פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
צריך להכרית את ה''קו קלוקס קלן'' בישראל
שמעון מנדס (יום שני, 29/09/2008 שעה 14:00)


צריך להכרית את ה''קו קלוקס קלן'' בישראל

שמעון מנדס



הפגיעה בפרופסור זאב שטרנהל בימים אלה מחייבת אותנו לבצע שדוד מערכות וחריש עמוק במערכת אכיפת החוק אצלנו. אי אפשר להמשיך ולהתייחס לתופעה כאל תופעה שולית של אדם בודד או של קומץ קטן. באם לא נכרית את זרע הפורענות הזה, סופו שיתעצם ויהפוך לארגון פשע הפועל בשם אמונה משיחית.

לפני כחמישים שנה פעל במדינת אלבמה שבארה''ב ארגון ימני גזעני שנלחם נגד השוויון של השחורים ללבנים באמריקה. חברי הארגון עטו על עצמם גלימות לבנות, ובמיוחד היה להם כיסוי ראש שכיסה גם את כל הפנים - כדי למנוע את האפשרות לזהותם בפומבי. הם לא בחלו באמצעים כדי לרדוף את השחורים. הם העלילו עליהם מעשים שלא עשו, הכו בהם ללא רחם בכל הזדמנות ובכל מקום. ואבוי היה גורלו של מי מהלבנים שחרג מהפעילות המוצהרת שלהם, ועשה חלילה משהו טוב למען אזרח שחור כלשהו. הזוועות שלהם הלכו וגברו, וכבר הגיעו למצב בלתי נסבל. ואז הנשיא הורה לבולשת הפדרלית (FBI) לצאת לאלבמה ולטפל בארגון היטב עד שיוכרע. ואכן כך היה. חלק מראשי הארגון התאבדו. אבל היתר נשפטו לתקופות מאסר ארוכות, וכך הארגון חדל להתקיים.

אנחנו בישראל קראנו על מעשי הזוועה האלה, וראינו עצמנו ברי מזל על כך שאין בינינו אנשים כאלה ואף לא ארגון כזה. מי היה מאמין אז, שיבוא יום וגם אנחנו נחזה שחורות כאלה בארצנו? פעם האמנו שלחמילניצקים ולהיטלרים תמיד יש ממשיכי דרך. פעם הם גדלים באוקראינה ופעם בספרד, וזה יכול לקרות גם בפולניה וגרמניה. אבל דבר אחד לא העלינו על דעתנו, שצמיחה הזאת תהא אפשרית אצלנו בביתנו. המכנה המשותף לכל אלה ''טהרת הגזע'' ו''הצווי האלהי''. בשם עקרונות אלה ארגונים אלה סבורים שהכל מותר, שהרי הם פועלים למען מטרה נעלה.

והנה ימות המשיח הגיעו אלינו, וגם אצלנו קם ארגון כזה הקורא לעצמו ''ארגון צבא המשחררים''. המשיח שהדתיים בינינו כל כך מחכים לו בכליון - הגיע. וכיצד אנו יודעים זאת? הרי אנשי הארגון פועלים לפי העקרון המשיחי שהארץ כולה שלנו. בשמו של המשיח הם יעשו כל אשר יחפצו למען המטרה הנשגבה של כבוש הארץ. כבר אין מדינה, ואין ממשלה, ואין צבא, לית דין ולית דיין. לדעתם אלמן ישראל, ומישהו צריך להושיעו.

ניצניו של הארגון הזה לא בקעו אתמול. הם ראו את אור השמש לראשונה ברציחתו של אמיל גרינצווייג בהפגנה של ''שלום עכשו'' בירושלים. הניצן נבט והיה לזרע פורע ואז רצחו לנו ראש ממשלה. אלא שאז האנשים שעמדו מאחורי המעשה זוהו כפרטים. ואילו היום הם כבר מפרסמים כרוזים ומכנים עצמם כארגון צבא שבא לשחרר. את מי לשחרר? אני מניח את העם - שאינו מבקש שחרור.

הטרגדיה היא ששליחי האלהים שבצעו את המעשה הנתעב עשו זאת בחודש אלול, שלפי האמונה היהודית הוא חודש הרחמים והסליחות. ימים של חשבון נפש. זהו החודש שבו האלהים יורד מן השמים ומסתובב בְּקֶרֶב עמו. ולכן בחודש זה נוהגים לקרוא את פרק כ''ז מ''תהלים'' פעמיים ביום: לְדָוִד: יְהוָה, אוֹרִי וְיִשְׁעִי--מִמִּי אִירָא; יְהוָה מָעוֹז-חַיַּי, מִמִּי אֶפְחָד. ורבי יוסף קארו אומר ב''שולחן ערוך'' ה' אורי בראש השנה, וישעי ביום הכפורים. ודוקא בימים שכל יהודי צריך לחוש בטחון אישי, קמו ופגעו פרופסור שטרנהל. לעניות דעתי, שליחי התועבה מהרו לעשות את ''מעשה זמרי'' לפני ראש השנה, כדי שבעשרת ימי תשובה, בימים שבין כֶּסֶה לעשור יוכלו לבקש סליחה ולהיטהר. אבל הפעם גורלם צריך להיות כגורלו של זמרי.

צריך להודות על האמת, שרק היד הרכה שטפלה בהם היא שאיפשרה לניצנים האלה לגדול ולהתפתח. המשטרה הקלה ראש במעשיהם של עוקרי עצי הזית; העלימה עין מפורעים שהכו ערבים ביהודה ושומרון. ולשיא השיאים השתוללות ''נוער הגבעות'' בתפישת אדמות לא להם. עד היום אינני מבין מדוע אחד המאבטחים של יצחק רבין לא ירה ביגאל עמיר כדי להורגו, שהרי הוא ירה בראש הממשלה. בתורה כתוב שכל מי שמפר את הברית עם אלהים אחת דינו: וְנִכְרְתָה הַנֶּפֶשׁ הַהִוא, מֵעַמֶּיהָ (בראשית י''ז י''ד). ובכן הגיעה השעה שנבהיר לארגון צבא המשחררים, שכל מי שמפר את בריתו עם עמו וממשלתו גם הוא צפוי לגורל דומה.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  האם אותו ארגון  (pninit2@yahoo.com) (32 תגובות בפתיל)
  ה-KKK לא ממש חוסל...  (דוד סיון)
  [•]זה לא KKK . ה-KKK היו בודאי שמים לב לזקניהם השחורים והפרועים  (סתם אחד)
  לפנינית  (סתם אחד) (3 תגובות בפתיל)
  צריך להכרית גם את הדרדסים בישראל  (סתם אחד) (2 תגובות בפתיל)
  בנצי  (סתם אחד)
  מיכאל שרון: אל תשארי לבד ילדה בארץ הקיקלופ הזאת  (סתם אחד) (13 תגובות בפתיל)
  שמאל [..]  (סתם אחד)
  מיכאל שרון: הבעייה אינה ''הפרופסור'' וגנבי הנדל''ן המתנחלים  (סתם אחד) (4 תגובות בפתיל)
  מנדס- אין בישראל קו קלוקס קלן  (סתם אחד) (6 תגובות בפתיל)
  [•] עלילת דם תוצרת בוואריה.  (צדק)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי