|
על יעילות בנמלי ישראל | |||||
עגל הזהב / דוד סיון (יום שלישי, 23/07/2013 שעה 15:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
השורה התחתונה היא - כסף . | |||
|
|||
קשה למצוא כמה סך כל התשלום השנתי גובים שלושת הנמלים בישראל . עוד יותר קשה לגלות כמה כסף יחסוך הקטנת שכרם של עובדי הנמל . דבר זה חשוב במיוחד על רקע הדמגוגיה בהקשר זה . כמוכן כדאי שנדע האם הנמלים עובדים בניצלות גבוה . נדמה לי שבנמלים הנצילות היא סביב 50% . כלומר אפשר להכפיל את פעילות הנמלים בלי תוספת מזחים , מעגנים ומנופים . אם השערתי הנסמכת על שברי ידיעות נכונה הרי שהקמת נמלים נוספים היא רק במטרה להשבית את הנמלים הקיימים . זה נראה לי לא ראוי . =============================== כמוכן שינוע הגרעינים בנמל חיפה אינו עבודת סאוורים רגילה . נדמה לי כי את השינוע מבצעים עובדי ממגורת דגון ולא עובדי הנמל ובכל מיקרה זה סוג עבודה אחר . | |||
_new_ |
השורה התחתונה היא - כסף . | |||
|
|||
הנמלים בכל העולם היו תמיד אמצעי להפעלת כח וסחיטה מהרשויות ומהמשתמשים. די אם נזכיר את לך ואלנסה הפולני שדרך פועלי נמל גדנסק הפיל את ממשלת פולין הקומוניסטית דאז. די אם נזכיר כי במלחמת העולם השנייה פועלי נמל ניו-יורק סחטו את שיחרורו של מנהיג המאפיה, לאקי לוציאנו שהיה הבוס של הנמל, מבית הכלא. | |||
_new_ |
השורה התחתונה היא - כסף . | |||
|
|||
תשובתך אינה כלכלית אלא פוליטית . ובפוליטיקה תמיד שרים את מה שרוצה מי שמחזיק בביצים .............. | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |