פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
חקיקה מחמירה ללחימה בטרור
יוסף אליעז (יום ראשון, 14/09/2014 שעה 7:00)


חקיקה מחמירה ללחימה בטרור

יש לשלול בחוק אזרחות וזכות-תושב כהכרח בלחימה בטרור

יוסף אליעז



כמו בתחומים רבים בחיינו גם הלחימה בטרור היא במידה רבה תשלום במס-שפתיים במקום עשית המעשה הנחוץ והמתבקש.

עד לא מכבר ראינו באש''פ אויב. מניפי דגליו הועמדו לדין. אש''פ (או פת''ח בערבית) נותר אויב, ''האמנה הפלסטינאית'' הקוראת להשמדת ישראל נותרה בעינה, וישראל ''נעדרת'' מהמפות שהוא מפיץ, אך הפת''ח גם הפך לבן-ברית לעת מצוא, כאשר באופק המוסלמי עלו גרועים ממנו: האחים המוסלמים והחמ''ס בן טיפוחם, אל-קעידא ובנו הרצחני ''אל-נוסרא'', ועתה נוטף הדם מסכיניהם של ''אל-דעאש'' ובוני ''החליפות המוסלמית החדשה''.

הפת''ח הלוחם בנו בכל זירה אפשרית בעולם, אך משתף כרגע פעולה באופן חלקי במניעת טרור ביהודה ושומרון (ה''גדה'' בלשון השמאל), הפך לַמֵּעֵין בעל-ברית, אם בנוסח ''אוֹיְבוֹ של אוֹיְבִי הוא ידידי'' (ואוי לנו מידיד זה) ואם בחינת ''כשזקוקים לגנב מורידים אותו מחבל התליה''.

הגענו למצב בו יש סביבנו ארגוני טרור חזקים מאד, אשר חרתו על דגלם את השמדת ישראל, למן החזבאללה בצפון, עובר לארגוני המורדים בסוריה למיניהם, והמשך בדעא''ש בסוריה ועיראק, ועד החמ''ס בעזה ובסיני.

עתה כבר מתגלים ניצנים של אותם ארגוני טרור ביהודה ושומרון וגם בתוככי מדינת ישראל.
הורגלנו מכבר שב''גדה'' מונפים דגלי חמ''ס, והרשות נמנעת כבר מלחימה בִּמְנִיפֵי דגלים אלו, ושלטונה החלוש חושש, כמונו, מבחירות שאז עלול להתברר שרוב תושבי הגדה בוחרים בחמ''ס ולא בנציגי הפת''ח, שהם השולטים ברשות. אולם עתה מונפים דגליהם השחורים של מרצחי דעא''ש גם בישראל. מסתבר שלא רק תושבים משטחי הרשות יצאו ללחימה בסוריה במסגרת אותם ארגוני טרור אלא שגם כמה וכמה מאזרחי ישראל. הם מצפים כמובן, לאחר ''חופשת הלחימה והקטל'' בסוריה לשוב לבתיהם בישראל ולהפיץ כאן את תורתם.

באה העת להחמיר בענישת טרוריסטים. כל לוחם כזה שהתאמן ולחם בשורות דעא''ש, אל-נוסרא, אל-קעידא ודומיהם הוא סכנה אמיתית למדינת ישראל, לחיי תושביה, לדו-קיום היהודי-ערבי פה ולדמוקרטיה.
העמדה לדין של אדם כזה היא כמו הורדת חום לחולה אָבּוֹלָה. המחלה לא תירפא מכך והחולה ידביק במחלה את כל הבאים עמו במגע, אם בכלא ואם במקום מגוריו. אסור לאפשר לו לשהות במדינת ישראל כי בחיינו הדבר. בתום מאסרו ישוב לקהילתו ויסית בה את חבריה ובעיקר את צעיריה לבגידה במדינה, לשנאת ישראל, למרד ולרצח. הלחימה כיום בסוריה ובעירק היא רק המבוא והאימון למטרה העיקרית – השמדת ישראל והקמת מדינה ערבית, אִם ''פלסטינאית'' כשאיפת חלק מהלוחמים שם, ואם כחלק מהח'ליפות המוסלמית הרחבה.

יש לחוקק מיד תוספת לחוק העונשין שתטיל איסור על חֲבֵרוּת בארגון או גוף הקורא להשמדת מדינת ישראל, לרצח אזרחי ישראל או לרצח יהודים, או משתמש בסממניו של ארגון כזה, כמו דגל, סמל והסתה מכל סוג, ובצידו יטיל עונשים של שלילת האזרחות הישראלית ואף של הגליה ואיסור כניסה לישראל או שְׁהִיָה בה.
בצד הסמכות השיפוטית יש להעניק לשר הבטחון, או לשר הפנים, סמכות מנהלית לשלול אזרחות ולאסור כניסה לישראל של מי שהצטרף לארגון טרור כאמור, או הטיף למענו, בכפוף כמובן לפיקוח שיפוטי על החלטות מִנְהליוֹת.

לזכות המקודשת (מדי) של חופש הדיבור אין ולא כלום עם רצח, הסתה לרצח ולבגידה במדינה.

ידע כל אזרח ישראלי או תושב ישראל, יהודה שומרון ועזה כי בהצטרפו לארגון טרור, בפעלו במסגרת הארגון או בהניפו את דגליו הוא צפוי לְהִשָּׁלַח אל אותו ארגון ללא זכות חזרה או כניסה לישראל או לשטחי הרשות.

מדינת ישראל עשתה די-טעויות בהענקת אזרחות או תּוֹשָׁבוּת לאזרחי מדינות אויבות, הן לדרוזים בגולן, הן לערביי מזרח-ירושלים והכפרים סביב לה, והן לרבים שבאו בשעריה שלא בטובתה. די!

נשים שהובאו או נקנו מעזה על-מנת להנשא כאן (ולרוב – כאשה שניה או שלישית, בניגוד לחוקי האישות כאן) לא הביאו עמן אהבת-ישראל, ולא הטמיעו אהבה כזו בצאצאיהן שזכו גם הם, מיד עם לידתם, באזרחות ישראלית. אזרחי ירדן בירושלים המזרחית לא נשבעו אמונים למדינת ישראל שהעניקה להם אזרחות ישראלית ושפע הטבות כלכליות שעליהן לא חלמו מעודם. רוב הדרוזים בגולן רואים עצמם אפילו היום אזרחי סוריה.
ערביי אבו-טור לא הפכו עורם עם קבלת התעודות הכחלחלות.
מה הפריע למנהיגינו מאז 1967 לאפשר לכל אותם ''אזרחים חדשים'' להחזיק, הם וצאצאיהם, באזרחותם הקודמת, הירדנית, הסורית או המצרית בה החזיקו עד 1967?

שלמנו הרבה בגין טעויות אלו, ואם לא נשנה את הגישה – נספיק לשלם עוד פי כמה וכמה עד שיקומו עלינו להרגנו..
היש מי בבית המחוקקים שלנו (אשר עוד בטרם נסתיימה מלחמת ''צוק איתן'' יצא לפגרה ארוכה) שירים את הכפפה?



הערת שוליים ''ספרותית'':

מהי ''החליפות האיסלמית'' בה דוגלים דאע''ש ותומכיה?

''בוני'' החליפות כיום חֲפֵצִים להשיב את החליפות האיסלמית של המאה השביעית.
מה היתה אותה חליפות? היה זה שלטון דיקטטורי מובהק. בו כל הכח והזכויות היו בידי הֶחָ'לִיף, אשר כמו הֶחֱלִיף את הנביא (בשינוי רב – כפי שהאפיפיור בא בנעליו של הצלוב). אך סמכותו היתה רבה משל כל דיקטטור מודרני, כי הוא שלט בשם האל ונביאו, ונחשב על צאצאיו. מי יעז לקום כנגד סמכות שכזו? חיי הנתינים היו בידי החליף ושלוחיו ואלו יכלו לקפד כל חיים ולגדום אברים של נתיניהם כְּעִוְעוּוֵי רוחם ללא כל דין או משפט.

הח'ליף שלט ממרחקים באמצעות נציביו, ה''פֶּחוֹת'', ואלו התעמרו בנתינים הנתונים לשליטתם וסחטו אותם באכזריות, מעבר למיסי המלכות, כספית וכלכלית לאוצרם הפרטי, עד לרעב וחוסר כל.

האמנם אדם בר-דעת יבקש לאכוף כיום את דיני השריעה, ושוב למלא את הכיכרות בגרדומים וראשים מותזים ואת הרחובות בִּגְדּוּמֵי-יָדַיִם, שנגדמו בגניבתם?

היצירה הספרותית הידועה ביותר וְהַמִּתְיַחֶסֶת לחיים בַּחֲלִיפוּת היא סיפור שֶׁחְרְזָאדָּה, או ''אלף לילה ולילה''.
מהו הרקע לאותו סיפור רצחני איום ונורא, שאותו מביאים גם כיום לילדינו כאגדה נאה?
חִשְׁבוּ לרגע: בכל לילה מובאת לחליף בתולה יפהפיה חדשה, צעירונת בראשית חייה, עמה הוא מבלה בלילה ולמחרת היא מוצאת להורג!! כן, פשוט כך, היא רק חפץ או צעצוע או שעשוע לצרכיו, והיחס אליה הוא ''השתמש וזרוק''.
(התשאל מדוע? אולי כדי שלא תדע גבר אחר, ותעשה, חלילה, השוואות-יכולת בינו לבין החליף?).

כן, הח'ליפים לא המציאו את הרעיון, הוא היה נהוג במידת רצחנות כזו או אחרת במזרח העתיק, הנה אנו קוראים ב''מגילת אסתר'' על הגא ושעשגז סריסי המלך שומרי הנשים, ועל כך שלאחר שנת הכנה בשמן ובתמרוקים מובאת הכלה-ללילה-אחד למלך ולמחרת היא מועברת להרמון ומתחייבת בנפשה אם תיגש למלך מבלי שהוזמנה: ... יֹדְעִים, אֲשֶׁר כָּל-אִישׁ וְאִשָּׁה אֲשֶׁר יָבוֹא-אֶל-הַמֶּלֶךְ אֶל-הֶחָצֵר הַפְּנִימִית אֲשֶׁר לֹא-יִקָּרֵא אַחַת דָּתוֹ לְהָמִית,... (מגילת אסתר ד', 11). לצרכי החליף מסורסים ילדים על-מנת שישמשו כסריסים בהרמונותיו, וכל מי שסר חינו ראשו מותז או שהוא נתלה בפומבי.

אגב – עד מהפכת ''הטורקים הצעירים'' נהגו בהרמון הסולטן להטביע בים כל אשה שנחשדה בבגידה, עם ילדיה. מה מתרחש כיום בהרמונות בסעודיה, תימן, סומאלי ומדינות אחרות יודעים רק הבעלים.

לזה מתגעגעים אותם שוטים קנאים? למען שלטון כזה הם משליכים חייהם מנגד?
דומה שבלהט השנאה המניעה אותם הם שוכחים שיש ח'ליף אחד, וכל יתר המיליונים הם
נתיניו הנרצעים...
אולם כאמור – זו רק הערת-שוליים ספרותית...




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 



מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי