|
העיר נצרת הייתה ישראלית-יהודית במשך למעלה מ-1000 שנים | |||||
רבקה שפק ליסק (שבת, 22/08/2009 שעה 19:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
משום מה, התעלמת מנצרת-עילית | |||
|
|||
יש להתחשב גם בה... | |||
_new_ |
סתירות | |||
|
|||
1. פעם את מציינת שהנוצרים האורתודוכסים בנצרת הם צאצאי יהודים או תושבים ארץ-ישראליים אחרים שהתנצרו ומספר פעמים אחר כך את מציינת כי כל הנוצרים שהיו בעיר נרצחו. איך זה מסתדר? 2.העדויות היחידות על קיומו של ישוב עם אוכלוסיה יהודית הוא בחלק מתקופת בית שני והתקופה הרומית,מקסימום מספר מאות שנים, איך זה מסתדר עם אלף שנה? 3. ובכלל מה זה משנה כיום כמה שנים היית נצרת יהודית ולפני כמה שנים זה קרה? האם המציאות אינה יותר חזקה מההיסטוריה? | |||
_new_ |
סתירות | |||
|
|||
העבר חשוב לשם ההווה והעתיד. קח לדוגמה את רשימתו של א. אבנרי על עכו כשהוא לצורך טיעון פוליטי נמוך וזול מוחק את ההיסטוריה היהודים ב-2000 השנים האחרונות. חכם ציון | |||
_new_ |
סתירות | |||
|
|||
אורי אבנרי כבר 40 שנה אינו אורים בשבילי. | |||
_new_ |
סתירות ? | |||
|
|||
1- צופיה, נרצחו, אבל הגיעה הגירה חדשה לעיר... 2- כמה מאות זה ''כאלף''... 3- זה במודה, לחפש שורשים... | |||
_new_ |
סתירות | |||
|
|||
1. מה בדיוק הסתירה? האם נוצרים ממוצא יהודי או גויים שהתנצרו לא יכולים להירצח? בעקרון ראשוני הנצרות היו יהודים, כאשר הנצרות היתה כת פנימית ביהדות. מרגע שהמשקל של מובילי הנצרות עבר לגלות, בעיקר לאסיה הקטנה, אלכסנדריה ויוון והיא ניצרה המוני פגנים, היא ניתקה מהיהדות ועיצבה את דמותה באופן שתוכל להשפיע בקלות על קליטת המוני הפגאנים באימפריה הרומית. תהליכי הניצור התקצרו, ולא נדרשו הרבה מצוות עשה. 2. ה-1000 נספרים עד 1099. מהכיבוש המוסלמי ועד 1099 יהודים חיו בכל ארץ ישראל. 3. המציאות יונקת מההיסטוריה; ראה: הציונות. ואם אין לה היסטוריה היא ממציאה אותה; ראה: הפלסטיניות. חכם ציון | |||
_new_ |
סתירות | |||
|
|||
1. היא טוענת שהנוצרים האורתוכסים מקורם בנוצרים ה''קדומים'',מנגד היא מציינת כי במאה ה-7, במאה ה-11 ובמאה ה-14 נרצחו כל הנוצרים ע''י כובשים מוסלמים, אז איך הם צאצאים לנוצרים הקדומים? 2. גם לפי הכותבת המכובדת, עדויות על יהודים בנצרת היו מקסימום בין השנים -100 עד +600.וזה באופטימיות. 3. המציאות יונקת מההיסטוריה, אך המציאות חזקה הרבה יותר מההיסטוריה. | |||
_new_ |
סתירות | |||
|
|||
1. כמעט כל הישוב הישן של ארץ ישראל, יהודים, נוצרים ומוסלמים, נרצחו במעגלי האיבה של הכיבושים שחזרו על עצמם. זה כמוהמסננת הסטטיסטית שגם אם מדובר ברצח טוטלי אז או שברחו לפני כן או שמבין אלה שעברו את הטבח גם מעטים שרדו אותו. אני מדבר רק מבחינת ההיסתברות הסטטיסטית, כי בכל זאת בעתות האלה ההשמדה לא היתה מלאכה הכי יעילה. מעבר לכך יש לנו אימותים כמו חילוצם לש יהודים מירושלים ב-135 לספירה, או בריחחת יהודים ומוסלמים מעכו ב-1099. הצרה היא שאין לנו מספיק תיעודים בעניין הזה. 2. אכן זה כך בכתבתה של רבקה. אבל לא נשמע הגיוני שיהודים לא ישבו בנצרת, כמו שאנחנו יודעים שישבו בהרבה מקומות אחרים כמו ירושלים, צפת, עכו, שפרעם, עזה, חברון.... ולכן אין סיבה שלא ישבו גם בנצרת. אני מקווה שרבקה תתייחס לנקודה הזאת. 3. אינני בטוח שהמציאות חזקה מההיסטוריה, כי את המציאות אפשר לשנות, וכדי לשנות את ההיסטוריה אתה זקוק רק ל''היסטוריון חדש''. חכם ציון | |||
_new_ |
סתירות- נא לדייק | |||
|
|||
ראשית כל,בשום מקום לא נאמר שהאורתודוכסים הם צאצאי יהודים נאמר שהם צאצאי יוונים וסורים- ארמים שנית, הבאתי את דעתו של זהרוני- נא לעיין שנית שלישית, מטרת המאמר אך ורק להעמיד דברים על דיוקם. שבעבר חיו כאן יהודים.זאת, מכיוון שיש גורמים המנסים לשכתב את ההיסטוריה ולהכחיש שחיו כאן יהודים. | |||
_new_ |
סתירות-אין, יש אי הבנה | |||
|
|||
בנצרת הייתה קהילה קטנה של יהודים נוצרים והיה להם בית כנסת. מאוחר יותר התיישבו נוצרים מקרב האוכלוסייה היוונית והסורית- ארמית. היו מעשי טבח, אבל בארץ נשארו יוונים וסורים- ארמים שהגיעו מאוחר יותר, מחלקים אחרים של הארץ, וגם מחו''ל. אין כאן כל סתירה. כמו כן, תמיד, גם כאשר נעשים מעשי טבח, יש ניצולים ואנשים שברחו. | |||
_new_ |
צאצאי היהודים מול המציאות העכשווית | |||
|
|||
לפני כמה שנים שמעתי מפי מזרחן-חוקר שאמר כי כ-65% מהפלסטינים הם צאצאים של יהודים שהתאסלמו מכורח הנסיבות. החוקר שהוא חלק מצוות ישראלי של חוקרים המשתפים פעולה עם חוקרים ממדינות שכנות חייב להשאר אנונימי, ולכן איני מזכיר את שמו. אבל הצימוק שבכל הסיפור הוא, שכאשר הוא גילה את העובדה-המחקרית הזו באזנו של עמית ירדני, הוא התבקש שלא לחזור על זה באזני אחרים. מעבר לאמור לעיל אני תומך בעמדתו של ע' ידידנו, שהמציאות בהווה חזקה מכל עובדה היסטורית שקדמה לה. | |||
_new_ |
צאצאי היהודים מול המציאות העכשווית | |||
|
|||
ישנן הוכחות שאין הדבר כך. זו סתם אמירה שאין לה סימוכין אל מול עובדות שמצביעות אחרת. חכם ציון | |||
_new_ |
צאצאי היהודים מול המציאות העכשווית | |||
|
|||
שמעון, ידידך המזרחן גילה מחדש את אמריקה. כמזרחן היה עליו לדעת שהכובשים המוסלמים שפרצו מתוך חצי האי ערב במאה ה-7 מנו עשרות אלפים בלבד. הם ''איסלמו'' את כל המקומיים שכבשו ושעבדו. לכן אתה בהחלט יכול להגיד שהעירקים הם למעשה בבלים ופרתים שאוסלמו והסורים הם למעשה ארמים שאוסלמו וכן הלאה והלאה. מאחר ובמאה ה-7 היו בארץ לא מעט יהודים, יחסית לכלל האוכלוסיה וכנראה שרובם אוסלמו, אז ידידך המזרחן גילה עוד שבט אבוד של עם ישראל. ואם המציאות בהווה חזקה מכל עובדה היסטורית שקדמה לה, אז איזה ערך יש ל''גילוי'' של אותו מזרחן? | |||
_new_ |
צאצאי היהודים מול המציאות העכשווית | |||
|
|||
אין עדות ותיעוד להתאסלמות של יהודי הארץ. להיפך. אם כי סביר שמעטים התאסלמו. למשל יש לנו ידיעות שיהודים בתפוצות החדשות של האסלאם התאסלמו והיו בין אנשי הרוח שהשתתפו בכתיבת החדית' (הפירוש לקוראן). בסופו של דבר צריך לזכור שרוב היהודים ופוטנציאל הריבוי שלהם אבד מהעולם בגלל התנצרות והתאסלמות ולא בגלל פוגרומים והשמדה. חכם ציון | |||
_new_ |
צאצאי היהודים מול המציאות העכשווית | |||
|
|||
ע' ידידי, ראשית, את הדברים האלה שמעתי מפי החוקר לפני הרבה מאד שנים. זו לא תגלית עכשווית. שנית, ספרתי את הדברים כדי לתמוך במה שכתב בנושא זה בעל המאמר. שלישית, דבר שאינך מודע לו, הכיבוש המוסלמי בראשיתו התייחס בצורה אחת לעובדי האלילים, ובצורה אחרת ליהודים. כיון שהמוסלמים העתיקו את אמונתם המונותאיסטית מהיהדות. צריך לזכור שהתנ''ך קדם לקוראן. זו הסיבה שהאסלאם קרא ליהודים ''עם הספר'' (אהל אל-כתאב). היהודים שהתאסלמו בימים ההם עשו זאת מטעמי נוחות. | |||
_new_ |
צאצאי היהודים מול המציאות העכשווית | |||
|
|||
כול הערבים בארץ הם היאהוד האמיתי וכול היהודים הם גויים.שוף פעם היאהוד החדשים האלה עם העיניים הכחולות והאף של המונגולים רוצים לבוא לפלסטין ולגנוב ליאהוד האמיתי שהיום נאמן לאללה הכי הרבה ממה שהיה כל הזמן. יעני מה שאני רוצה לגיד הוא שהיאהוד באו פה בשביל להוציא את המיץ ליאהוד שבאו פה גם כן, בשביל לעשות שמח לאנטישמים בשבדיה. | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
החריבה את אתר ''אימגו'',וכנראה גם תחריב את האתר הזה, ומדובר בתועמלנית שרלטנית, שמתבכיינת למנהלי פורומים שלא לאפשר לקוראים להתנגד לדעותיה, באמתלא על מצבה הבריאותי שמורע עקב ביקורת עליה... | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
אני מקווה שהיא תמשיך ''להרוס'' בעוד הרבה עבודות היסטוריות יפות ומאירות עיניים שאולי יפתחו את עיניך הצרות ! חכם ציון | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
חכם ציון, תודה רבה על תגובתך. חשוב מאוד להגן על בעלי דעות שונות משל השמאל הקיצוני, מכיוון שכל מי שאינו חושב כמוהם נדון להכפשות אישיות הם טוענים בשם חופש הדעה ובעצם מתכוונים לחופש ההכפשה. אצלם המטרה מקדשת את האמצעים. מי המציא את ה''קולקטיביות הרעיונית'' ואת ה''דיקטטורה של הפרולטריון'' אם לא השמאל הקיצוני. חשוב שיהוי חילוקי דעות, אבל, יש לשמור על נורמות כתיבה תרבותיות. בתודה רבקה | |||
_new_ |
ראיזה שטויות... | |||
|
|||
איך קראו לאחדות הדעות אצל היטלר? האם בימין יש דמוקרטיה? | |||
_new_ |
ראיזה שטויות...גם בימין:פאשיזם | |||
|
|||
טעות היא להסיק מדברי על הדיקטטורה הרעיונית בשמאל שאין תופעה מקבילה בימין:הפאשיזם והנאציזם הם האחים התאומים של הקומוניזם. אבל, לא נתתי הרצאה על הנושא. רק הגבתי עניינית להתקפה עלי מצד השמאל הקיצוני בעניין חופש ההכפשות כאילו מדובר בחופש הבעת דעות. רבקה | |||
_new_ |
ראיזה שטויות... | |||
|
|||
עמיש, נדמה לי שלאחדות הדיעות הזאת בנאציזם קראו ''קומונה'', ''קולקטיביזציה'', ''סולידריות של המעמד'', ''החלטות הקומינטרן'', ''האל שהכזיב'' .... אתה גם היית פעם קומונאר, נכון? | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
וקיצוני הימין אינם עוסקים בהכפשות אישיות? שלא לדבר על אלימות קשה נוסח אברושמי יגאל עמיר ורבים אחרים. גם אצל קיצוני הימין במטרה מקדשת את האמצעים. יתכן שוירוסים יש בשמאל אך שועלים קטנים ,כולל שרים, שמלעיזים בראש חוצות יש בשפע בימין. רבקה, יש לשמור על נורמות תרבותיות,זה חשוב יותר מכתיבה תמה. | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
ע.צופיה לא כתבתי מאמר על אלימות מילולית באופן כללי אלא התייחסתי באופן ספציפי לאלימות מילולית כלפי מצד אנשי שמאל קיצוני. האם מצופה היה ממני להתייחס לבעיית האלימות המילולית בכלל? יתר על כן, אפילו לא עסקתי באלימות מילולית של כל השמאל הקיצוני אלא באלימות כלפי אישית. נא לא להפוך עניין אישי לוויכוח מי אלים יותר. שני הצדדים אלימים. אבל, זה לא היה נושא תגובתי. רבקה | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
איני יודע איך את מזהה את תוקפייך. אני בכל אופן חושב שכתבת מאמר יפה ומעניין מאוד למרות שאיני מבין את הצד האידיאולוגי שלו. אנא., תרבי לכתוב מאמרים מסוג זה בפורום זה ובכל פורום שתבחרי. לטעמי האישי תגובתך כלפי השמאל הקיצוני היית עם יותר מדי אמוציות,אך אני בהחלט מקבל את הסבריך ומאחל לך המשך כתיבה מהנה. | |||
_new_ |
לע.צופיה- תוקפי קלים לזיהוי | |||
|
|||
אני מודה לך על דבריך. נא לעין בתגובות לצאצרי באימגו ותזהה את תוקפי בקלות בשל סגנונם הבוטה ושיטת ההכפשות האישיות. הסברתי במבוא למאמר על נצרת את הצד האידיאולוגי: המאמר על נצרת ואלה שיבואו אחריו בסדרה על ישובים בעבר ובהווה נועדו להגיב על המאמצים לשיכתוב ההיסטוריה של הארץ הזאת ע''י פרסומים של ''ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל'' וארגונים ערביים נוספים. הם טוענים שהם ''עם ילידי'', כמו האינדיאנים באמריקנ ואילו אנו היהודים הננו ''קולוניאליסטים אירופאים'', כלומר כמו הלבנים בדרום אפריקה. אני בעד פתרון הוגן לסכסוך הישראלי- פלסטיני: 2 מדינות לאום החיות זו לצד זו בשלום זכויות אזרח שוות לערביי ישראל. איני רוצה ליהד את נצרת או לגרש מישהו מכל מקום אחר. אני רק מתנגדת כהיסטוריונית, וכציונית לשיכתוב ההיסטוריה. | |||
_new_ |
לע.צופיה- תוקפי קלים לזיהוי | |||
|
|||
למרות שאינני ביקורתי כלפי מאמרך , הרי שלגבי דעתך המצוטטת ''2 מדינות לאום החיות זו לצד זו בשלום זכויות אזרח שוות לערביי ישראל.'' לא אוכל להסכים . פיתרון זה שאת תומכת בו הוא מתכון בטוח לאבדנה של מדינת ישראל . אריה עירן . כי לנו לנו ארץ זו . | |||
_new_ |
חילוקי דעות הם לגיטימיים | |||
|
|||
לכל אדם הזכות לדעה משלו ועלינו לכבד את דעות כולם רבקה | |||
_new_ |
[•] רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
היא עושה פרנסה טובה עבור הפצת תעמולת שקר ציוניסטית מגמתית תוך סינון עובדות שלא מתאימות לאג'נדה הפוליטית שהציבו בפניה. מה שהיא כותבת נוח מאד לשודדי כנען בסערה אבל להיסטוריה ולאמת זו צרעת מצורעת . האשכנזים הפכו התבכיינות למקצוע לדוגמא ליסק. היא יודעת שמחקריה על קירעי תרנגולת לכן מצנזרת . כי שני עמים אוייבים אנו [•]... הציונות טעות היסטורית וקולוניאליזם נאצי במהותו. בחורבן הציונות הכוזרואשכנזית ננוחם. מוני יקים אנטיציוני מס 1 בעולם . | |||
_new_ |
מ.ש. רבקה שפק ליסק עושה לרוב עבודות מעניינות | |||
|
|||
טוקבקיסטים משועממים שמחפשים לגרות את יצריהם על ידי הכפשות וחיפוש אקשן, באמת מזיקים לבריאות כותבים שמשקיעים בכתיבתם. מיכאל שרון | |||
_new_ |
אני מאחל לכותבת רק בריאות וכתיבה רבה | |||
|
|||
אבל מי שדורש ממנהלי פורומים למנוע תגובות מנוגדות ושטוען שכל בעל דעה אחרת עושה זאת אישית כנגדו, זה בלתי הוגן ומכובד. | |||
_new_ |
עזוב אותך מהכפשות, אחי. גלגל צינגאלע. תפוס ראש | |||
|
|||
_new_ |
אני מאחל לכותבת רק בריאות וכתיבה רבה | |||
|
|||
הסיבה למניעת תגובות לא הייתה בשל הדעות של הכותבים אלא בשל הירידה לרמת עלבונות והכפשות אישיות, כמו למשל, ''היסטוריונית בינונית''רק מפני שהדעות לא מצאו חן בעיני המגיב. מי שניסה לסתום פיות הם בעלי דעות מהשמאל הקיצוני שדעות של הכותבת מהמרכז- שמאל לא נשאו חן בעיניהם. | |||
_new_ |
מ.ש. רבקה שפק ליסק עושה לרוב עבודות מעניינות | |||
|
|||
מיכאל, תודה רבקה | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
כינוייהם של האדם וחבריו המפיצים עלי דברי הכפשה מוכרים לי. הגיבורים האלה מסתתרים מאחורי כינויים כדי להכפיש אנשים מכיוון שהם יודעים ששמותיהם מוגנים הם חושבים שעלבונות אישיים והכפשה חסרת בסיס זה תחליף לתגובות ענייניות. הטענות על תעמולה שרלטנית באה מאנשים שאינם בוחלים באמצעים כאשר דעות של אחרים אינן מוצאות חן בעיניו. מאחר שאני נמצאת באמצע המפה הפוליטית, אני חוטפת התקפות מצד השמאל הקיצוני והימין הקיצוני. אכן, היה לי סרטן ואסור לי להיות בלחץ. וראו תגובה של אנשים תת- אנושיים. לכן אינני מוכנה לקרוא הכפשות ועלבונות אישיים. אני מוכנה לקרוא רק ביקורת עניינית ובאשר לאומדיה:עוד עלילה דמגוגית. אין כל קשר בין סגירת אומדיה למאמרי. אני חדלתי לכתוב לאומדיה מספר חודשים, כ- 6 חודשים לפני שהיא נסגרה. בושה וחרפה שבן אדם אינו מתבייש להשחיר פנים של אנשים שהוא אינו מכיר אישית, רק מפני שדעותיהם אינן מוצאות חן בעיניו | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
אל תקחי ללב . לכתוב באופן אנונימי הוא מחסה לבני אדם שאינם בני אדם . האנונימיות היא המחסה של הפחדן הנפוץ . מצד שני לפעמים בשל עוצמת השילטון או היכולת לפגוע באדם , בגופו , בפרנסתו ובקרוביו יש כתיבה אנונימית בעלת ערך פנימי . חבל שזה נדיר . לכתוב שבגללך נסגר אתר זה או אחר , היא טענה שלא לענין היהודים בנצרת . אז עברי הלאה . אריה עירן . | |||
_new_ |
רבקה שפק ליסק הרסה את אתר ''אומדיה'' | |||
|
|||
אריה, תודה רבקה | |||
_new_ |
גיטה התנצל על ההכפשות וכעת שוב | |||
|
|||
גיטה הוא הכינוי של אחד המשמיצים שלי. והרי דוגמא לצביעות ולחוסר יושר אלמנטרי: 7.8.09 גיטה ,זהו הכינוי של המכפיש שלי, מגיב על הסרטן שלי:''רבקה היקרה, אני מתנצל מעומק לבי. שבת שלום ורק בריאות'' על כך עניתי לו שעל ההכפשות עליו להתנצל, ללא קשר לבריאותי: ב- 8.8.09 : ''אני מתנצל על כך שהכפשתי אותך'' וכל זה לא מפריע לו להכפיש אותי באתר ארץ הצבי, לטעון שהרסתי את אומדיה, שאני שרלטנית וכו' מה זה אומר לכם על הבן אדם? אני מודה לכל אלה שהגנו עלי. הבעיה כאן איננה חופש הדיבור אלא חופש ההכפשות באתר אומדיה תוכלו לקרוא כיצד במקום להגיב עניינית הוא תקף אותי אישי. בעלבונות. | |||
_new_ |
עורך אומדיה: מאמרי רבקה שפק ליסק היו מגולות הכותרת של אומדיה | |||
|
|||
כעורך אומדיה לשעבר, אני גא לומר שיחד עם ד''ר רבקה שפק ליסק התחלנו במדור א''י בפרסום מאמרים היסטוריים על הרקע היהודי של יישובים בארץ ישראל.החשיבות התודעתית וההיסטורית של מאמרים אלו לא יסולאו בפז. לצד זאת אומדיה התמחתה בנושאים ביטחוניים כמו האיום האיראני, העולם הערבי וכן דיווחים ייחודיים בתחום הפוליטי. בהיבט של ציונות וא''י וכן של העולם היהודי היה לד''ר רבקה שפק ליסק חלק חשוב. לצערנו, אומדיה נסגרה (ובתקווה תשוב לחיים בעתיד)לפני מספר חודשים. בחצי השנה האחרונה ד''ר ליסק לא פרסמה מאמרים אצלנו, וסמכנו שהיא מצאה אכסניה להמשך המהפכה התודעתית באתר אימאגו וכן באתר זה. אנו גאים להיות האתר הנחשון שפרסם את מאמריה. רן פרחי | |||
_new_ |
עורך אומדיה: מאמרי רבקה שפק ליסק היו מגולות הכותרת של אומדיה | |||
|
|||
אני מודה לרן פרחי עורך אומדיה שהעמיד דברים על דיוקם. אני הפסקתי לפרסם באומדיה מספר חודשים לפני שהוא נסגר. מצער שאנשים חסרי הגינות מינימלית חושבים שמותר להכפיש אנשים רק מפני שדעותיהם שונות משלהם ועוד לטעון שהם עושים זאת בשם חופש הביטוי. אני בעד חופש הביטוי אני נגד חופש ההכפשה. זהו נשק לא הוגן בוויכוחים. אני בעד טיעונים לעניין ולא לגופו של כותב המאמרים. הגיע הזמן שנורמות תרבותיות תאפיינה את אתרי האינטרנט ואנשים לא ישתלחו בכותבי מאמרים בגסות ובבוטות בנצלם את העובדה שהם מסתתרים מאחורי אנונימיות. אני מקווה שעורכי האתרים יחסמו כל אדם המנצל את האנונימיות שלו כדי להשתלח ולהכפיש מי שדעותיו שונות משלו. רבקה | |||
_new_ |
חופש ההכפשות זה אנטי- דמוקרטי | |||
|
|||
בושה וחרפה. | |||
_new_ |
מה בעצם כתוב בשעמומון הזה? | |||
|
|||
לשם מה הוא נכתב ומה הוא בא להוכיח? | |||
_new_ |
מה בעצם כתוב בשעמומון הזה? | |||
|
|||
שאתה והחברים שלך שקרנים . אניכם דוברים אמת ועמדתכם המדינית היא חרפה לכל יהודי . ושסופכם להמחק מספר ההיסטוריה . וגם שרבין היה בוגד . | |||
_new_ |
מה איכפת לנו אם היו או לא יהודים בנצרת | |||
|
|||
נצרת היא עיר ערבית והיא תישאר ככה.למדינה אסור לנסות וליהד אותה.מה שהיה היה ואסור לכפות את העבר על ההווה כי זה יפגע בעתיד של כולנו.אם אנחנו ביאמת רוצים שלום,אז עלינו להיות לארג'ים עם הערבים,שלא יהיו לנו רק חוטבי מים ומסיקי זיתים. | |||
_new_ |
מה איכפת לנו אם היו או לא יהודים בנצרת | |||
|
|||
לא נחוצים ערבים לשאיבת מים וחטיבת עצים . תציג לי את הייתרון ליהודים הישראלים בשימור וכיבוד האוכלוסיה הערבית של אזרחי ישראל . | |||
_new_ |
מה איכפת לנו אם היו או לא יהודים בנצרת | |||
|
|||
אנחנו חייבים לתת לערבים חופש אמיתי איפה שהם חיים,כי אם לא אז כולם ימותו. אני חושב שאתה לא רוצה זה. גם לא איכפת לי שערבים יהיו אחראים על מים ועצים אם אתה חושב שזה פוגע ביאהוד.אבל איך תשתה מים ותאכל זיתים אם לא תיתן להם כבוד? | |||
_new_ |
מה איכפת לנו אם היו או לא יהודים בנצרת | |||
|
|||
אני מוכן לעשות לערבים את מה שהם עושים לזיתים . מכה עם אבן לפיצוח הזית . אני לא שותה מים ששאבו ערבים . הם שותים מים ששאבו יהודים . ערבי שרוצה חופש יכול לעבור למדינות החופש הערביות . | |||
_new_ |
מה איכפת לנו אם היו או לא יהודים בנצרת | |||
|
|||
שימור וכיבוד תמיד טובים יותר מריב ושנאה. זה לא אבולוציה, זה חוכמת החיים. | |||
_new_ |
מה איכפת לנו אם היו או לא יהודים בנצרת | |||
|
|||
מרחאבה ברוך בואך | |||
_new_ |
מה איכפת לנו אם היו או לא יהודים בנצרת | |||
|
|||
מטרת המאמר איננה ליהד את נצרת או לגרש מישהו. במבוא לסדרה כתוב בפירוש שהסדרה היא תגובה לפירסומים של ''ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל'' וארגונים ערביים נוספים הטוענים שהפלסטינים הם ''עם ילידי''כמו האינדיאנים באמריקה והיהודים הם ''קולוניאליסטים אירופאים'' כמו הלבנים בדרום אפריקה. למאמרים יש רק מטרה אחת להאבק בשיכתוב ההיסטוריה ולהראות שיהודים חיו כאן בעבר. רק זה ולא יותר.אני בעד שוויון אזרחי מלא לערביי ישראל. רבקה | |||
_new_ |
מה איכפת לנו אם היו או לא יהודים בנצרת | |||
|
|||
אני מקווה שיהיה טרנספר . בלי זה לא תתקיים מדינה יהודית לאורך זמן . מאחר ורוב הכותבים כאן הם טוקבקיסטים שלא מעונינים ללמוד דבר מה או לשמוע את הזולת ורק מחפשים ''להכניס'' את גסויותיהם אין סיכוי שמישהו יקשיב . בכל זאת אני מציע למשתתפים ללמוד קצת על הנושא ''מינים פולשים'' וכיצד זה עובד . לא שאני תולה איזה תיקוות . . . | |||
_new_ |
פלשתין-א''י - מדינה אחת ל-2 עמים אחים | |||
|
|||
מ.ש. | |||
_new_ |
מהגרים מסמרקאנד, וולגאגראד, בוקרסט, טיבליסי, קייב | |||
|
|||
אתם נימצאים בפלשתין, בליבה של האומה הערבית. הכירו בזכויות בני הארץ הזאת, במקום לגדף את דתם ולחמוס את אדמתם מ.ש. | |||
_new_ |
מהגרים מסמרקאנד, וולגאגראד, בוקרסט, טיבליסי, קייב | |||
|
|||
לא ! | |||
_new_ |
מיהם המהגרים החומסים אדמתך? | |||
|
|||
נודה לך אם תסביר לנו מהו, לדעתך, הפתרון לסכסוך הישראלי- פלסטיני דו- שיח זה דבר חשוב בפתרון חילוקי דעות. | |||
_new_ |
שרון, האם חשבת אי פעם גם להתאסלם? | |||
|
|||
איך אתה מגיע להבחנה הגסה שפלשתין היא ''לב האומה הערבית''? רחובותי | |||
_new_ |
מהגרים מסמרקאנד, וולגאגראד, בוקרסט, טיבליסי, קייב | |||
|
|||
מהגרים\מה זה משנה כולנו מוצאנו מהקוף . תנסו לחיות בייחד . תראו איזה כיף . | |||
_new_ |
פלשתין-א''י - מדינה אחת ל-2 עמים אחים | |||
|
|||
לא ! | |||
_new_ |
2 מדינות ל-2 עמים אחים | |||
|
|||
פתרון צודק הנסיון של בלגיה, יוגוסלביה ועוד...מוכיח ש-2 עמים במדינה אחת זה מתכון למלחמות. | |||
_new_ |
מ.ש. 2 מדינות ל-2 עמים זה מתכון לדברת וסחבת אין סופית | |||
|
|||
41 שנה מדברים. מה יש פה לדבר? שיפנו ודי. רק שבינתיים מפקיעים, גונבים, יוצרים בנטוסטנים, מתעללים וממאיסים את חייהם של תושבי השטחים. ואולמרט אמר: ויתורים כואבים... ביבי אמר ''הסכם על אי הרחבת הבנייה'' ברק אומר ''מאחזים''. בקיצור - פינוי יוק. אף אחד לא יפנה את המתנחלים הללו. אז שיסיקו את המסקנה המתבקשת. דיברת בלי סוף? זרית חול בעיניים? אז עכשו היידה, מדינה אחת ל-2 עמים. לדעתי, יש גם סיבה כלכלית-אוליגארכית לדברת האין סופית בשאלת השטחים: כשסדר היום הציבורי הוא רק סביב זה, אז מעלים מחירים, מורידים שכר לשכירים, עושקים מבחינה צרכנית, לא בונים רכבת תחתית, לא רכבות קלות, אנשים תקועים מדי יום בפקקים מחרידים שאין כמותם בשום מקום, מחירי האוכל עולים ועולים ללא כל צידוק, המסעדות ובעלי עסקים זעירים עוסקים בנוכלות אובססיבית, נעלמה כל זיקה לאיכות. זה תפקיד דברת השטחים - הסחת דעת. אז לא לעסוק בכיבוש? חלילה. אך מה יש פה לדבר? תפנו ודי. מיכאל שרון | |||
_new_ |
איפה אתה רואה כיבוש? | |||
|
|||
אם ישו היה קם היום לתחיה הוא היה הופך אותך ללוציפר ! | |||
_new_ |
איפה אתה רואה כיבוש? | |||
|
|||
צריך לקרוא למגרש שדים. יש כאלה אצלנו. כאן שולט השטן. | |||
_new_ |
2 מדינות ל-2 עמים זה מתכון לדברת וסחבת אין סופית | |||
|
|||
אכן, יש סחבת. אבל, יש מומחים לנושא הטוענים שהסחבת איננה רק בצד הישראלי. הפלסטינים, בשל סיבה משלהם, עפ''י חוקרים אלה, כמו למשל, פרופ' נארי רובין, אינם מעוניינים בהסכם אלא במו''מ מתמשך תוך הפעלת לחץ לוויתורים מישראל מבלי שהם יוותרו על אף אחת מדרישותיהם, ובייחוד, לא על זכות השיבה. לדעת רובין המטרה היא להביא למדינה אחת פלסטינית מהים לירדן. כמובן, שהשאלה היא מי באמת אחראי לסחבת. הפתרון העדיף הוא 2 מדינות לאום החיות בשלום | |||
_new_ |
2 מדינות ל-2 עמים זה מתכון לדברת וסחבת אין סופית | |||
|
|||
לא יכול להיות שלום בין מים ושמן . כל אדם שטוען לשלום הוא או טועה או שקרן . אריה עירן . | |||
_new_ |
מ.ש. 2 מדינות ל-2 עמים זה מתכון לדברת וסחבת אין סופית | |||
|
|||
מיכאל שרון, ''מדינת כל יושביה'' זה המתכון החדש של הערבים לחיסולה של ישראל. אחרי שנואשו מחיסולה במלחמה... לצערי, אתה ממשיך להתדרדר... חזי | |||
_new_ |
2 מדינות ל-2 עמים אחים | |||
|
|||
מדינה אחת ליהודים בלבד . ולהתרחב בהדרגה עד האוקיאנוס השקט . בדיוק כמו ארצות הברית . גם הם התרחבו עד האוקיאנוס השקט וגם רוסיה . | |||
_new_ |
מ.ש. יש שתי מדינות יהודיות: פלשתין-א''י ובירוביג'אן, על גבול סין | |||
|
|||
יש אפשרויות רבות בבירוביג'אן, בפרט עכשו. יהודים, בואו למדינתכם, בירוביג'אן. ושבו בנים לגבולם. | |||
_new_ |
מ.ש. יש שתי מדינות יהודיות: פלשתין-א''י ובירוביג'אן, על גבול סין | |||
|
|||
אתה ערבי מצחיק . | |||
_new_ |
מ.ש. יש שתי מדינות יהודיות: פלשתין-א''י ובירוביג'אן, על גבול סין | |||
|
|||
נניח שכפי שרבקה טוענת, נצרת הייתה יהודית למעלה מ-1000 שנים. השאלה היא: מה לנו ולאותם יהודים? אנו ברובנו אירופאים יהודים, עם קשר גנטי קלוש מאד ליהודי התנ''ך. ערביי הארץ (ואני מסתמך על עדותם של שמעון מנדס ואחרים) הם ברובם צאצאי היהודים הקדמונים, וזכות הירושה שלהם גדולה משלנו. רובינשטיין התימני | |||
_new_ |
מ.ש. יש שתי מדינות יהודיות: פלשתין-א''י ובירוביג'אן, על גבול סין | |||
|
|||
בירוביג'אן היום חנות פרחים בבירוביג'אן | |||
_new_ |
הממצאים הגנטיים מוכיחים קשר | |||
|
|||
בשנים האחרונות התפרסמו מחקרים גנטיים ע''י אוניברסיטאות מכובדות ומתברר שהיהודים מאירופה, האשכנזים הם בעלי מבנה גנטי המוכיח שמוצאם מאזור הים התיכון. יש גם ראיות שהספרדים והאשכנזים הם בעלי מבנה גנטי המוכיח על מוצאם המשותף מהמזרח התיכון | |||
_new_ |
במקרה הטוב זה הבל הבלים | |||
|
|||
ובמקרה הרגיל זה סתם שקר מטופש | |||
_new_ |
מ.ש. יש שתי מדינות יהודיות: פלשתין-א''י ובירוביג'אן, על גבול סין | |||
|
|||
הערבים בארץ ישראל הם צאצאי תריסר פולשים לארצנו . יוונים , רומאים , מונגולים , פרסים , אנגלים , צרפתים , גרמנים , ערבים , מצרים , סורים , כורדים , סודנים ועותומנים . אבוריג'יני משבדיה . | |||
_new_ |
בירוביג'אן, בסעודיה יש מקום | |||
|
|||
מי ששולח יהודים לבירוביג'אן אל יתפלא אם יהודים ישלחו אותו לסעודיה, היא חצי האי ערב, מקורם של שבטי ערב. | |||
_new_ |
בירוביג'אן, בסעודיה יש מקום | |||
|
|||
לא שלחתי אף אחד בכוח. רק היצבעתי על אפשרות להתיישב שם למי שחפץ בכך. מיכאל שרון | |||
_new_ |
בירוביג'אן, בסעודיה יש מקום | |||
|
|||
השאלה האמיתית היא מדוע יש התנגדות ליישוב יהודים בארץ ישראל ? | |||
_new_ |
מ.ש. עוד על בירוביג'אן היום | |||
|
|||
יהודים, למה להרדף ולהסתבך במעשי פשע, טבח, שחיתות ושוד איברים בפלשתין? חיו חיים יהודים טובים ושלמים בבירוביג'אן | |||
_new_ |
מ.ש. - המומחוי העולמי על בירוביג'אן היהודית | |||
|
|||
אדון מיכאל שרון הלא נכבד אתה עוד פה- בישראל הפאשיסטית? ולא בבירוביג'ן היהודית, החופשית, המתורבתת, והמתקדמת? סע מהר לבירובידג'ן, אל תבזבז את זמנך היקר, שם מכבדים מאוד שמוקולנטים גלותיים בעלי שכל מתהפך כל יום שני וחמישי. | |||
_new_ |
מ.ש. - המומחוי העולמי על בירוביג'אן היהודית | |||
|
|||
אתה הגבת לדברי ערבי בלתי מזוהה . מיכאל שרון אינו בעד מעבר לבירוביג'אן . אריה עירן . | |||
_new_ |
באותה תקופה אבותיה של ליסק היו עובדי שטן כוזרים | |||
|
|||
לכוזרואשכנזים שהתחפשו ליהודים אין דבר וחצי דבר עם עם ישראל הספרדומזרחי. אותם יהודים ספרדומזרחים שגרו בכפרים וערים שונות בארץ כנען ובשלב מסוים החליטו להתנצר או להתאסלם ולהתערבב עם שאר עמי כנען הם כיום אחינו הפלסטינים ואנו הספרדומזרחים בני אותו עם פלסטיני חילוני ודמוקרטי.והם אדוני הארץ שצריך להחזיר להם את כל אדמותיהם השדודות ולפצות אותם על הרכוש הניגזל והשימוש באדמותיהם, מי שעשו עוולות אלו לאחינו הפלסטינים אינם יכולים להיקרא יהודים אלא כוזרים פושעי מלחמה שיש להענישם ולגרשם חזרה למכורתם ההיסטורית בכוזריה ובירובידג'אן דוברת שפת האידיש שפת הכוזרים. זה שב61 שנות כיבוש קולוניאליסטי כוזרי האשכנזים שוטפים לכל העולם את המוח שהם יהודים ויש להם קשר וזיקה לאברהם יצחק ויעקב זו סידרה של שקרים היסטוריים שהיסטוריונית ''מטעם'' דמיקולו ממחזרת עבור בצע כסף. כי שני עמים אוייבים אנו בחורבן הציונות הכוזרואשכנאציונית ננוחם. | |||
_new_ |
מ.ש. בירוביג'אן היא מולדת הכוזרו-אשכנזים | |||
|
|||
היידה, רעננו את היידיש, ולבירוביג'אן. | |||
_new_ |
מ.ש. בירוביג'אן היא מולדת הכוזרו-אשכנזים | |||
|
|||
ומי הם הנוצרים של נצרת אם לא אותם יהודים שבחרו להתנצר ולהקים כנסיות ולא בתי כנסת האשכנזים כלל אינם יהודים אלא כוזרים שהתחפשו הכיבוש הציוני הוא צורה נאצית של קולוניאליזם בחורבן הציונות הכוזרואשכנזית ננוחם. | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |