פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מכתב ששלחתי לשופט דוד מינץ
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום רביעי, 12/04/2017 שעה 12:00)


מכתב ששלחתי לשופט דוד מינץ

גדעון ספירו



6.4.2017
לכבוד המתנחל דוד מינץ
שופט בית המשפט העליון
התנחלות דולב
הגדה המערבית

אדון מאד לא נכבד,

בעיתון ''הארץ'' מיום 5.4.2017 פורסמה ידיעה לפיה פסקת על גירושה של אישה אתיופית ובתה בת ה-‏5 שהיא אזרחית ישראלית. האישה היתה נשואה לאזרח ישראלי אלים, ממנו התגרשה, שכל חטאה לשיטתך הגזענית, שהיא לא יהודיה. לא עמדה לזכותה העובדה שהיא בזוגיות חדשה עם אזרח ישראלי, שנולד להם תינוק לפני חודש, אף הוא אזרח ישראל.

המשמעות המעשית של פסק דינך הוא שלילת אזרחותם של ילדיה על לא עוול בכפם. זהו מעשה נבלה שיפוטי, שמזכיר לי את שלילת אזרחותי על ידי גרמניה הנאצית. זוהי פסיקה גזענית מרושעת, שאך סמלי הוא שהיא מציינת את תחילת כהונתך בבית המשפט העליון.

אם מדובר בגירוש, אזי יש לגרש את האכזריות הנושבת מפסק דינך המעוות. בהזדמנות זו ראוי לגרש אותך מהשטחים הכבושים, אליהם פלשת מבלי לקבל את רשות בעל הבית. כמתנחל אתה שותף לשוד הקרקעות הגדול ולמשטר האפרטהייד, המקנה לך את זכויות היתר של שודד קרקעות בחסות כידוני השלטון.

גדעון ספירו



הטומהוק כתשובה לגז הסארין

הנשיא דונלד טראמפ זכה סופסוף בעדנה בינלאומית, בעקבות ירי טילי הטומהוק על נמל התעופה של חומס שבסוריה. הירי הוצדק כענישה על השימוש שעשה הנשיא אסד בנשק כימי מסוג גז סארין נגד אוכלוסייה אזרחית בחאן שיחון, דרומית לאידליב. בין הנפגעים ילדים רבים, והתמונות של הילדים הנפגעים זעזעו את דעת הקהל העולמית. אין ספק ש-‏6 שנות מלחמת האזרחים שבסוריה הגיעו לממדי שואה, שמחייבים התגייסות בינלאומית לסיומה. השאלה שאין לי עליה תשובה ברורה, האם טילי הטומהוק הם התשובה שתשים קץ למלחמת האזרחים?

בהקשר זה, מתבלטת הצביעות של ראשי הממשל הישראלי, שאוהבים לדבר על מוסר שעה שידיהם מגואלות בדמם של אלפי ילדים פלסטינים, ב-‏50 שנות כיבוש. מספר הילדים שנהרגו בהפצצות חיל האוויר הישראלי בצוק איתן בלבד, כולל תינוקות בני יומם, עולה על מספר הילדים שנהרגו בהפצצות גז הסארין.

אין ספק שאסד הוא רודן אכזרי, פושע מלחמה, וצריך לעמוד לדין בבית דין לפשעי מלחמה. פשעי אסד אינם ממרקים את פשעי ישראל, הגם שהם אינם מגיעים לרמת האכזריות של הרודן הסורי.

איני תומך בשיגור 60 טילי טומהוק ליעדים ישראלים בכדי לשים קץ לכיבוש הישראלי. להשגת מטרה זו, ניתן להסתפק בשיטות לא אלימות כמו חרם בינלאומי.


מחמאה

אמר גדעון ספירו: שאפו לקרן החדשה לישראל על הגדת היובל. פרויקט ראוי להוקרה. תודה.


השירות הבולאי כתעמולה ממשלתית

בול לציון 50 שנה לאחוד ירושלים במלאת 50 שנה לכיבוש, פירסם השירות הבולאי שורה של בולי מזכרת בצירוף דפי מידע (ירושלים, הגולן, הבקעה והגדה), שבינם לבין האמת ההיסטורית אין ולא כלום. הטקסט הוא תעמולה ממשלתית פרימיטיבית.

למשל, על בול הנושא את השם ''יובל לאיחוד ירושלים'', כתוב בעברית ובאנגלית:
... היא מטרופולין המנסה לחיות בין אמונות ודעות שונות, טעמים והרגלים מגוונים.
ירושלים שבין החומות, השכונות הוותיקות שמחוץ לחומות והשכונות החדשות שנבנו בדור האחרון הן כולן עיר אחת, מיוחדת ומאוחדת.
...
במלאת 50 שנה לאיחוד ירושלים מציינת מדינת ישראל את האירוע ההיסטורי שחל באייר תשכ''ז בשלל אירועים בארץ וברחבי העולם.
ירושלים מצדיעה ללוחמיה, מחבקת את תושביה, מאירה פנים לאורחיה וחוגגת עם כל אוהביה. מכל רחבי הארץ והעולם ישתתפו מאות אלפי צועדים, מטיילים ומתפללים בחגיגות.
...
עיר ססגונית, פתוחה לדעות שונות, לבני כל העדות.
הכול דבש. אין ערבים; אין קנאות דתית של מתנחלים; אין טרנספר של ערבים; אין אפליה; אין פרובוקציות של תלמידי ישיבות; באחת, אין ירושלים פלסטינית תחת כיבוש ואין עירייה יהודית המתנכלת לתושביה הפלסטינים. סגנון תעמולה זה אופייני גם לשאר דפי המידע.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 



מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי