פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
בן אליעזר, רמון, אולמרט, מופז, לבני, ברק ואולי גם נתניהו - שוגים
אברהם בן-עזרא (יום רביעי, 07/01/2009 שעה 10:00)


בן אליעזר, רמון, אולמרט, מופז, לבני, ברק ואולי גם נתניהו - שוגים

ד''ר אינג' אברהם בן-עזרא



בן אליעזר, ברק, אולמרט, לבני, מופז, רמון, ואולי גם נתניהו – אינם מבינים את הראש של כנופיות הטרור, והגדיל, ודייק, להביע את אי ההבנה הזו נשיא מדינת ישראל, שמעון פרס, אשר נוכח כי לאחר ההתנתקות מגוש קטיף - שוגרו טילים ורקטות מעזה, במטרה להרוג יהודים, כשכל השטחים נמסרו לכנופיות הטרור וכאילו העילה לטרור בוטלה.

הוא אמר באחד מהשידורים – ''איני מבין זאת'', כי זה נראה לו חסר היגיון לחלוטין, ואילו אני מבין זאת בהחלט, ואומר גם עתה - לבן אליעזר, לאולמרט, לרמון, לברק, ללבני, למופז, ואולי צריך לומר גם לנתניהו את הדברים הבאים:
  • ברור והגיוני לחלוטין כי כנופיות הטרור לא יקבלו עליהן מרות של האו''ם,
  • ברור לחלוטין והגיוני לחלוטין כי לא חשוב כלל מה הן יקבלו בתמורה לכלום – את הטרור הן לא יפסיקו,
  • ברור לחלוטין והגיוני מאוד כי כנופיות הטרור לא יכבדו שום הסכם שחלק ממנו הפסקת טרור ללא שום קשר מי יחתום על הניירות,
  • ברור כי הפגיעות בהן לרבות הריסת הבתים והתשתיות כמו גם הריגת משפחותיהן לא מהווים כלל איום עליהן ולא גורמים לכנופיות אלו לחזור למוטב ולהמיר את מקצוע החברים שבכנופיות אלו - לנהג אגד או למוכר גלידה.
איני מסתמך רק על העבר, אף שהעבר מספק את ההוכחה הפשוטה והניצחת כי כנופיות הטרור לא מכבדות הסכמים - וההודנא שלהן היא מותנית בהמשך משלוחי קסאמים וגראדים לעבר יישובי מדינת ישראל כדי להרוג באופן אקראי תושבים בשדרות ובאשדוד.

אין להן, לכנופיות הטרור, כלל בעיה של שטחים. מי שסבר כי כאשר יימסרו לכנופיות הטרור שטחים, אזי ייסתמו טענותיהן – המציאות טפחה על פניו, ולמרבה הפליאה, הטפיחה על הפנים ומפח הנפש לא שינו דבר אצל אלה שסברו כך ונוכחו כי שגו; הם ממשיכים לדבוק בסברתם, כאילו המציאות היא חלום בלהות.

המציאות אינה חלום, אלא מציאות-בלהות, בה כנופיות הטרור דבקות בטרור בכל מצב וללא תנאי, מתוך בחירה חופשית של עיסוק וכאשר יש להן נזקים ואבידות – זה רק משמש אותן להאדרת הטרור ולהצדקתו, ולא מהווה כלל גורם מרתיע.

לפיכך, הנוסחה של יציאה מעזה עם או בלי תנאים והסכמים – תוך יצירת מצב חדש בגלל איזו שהיא הרתעה – היא נוסחה שלא מתאימה להן, אלא הייתה אולי מתאימה לישראל או לדניה לו הן היו עוסקות בטרור: אצל כנופיות הטרור האסלאמי - היציאה מעזה תיתפש כניצחון לטרור וכתבוסה לצה''ל, על כל המשתמע מכך.

הדחלילים של האו''ם כבר הוכיחו את חוסר יעילותם ושפע עוינותם לישראל, ואגב כך – יצרו למעשה תמיכה בטרור, מתוך פחד או מתוך אנטישמיות. בנוסף, גם המשלוח ''ההומניטארי'' בעצם ימי המלחמה של עשרות משאיות ביום גדושות מזון, תרופות ועוד (כבר לא אומרים דלק – אך איני בטוח כי לא נכלל שם גם דלק המשמש את כנופיות הטרור, באהדה וברחמנות מישראל) - נתפש שם כשלומיאליות מצד ישראל, כהתרפסות, כהתנצלות-מה ורמז ברור על שפע ההטבות שיגיעו לאחר המלחמה, בבחינת אתנן לגיבורים...

רק שליטה ישראלית בחבל עזה כפי שהיה בעבר, אגב החזרת ההתיישבות המפוארת בגוש קטיף על מכונה - כדי לבטל את השגיאה הגורלית שבהתנתקות, תמנע טרור ותביא ביטחון למיליון אזרחי ישראל בדרום המדינה.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  איך אמרו על הבורבונים  (עמיש) (3 תגובות בפתיל)
  הבבונים שלנו לא למדו דבר  (סתם אחד)
  הציונות כשלה והיא מראה את פרצופה האפל  (סתם אחד) (4 תגובות בפתיל)
  לא נצחון ולא שלום  (חזי, הרצליה)
  ורק האינג'יניר צודק.... למה הוא לא ראש ממשלה ?  (סתם אחד) (5 תגובות בפתיל)
  (ללא כותרת)  (סתם אחד) (2 תגובות בפתיל)
  מכשלת ישראל נכשלה בניהול מדיניות האסטרטגית של המלחמה  (סתם אחד) (2 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי