פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
כניסת או תפילת יהודים בהר הבית
יוסף אליעז (יום שני, 05/10/2015 שעה 13:00)


כניסת או תפילת יהודים בהר הבית

תזכורת לח''כ זחאלקה

יוסף אליעז



ח''כ זחאלקה התפרע בהר הבית ויצא בשצף קצף כנגד עלית יהודים להר הבית וטען, כמו אבו-מאזן, כי ההר הוא רק של המוסלמים וליהודים אין ולא היה מעולם כל חלק בו.

קשה לי להאמין שח''כ זחאלקה הוא כל כך בור ועם הארץ הן בהיסטוריה של הארץ והן בתיאולוגיה, לרבות בדת האיסלם. כנראה שהשנאה מעבירה אותו על דעתו. חבל.

אולי ראוי להזכיר לו, ובהזדמנות זו גם גם לנשיא הרשות אבו-מאזן, אשר זחאלקה פועל יותר כחבר המג'לס הפלסתיני מאשר כחבר בכנסת ישראל, כי 1,500 שנה לערך לפני שאללה הכביר התגלה לנביא הנביאים מוחמד עליו השלום, אשר הוריו והורי הוריו חיו בתקופת הבערות (ה''ג'היליה'') ועבדו אלילי אבן, שדים ורוחות - מָלַךְ בירושלים הַמֶּלֶךְ שלמה, או נבי סלומון, המוכר גם בין נביאי האיסלם, ואותו שלמה בנה בירושלים בירת ישראל מקדש לאלוהי ישראל, ואחרי שאותו מקדש נהרס בידי נבוכדנצאר הבבלי שבו גולי בבל, ובברכת כורש מלך פרס ולמרות התנגדותם,לעגם והתנכלויותיהם של סַנְבַלַּט הַחוֹרָנִי, טוביה העבד העמוני וגשם הערבי, שבו ובנו את ירושלים ואת המקדש על אותו הר עצמו, מקדש ששימש מרכז לישראלים, שרידי ממלכת ישראל, וליהודים יוצאי ממלכת יהודה, ונותר חקוק בלבבות היהודים גם מששב ונהרס בידי הרומאים. אותם מכחישי זכות היו גם אז, והשתייכו לאותם עממים כמו היום. הבניה נמשכה תוך שמירה והגנה למרותם.

מה נשתנה? היום אבו-מאזן הוא גם מכחיש שואה.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  בעל הבית התרפס!  (הזוהר הצפוני) (2 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי