|
החלילן מירושלים | |||||
אורי אבנרי (יום שישי, 29/01/2016 שעה 19:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
הטלסקופ של גליליאו גליליי | |||
|
|||
תגליתו המדהימה ביותר של גליליאו בטלסקופ שלו הייתה 4 ירחים של יופיטר . זה הוביל בהכרח להתנגשות עם הכנסיה הקתולית . ניסיונו התמים להביא את מבקריו לצפות בכך במו עיניהם........נדחה . סירוב זה לא שינה את העובדות . ליופיטר יש ירחים . ======================================================= לדרווין היחה הסבר להתפתחות המגוון של היצורים החיים . הסבר בן כמה שלבים . אחד השלבים הוא המצב שבו יצורים שדומים כמעט בכל וצורכים אותם משאבים מולידים צאצאים אשר מתרבים בכמויות שונות . המתאימים מבין המתמודדים ממשיכים בתורשה והאחרים פוחתים ולבסוף נעלמים . הסירוב של אנשי השמאל בישראל לראות כי זה מה שקורה כאן לא יישנה את העובדה הזו . עמדתם לפתרון הסכסוך משרתת את הערבים הפלסטינים ומפריעה ליהודים הישראליים . ===================================================================== שום פעולה של השמאלנים בישראל עם או בלי עזרה חיצונית לא תגרום לרוב הגדול של הישראלים לקבל את עמדת השמאל . ===================================================================== אורי גם אם לא תסתכל בטלסקופ - ליופיטר יש ירחים והארץ בכל זאת תנוע . הכיבוש לא ייגמר ומדינה פלסטינית לא תקום . | |||
_new_ |
תורתו של דרווין לא קשורה להתפתחויות פוליטיות | |||
|
|||
האבולוציה הקלאסית, תורתו של דרווין, עוסקת בשינויים אקראיים שנמשכים דורות. לעומת זאת ההשקפות הפוליטיות לא משתנות באופן אקראי, אלא כמו שקרה אצלך זה היה הליך מתוכנן-רציונלאי. לכן האיזכור של תורת דרווין הוא מיותר, נשיאת שמו לשווא. - | |||
_new_ |
תורתו של דרווין לא קשורה להתפתחויות פוליטיות | |||
|
|||
לעולם לא תלמד .תורתו של דרווין בנויה משלבים ע-צ-מ-ע-י-י-ם . העיקרון של ייתרון שמגדיל אוכלוסיה בלתי תלוי מהאופן שבו קורה הייתרון . כאשר יש ייתרון של X על Y אז X מתרבים . בין אם הייתרון מקרי או מכוון . טבעי או מלאכותי . אני מזכיר את דרווין כי הוא הציג את ההתרחשות הזו בהסברו על האבולוציה . | |||
_new_ |
השחצנות שלך, אריה, לא משנה את המציאות! | |||
|
|||
תורתו של דרווין, האבולוציה הקלאסית, לא רלוונטית לדעה הפוליטית שהעלית כאן. כדאי לך להמנע מנשיאת שמה של תורת דרווין לשווא! | |||
_new_ |
אבנרי השתול | |||
|
|||
אורי אבנרי כבר עבר את גיל 90.נולד בשנת 1923. יש לו המון,המון,המון ניסיון חיים.שועל וותיק מאוד. לכן אני מאוד מתפלא עליו. כל כך הרבה ניסיון ועוד לא הבנת??עוד לא קלטת את המציאות? בדרך כלל,קשישים הם נירגנים,מרירים,פאסימיים.אבל אבנרי?!...לא. הוא עוד אופטימי כאילו הכל גן-עדן. וזו האמת המרה- לעולם,לעולם,אבל לעולם.הערבים המסלמים לא יעשו שלום עם היהודים.כל הכאילו הסכמים הם ניירות ותו לא.הם ''הסכמי חודייבה''.(ראה הערך בגוגל). אין שלום עם הכופרים(היהודים). השלום יגיע רק אם האיסלאם יתהפך וישתנה לחלוטין. אבל אבנרי,מה הוא מבין?הוא בא מגרמניה,מאירופה. מה הוא מבין בארצות ערב? כמו שאריה דרעי מבין בתרבות רוסית... | |||
_new_ |
כמה התבטאויות | |||
|
|||
''גוש אמונים...כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה... מתוך פינה אפילה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על-מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף'' (עמוס עוז ''בשם החיים והשלום'', ידיעות אחרונות, 8.6.89). הדתיים מכניסים פוליטיזציה לצבא. הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים (האלוף במיל. שלמה גזית, ידיעות אחרונות 8.3.98). ''אנחנו כיפות סרוגות... חיילים בצבא אדוני צבאות ובצבא הגנה לישראל.. ואת חג חירותינו יום חג המצות הזה בקדושה ובנענועי גוף מתמכרים נחוג בהתכוונות ובמצותנו דם נערים פלשתיניים'' (יצחק לאור, ''המנון לגוש''). ''אני רואה במתנחלים החמושים חלק מכוחות הכיבוש ובהתנחלויות מבצרים המהווים יעד לגיטימי להתנגדות הפלשתינית, ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח'' (ציטוט מחומר כתוב של גדעון ספירו, מעריב 25.1.85). ''הם (המתנחלים) צריכים את דמה של עופרה מוזס, הם שותים אותו'' (דדי צוקר בהרצאה, יום לאחר הירצחה של עופרה מוזס). ''אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונליים. את זה עוצרים רק בכוח, וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית'' (זאב שטרנהל, דבר, 15.4.88). ''אם נהרג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים: 'נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר''' (תומרקין. שם). | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |