פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
סדנת בישול לצמרת המשטרה - תגובה
יוסף אליעז (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 16:16)


סדנת בישול לצמרת המשטרה - תגובה

יוסף אליעז



יום שלישי כ' תשרי תשע''ב, ‏18.10.2011לכבוד
דובר המשטרה הנכבד,

קראתי בעיון את מכתבך למועצת העתונות. אם אכן דבריך נכונים הרי שגם אני הוטעיתי קשות בכתבה הנ''ל במעריב ובהסתמך עליה, ועל התצלום, כתבתי גם אני. אם טעיתי - אני מגיש בזה התנצלות כנה. אני מעריך מאד את משטרת ישראל, ועשרות שנים שימשתי מתנדב במשא''ז, ועל כן כל צרימה בתפקודה כואבת.

אם אכן התצלום שצורף לכתבה הוא פוטומונטאז' הרי שהדבר אכן חמור מאד. אין צורך להמתין לתגובת מועצת העיתונות - בתי המשפט פתוחים בפני כל ניצב שתמונת ראשו הוצמדה לתמונה הכוזבת בכללותה. היום בתי המשפט פוסקים פיצויים ראויים על הוצאת לשון הרע, ולדעתי אין ספק שהתמונה, ככל שהיא כוזבת, היא מבזה, וחוששני שגם מטרת הכנתה ופרסומה היתה לבזות.

עם כל זה, וגם אם אכן היה זה יום עיון שרק בסיומו נערך ערב בישול לניצבים, עדיין תמיהה היא אם לא היה מקום לבטלו. לפי כל העיתונות שראיתי, כתובה ומשודרת, טובא-זנגריה, ועמה עוד ישובי-מיעוטים בגליל, כן היו על סף פיצוץ, בצפון פועלת התנועה האיסלמית הקיצונית שגרמה למהומות קשות גם בלי פגיעה אמיתית במסגדים. הפגיעה הנבזית במסגד זה ''שיחקה לידיה''.

יש די ימים כתיקונם לקיים בהם דיונים, לא כאשר יש בעיה חמורה בשטח.
אם לא היתה בעיה חמורה, כדבריך, תמהני היכן שיקול דעתם של נשיא המדינה שעבר זה מכבר את גיל 90, והשר לבטחון-פנים, איש חכם ועתיר-נסיון בנושאי משטרה, שהטריחו עצמם מירושלים לגליל, בעוד המפכ''ל הנכבד, ששהה בקרבת מקום, לא הגיע לכפר.

מעבר לכך - כתבת שהיתה התיעצות עם מפקד המחוז. האם זה אומר שגם מפקד המחוז יצא מהכפר, או ממפקדתו, לאותו מלון בו נערך יום-העיון?

באותו אירוע שנחקר ע''י ועדת אור (ושאני, כאזרח החרד לשלום המדינה ואזרחיה, אחרי הפוגרומים והשואה, חושב שמסקנותיה וניתוח הדברים היו, בכל הכבוד הרב, מוטעים ביותר), המצב החמיר מאד ומהר מאד, והמצב באותו יום, לעניות דעתי, היה נפיץ ביותר.
אודה לך אם תואיל להעביר מכתבי זה לידיעת כב' השר אהרונוביץ.

הרשה נא לי הערה טכנית: דובר בא ודובר הולך והמשטרה לעולם קיימת.
אני סבור, בכל הכבוד , שנושא משרה הכותב , גם במסגרת תפקידו, ראוי שיחתום בשמו, ודווקא במשטרה שכל הלובש את מדיה אמור לשאת על חזהו (בגאוה) לוחית עליה כתוב שמו. נא שקול זאת.

בכבוד רב ובברכת חג שמח,
יוסף אליעז




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  כשיו אני מבין למה אף אחד ל א לוקח אותך ברצינות  (עמיש) (2 תגובות בפתיל)
  מה רע בסדנת בישול?  (חכם ציון)
  הסיבה שלא הגיעו נעוצה בעובדה   (יענקלה)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי