פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
פניה ישירה לעיריית ירושלים
טלית של תכלת / נסים ישעיהו (יום שישי, 11/01/2019 שעה 10:00)


פניה ישירה לעיריית ירושלים

הלו, עיריית ירושלים, אתם בטוחים שאני חייב לשלם על טעות שלכם?

נסים ישעיהו



מקום
מקום החניה ללא רכב
בס''ד

שוב ושוב מדהים להיתקל באטימות הממסדית, פשוט להילחם בטחנות רוח.הרכב
חניה חוקית למהדרין


הסיפור בקצרה: עיריית ירושלים מאיימת לעקל לי את חשבון בנק בשל חניה לא חוקית שלא הייתה ולא נבראה.

הנה הפרטים: לפני כמה ימים קיבלתי בדואר הודעה - בהמשך להתראה שנשלחה ביום 8.10.18 - על הטלת עיקול חשבון בנק וכו' בגין אי תשלום חוב חניה. נדלג על העובדה שלא הגיעה אלי כל התראה, כמו עוד כמה דברי דואר שהיו אמורים להגיע ולא הגיעו, נתרכז בחוב כביכול:

החוב הנטען נוצר בגין דו''ח חניה שלגביו הגשתי ערר מיידי, כלומר עוד לפני שבדקתי אם באמת חניתי שלא כחוק.

הערר הזה נדחה ולהלן לשון נימוקי התובע: ''מרישומי הפקח וצילומי הרכב עולה כי הרכב הוחנה על המדרכה תוך חסימתה בניגוד להוראות סעיף 72(א) (2א) לתקנות התעבורה, בה נקבע כי החניה על המדרכה אסורה אלא אם קיים תמרור המתיר זאת, שלא כמו במקרה דנן ועל כן הדו''ח נרשם כדין''. מכתב הדחיה במלואו מובא בהמשך.

התמונות שבדו''ח החניה צולמו בווידאו, כאמור בגוף הדו''ח, וזה אומר שהן צולמו תוך כדי נסיעה בנתיב הנגדי. מזווית הראיה של הפקח עם המצלמה הוא לא יכול להבחין בסימון המתיר חניה במקום בו חנה הרכב וגם אי אפשר לקבוע אם המדרכה נחסמה כן או לא. אבל זה מה שטוען הדו''ח וטוען גם התובע בתגובתו אלי.מעבר
יתרת המדרכה רחבה מספיק למעבר הולכי רגל


לאחר שבדקתי את העובדות וגיליתי שהחניה הייתה כחוק, פניתי לעיריית ירושלים בדרישה לביטול הדו''ח, אבל אין עם מי לדבר. אין לערער על החלטת התובע.

תמונות שלמטה מספרות את הסיפור. אפשר לראות בבירור את תמונת הרכב בחניה הבלתי חוקית כביכול, בזווית אחרת ניתן לראות שהרכב חונה בדיוק בתחומי הסימון, וכן את סימון מקום החניה, ללא הרכב החונה, כפי שסומן על ידי העירייה - חציו על הכביש וחציו על המדרכה. גם אבני השפה צבועים בלבן ולא באדום לבן שאוסר חניה. המסקנה ברורה: החניה הייתה חוקית לגמרי. ולמקרה שמישהו תוהה, העמוד שנראה בתמונות אוסר על חניה בהמשך הרחוב.

והכי חשוב זה שאין לערער על החלטת התובע. גם הוכחה ברורה שהחניה הייתה חוקית למהדרין אינה משנה, עליך לשלם. נקודה. אבל אני לא מוכן לשלם על עבירה שלא עשיתי ולכן אני מעלה את הסיפור כאן כקריאת כיוון וזעקה נגד אטימות המערכת.

לסיכום, יש רק עובדה אחת נכונה בדו''ח החניה, אכן הרכב שלי חנה שם בזמן הנטען. מאז וגם עד אז הרכב חונה שם בכל עת שאני מגיע למשתלת גינות תמר, לקוחות נחמדים שבאותה כתובת, ומציע צמחים שאני מגדל.

אני מבין שקשה לכם להודות בטעות, אבל מה לעשות, אין שום הצדקה שאשלם על טעות שלכם.

התמונות המצורפות מספרות את הסיפור:
המסקנה ברורה: החניה הייתה חוקית לגמרי.
נסים ישעיהו
משתלת ניצנית בע''מ




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 



מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי