פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_4879

אריה אלדד לוחם בשחיתות?
דוד סיון (יום חמישי, 08/05/2008 שעה 10:30)


אריה אלדד לוחם בשחיתות?

ד''ר דוד סיון



בשנים האחרונות מתבלט חה''כ ד''ר אריה אלדד במאבקו בשחיתות. זה בלט עוד יותר כאשר התברר לנו היקף התפשטותה של בעית ''האתרוג''. מאחר ואני חושב שביעור השחיתות קודם, הבנתי שעלי להריע לחה''כ אריה אלדד שמגלה דבקות במשימת המלחמה בשחיתות.

אבל הביטחון הזה התחלף בחשש שאולי גם עבור אריה אלדד המאבק בשחיתות הוא ''קרדום לחפור בו''. השבוע בתוכנית ''הבוקר הזה'' (בין 7:20 ל-‏7:30, יום ב', 5.5.2008) דיבר איתו אריה גולן על הפרשה החדשה בקשר לראש הממשלה. חה''כ אלדד הביע, בשם ''התחושה הציבורית'', ביטחון מלא שמדינת ישראל נשלטת על ידי כנופיית עבריינים ואמר שהוא מקווה שהם יהיו מספיק אחראים כלפי המדינה וישעו את עצמם.

הוא נשאל על ידי השדרן, אריה גולן: ''... יש פה רק רדיפת צדק ומוסר... או גם סגירת חשבון פוליטי עם מנהיג...?
תגובתו של חה''כ אריה אלדד הפתיעה אותי מאד:
... לא סגירת חשבון פוליטי... אני מכה על חטא... ידעתי שאריאל שרון מושחת אבל כל עוד הוא בנה התנחלויות הרעתי לו... נדרתי נדר להילחם בשחיתות, לא משנה מי מוביל אותה משום שהיא איום קיומי למדינת ישראל...
הופתעתי כי לא ציפיתי שלוחם כל כך נאמן יעיד שבעברו הריע למושחתים כאשר ניהלו מהלכים שמתאימים לדרכו הפוליטית של חה''כ אלדד. גם הוא שיחק במשחק ''האתרוג''.

שני דברים למדתי מהמשדר. ראשית, שאם חה''כ אריה אלדד נדבק במחלה ודאי ישנם עוד ח''כ נגועים. שנית, קשה להיות בטוח שהנדר של חה''כ לא יתפוגג. האם הוא באמת חזר בתשובה?


נספח השמועות

היום שמתי לב למאמר או להודעה, סדר בשמועות על אולמרט.

שימו לב לתגובות 3 ו-‏3.1.








מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.