלא. הכל ההיפך. אפילו מפכ''ל הוא לא יכול למנות, בגלל זדון העריץ מנדלברוך.
_new_ הוספת תגובה



מערכת אכיפת חוק מושחתת = מערכת עקיפת החוק
בצלאל פאר (שבת, 03/10/2020 שעה 21:53)
בתשובה לבצלאל פאר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

• הרודנות היא אצל מערכת אכיפת החוק שמשתמשת בעיתונאים להרחיב את שליטתה על כל המתרחש בחיינו, ובעיקר כדי לנטרל את הממשלה הנבחרת, כדי להעצים את כוחה ולשלוט על משאבים. כדי לאיים ברמיזה על שופטים. השבוע התבשרנו שמנדלקראנץ עשה מאמץ לגייס לצידו כתבי-ימין, מאמץ שהצליח חלקית. 4 שיתפו איתו פעולה ואחרים סירבו. הפרקליטות גנבה זכויות לעצמה וצמצמה את זכויות הכנסת והממשלה מאז שנות ה-‏90. בעליון יושבת חבורה של אנשים, מקצוענים, שבוחרת את עצמה, אך עם דעות פוליטיות שאינן משקפות את החברה הישראלית, המבקשת באגרסיביות שיפוטית להחיל על כולנו את הערכים שלה, שזה בסדר גמור בתנאי שמאמצים גם את הצד השני של המשוואה והוא שאם אתה רוצה לקבל הכרעות פוליטיות, אז גם תיבחר לפי מפתח פוליטי או על ידי גוף פוליטי. כעת מנסים ללכת בלי ולהרגיש עם או להיפך, דהיינו להשחיל בתהליך שנמשך מאז תקופת אהרון ברק את השקפת העולם הליברלית-פרוגרסיבית-שמאלנית לתוך ההכרעות הפוליטיות, הציבוריות. ''הכל שפיט'', זכות העמידה פתוחה בכל עניין לכל דוחף ודיכפין. עתירות של ארגוני שמאל, גם אם הם נכשלים בעתירתם, זוכות לפטור מתשלום אגרה. ארגוני ימין משלמים אגרה כמעט על כל עתירה, כי הם בדרך כלל גם מפסידים שם. ''צדק לשעתו''? בתקנות בתי המשפט – אגרה - אלה פטורים מחובת תשלום אגרה לפי תקנה 7א: ''(1) ארגון, כהגדרתו בחוק תובענות ייצוגיות, שהגשת תובענות ייצוגיות אינה פעולתו העיקרית והרשום במרשם רשם העמותות או רשם ההקדשות''. כל מה שאתה יכול להאשים בו את נתניהו זה שהוא ניסה לאזן קצת את התשקורת בישראל והצליח רק במעט, אבל לא עשה דבר כדי לתקן את חוליי מערכת המשפט שהפכה את המשפט למשפח. כמעט 100% אחוזי הרשעה זה או שהשופטים מלאכים, או שהחוקרים/תובעים מסבנים ומרמים. אני נוטה לחשוב שהשופטים לא מלאכים, ולו רק משום שהרבה ריח רע וקולות צורמים יוצאים שוב ושוב מחדרי החקירות והפרקליטות. אין ספק שהימין חייב להגדיל את נפח הנוכחות שלו במדיה, ולתקן מן היסוד את מבנה, והרכב הפרקליטות ולשנות את אופן המינויים בעליון ובמחוזי. פרופ' מני מאונטר כתב שמאז 1977, ברגע שהאליטות הישנות הבינו שהן לא יכולות לנצח, הן העבירו את הכוח לבית המשפט העליון. ואני מוסיף שהם העבירו את הכוח גם לפרקליטות ולתקשורת. השילוש השמאלני הקדוש יעצב את חיינו עתה ולעולם ועלינו, באל-כורחנו, לומר ''אמן''. שנאמר: שרצה אליעז לקלל את נתניהו ויצא מברך. שרצה להלל את הַתִּשְׁקֹרֶת ויצא מקלל.

• מי שצריך לצאת לנבצרות הוא מנדלבליט, לאחר שנחשפה התנהגות הנכלולית-פלילית, מנהגו להדליף חלקים נבחרים ו'מנוקים' מתוך החקירה תוך כדי החקירה עצמה ועכשיו לאחר שכבר החל המשפט בכל עדיין לא נטענו טענות כתב האישום וטענות ההגנה. מנדלבליט מפר את כללי המשפט ומנהל מאבק ציבורי-תקשורתי נגד נתניהו, כאילו הוא מדורבן ע''י קבוצה המאיימת עליו ומורה לו שהוא חייב להשיג הישגים בתיקי נתניהו, אם הוא רוצה לשמור על עצמו ולא להיות נתבע הוא עצמו לדין פלילי.

• לביבי, כלומר לימין שהם 60% מאזרחי המדינה, יש סוף סוף עיתון משלהם וחצי תחנת רדיו. וכשיש כבר 3 אנשי ימין בגל''צ, מתוך כמה עשרות, אז אליעז רואה בהם ''זרזירים'', בבחינת די והותר או יותר מדי שמקלקלים לו את שלולית-השמאל. א ב ל , לשמאל יש 5 ערוצי תעמולה עיקריים – 11, 12, 13, ''אידיוט אחרונות'', ''הארץ'' ועוד מספר כתבלבים, סוכנים שְׁלוּחִים, במרחבי המדיה, כמו ב''מעריב'', ערוץ הכנסת, תחנות רדיו אזוריות ואתרי אינטרנט. למה מספר כה קטן בציבור מחזיקים בזכויות שידור כאלה גדולות? הם מכילים בתוכם הרבה שחיתות. הם מובילים את התעמולה הזדונית נגד נתניהו כבר יותר מ-‏25 שנים, בלי שנציגי הימין יכולים להביע בהם את דעתם, אלא אם נכנעים הם לדרישות צנזורה ועריכה. עד לאחרונה נתניהו אפילו לא טרח להגיב לשיקוצי השמאל, וכשהוא כבר פתח את פיו בדיבורים מדודים, שהשמאל לא רגיל למתינותם, פתאום יצאה צעקת גוואלד שמאלנית שנתניהו התחיל. למה אף אחד לא מופתע מתזזיות ה''שתו לי'' של השמאל?

• ''הערבים נוהרים לקלפיות באוטובוסים של השמאל'', זו דוגמה לחצי שקר שמאלני. נתניהו אמר: ''המצביעים הערבים באים בכמויות אדירות לקלפי, עמותות השמאל מביאות אותם באוטובוסים''. וזו היתה עובדה. אז למה השמאל מתלונן כשנתניהו מדווח אמת, אמת שהם עצמם הסתירו ממאזיניהם/צופיהם? מי שמשקר בקטנות אוכל אותה בגדולות. https://youtu.be/Q2cUoglR1yk?t=3
• ''המשטרה מושחתת'' - - - מה, היא לא מושחתת? ''פרשת הניצבים'', 7 ניצבים ועוד מספר תתי ניצבים הלכו הביתה ב-‏2014 ובכך נחסך מחלקם העמדה לדין פלילי. הם הרוויחו פנסיות אדירות על חשבונכם, למרות שמעלו בתפקידם. רף השחיתות במשטרה בעליה. מאז ''הודחו מתפקידם'' עשרות קציני משטרה בגלל התנהגות לא הולמת. רובם הועברו לתפקידים אחרים
• ''היועץ המשפטי רודף את ביבי והפרקליטות ''תופרת התיקים''' - - - - פתיחת 19 חקירות פליליות ע''י 4 יועמ''שים נגד ראש ממשלה ב-‏24 שנים זה מעל ומעבר. זה מראה על רדיפה מכוונת וממושכת של המערכת ולא גחמה אישית של אחד, בעיקר ש-‏16 החקירות הראשונות נפתחו בצלצולים תשקורתיים גבוהים ונסתיימו בנפיחה דקה. להערכתי גם ''תיקי האלפים'' של נתניהו יסתיימו כך, אבל זה לפחות יהיה על חשבון זעזוע מערכתי כבד, שאולי יבריא סוף סוף את המערכת.
4
_new_ הוספת תגובה



לא ביבי – לא חוקרים
בצלאל פאר (שבת, 03/10/2020 שעה 21:56)
בתשובה לבצלאל פאר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

• אכיפה בררנית, ''אין עונשין אלא אם כן מזהירין'' - כאמור, שי ניצן החזיק חומרים מפלילים על מַנְדֶּלְבְּלִיץ מתוך קלטות אשכנזי, ותפס את אלשייך עם המכנסיים למטה בפרשת אל-חיראן. בכך הוא השלים את הֵעַרְכוּת הממסד המשפטי לרדיפת נתניהו. ניצן ברגע של חולשה הודה שתיקי 1000 ו-‏2000 הם תיקים תקדימיים ושמדובר באכיפה בררנית. ולגבי תיק 4000 הודה שי ניצן כי הקביעה לפיה סיקור חיובי יכול להיחשב כשוחד היא “תקדים משפטי” שראוי לבחון אותו בבית המשפט. אז למה הוא מתחיל את התקדים הזה בלי אזהרה מקדימה ודווקא נגד נתניהו? האין כאן הפלייה ושיבוש הדעת שלו? אז למה הוא לא תובע גם את הח''כים שהצביעו בעד חוק 'ישראל היום', שנוסח ע''י פרקליטי מוזס, ובתמורה הם קיבלו פרסום חיובי מפנק בעמוד הראשי של ''אידיוט אחרונות'', וחלקם אף הוזמנו לכנסי העיתון השנתיים בניו יורק על חשבון הברון? ''תן וקח'' מושלם ברור. למה לא תובעים על העברת יותר 3.5 מיליון ₪ מכספי הציבור וללא תהליכים מתחייבים (באוגוסט 2013 הסכום הגיע לרבע מיליון ₪ https://b.walla.co.il/item/2671233) שהעבירו שרי 'יש עתיד' במהלך כהונתם הקצרה ל''ידיעות אחרונות'', בין היתר תמורת סיקור חיובי שיוסתר כתוכן חדשותי ע''י שר האוצר לפיד דרך פירון ומאיר כהן, בנימוק של ''שירותי תדמית ופרסום'' ללא מכרז כמתחייב בחוק? למעשה ההעברה היתה כדי לחלץ את העיתון של מוזס מקושי פיננסי. בתמורה לפיד ומפלגתו זכו לכתבות מפארות לאורך שנים. שי ניצן הודה כי הקביעה לפיה סיקור חיובי יכול להיחשב כשוחד היא “תקדים משפטי”. אז זה לא תקדים טוב יותר, גלוי לעין שדורש השלמת חקירה בסכום של פרומיל מהכסף שהוציאה המדינה על החקירות נגד נתניהו? וכשבתיק 4000 כותב פרקליט המדינה שנתניהו זכה לכיסוי אוהד מוואללה, הוא לא היה יכול במסגרת התקציב של יותר מרבע מיליארד ₪ להושיב חוקר אחד במשך שבוע ימים, שפשוט יעבור על כל פרסומי ''ידיעות אחרונות'' ו''וואללה'' ויבחן כמה פרסומים חיוביים היו ללפיד ו''יש עתיד'' אל מול כמה פרסומים חיוביים היו לנתניהו? אם כתבות מפרגנות [שלא היו על נתניהו ב''וואללה''] הם שוחד, אז למה הפרקליטות לא העמידה לדין את כל הפוליטיקאים שזכו באמת לסיקור אוהד וגם ידוע שהם סיפקו תמורה בעדה? בקיצור, יש לנו פרקליטות שנוהגת להגן ולחפות על אנשי שלומה.
• לפי תמלילי החקירה של ח''כ לשעבר איתן כבל, כפי שנחשפו ב''גלובס'', מסתבר שבשנת 2013 נפגש ח''כ איתן כבל עם עורך ''ידיעות אחרונות'', רון ירון, ועם המו''ל מוזס והתלונן כי העיתון לא מסקר אותו באופן הגון. בין היתר, אמר כבל בחקירתו כי הוא שוחח עם ירון ''על העובדה שאני חבר כנסת, וכל עניין שאני מביא, הם שוחטים אותי''. מתוך פגישות אלה עלה הרעיון שאיתן כבל יריץ את הצעת ''חוק ישראל היום''. ואכן איתן כבל בסיוע לפיד, ציפי לבני, בנט, קידמו את ''חוק ישראל היום'', לקריאה טרומית ובמקביל הסיקור בכלל, והחיובי בפרט שלא איתן כבל פרח ב''ידיעות אחרונות'' מעבר לכל פרופורציה. אז זו לא עסקת שוחד? https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=100130... .


• כתב התביעה נגד נתניהו מלא חורים. אפילו מבחינה טכנית ועובדתית, משום שזה פשקוויל שמַנְדֶּלְבְּלִיץ מיהר להגישו בעוד ראש הממשלה נמצא בפגישה מדינית חשובה בוושינגטון. כתב התביעה הוגש בחופזה למרות שהיו ליועמ''ש מספיק חודשים לארגן אותו מקצועית. הוא היה צביר של קבוצות דפים שלכל אחד מספור נפרד משלו בלי קשר והמשכיות בינהם, והוא בהחלט נראה ככתב תפירה. רק בגלל זה כל שופט הגון היה צריך לדחות את כתב התביעה על הסף, משום הזלזול שהפגינו מול בית המשפט. כמובן שלאחר שעלו טענות חמורות, גם ענייניות, נגד כתב התביעה, טרחו בפרקליטות לתקן, גם חלקים מהותיים מנימוקי הטענות והאישומים, כשהפרקליטות מגיבה לביקורת שהופנתה אליה ממבקריה בַּתִּקְשֹׁרֶת. חרפה של פרקליטות שלא איכפת לה ממשפט הוגן, מהציבור ומהמדינה.

• אובמה והסכם איראן היה הסכם קלון וטוב שנופץ.

• ליאת בן ארי רכשה (1) בית בתרמית. היא הפרה את כללי ההשתתפות במכרז שקבעו כי בתי של הפרויקט ''עתודות אפק'' נבנים למטרת מגורים ראשונים של חברי העמותה בלבד מבין תושבי ראש העין ולא למטרת שכירות. ליאת ובעלה אביב נרשמו לתוכנית בתרמית. אחיו של בעלה, הדר שוויקי, היה יזם הפרוייקט של ''עמותת תושבי ראש העין''. ליאת מולם לא נכנסה כדיירת לבית, היה לה כבר בית במושב חירות. ליאת השכירה את דירתה לשני שוכרים, בניגוד לחוק. ליאת בן ארי ביצעה עבירות בנייה בנכס שברשותה בראש העין. היא פיצלה ללא היתר את הבית תוך תוספת מטראז' לשיטחו, במטרה לבנות יחידת דיור נוספת, כדי להגדיל את ההכנסה מהשכרתם. היא לא פנתה לעיריה לפני תחילת ההרחבה כנדרש, וגם לא דיווחה לעירייה אחר כך. כשקבוצת חברים במועצת העיר דרשה מראש העיר להגיש כתב אישום נגדה, היא הפעילה לעניינה הפרטי את עו”ד בת-אור כהנוביץ העומדת בראש ‘המחלקה להנחיית תובעים’ בפרקליטות המדינה שפנתה במכתב מאיים ונגוע בניגודי עניינים לבכירי עיריית ראש העין, בו דרשה מהם לאפשר לגורמי האכיפה בעיר “לפעול ללא מעורבות של נבחרי הציבור בכלל התיקים”. אפשר להצביע על 3 עבירות פליליות בהתנהלותה של ליאת בן ארי בעניין ביתה בראש העין: *השתתפות לא חוקית במכרז, *חריגת בניה ופיצול דירה, *אי דיווח לעיריה על שינויי בניה מתוך כוונה להימנע מהגדלת תשלומי המס. אאאאא... ולא נבדק איך זכה הדר שוויקי במכרז משרד הבינוי והשיכון למרות שמחיר ההצעה שלו למטר מרובע היה גבוה בהרבה מההצעה המתחרה. יש לכם רעיונות? (2) גם בביתה הפרטי של בן ארי במושב חירות נתגלו אי-סדרים בהליכי התכנון והבניה ובתשלומי ארנונה. (3) משרד המשפטים סירבו בתוקף למסור פרטים על המכרז בו זכתה בן ארי בתפקיד המשנה לפרקליט המדינה, למרות תהיות חמורות שעלו סביבו וטענות של פרקליטים לפיהן היה מדובר ב”מחטף לקידום ליאת בן ארי“. (4) זוהי פרקליטה שמובילה בתיק התביעה נגד נתניהו טרחה לצאת לחופשה משפחתית בדיוק באמצע השימוע בתיקי ראש הממשלה. למחרת חזרתה למשרד הודיעה בגאון שאין חדש בשימוע וכתב באישום יישאר כלשונו. כאילו היא גאון שיכולה לעבור על כל הטקסט וההקלטות של כל ימי השימוע במספר שעות קט. זה לא היה שימוע אלא ''כיסוי תחת'', פיגוע משפטי. (5) 'אדם תוקף לכאורה שוטר' במהלך הפגנה שנערכה מול ביתה של ליאת בן ארי במושב חירות. לטענת מפגינים אשר היו במקום, מדובר בבנה של ליאת בן ארי, טענה אותה הכחישו מיד במשרד המשפטים. מה פתאום משרד המשפטים מתערב ומדברר מישהו/י בענייניו/ה האישיים? האם ליאת בן ארי לא יכולה להכחיש בקולה? באופן חריג ביותר, פנה היועץ המשפטי לממשלה (המשמש גם כממלא מקום מטעם עצמו כפרקליט המדינה – דבר בלתי אפשרי בשום מדינה דמוקרטית) לבית המשפט בדרישה להוציא צו הטרדה מאיימת נגד מפיצי הסרטון, אמצעי אשר נעשה בו שימוש במקרים בהם קיים חשש ממשי לפגיעה בזכויות אזרח/אדם ונדרשת פעולה בכדי למנוע את הפגיעה. וזה לא היה המקרה. זה טיפול העדפתי מפלה. זו כנופיה המגינה על עצמה. (6) היועמ”ש לעניינה הפרטי של בן ארי התנהל דורסנית נגד אזרחים פרטיים המוחים נגדה מול ביתה, הוא זה שטרח להוציא מסמך פרקליטות המתיר להפגין ללא כל מגבלה מול ביתו של ראש הממשלה, אוסר להפגין מול ביתה של בן ארי. והעליון מצטרף לכיפוף החוק הזה – אוסר על הפגנה מול בית בן ארי ומתיר הפגנה חופשית מול בית ראש הממשלה, גם בזמן קורונה. וכל זאת בניגוד לפסיקה מ-‏1993 בה היה הגורו אהרון ברק שותף להכרעת דין, שהגביל את ההפגנות מול בית ראש הממשלה לפעם אחת, שעה וחצי בערב, 500 מפגינים, במרחק של כ-‏400 מ', ורק עם רמקול אחד. אז למה לא הלכו עכשיו אחר הפסיקה הזאת? (7) עו”ד טלי נג’רי, שכיהנה כסגניתה של בן ארי, חוותה ניהול מתעמר, פגיעה במעמדה המקצועי ו”יחס פוגעני ומשפיל”, ואף איומים במטרה להדיח אותה מהתפקיד. כאשר הסכסוך הגיע לבית-הדין לעבודה, הגישה בן ארי תצהיר בו כתבה כי אין שחר לטענות על איומים. אלא שעל פי העיתונאי אלי ציפורי, שמחזיק בהקלטות השיחות בין גורמים לפרקליטות לבין נג’רי, מדובר בכזב. פרשה דומה נוספת היתה בעניינה של עו”ד יפעת דור. פרשת נג’רי נסגרה לבסוף בהסדר בין הצדדים: המדינה שילמה לעו”ד נג’רי פיצויים, ובתמורה קיבלה חסיון, הפרקליטות לא רוצה שהציבור ידע. (8) אופיר שווקי, בנה של ליאת בן ארי שוויקי, איש של ''יש עתיד''/יאיר לפיד, תומך מפלגת ''כחול הלבן'' בדגם הראשון שלה, קידם פרסומים רבים בעד בני גנץ ויאיר לפיד ונגד נתניהו, כולל בהקשר חקירות ראש הממשלה. אולי בגלל הקירבה הזאת בן ארי מנעה פתיחת חקירה בכלל נגד יאיר לפיד בענייני המתנות שקיבל ממילצ'ן, בעניין הניסיון שלו שנכשל בסוף לפי בקשת מילצ'ן להאריך את תקופת הפטור ממיסים לישראלים חוזרים, וה''תן וקח'' של לפיד מול מוזס? ולא חסרו עובדות ועדויות, בשונה מתיקי נתניהו. נכון היה להגיש כתבי תביעה, אבל בפרקליטות אומרים ''מי שעוזר לי, אני מגן עליו''. לא חוקרים חברים. הדין שווה לכולם, כאילו.

• נתניהו לא ''משַׁסֶּה, הפרד ומשול'' , השמאל משסה את עצמו ומתפרק בעצמו.

• גנץ, אשכנזי וְנִיסָנְקוֹרְן הם חיילים שכירים של הפרקליטות. התגייסו לפוליטיקה כדי לעזור להם להפיל את נתניהו, ובתמורה לקבל הגנה בפרקליטות על התיקים נגדם. *לניסנקורן נסגר לאחרונה תיק ששי ניצן השאיר פתוח ומאיים. לכן גנץ התעקש שהוא ימונה לשר המשפטים ויהיה שכפ''ץ שתגן על הפרקליטות מפני כל ניסיון לתקן את דרכה או להקים ועדת בדיקה/חקירה לגבי תפקודה הבעייתי. בתמורה מנדלבליט סגר לו את תיקו. ''קח ותן'' פלילי קלאסי. אפילו התיק נגד מנדלבליט [תת כתב החשדות נגדו בעניין פרשת הרמטכ''ל אשכנזי].

• נגד 'חברת קידוחי הנפט והגז שמן' ויו''ר החברה לשעבר ח''כ אשכנזי שהונה את המשקיעים, גייס כספים רגע לפני שהוביל את החברה לפשיטת רגל, נערך משפט כלכלי (אזרחי). לאחר שרוב הכסף שנותר בחברה הועבר לחברות הביטוח שייצג דוד נאות, הבעל של אסתר. הכספים המועטים שנותרו חולקו בין המשקיעים שרומו. התובעים קיבלו פיצויים (4.5 מיליון ₪ מתוכם שכר טירחה לעורכי הדין בסכום של 1.12 מיליון ₪) הפחותים בהרבה מהסכום שהשקיעו בחברה (165 מיליון ₪) והפסידו בעת קריסתה. מה קורה עם המשפט הפלילי? האם למישהו יש מושג מה קורה? האם התקשורת מדווחת? האם לא ראוי שהתקשורת תדווח? למה? מה פתאום? זה לא ביבי, לא מדווחים. גם על המשפט האזרחי לא דיווחו ממש. כי זה לא ביבי. הציבור יוק.
_new_ הוספת תגובה



הסטאליניסטים מרימים ראש
בצלאל פאר (שבת, 03/10/2020 שעה 21:57)
בתשובה לבצלאל פאר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

• ''ביבי מפקיע לעצמו שעות שידור פעמיים-שלוש בשבוע ואז מנצל את הבמה לתעמולה פוליטית ואישית'' - - - - כשביבי לא הופיע כלל יללתם שהוא מפחד, הוא מסתתר, הוא לא מסוגל להתמודד עם האמת, עם הציבור, וכשהוא מופיע מספר פעמים בשבוע, אז הוא ''מזיל דמעות תנין''. נתניהו הציג מדיניות ברורה שהתרופפה רק עם כניסת גנץ ואנשיו לממשלה.. מפריע לך שהוא לא נכנע לחרדים, אבל אתה מתעקש בשלך, למרות שליצמן התפטר.

• אני מסכים עם סטלין... סליחה, עם אליעז רק בדבר אחד. נתניהו לא היה צריך להעניק כסף לכל האזרחים, כי יותר מחצי מהמועסקים במשק המשיכו לעבוד עם משכורת מלאה (עובדי ציבור, ממשלה ומערכות הביטחון). הכסף היה צריך להיות מחולק רק למובטלים ולעצמאיים שנפגעו, לפי שווי הפגיעה היחסי בהם, עם בטחונות שיחזרו לעבוד ברגע שמגבלות הקורונה תבוטלנה.

• ''העיתונאי הידוע כעמוס גלבוע'' הוא לא עיתונאי ולא ''כ'', אלא ראש חטיבת המחקר באמ''ן לשעבר שכותב היום מעת לעת מאמרי דיעה מחכימים גם ב''מעריב''.

• הסגר לא מיותר, אלא הוא הצעד העיקרי שעצר את התפרצות קרונה בראשיתה. גם היום הסגר חשוב, למרות שעד עכשיו הוא 'סגר חלקי ביותר', לאחר שגורמים עויינים פעלו באגרסיביות מאז הסגר הראשון, תוך הפרה בוטה של ההוראות: לא חובשים מסכות בציבור, לא שומרים מרחק ולא שומרים על היגיינה. בכל ההתכנסויות ההמוניות לא שמרו על כלום – הרוב לא חבשו מסיכות, לא שמרו מרחק ולא שמרו על היגיינה חברתית ותרבותית [מפגינים פלטו הרבה דיברי שנטה ודומן]- השחיתו את האווירה הציבורית בדיברי רהב, דמגוגיה זולה ותגרנית.

• האווילים שהעניקו רשות להפגנות המונים ברחובות של עיר, בשם ''הזכות להפגין כאילו'', הם הם האחראים הבלעדיים להיעדר משמעת ציבורית מלאה להוראות הממשלה והפרוייקטור. בשם מימוש הזכות של כל אזרח להפגין נוכחות בכל מקום שירצה, גם בשעת סגר. רק בישראל יש סעיף בחוק ''זכות האזרח לסכן את חייו במודע'' ממניעים של כדאיות פוליטית.

• בגין ערך בחירות בעת שהקים את ''חירות'' ואחר כך כשהקים את גח''ל ואחר כך כשהקים את הליכוד. לגבי בחירות פנימיות בליכוד לראשות ממשלה, הן מתקיימות כל 4 שנים לפני בחירות או אם הן הוקדמו. לקראת הבחירות לכנסת ה-‏21 באפריל 2019 לא נערכו בחירות פנימיות על ההנהגה משום ששום מועמד לא הגיש את מועמדתו וכולם הביעו אמון בנתניהו. לקראת הבחירות לכנסת ה-‏22 בספטמבר 2019 הוחלט שוב להסכים פה אחד לעמידתו של נתניהו בראש הרשימה. לקראת הבחירות לכנסת ה-‏23 שנערכו במרץ 2020 המשיך נתניהו לעמוד בראשות התנועה לפי התקנון, אלא שדרישתו של סער להתמודדות על ההובלה, נענתה ונתניהו ניצח בבירור. בחירות לראשות הליכוד לא תתקיימנה אם ''התפזרה הכנסת לאחר הבחירות בלא שהוקמה ממשלה, או לחלופין, הממשלה החדשה שהוקמה כיהנה לא יותר משנה מיום שהושבעה עד להחלטה על פיזור הכנסת, לא תיערכנה בחירות ליו''ר תנועת הליכוד ולרשימת הליכוד לכנסת הבאה''. מה לא ברור?

• הצעתך לחדול מהתקפות על ממשלת איראן נדחית. נתניהו לא תוקף, אלא מצהיר במשורה כנדרש, בעת צורך. כשיהיה צורך לתקוף באמת, הוא יתקוף, או טראמפ יתקוף. או שניהם ביחד. הצעתך לכרות שלום עם העם האיראני נידחית. מה זה ואיך כורתים שלום עִם עַם? אפשר להביע היזדהות, הבנה, סימפטיה, וזה מה שנתניהו עשה מספר פעמים בשנים האחרונות, כולל בנאומיו בעצרות האו''ם השנתיות ובנאום בסנאט האמריקאי בעניין הגרעין האיראני שהרגיז את אובמה.

נקודה שחורה אחת נוספת על שי ניצן
• ב-‏19 לפברואר 2015 החליט פרקליט המדינה שי ניצן להעניק למני נפתלי מנהל משק הבית של מעון ראש הממשלה, חסינות מהפללה עצמית לאחר שנפתלי הפסיק את עדותו כנגד שרה נתניהו ביחידה להב 433 של המשטרה, בעת כשהתברר לו שהוא עצמו עלול להפליל את עצמו מהדברים שיאמר. ועד כמה מוזר, ניצן הבטיח חסינות לנפתלי על מעשים פליליים שלו – גניבת מזון, משקאות וציוד מבית ראש הממשלה וחשד לכאורה של מעשה מגונה והטרדה מינית של עובדת מעון ראש הממשלה (הפרקליטות סגרה את התיק ב-‏2017 הנימוק של חוסר ראיות, נימוק שלא עבד לטובתו של הנשיא קצב! פרקליטות פושעת שנזקקה לפושע כדי לפעות נגד ראש הממשלה ואישתו). נגד תושבת עפולה - עוד קודם שידע מה הם הדברים שהיו לנפתלי לספר ועד כמה הם מפלילים בכלל את נתניהו ואישתו. חשוב היה לניצן לחלוב אישומים בכל מחיר נגד שרה נתניהו ובעלה בכל מחיר, גם בתמורה להתעלמות מעבירותיו הפליליות הברורות של נפתלי. כלומר, פרקליט המדינה נתן חסינות והכשרה למעשים פליליים של עובד מדינה, על מנת להפליל את שרה נתניהו שאיננה עובדת מדינה. תיק המעונות. חמש שנים חקרה המשטרה קניית מזון לארוחות אח''ם בבית ראש הממשלה בהיקף משוער של 30,000 ₪, כשהוצאות על החקירה המשטרתית בהערכה גסה היתה 20 מיליון שקלים, כאילו מדובר בארגון פשע. וכל זאת רק בגלל שמנהל משק הבית לא העביר את קניית המזון לאישור מקדים בועדת הכספים בכנסת. כמובן שמני נפתלי יצא ללא פגע מהתהליך המשפטי המסריח הזה. בתביעת צד בעניין הזה, הגיש מני נפתלי נגד משרד ראש הממשלה בשל מה שהגדיר כ''התנהגות שלוחת רסן'' של רעיית ראש הממשלה ו''אי מתן הודעה מוקדמת לפיטורים ולהתפטרות ובגין עגמת נפש בשל העסקה פוגענית במעון ראש הממשלה''. להזכירכם, ששמעון פרס בהיותו נשיא, כמעט והכפיל את תקציב בית הנשיא לצורך תענוגות אישיים של ארוחות המונים רבות ונסיעות לחו''ל רבות יותר. עשרות מיליונים לשנה נשפכו, על מילוי תפקיד לא חשוב לכאורה, רק כי הוא ''משלנו''. זה חוקי, אבל מסריח.
_new_ הוספת תגובה



תגידו תודה לליברמן
בצלאל פאר (שבת, 03/10/2020 שעה 23:56) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא תקוות השמאל במבצע הנואל להפיל את נתניהו, ולכן אסור לך להכפיש אותו כי בכך אתה פוגע במחנה.

ותזכור, גם ליברמן הוא מוגן קדוש של היועמ''ש.
והמבין יהבין.
_new_ הוספת תגובה



ההמצאות וההכפשות שלך מיותרות
דוד סיון (יום ראשון, 04/10/2020 שעה 9:09)
בתשובה לבצלאל פאר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה במיוחד נכון לגבי מר אליעז שהוא גם ניצול שואה.

חבל שאינך ניזהר....
_new_ הוספת תגובה



עוד הרינג אדום שלך................ארוך- לא- קראתי
(יום ראשון, 04/10/2020 שעה 11:15)
בתשובה לבצלאל פאר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה אחד מאלה המנסים להרחיק את נתניהו מסכנה על ידי הרינג אדום.
_new_ הוספת תגובה



עוד הרינג אדום שלך................קצר- לא- קולע!
בצלאל פאר (יום שני, 05/10/2020 שעה 9:38)
בתשובה לarieeiran@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרינד אדום זה רק כסות, הריח של מפגיני ''רק לא ביבי''. מה שחשוב יותר זה התוכן, הסכנה לקיומה של דמוקרטיה בישראל במקסי שווא. ומי שמתעייף מלקרוא את האמת, כל האמת ורק את האמת סופו שיתקע עם הרינג אדום בידיו!
_new_ הוספת תגובה



עוד הרינג אדום שלך................קצר- לא- קולע!
(יום שני, 05/10/2020 שעה 12:26)
בתשובה לבצלאל פאר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דבריך הם אפס תוכן ואפס התייחסות.
התןכן של דבריך הם הרבה ברברת והחלפת נושאים שמטרתם להטות את הקורא התמים ממה שחשוב באמת.
נתניהו הוא ראש ממשלה מושחת ובוגד.
הוא בשלטון בזכות אנשים כמוך אך בעיקר בזכות אנשים חסרי השכלה.
כמו בגרמניה בשעתו האספסוף תמך בפטפטן המוכשר. טוב זה לא עשה לגרמניה.
כמו במרד בר כוכבא רוב הציבור האמין שיהוה מציל את ישראל המקיימים מצוות
הדריאנוס לא התחשב ביהוה וברבי עקיבא
כך גם
הקורונה לא תתחשב לא בך, לא בנתניהו ולא בחרדים.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי