פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
דו''ח המבקר
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום שני, 06/03/2017 שעה 9:00)


דו''ח המבקר

גדעון ספירו



מתנגדי הכיבוש לא היו זקוקים לדו''ח מבקר המדינה בכדי לדעת ש''צוק איתן'' היה מבצע פושע, כושל ומיותר, שלא היתה לו כל הצדקה. עתה, בא דו''ח מבקר המדינה ומגלה שהממשלה לא דנה בחלופה מדינית למלחמה. וכי למה ידונו שרי הממשלה, ממשלת בנט-נתניהו, בחלופה מדינית, כאשר מדובר בקבוצה של צמאי דם שוחרי מלחמה, פושעים שצריכים לעמוד לדין בבית הדין הבינלאומי לפשעי מלחמה בהאג?

לא שכחנו את חיסולן של משפחות שלמות בעזה, מאות ילדים הרוגים על לא עוול בכפם. 70 חיילים שנהרגו במבצע, מותם היה לשווא, והם מצטרפים לאלפי החללים שנהרגו לשווא במלחמות שיזמה ישראל. יזכור עם ישראל את מנהיגיו הנוכלים והפושעים ויבוא עימם חשבון.


לימין שור

הוועדה לבחירת שופטים בראשות שרת המשפטים אילת שקד, בחרה ארבעה שופטים לבית המשפט העליון, שיטו את בית המשפט הימני ממילא, עוד יותר ימינה. בין השופטים החדשים נמצא המתנחל דוד מינץ מההתנחלות דולב, והוא מצטרף למתנחל נעם סולברג מההתנחלות אלון שבות. בכך הוכפל מספר השופטים המתנחלים בבית המשפט העליון והם מהווים 13% מכלל שופטי העליון, לעומת 4% חלקם של המתנחלים באוכלוסייה.

ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבמוסד המשפטי העליון שלה מכהנים שופטים המתגוררים מחוץ למדינה בה הם פוסקים. בנוסף, שני השופטים הינם עבריינים השותפים לשוד הקרקעות ומשטר האפרטהייד בשטחים הכבושים. כידוע ההתנחלויות מהוות פשע מלחמה עפ''י אמנת רומא.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 



מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי