פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
אספסוף
יהודה צורף (יום שלישי, 01/09/2009 שעה 18:00)


אספסוף

ד''ר יהודה צורף



למי שיש עדיין ספק באשר לזהותו של האוייב הנחרץ ביותר המאיים על קיומה של מדינת ישראל, מוטב שיאזור את כוחותיו הנפשיים ויצפה באחת הכתבות הדוקומנטריות המתעדות את אשר מתרחש בחברה הישראלית הצעירה. התיעוד התקשורתי של צעירי ישראל, המסתחררים לתוך חור שחור של שום-כלום, ממחיש כיצד טיפחה לעצמה המדינה היהודית את אותו אויב מר ונמהר שמכרסם אותה מבפנים (שומר מסך, ערוץ 10).

אמנון לוי מנחה התוכנית אומנם החמיא לבני הנוער התמימים שהתראיינו בתוכנית והשתבחו בבילויי האלכוהול שמיטיבים את זמנם, ובאמת, אולי מוטב שלא להרחיב את הדיבור על העברית הנערית הניתזת כ''פנינים'' מפיהם של המתראיינים הצעירים, על ההשתקפות של עולמם ''העשיר'' ועל המחוות הנעריות הוולגריות.

שכן, הפוליטיקלי קורקט התקשורתי מחייב את אמנון לוי לנהוג באיפוק ולשלוט בתגובות שאט הנפש שלו כלפי סצנות האספסוף הדוחה, אך האמת המרה חובטת בפרצופם של הצופים, וכל טפיחת שכם מאולצת לא תפיג את הצחנה.

בני הנוער שנראו במסך הטלוויזיה, בין אם ''הנחמדים'' שנפנפו בגאווה בטינופת האלכוהול הזול ובין אם האלימים השתויים שהסתערו על קורבנותיהם האקראיים, לא נראו לי צעירים, לא נראו לי יהודים, לא נראו לי בני אדם.

ראיתי אספסוף פרוע של זקנים אלימים, המתהדרים בגיל כרונולגי צעיר, פרצופים אטומים, גסים, דוחים. יצורים כעורים מרוב ברוטליות, המוניות, ריקנות, שלעומתם נראים קופי האדם כגאונים עמוקי מחשבה, מוסר ודעת. ראיתי את הוואקום המוחלט שגידלה מדינת ישראל בכמה עשרות שנות תקומה, אבוי לתקומה שכזאת...

התחלתי להבין את הערבים במחסומים הנאלצים להתמודד אל מול שטוחי המצח הישראליים מזן מתהוללי האלכוהול. הם נושאים שמות יהודיים, ואין לכם זילות נוראה מזאת לכל אשר הוא יהודי.

שימשיכו יפי הנפש לפרגן ל''ילדים הנחמדים שלנו'', אך הפרצופים ''המתוקים'' שנראו במסך לא הותירו מקום לספק באשר לטיבה של תוצרת כחול לבן הקלוקלת, שכבר לא ניתן לייפות אותה בשום מסווה של יחצנות מתחכמת. הישראלי המכוער הוא אימת העולם כולו, הוא הקוזאק, הוא הנוגש, הוא הקלגס לדורותיו. כעת יכולים חוזי המדינה להשתבח בהגשמתו האידיאלית של חזון הנורמליזציה, עם ככל העמים, ואף למעלה מזאת. יש לנו כעת‏ יצאניות, יש לנו רוצחים, ויש לנו קלגסים לתפארת העם היהודי הנורמלי.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  אבל כמו שע. צופיה אומר  (סתם אחד) (3 תגובות בפתיל)
  אולי זה גל שיעבור ?  (סתם אחד) (3 תגובות בפתיל)
  הלו? זה יהודה צורף  (סתם אחד) (2 תגובות בפתיל)
  זה הפנתרים השחורים . . . . .   (סתם אחד)
  ימין ושמאל רק אלכוהול זול  (יהודה צורף)
  (ללא כותרת)  (סתם אחד) (169 תגובות בפתיל)
  והיה העקוב למישור  (סתם אחד) (8 תגובות בפתיל)
  שמאל וימין דת וחילוניות  (סתם אחד)
  יהודה,אני מבקש סליחה  (סתם אחד)
  ד''ר יהודה צורף   (davidda101@walla.com)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי