פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
להחזיר את המפתחות
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום שני, 22/01/2018 שעה 10:00)


להחזיר את המפתחות

גדעון ספירו



המשימה שישראל לקחה על עצמה עם ייסודה להיות אור לגויים כשלה. כמו כן כשלה מטרה יותר צנועה להקים מדינה דמוקרטית מן המניין. מאור לגויים הפכנו לחושך עבור שוחרי זכויות אדם.

70 שנות קיום המדינה, מתוכן 50 שנות כיבוש ואפרטהייד, מחייבים שינוי רדיקלי. צריך להחזיר את המפתחות לגוף שהחליט על הקמת המדינה במטרה להפקיע את סמכויות הממשלה לטובת מנדט בין-לאומי שיהיה אחראי לעצירת הכיבוש והאפרטהייד ולהטמעת ערכים דמוקרטיים.


לגרש את המגרשים

לאור החלטת הממשלה לגרש בכפייה לרואנדה ולאוגנדה פליטים מבקשי מקלט תוך איום במעצר ללא הגבלת זמן למסרבים, מתבקש פתרון רדיקלי להסרת האיום.

יש לרכז במחנה המעצר חולות את הצמרת הממשלתית, המשפטית והפרלמנטרית שתומכת בגירוש ולהעביר אותה לשתי המדינות האמורות על מנת שיחוו את ההתעללות שהייתה והינה מנת חלקם של הפליטים שהתפתו לשקרים שהרעיפו המגרשים מישראל.

כמי שגורש מגרמניה הנאצית והגיע לארץ כפליט, איני יכול לשאת את הבושה והכלימה נוכח פשע הגירוש של פליטים מבקשי מקלט מהמדינה בה אני אזרח.


סולידריות

סולידריות עם הנערה הפלסטינית עהד תמימי בת ה-‏16, שניסתה בידיים חשופות לגרש פולש חמוש מצבא הכיבוש שחדר לביתה בישוב נבי סלאח בשטחים הכבושים. בוז לשופט הצבאי רס''ן חיים בלילטי שפסק להאריך את מעצרה עד תום ההליכים.

שופטים מסוגו הם זיהום משפטי המשמן את התשתית המשפטית של רודנויות ומשטרים עריצים. מקומו בבית הדין לפושעי מלחמה בהאג.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  חור לגויים  (בצלאל פאר)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי