פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
תשובה לאראל מרגלית
יוסף אליעז (יום שני, 25/04/2016 שעה 7:00)


תשובה לאראל מרגלית

יוסף אליעז



ח''כ אראל מרגלית, כוכב חדש הנוגה בעלטת שמיה הקודרים של מפלגת ''המחנה הציוני'', קורא לציבור להתפקד למפלגתו, קורא בלהט, בבוטות ותוך שימוש בקללות בלשון עם-לועז: ''החזירו לנו את המדינה''. תגובה לקריאתו
אין ספק שבחלק ניכר מדבריך, מר אראל מרגלית, אתה צודק.
אין ספק שהממשלה הזו עשתה המון טעויות והיא ממשיכה בהן במלוא המרץ.
אבל את מי אתה מציע כתחליף? אינך מתביש לנהור אחרי בוז'י וציפי, נסיך העבודה ונסיכת הליכוד (לשעבר), שנולדו עם כפית זהב בפה ו... כנראה בלעו אותה.

כיצד לומר זאת? - אין אנו מתגעגעים לשלטון מפא''י ו''העבודה''.
נניח, למרות השנאה והקללות שפרצו מפיך, שאתה תגיע לצמרת - כמה זמן תשרוד שם?
מפא''י ערפה אפילו את ב.ג., את שָׁרֵת ואת אבא אבן. את אשכול את מצנע ואת פרץ, את יחימוביץ' ועתה גם את בוז'י (איך בכלל הוא הגיע לצמרת, ועוד עם הקוקיה הזו ציפי, שפזרה את ביציה בְּכֹה הרבה קינים?). לבטח שכחתי מספר ''ערופים''... אה, כן, בעל הדירות עשוי הטפלון אהוד ברק... (אגב - ספק אם אפילו דרעי, השר היקר באדם, צבר כה הרבה דירות...).

כן, הממשלה הזו רעה. די בכך שראשה מכהן כְּשַׂר בששה משרדים חסרי ראש, ששחרר כה הרבה מחבלים רְווּיֵי דם. מי שבהינף טלית ביטל את כל הישגי ממשלתו הקודמת בתחומי חובת הגיוס וצמצום תקציבי הטפילות, כאילו איזו ממשלה יריבה שלטה קודם. כן, ביבי הוא הוא שהחזיר את דרעי למשרד הפנים כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ (משלי כו 11)!!
ובכל זאת - מי יהיה טוב יותר?..

אתם מדברים על נקיון וטוהר, תחת דגלו של בן של נשיא-מדינה מהמכובדים שהיו, בן ששמר בפרשה קודמת של כספי-בחירות על ''זכות השתיקה'' כאחרון העבריינים, וזה לצדו של רמטכ''ל מעוטר לשעבר שאינו זוכר דבר, שאינו יודע מי תרם לקופת מרוצו בבחירות, והוא שולט על קלטות עלומות ונעלמות. אוי!

אז לפני שאתה, מר מרגלית, בוחן את הדשא הַקָּמֵל של שכנך בדוק קודם את הדשא שלך, האם מתקיים בו ''על נאות דשא תרביצני ועל מי-מנוחות תנהלני''... (במקור הכוונה היתה להרביץ, לרעות את הצאן בנאות דשא, לא להרביץ מכות כפי שמבינים כרגע את המושג במחנה שלך...).
או, בלשון יפה: ''טול קורה מבין עיניך''.

בצד הדברים- לאור המשתקף במפלגתך, דומני שראוי לברך אותך בברכת הדרך. אם ינצחו ''האראלים'' את הַמְּצִיקִים'' (אין פה טעות דפוס...) אולי תזרים אתה דם טרי וקולח בעורקיה הנבולים והסתומים של האופוזיציה.

חג חרות אביבי ושמח. יוסף אליעז, אזרח כָּאוּב.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  ''טול קורה מבין עיניך''!  (דוד סיון)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי