פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
הכניסה הרגלית לרצועת עזה
אברהם בן-עזרא (יום שישי, 02/01/2009 שעה 14:00)


הכניסה הרגלית לרצועת עזה

ד''ר אינג' אברהם בן-עזרא



אין חולק כי הכניסה הרגלית של צה''ל לרצועת עזה, היא מצד אחד חיונית ומצד שני עלולה לגבות מחיר כבד. הדברים נכתבים – ויתכן כי בעת כתיבתם או סמוך לאחר מכן, נהיה כבר שם. אף על פי כן חיוני להזהיר ולהתריע, והאזהרה וההתרעה אינן מכוונות כלפי כנופיות הטרור אלא כלפי שר הביטחון וממשלת ישראל:

כיבוש רצועת עזה, המהווה משימה צבאית אפשרית ובנסיבות מסוימות המתקיימות בהווה גם חיונית, צריך להתקיים בצד פעילויות של מניעת תמיכה בכנופיות הטרור, שכן כל תמיכה בהן מכל סוג ומין בעת הלחימה - מחלישה את צה''ל ועלולה לפגוע בו.

ביתר פירוט:
  • נדרש כי בטווח המיידי, ייפסק כל סיוע לאויב, לרבות מים ממדינת ישראל, דלק, מצרכי מזון, תרופות, כסף – כגון ''החזרי מע''מ'', ציוד לחימה וציוד הצלה.
  • נדרש כי המעברים דרך מדינת ישראל אל הרצועה ייחסמו – כאילו יש התנתקות, ולא יתאפשרו משלוחים מכל סוג ומין דרך גבולות מדינת ישראל הריבונית לעבר רצועת עזה וכמובן גם בכיוון הנגדי.
  • נדרש למנוע מעברים מהים ולבקר בקפדנות מעברים ממצרים, שזו מטרה צבאית קלה להשגה וחיונית לצה''ל. אמנם כיום יש מצב מתוח בין כנופיות הטרור לבין מצרים, אך אין לבנות על כך והמסקנות שיוסקו על ידי המומחים שלנו בעניין זה, תתפלאו, יהיו שונות מהמסקנות שיוסקו על ידי המומחים שלהם, דבר שכבר קרה, למשל, כאשר הנשיא שמעון פרס הביע תדהמה על כך שבניגוד לכל היגיון (שלו) – גם לאחר ההתנתקות מרצועת עזה, הם המשיכו לירות ולהרוג, דבר שמקעקע את תפישת עולמו בדבר מזרח תיכון חדש.
  • דרוש לצנזר את התקשורת הישראלית שהיא בעלת עמדות העלולות לפגוע בלחימה ולהוריד את מוראל הצבא, לכל תקופת הלחימה עד סיומה.
ללא נקיטת פעולות אלו, נגיע לפרדוכס שמחירו מחיר דמים, ואנו קרובים לפרדוכס זה ואף מצויים בתוכו, כך למשל הועברו מאה מיליון ש''ח לכנופיות הטרור ימים ספורים לפני הפעולה הצבאית והדמיון יכול לתאר לאן ולשם מה עבר הכסף, וכך למשל ממשלת ישראל אישרה מעברי תרופות לאויב בעצם ימי המלחמה. המשוואה ה''הומניטארית'' הזו מיטיבה עם צד אחד, ופוגעת בצד השני, באופן מזוכיסטי הזוי על פי תורת השמאל. ההתחנפות של ראש הממשלה כלפי האויב ואמירותיו הבלתי צפויות ובלתי סבירות כי כביכול אין לנו מלחמה עם התושבים בעזה – מרפה את ידי צה''ל. יש לנו עניין עם האזרחים ברצועת עזה, ראש הממשלה, ולהלן הסבר – עבורך, דומה שהאחרים מבינים לבד:
  • האזרחים בעזה הם אשר בחרו ברוב קולות את שלטון כנופיות הטרור עליהם והעלו את החמאס, דבר הבא לידי ביטוי גם בהפגנות.
  • האזרחים בעזה נותנים מחסה למשלוחי הטילים לעבר יישובי מדינת ישראל.
  • מקרב האזרחים ברצועת עזה נשלחים טרוריסטים לביצוע פעולות טרור במטרה להרוג יהודים, אף שזה לא כל כך מצליח להם ולא אחת הם הורגים אחרים.
  • בקרב האוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה מתקיימת ברציפות תעמולה אנטי-יהודית לפי סגנון המשטר של היטלר ואף גרוע מזה, ותעמולה זו נכתבת על ידי אנשי ספר ועט מקרבם.
  • האמהות האזרחיות שם – מקריבות את בניהן ובנותיהם על מזבח ההתפוצצות חיים – ובלבד שייהרגו איתם גם כמה יהודים.
לכן, אולמרט, יש לנו עניין לפגוע באויב – ולמצער, לכל הפחות לא לעזור לו לפגוע בנו.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  לא להכנס לרצועה!  (elizorrsegal@013.net.il)
  פליקס: כניסה רגלית חיונית  (סתם אחד) (2 תגובות בפתיל)
  נגד כניסה קרקעית  (סתם אחד) (2 תגובות בפתיל)
  מבחינתי זה אחלה.   (סתם אחד) (2 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי