אישה בוורוד | |||||
טל רבינוביץ' (יום רביעי, 15/03/2006 שעה 22:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=75148 | |
מה זה ''רוב יהודי'' ? | |
חזי (יום חמישי, 16/03/2006 שעה 1:27) | |
כתבת בשורה הראשונה: ''בעוד כעשרים שנים מהיום, הרוב במדינה יהיה רוב יהודי''. כיון שהחסרת שם מילה אחת חשובה ''דתי'' (וכנראה התכוונת לכך), הרי כל המשמעות התהפכה. מבלי לקרוא את המאמר והטיעונים שמביא, המסקנה שבעוד 20 שנה יהיה רוב דתי, הינה נמהרת מדי. כיון שעם ישראל אינו עם של דת, אלא של גזע (העובדה היא שהוא לא יוצא, ולא יצא אף פעם ''בסיפוחים'' של עמים אליו, על אף שהיה ביכולתו לעשות זאת) הרי אין לעניין זה החשיבות הרבה שהכותבים מייחסם לזה... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75149 | |
לא צריך לחכות לדמוגרפיה | |
צדק (יום חמישי, 16/03/2006 שעה 2:17) | |
היהדות בבסיסה אינה כופה את עצמה, אין ערך למצווה הנעשית בכפיה. מה שהיהדות יכולה לכפות זה מניעת ביצוע עבירות בפרהסיה. אבל לזה גם החילוניים ''מסכימים'', הם טוענים לעבירות שלהם כי הם הרוב בשכונה או בעיר, כלומר הם ''מסכימים'' שיהיה ההיפך כאשר הדתיים יהיו רוב. בעיה זו יכולה להיפטר בקלות, לו רק החילוניים היו מכבדים את היהדות וההיסטוריה היהודית. ------- טעות גדולה שנעשתה בעבר החמירה את המצב. והטעות היא: הרס של יהדות עדות המזרח שהיא מתונה בהרבה מהאשכנזית. והתוצאה שהתקבלה, בני עדות המזרח שקרובים ליהדות מאמצים את הדרך האשכנזית. ש''ס היא דוגמה בולטת. -------- מצבם של הנשים ישתפר ללא הכר, אחת הבעיות החמורות ביותר שלהן תיעלם. הן לא תצטרכנה יותר להתחרות בדוגמניות דקיקות, מה שמהווה חלק נכבד מחייהן של הנשים בימינו. -------- ניתן היה להגיע להסכמות לטובת עם ישראל כולו, כך שנרויח מהטוב הקיים בכל אחד מהמגזרים, לו הציבור החילוני היה מנטרל את השונאים והופך אותם למוקצים. השונאים הללו גורמים לתגובות נגד חריפות ולחשדות שאינם מאפשרים להגיע לפשרה. לדוגמה: נושא החוקה אני, וכנראה כל יהודי דתי, לא אסכים לשום חוקה. ואף הסבר לא ישכנע אותי ואין סיכוי שישכנע אותי. כי אני מכיר את השנאה הקיימת ואת מייצגיה במוסדות המשפט. ואני בטוח שהם ינצלו אותה כדי לפגוע ביהדות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75166 | |
לא צריך לחכות לדמוגרפיה | |
יובל רבינוביץ (יום שישי, 17/03/2006 שעה 1:49) בתשובה לצדק | |
האם אין יהודים דתיים במדינות שיש בהן חוקה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75167 | |
כאשר יהודים חיים | |
ישראל בר-ניר (יום שישי, 17/03/2006 שעה 3:10) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
במדינות אחרות, הם נשמעים לכלל ''דינא דמלכותא דינא''. כשהשילטון הוא יהודי הכלל איננו תופס כנראה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75183 | |
כאשר יהודים חיים | |
צדק (יום שישי, 17/03/2006 שעה 12:23) בתשובה לישראל בר-ניר | |
אין הבדל בין שלטון יהודי לשלטון של גויים בנושא דינא דמלכותא, תמיד צריך לשמור, בתנאי שאינו גורם לביצוע עבירות. טוב שאתה מחשיב ומשווה את עצמך לגויים שרובם אנטישמים. גם אני משווה אותך לכאלו, ומכאן נובעת הודעתי ודעתי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75275 | |
כאשר יהודים חיים | |
לוי (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 7:28) בתשובה לישראל בר-ניר | |
חביבי אני מציע שתגלוש ב''שו''ת בר אילן '' ואז תגלה שקיימות כ15000 מובאות המתיחסות למטבע לשון זו . עיון מהיר ילמד אותך שהתחום בו תקף משפט זה הוא מצומצם ביותר . אי אלו דוסי מחמד המתים להכלל ב''ציבור הנאור'' מפטפטים משפט זה בהזדמנויות רבות ולא רלוונטיות . פטפטת זו מכשילה אותך ורבים אחרים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75185 | |
לא צריך לחכות לדמוגרפיה | |
צדק (יום שישי, 17/03/2006 שעה 12:32) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
דתיים חיים במדינות שיש בהם חוקה, חוקה שלא הם הסכימו וחתמו עליה. היהודי הוא אורח במדינות אלו, והתנהגות הגויים לא מענינת אותו. בארה''ב המוכרת לנו יותר מהאחרות, היחס ליהודים ולדת היהודית טוב יותר מאשר בישראל. בארה''ב אם מישהו יפלה יהודי עקב דתו, הוא ישלם מיליוני דולרים כעונש ופיצוי. בישראל פוגעים ומפלים דתיים באופן קבוע מבלי להיענש. מי שישקר בנושא כשרות יקבל עונש כבד מאד, בישראל מי שיונה בכשרות לא יענש כלל. החוק בארה''ב מגן על היהודים, בעוד החוק בישראל מתנכל ופוגע ביהודים. אז יהודי לא יתן לפוגע עוד כלי נשק. (יהודי לא יחתום על הסכם אוסלו פנימי) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75190 | |
צדק, דתיים פנטיים כמוכה משולים לעובדי אלילים | |
חזי (יום שישי, 17/03/2006 שעה 15:19) בתשובה לצדק | |
הם אנשים מרובעים אשר לא רואים את המציאות. בעיני הם דרגה אחת מעל עובדי אלילים. לא יותר מזה !!! אתה דוחף את המילה ''אנטישמיים'' בכל הזדמנות, אתה לא מבין על מה אתה מדבר... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75273 | |
צדק, דתיים פנטיים כמוכה משולים לעובדי אלילים | |
לוי (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 7:07) בתשובה לחזי | |
חביבי צדק צודק מדינת ישראל היא מדינה אנטישמית . לא מזמן איזה שופט עליון אנטישמי פסק שזה חוקי להפלות בין ילדים חרדים למי שאינם חרדים בענין הזנה בבית הספר כעבור זמן מה אותו בית משפט אנטישמי בטל חוק או תקנה בטענה שהיא מפלה בין יהודים לערבים . זו אאנישמיות במיטבה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75281 | |
צדק, דתיים פנטיים כמוכה משולים לעובדי אלילים | |
חזי (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 8:36) בתשובה ללוי | |
בית המשפט העליון במדינת ישראל יידוע כשאלני. בכלל, בית המשפט העליון כבר מזמן הכתיר את עצמו כגוף מחוקק, אשר מעמדו מעל מעמד הכנסת... זו עדיין לא אנטי שמיות. גם אתה דוחף את המילה ''אנטישמיות'', שאינה במקום. מסתבר כי גם אתה לא מבין את פירוש המילה. בכל אופן, לא על זה מדובר. מדובר על יהודים חרדים, חמומי מוח, מווגבלים בשכלם, מהסוג של ''נטורי קרתא''. לאחרונה פורסם צילום על מפגש של נצי יהדות זו עם שליטי אירן, בטהראן. זו היתה תמונה שהיה קשה לי להאמין כי היא אינה ''פוטומונטג'''. יושבים יהודים חרדים עם שונאי ישראל, ומטקסים עצה, כיצד לפגוע ''ביישות הציונית''... במה הם שונים מחמומי המוח האיראנים ? שניהם פנאטיים דתיים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75316 | |
צדק, דתיים פנטיים כמוכה משולים לעובדי אלילים | |
לוי (יום שני, 20/03/2006 שעה 6:52) בתשובה לחזי | |
זו כן אנטישמיות ואפילו במיטבה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75296 | |
[•] | |
עמיש (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 19:45) בתשובה ללוי | |
זה לא מה שבית המשפט פסק בנושא הזנת ילדים בביתר עילית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75297 | |
[•] | |
צדק (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 20:30) בתשובה לעמיש | |
זה בדיוק מה שבית המשפט פסק. מישאל חשין: ''יבואו אותם ילדים בבתי הספר הממלכתיים וכדבר הלמד מענינו יזכו בכל ההטבות שהמדינה ורשויות הצבור מעניקות לילדים הלומדים בבתי-ספר ממלכתיים. ואולם אם חרף זאת יבחרו ילדים - שמא נאמר: הוריהם של ילדים - שלא להידרש לחנוך הממלכתי אלא לחנוך הניתן במוסדות אחרים... אל יבואו בטענה כי אין מזכים אותם בארוחה חמה''. אנטישמיות אירופית, הילדים לא יקבלו לחם כי הוריהם בחרו בחינוך יהודי. ואותו השופט כאשר מדובר בילדיו של רוצח ערבי: ''אם נהרוס את דירתו של המחבל, נהרוס בה-בעת את דירתם של האשה ושל הילדים. במעשה זה נענוש את האשה ואת הילדים אף שלא חטאו. לא כן יעשה במקומנו. מאז קום המדינה - בודאי כך מאז 'חוק יסוד כבוד האדם וחירותו' - נקרא אל תוך הוראת 'תקנה 119 לתקנות ההגנה', נקרא בה ונשקע בה, ערכים שהם ערכינו, ערכים של מדינה יהודית, חפשית ודמוקרטית. ערכים אלה יוליכונו היישר אל ימים קדומים של עמנו וימינו אלה כאותם ימים: לא יאמרו עוד 'אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה'. כל האדם האוכל בוסר שיניו תקהינה''. --- הבנתם? אשתו וילדיו של רוצח מתאבד אינם צריכים לשלם את מחיר ההחלטה שקבל אביהם, אולם ילד שנשלח בידי הוריו לבית ספר חרדי ישלם גם ישלם את מחיר ההחלטה. אמנם הכריז השופט כי ''לא אנוע לא הימין ולא השמאל מעקרון זה'' אבל יש מקרים שבהם אי אפשר לצפות משופט לעמוד מנגד, כאשר מדובר במתן ארוחה חמה לתלמיד חרדי, למשל בית משפט של שונאי ישראל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75298 | |
קשקשן | |
סתם אחד (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 20:50) בתשובה לצדק | |
המדינה לא חייבת לשרת כל גחמה של כל אחד. אם בי''ס אינו מקיים את המתחייב על פי החוק כדי לזכות את תלמידיו בארוחה חמה, אסור למדינה לספק זאת. כך צריך לנהוג על פי החוק. זה שאתה קורא לאיסור כזה אנטישמיות רק מעיד על רמתך המוסרית הירודה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75312 | |
קשקשן | |
לוי (יום שני, 20/03/2006 שעה 6:43) בתשובה לסתם אחד | |
זו אנטישמיות מזוקקת . הייתי שולח את החברמן הזה לבדיקה פסיכיאטרית . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75299 | |
קשקוש בלבוש | |
עמיש (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 21:38) בתשובה לצדק | |
הזנה בבתי הספר על פי החוק היא לתלמידי ביה''ס הממלכתיים לסוגיהם, ערביים, חילוניים, דתיים, חרדיים או כל אחד אחר. היא אינה חלה על תלמידים בבתי ספר אחרים ללא קשר לסוגם וטיבם. חוק טפשי, אבל זה מה יש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75300 | |
קשקשן, בג''ץ נועד כדי לטפל בחוקים טיפשיים | |
צדק (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 21:46) בתשובה לעמיש | |
זהו תפקידו של בג''ץ, חסר השכלה שכמוך. בשביל החוק היבש לא צריך את בג''ץ. לך ללמוד אזרחות שמאלני ''דמוקרט'' ו''איש חוק''........... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75313 | |
לא כל דעה טיפשית צריך הג''ץ ליישם | |
סתם אחד (יום שני, 20/03/2006 שעה 6:45) בתשובה לצדק | |
בג''ץ לא אמור לסייע למי שלא מקיים את החוק מבחירתו. אדם חופשי בוחר לשלוח את ילדיו לבי''ס שלא עומד בכללים לתיקצוב ארוחות, צריך לקבל את המשתמע מכך. תפקיד הבג''ץ אינו לעזור לאנשים לעקוף את החוק. זה שאתה לא מבין את כללי המשחק הללו לא אומר שאחרים טיפשים או אנטישמים. זה אומר שיש לך מה ללמוד (ז''א: אתה הוא חסר ההשכלה). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75314 | |
קשקוש בלבוש | |
לוי (יום שני, 20/03/2006 שעה 6:47) בתשובה לעמיש | |
בית המשפט האנטישמי מבטל חוקים גזעניים בתנאי שהם מפלים ערבים אבל אפלית יהודים דתיים מקובלת עליו . א נ ט י ש מ י ו ת במיטבה חביבי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75333 | |
קשקשן | |
סתם אחד (יום שני, 20/03/2006 שעה 9:19) בתשובה ללוי | |
זו לא אפלית יהודים. אלו אותם יהודים שבחרו מרצונם הטוב לא לקבל את הכללים שמאפשרים אספקת ארוחות חמות מתקציב המדינה. זה טימטום לערב בסיפור הזה אנטישמיות ואנטי-גזענות | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75418 | |
קשקשן | |
לוי (יום שלישי, 21/03/2006 שעה 17:25) בתשובה לסתם אחד | |
אלו אותם יהודים אשר האנטישמים הישראליים עושים כל מאמץ לפגוע בהם . זה אותו בגץ אנטישמי המגבה את מעשי הנבלה הסדרתיים . עם ישראל חווה במשך דורות רבים תרגילים אנטישמיים דומים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75426 | |
העוסק בגלישה חובבנית | |
דוד סיון (יום שלישי, 21/03/2006 שעה 19:09) בתשובה ללוי | |
לוי: ''נדמה לי שאני יכול להוכיח את התיזה שלי אבל זה סיפור ארוך לגלישה חובבנית באינטרנט אולי פעם אעשה זאת'' (http://www.faz.co.il/thread?rep=75420). כחובבן הגידופים שלך מקצועיים. כבן אדם הגידופים שלך חסרי כל בסיס. כחובבן העוסק בנדמה לו הגידופים שלך מיותרים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75429 | |
העוסק בגלישה חובבנית | |
לוי (יום שלישי, 21/03/2006 שעה 19:59) בתשובה לדוד סיון | |
אני מבין שאין לך מה להוסיף ביחס לתוכן ומהות הדברים פנית לשולים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75430 | |
נדמה לך http://www.faz.co.il/thread?rep=75426 | |
דוד סיון (יום שלישי, 21/03/2006 שעה 21:50) בתשובה ללוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75483 | |
נדמה לך http://www.faz.co.il/thread?rep=75426 | |
לוי (יום רביעי, 22/03/2006 שעה 12:24) בתשובה לדוד סיון | |
המשפט שציטטת הוא משפט שלי המתיחס לרעיון שהרמבם מתפלמס עם דעות שונות לא מפני שהוא סובר שהן נכונות אלא הוא מעלה אותן מפני שהן היו נפוצות בזמנו . המשפט שציטטת אותו לא התיחס לנושא של המערכת המשפטית המושחתת והאנטישמית של מדינת ישראל . עובדה זו קשורה לדיון על השקפת עולמו של הרמבם .. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75484 | |
ועוד איך שיך http://www.faz.co.il/thread?rep=75426 | |
דוד סיון (יום רביעי, 22/03/2006 שעה 13:22) בתשובה ללוי | |
המשפט שיך לדיון על הגישה הגדפנית שלך.... אוסף של קללות בלי שום ביסוס, ו''נדמה לי''..... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75488 | |
ועוד איך שיך http://www.faz.co.il/thread?rep=75426 | |
לוי (יום רביעי, 22/03/2006 שעה 17:35) בתשובה לדוד סיון | |
אתה טועה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75493 | |
ועוד איך שיך http://www.faz.co.il/thread?rep=75426 | |
דוד סיון (יום רביעי, 22/03/2006 שעה 22:21) בתשובה ללוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75507 | |
ועוד איך שיך http://www.faz.co.il/thread?rep=75426 | |
לוי (יום חמישי, 23/03/2006 שעה 8:32) בתשובה לדוד סיון | |
לא שייך | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75510 | |
ועוד איך שיך http://www.faz.co.il/thread?rep=75426 | |
דוד סיון (יום חמישי, 23/03/2006 שעה 9:11) בתשובה ללוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75515 | |
ועוד איך שיך http://www.faz.co.il/thread?rep=75426 | |
לוי (יום חמישי, 23/03/2006 שעה 17:51) בתשובה לדוד סיון | |
לא שייך | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75517 | |
תגובה 75426, http://www.faz.co.il/thread?rep=75510 | |
דוד סיון (יום חמישי, 23/03/2006 שעה 18:42) בתשובה ללוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75522 | |
תגובה 75426, http://www.faz.co.il/thread?rep=75510 | |
לוי (יום חמישי, 23/03/2006 שעה 21:24) בתשובה לדוד סיון | |
לא שייך | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75525 | |
שייך גם שייך; תזכורת: תגובה 75426, תגובה 75510 | |
דוד סיון (יום חמישי, 23/03/2006 שעה 22:56) בתשובה ללוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75548 | |
שייך גם שייך; תזכורת: תגובה 75426, תגובה 75510 | |
לוי (יום שישי, 24/03/2006 שעה 8:51) בתשובה לדוד סיון | |
לא שייך | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75199 | |
לא צריך לחכות לדמוגרפיה | |
יובל רבינוביץ (יום שישי, 17/03/2006 שעה 20:24) בתשובה לצדק | |
במדינות דמוקרטיות בהן יש חוקה, היא נקבעה בהסכמת האזרחים, יהודים ושאינם יהודים. כך גם במדינת ישראל, בה נקבעים גם חוקים אחרים ללא הסכמתך, וטוב שכך. אני מסכים אתך שהונאה בכשרות צריכה להיות עבירה כמו כל עבירה אחרת של אמת בפרסום. מי שמצהיר על עצמו ככשר, חייב לעמוד בכך. עם זאת, יש לאפשר גם מכירת מזון לא כשר באופן חופשי, כל עוד המוכר מודיע באופן ברור שמדובר במזון שאינו כשר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75274 | |
לא צריך לחכות לדמוגרפיה | |
לוי (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 7:19) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
חוקה אינה ערובה להגינות וגם לא לדמוקרטיה . ברוסיה היתה חוקה יפיפיה אבל השלטון לא קיים אותה . באנגליה אין חוקה וזכויות האזרח די סבירות גם בלעדיה . הבעיה הישראלית היא שחיתות המערכות השילטוניות כשבראשן המערכת המשפטית האנטישמית . בארה''ב הונאה בכשרות גוררת אחריה קנסות שלא מהעולם הזה והם עלולים להגיע למליוני דולרים . בישראל האנטישמית הפרקליטות פוטרת עצמה ב''אין ענין לציבור'' ואם מוגש כתב אישום הקנס הוא 1000 שקל . הבעיה אינה חוק או חוקה אלא מערכת משפטית הפועלת על פי החוק . הפרקטיקה בישראל שיש חוקים שיש לאוכפם ויש חוקים שיש להתעלם מהם . בנושא זה התאחדו כל האנטישמים מכל זרועות הממשל לסכל כל דבר שרוח יהודית נודף ממנו .. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75282 | |
אני שמח | |
סתם אחד (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 9:44) בתשובה ללוי | |
שאחד כמוך או אחדים כמוך לא מנהיגים את המדינה. הרי האנטישמיות, המשתמעת מדבריך, עליה אתה ממליץ מיועדת לפגוע בי (בנו הרוב). מה שבטוח שצורת הטיעונים שלך ושל צדק אינם חלק מהיהדות. אם נראה לך שבארה''ב ובאנגליה החוק יותר טוב. אם שם נדמה לך ששם הגופים המקבילים לפרקליטות, בתי המשפט ואכיפת החוק נוהגים על פי לשון החוק. אם נדמה לך שלחיות בארצות הללו עדיף (כך משתמע מדברי הבלע שאתה כותב נגד מוסדות המדינה) אף אחד לא עוצר אותך. סע לשלום!! אם אתה בכל זאת נשאר הגיע הזמן שתפסיק לגדף בלי סוף - זה כבר משעמם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75287 | |
אני שמח | |
לוי (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 11:50) בתשובה לסתם אחד | |
זו ארצי רק איזו חבורה אנטישמית כבשה אותה . אני מקווה שבשלב כל שהוא החונטה תתפרק ובא לציון גואל .אינני מגדף אני מציג עובדה אשר אנשים מסוימים מנסים להסתיר אותה .אני לא ממליץ על אנטישמיות . ההפך אני מתריע על קיומה . אגב , לא סתרת אף אחד מטיעוני . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75289 | |
אתה חושב במושגים הללו | |
סתם אחד (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 15:17) בתשובה ללוי | |
הסגנון שלך הוא מסוג העלילות על יהודים בימי הביניים בלי הצגת בסיס. את טיעוניך אי אפשר לסתור משום שהם לא מוצגים כך שניתן יהיה לבדוק. מכאן בדיוק הבעיה עם טיעוניך. כאשר תציג טיעון אחד מסודר אז אולי נוכל לדבר | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75294 | |
אתה חושב במושגים הללו | |
לוי (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 18:49) בתשובה לסתם אחד | |
הצגתי טיעון אחד חד משמעי במקום להתיחס אליו סיפרת שאיני יודע מה זה אנטישמיות . גם בפני צדק אתה מטיח קשקוש זה . יישר כוחך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75295 | |
שום טיעון חד משמעי אלא קדחת | |
סתם אחד (יום ראשון, 19/03/2006 שעה 19:33) בתשובה ללוי | |
חוץ מהדבקת גידופים לפרקליטות ולאוחזים בשלטון אין שוםכלום בקישקושים שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75315 | |
שום טיעון חד משמעי אלא קדחת | |
לוי (יום שני, 20/03/2006 שעה 6:49) בתשובה לסתם אחד | |
לא מסכים איתך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=75260 | |
השכלה =שכל? ץץ | |
יהודה-אודי דוכן (שבת, 18/03/2006 שעה 20:50) | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |