צה''ל – צבא המסכנים לישראל | |||||
צבי גיל (שבת, 29/10/2005 שעה 10:14) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=68996 | |
צבא יהודי | |
יובל רבינוביץ (שבת, 29/10/2005 שעה 10:37) | |
ספר הבדיחה והחידוד לדרויאנוב, בדיחה מס' 2729: נשלחה גונדה של חיילים יהודים לכבוש כפר. לאחר שעה מועטת שבו כולם. יצא אליהם המפקד ושאל: למה שבתם: החזיר ראש הגונדה: אדוני המפקד, שם יער עבות, וממנו סכנה צפויה. ילכו נא שני ג'נדרמים עמנו; אין אנו אלא בשר ודם... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69037 | |
גונדה | |
אבי גולדרייך (שבת, 29/10/2005 שעה 22:38) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
מילהעברית מופלאה שלא משתמשים בה יותר. גונדה - יחידה צבאית ג'ונדי-חייל (בערבית) ג'נדארם= חייל בצרפתית | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=68997 | |
זו מדיניות | |
דוד סיון (שבת, 29/10/2005 שעה 11:07) | |
''סליחה טעות'' אמר הקיפוד וירד מן המברשת...... מה שקרה השבוע הוא המשך בלבד להתנהלות הדברים בהקשר הזה כאשר מדובר באנשי יש''ע. צה''ל כבר מזמן חוטף במאחזים. הפעם גם הגיעו לא מעט גינויים ממועצת יש''ע ואישים נוספים. אתמול, באחת מתכניות הרדיו, עלתה השאלה איך זה שפוגעים בצה''ל ואף אחד לא נעצר במקום. התשובה היתה משהו מהנוסח: אנחנו יודעים מי החשודים ונוכל לעצור אותם בהקדם........ קשה להאמין שלא עצרו את החשודים בגלל תקלה או חולשה או משהו אחר. הרי כאשר צה''ל מבקש לעצור מחבלים הוא ''מצליח'' יותר. כאשר צה''ל רוצה לעצור את מעשי אנשי השמאל בבילעין הוא ''מצליח'' יותר. משמע זו מדיניות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=68998 | |
זו מדיניות | |
יובל רבינוביץ (שבת, 29/10/2005 שעה 11:11) בתשובה לדוד סיון | |
אבל כבר שנים רבות מותר לזרוק אבנים על חיילי צה''ל ולהם אסור להגיב. לא יעלה על דעתו של מישהו לתקוף חייל של מדינה אחרת. אם צ'צ'ני ניסה פעם לזרוק אבן על חייל רוסי הוא לא שרד לספר את חוויותיו מהאירוע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=68999 | |
זו מדיניות | |
דוד סיון (שבת, 29/10/2005 שעה 11:19) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אכן, אלא שההוכחה או האסמכתא שזה כך הן העובדות שכולנו יודעים על אותם ש''אסור'' להם לעשות זאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69006 | |
זו מדיניות | |
יובל רבינוביץ (שבת, 29/10/2005 שעה 14:16) בתשובה לדוד סיון | |
ה„אסור” הוא החלטת הממשלה, וניתן לשנות זאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69007 | |
זו מדיניות | |
דוד סיון (שבת, 29/10/2005 שעה 15:00) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אכן צריך לשנות זאת כך שצה''ל לא יחטוף. נקודה.....!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69010 | |
אם זורק האבנים הוא פלשתיני | |
רמי נוי (שבת, 29/10/2005 שעה 17:29) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
הוא מסיים בבית חולים במקרה הטוב. אם הוא יהודי, גם אם הוא נעצר, אפילו כתב אשום לא מוגש נגדו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69018 | |
אם זורק האבנים הוא פלשתיני | |
פרקש (שבת, 29/10/2005 שעה 19:45) בתשובה לרמי נוי | |
צריך לאזן בין הדברים ולהעניש את הפורעים היהודים. אבל הינתיים הפגנת ערבים ותנועות ישראליות קיצוניות נגד הגדר מסכנות את חיילי צה''ל יותר. ובאירונייה אומר שחבורה מתחת לעין אינה כעקירת עין. קרוב, אבל ממש לא. בכל מקרה צריך לעצור את הברדק במקומותינו, כי אי תגובה נכונה גוררת הסלמה באירועים (ממש כמו מול הטרור). כי מחר זה יכול להיות גם ''עקירת עין'', וכאוס במערכת הפוליטית ובדמוקרטיה הישראלית ההיפר-חופשית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69047 | |
אם זורק האבנים הוא פלשתיני | |
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 2:57) בתשובה לרמי נוי | |
בהחלט לא. יצא לי, לדאבוני, לערוך תחקיר בו הותקף אמבולנס צבאי במחנה הפליטים נוסיראת בשנת 1991. הרופא נפצע קשה ממוט מתכת שפגע בראשו, ועבר תקופת החלמה ממושכת בבית לוינשטיין. שום יריה לא נורתה באירוע. כששאלתי את אחד החובשים: „מדוע לא ירית?” היתה התשובה שהוא לא רוצה לעמוד למשפט גם אם הוא צודק. כך שמה שכתבת בהודעתך הוא בורות או שקר. אני בהחלט מסכים שהחוק צריך להיות שווה לכל אחד התוקף חייל, ללא תלות מהי אזרחותו או הגורם לכך. אדם התוקף חייל לא אמור לצאת חי מהאירוע. אם בכל זאת הוא נשאר בחיים, הוא צריך להישפט כאדם שניסה לפגוע בבטחון המדינה. בכל מקרה כזה יש גם לבדוק את תגובת החייל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69039 | |
זו מדיניות | |
Israeli101 (שבת, 29/10/2005 שעה 23:47) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
הכאת חילי צה''ל זו לא מדיניות? זו שפלות ללא אח ורע! יש לעקור ולמגר את התופעה 'ביד רמה ובזרוע נטויה', ולהעיף 'לארבע כנפות תבל' כל פוליטיקי שסרח בכך שלא תמך באותם חיילי צה''ל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69000 | |
צה''ל הוא בבועת הממשלה | |
פרקש (שבת, 29/10/2005 שעה 13:11) | |
והממשלה היא בבועת העם (פחות או יותר. היום כנראה פחות, אבל בכל זאת). רוצָה עושֶה, לא רוצָה לא עושֶה. כך נגד פורעי הגדר וכך נגד פורעי הגבעות. בינתיים צה''ל נותר צבא ההגנה לישראל. אין אחר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69014 | |
עלילות דם נגד יהודים, בעבר באירופה, היום בישראל | |
צדק (שבת, 29/10/2005 שעה 18:03) | |
האנטישמים השמאלנים מעלילים עלילות דם כדי להכשיר את הרצח הבא שלהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69073 | |
כשבוע לאחר האירוע מוכח שהיתה עלילת דם | |
צדק (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 14:02) בתשובה לצדק | |
לאחר ששומעים גם את הצד היהודי מתברר שהקצין הוא זה שתקף פיזית את אחד הנערים שחסמו את דרכו והיכה אותו באגרוף, (גם לנער יש ''פנס''). הנערים תקפו אותו בחזרה וה''פנס'' בעינו היא התוצאה. התגוננות לגיטימית של יהודים בפני תוקף, זה מה שהיה. אם צריך להעמיד לדין מישהו זה את הקצין האלים, ואת האנטישמים המעלילים עלילות דם על יהודי הגיטו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69095 | |
כשבוע לאחר האירוע מוכח שהיתה עלילת דם | |
Israeli101 (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 18:47) בתשובה לצדק | |
''לאחר ששומעים גם את הצד היהודי''. הצד היהודי!!? איכה צדק, מה הניבולת הזאת! אדם, יהודי או אחר, באשר הוא, מתנחל ללא היתר, ביו''ש או כל חלק מא''י, יש לנקוט בו על פי משורת הדין. ואם לאחר כל תסבוכות הבירוקראטיה שכולנו נתונים לו, וחייבים על פי חוק להחרות להחזיק אחריו, עדיין סורר, יש לפנותו בכח! גם אם כרוך בעימות! נער/נערי (הגבעות) ניפלאים ככל שיהיו, כפופים לאותו הדין. ולכן אם סרבו להתפנות, נותר רק כח! ואין לחפש תירוץ להצדיקם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69100 | |
כשבוע לאחר האירוע מוכח שהיתה עלילת דם | |
צדק (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 19:07) בתשובה לIsraeli101 | |
אגרוף או מכה מכל סוג שהוא אסורה בכל מקרה, מכות מסוג זה הם תקיפה ואלימות חוץ מאשר בהגנה עצמית. אין אגרוף חוקי אחר !!!!!!! הקצין הוא התוקפן לכן הוא הפושע בכל הסיפור. אם היה חוק בישראל אז לא היתה אלימות, האלימות באה כי מקורה הוא במשטרה, בצה''ל ובפרקליטות, בגופים רשמיים של מדינת ישראל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69102 | |
כשבוע לאחר האירוע מוכח שהיתה עלילת דם | |
Israeli101 (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 19:16) בתשובה לצדק | |
אלימות במסגרת החוק, חייבת רק כאמצעי אחרון מחוסר ברירה. ''אם היה חוק בישראל אז לא היתה אלימות'' - על כך אין עוררין! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69120 | |
כשבוע לאחר האירוע מוכח שהיתה עלילת דם | |
Israeli101 (יום שני, 31/10/2005 שעה 4:07) בתשובה לצדק | |
הארץ: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?... ''הממשלה אמורה לדון היום, על פי דרישתו של המשנה לראש הממשלה שמעון פרס, בהתפרצות האלימה של מתנחלים נגד חיילי צה''ל ביום חמישי שעבר. במשך יומיים קודם לכן התמקמו כמה מאות מתנחלים צעירים בארבעה אתרים בגדה המערבית סמוך להתנחלויות הוותיקות אלון מורה, קדומים ואפרת ובדרך המובילה מקרית ארבע לחברון. אין ספק שבצה''ל הבחינו בכך מיד, אך מערכת הביטחון לא עשתה מאומה כדי למנוע את מעשי ההתגרות. ביום חמישי, כשחיילים באו לפנותם, הגיבו הצעירים באלימות. הם קיללו את החיילים, הכו אותם וניקבו את צמיגי כלי הרכב הצבאיים. במקרה אחד הציתו טיולית שהובאה לפנותם. סגן מפקד חטיבה בשומרון אושפז בבית החולים לאחר שנפגע בעינו מידי המתנחלים.'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69121 | |
נסתתמו טענותי LOL.....LOL | |
צדק (יום שני, 31/10/2005 שעה 4:16) בתשובה לIsraeli101 | |
הבאת לי ציטוט של קול הרעם מתל אביב, ועכשיו האמת בהירה כשמש ביום קיץ לוהט. המקור האמין ביותר בין כל כלי התקשורת במשטרים דיקטטוריים.................... או רפובליקות עממיות למיניהן......... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69126 | |
נסתתמו טענותי LOL.....LOL | |
Israeli101 (יום שני, 31/10/2005 שעה 7:40) בתשובה לצדק | |
''הבאת לי ציטוט של קול הרעם מתל אביב''. LOL סקרנותי הביאה אותי לשלוח לך את זה? רציתי לקרוא את תגובתך! בהחלט הייה כדאי,קרי ''קול הרעם''!! הרגת אותי LOL. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69024 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
אבי גולדרייך (שבת, 29/10/2005 שעה 21:32) | |
תפקידו של צהל מעצם הגדרתו החוקית הוא להגן על המדינה מאויבים מבחוץ , תיפקודו של הצבא כמשטרת מהומות או הפיכתו למשטרה פוליטית חושפת אותו גם ל''פנסים בגבות''. מוטב היה שבהפרות סדר תטפל משטרה, שהרי המתנחלים כפופים לחוק הישראלי והם אזרחי ישראל. תפקודו של הצבא כז'נדרמריה, פותח פתח חמור שישלח בעתיד לדיכוי הפגנות סטודנטים , עובדי חברת חשמל, או עובדי תעשיה אוירית אלימים. הכותב הנכבד עוצם עניו מראות כי זכות המחיאה שמורה לכל אדם בישראל וגם זכות ההתנגדות הפוליטית למהלכי ממשלה. ומאחר ובנית המאחזים הפגנתית יש להתייחס בהתאם ולא להסית . מה אתה רוצה גיל , שיחסלו אותם ביריות אל הקיר? . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69026 | |
ועוד רעיון מצוין של גיל | |
אבי גולדרייך (שבת, 29/10/2005 שעה 21:39) בתשובה לאבי גולדרייך | |
רעיון מצויין גיל אפשר לגייס חברי שלום עכשו לפינוי המתנחלים .ייתכן שיש עדיין כמה סלוניקאים קשישים מקבוצת מנטש שהיו סדרנים בפלוגות הפועל של אבא חושי ויתנדבו למבצע. אני מוכן לשמש כאמרגן ולמכור כרטיסים לצופים שירכשו מקומות נוחים על הגבעות שמסביב. שירות השכרת המשקפות עלי קבוצת המעודדות, זיכיון לקרטיבים, שתיה קרה , שוקלד מנטה ומסטיק ימכרו לכל המרבה במחיר. דוכני הימורים, יפתחו בשטח - (עומרי יקבל אחוזים) בקיצור יזמות נפלאה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69030 | |
רעיון נחמד | |
פרקש (שבת, 29/10/2005 שעה 22:01) בתשובה לאבי גולדרייך | |
אבל אני בטוח שהסלוניקאים של אבא חושי מתרגזים עליך על שאתה מנדב אותם למשימה הזאת. אני בטוח שיש בשלום עכשיו כמה ז'לובים שיתנדבו למשימה בחדווה וביצירה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69033 | |
חברי שלום עכשו שאני מכיר הם ברובם | |
אבי גולדרייך (שבת, 29/10/2005 שעה 22:25) בתשובה לפרקש | |
חטיארים עם כרסים וקרחות בדרגות סיכון שונות. כנראה שיאלצו לקרוא לעזרת חבריהם ''פעילי השלום'' מהארגונים הערביים השונים כמו תעיוש, עדאללה, מצילי אל אקאסה.והחזיתות האיסלמיות למיניהן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69034 | |
יש להם הרבה ''נערי צמתים'' שישמחו | |
פרקש (שבת, 29/10/2005 שעה 22:27) בתשובה לאבי גולדרייך | |
להכות ביהודי מתנחל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69036 | |
יש להם הרבה ''נערי צמתים'' שישמחו | |
אבי גולדרייך (שבת, 29/10/2005 שעה 22:34) בתשובה לפרקש | |
אתה מתכוון לפעילי שלום לא כן? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69055 | |
יש להם הרבה ''נערי צמתים'' שישמחו | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 5:38) בתשובה לפרקש | |
בינתיים מי שמכה יהודים זה המתנחלים עצמם ולא פעילי השמאל. שלא תשכחו זאת אפילו לשניה קלה ר ק מ ת נ ח ל י ם מ כ י ם יה ו ד י ם . ר ק מ ת נ ח ל י ם מ כ י ם י ה ו ד י ם . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69058 | |
סטיקר | |
אבי גולדרייך (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 7:36) בתשובה לע.צופיה | |
ר ק ש מ א ל נ י ם ע ו ק ר י ם ע י נ י י ם ל ח י י ל . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69064 | |
סטיקר | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 7:59) בתשובה לאבי גולדרייך | |
אני מוכן לכלול את אותם שמאלנים שעקרו עין לחייל ואת המתנחלים שהכו חיילים(בקטיף,צפון השומרון האחזויות הזויות למיניהן) תחת קטגוריה אחת של: ע ו כ רי י ש ר א ל מתאים לך? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69068 | |
שקר מזוהם | |
עמיש (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 10:15) בתשובה לאבי גולדרייך | |
אני מכיר רק את החבלן חירבאוי שהטרוריסטים מ''המחתרת היהודית'' גרמו לו לאבדן מאור עיניו. כל טענה אחרת על כך שאנשי שמאל גרמו לפציעה או פגיעה בעיניו של חייל הנה שקר וכזב שבא לטהר את השרץ של ההתפרעויות האלימות שבאות מהמין בישראל | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69078 | |
שקר מזוהם דה לה מישמיש | |
אבי גולדרייך (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 14:23) בתשובה לעמיש | |
החייל שעינו נעקרה על ידי שמאלנים נקרא אלכסנדר שוורצמן בחור חמד בן לעולים מרוסיה ובמיקרה אימו עובדת החברה השייכת לי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69080 | |
אתה טוחן מים | |
עמיש (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 14:28) בתשובה לאבי גולדרייך | |
מאיפה לך שזה סמולנים? האם ידוע לך מי פגע בו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69083 | |
גם אתה טוען לקונספירציה? | |
אבי גולדרייך (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 14:34) בתשובה לעמיש | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69086 | |
אני טוען שאתה מפזר | |
עמיש (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 15:30) בתשובה לאבי גולדרייך | |
האשמות ללא כל ביסוס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69096 | |
שקר מזוהם דה לה מישמיש | |
Israeli101 (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 18:52) בתשובה לאבי גולדרייך | |
צר לי על אלכס, באמת נורא. מה הוא עושה כיום? דרך אגב; ''החברה השייכת לי''. חברת מדידות? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69114 | |
אין צורך לקלל | |
פרקש (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 23:52) בתשובה לIsraeli101 | |
הרי עובדה היא שלא תפסו אתהמפגין שהוציא לחייל את העין. לפי תאוריות הקונספירציה של עמיש זה חייב להיות מתנחל שרוצה לגרום לשפיכות דמים שתיפגע בשמאל התמים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69118 | |
אין צורך לקלל | |
Israeli101 (יום שני, 31/10/2005 שעה 3:01) בתשובה לפרקש | |
מה ל''אין צורך לקלל'', ולנושא? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69054 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 5:35) בתשובה לאבי גולדרייך | |
המתנחלים כפופים לחוק הישראלי ובהם אזרחי ישראל, אך חיים בשטח שאינו מסופח למדינת ישראל ונחשב על-ידי כולם(חוץ מהמתנחלים עצמם) כשטח כיבוש. היתר ברור מאליו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69057 | |
שטחי יו''ש.- אם כבר השתמשת במילה כולם | |
אבי גולדרייך (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 7:33) בתשובה לע.צופיה | |
כפראפראזה לעמדתך אציין כי שטחי יו''ש נחשבים על ידי כולם - כשטחי ארץ ישראל שניתנו לעם ישראל כפקדון בברית בין הביתרים לפני אי אילו אלפי שנים. לדיעה שותפים אי אילו עשרות או מאות מיליוני נוצרים. הדיעה מופיעה גם בקוראן. לדיעה לא שותפים שונאי ישראל וכן שמאלנים ששכחו בכלל שיש לנו זכויות מוקנות , שכוחם יפה הרבה יותר מכל דיעה חילונית שהיום היא לכאן ומחר היא לשם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69062 | |
שטחי יו''ש.- אם כבר השתמשת במילה כולם | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 7:57) בתשובה לאבי גולדרייך | |
אין לנו ויכוח בכך. שטחי ארץ ישראל נתנו לפני אלפי שנים כפקדון לעם ישראל(אשר הטיב לאבדו מספר פעמים). אך בשנת 1967 שטחים מסוימים בארץ ישראל נכבשו ולכן הם עד היום שטחים כבושים מאחר וממשלות ישראל לדורותיהן(כולל בגין,שמיר,נתניהו ושרון)לא טרחו לספחם למדינת ישראל ולהחיל עליהם את החוק הישראלי האזרחי. כך שה''פקדון''ממשיך להיות מונח בבנק של העם היהודי והשטחים חוזרים אט אט לתושביהם החוקיים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69069 | |
ברית בין הביתרים | |
עמיש (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 10:18) בתשובה לאבי גולדרייך | |
פליטת קולמוס נאה... תמיד יש כל מני אנשים פרימיטיביים ששמים מבטחם בכתבי קדש מפוקפקים. זה לא עושה את הכתבים הללו לאמת ובטח שאין הם מחייבים בעידן המודרני. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69079 | |
כתבי הקודש כבודם במקומם מונח | |
אבי גולדרייך (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 14:25) בתשובה לעמיש | |
המפוקפק היחיד כאן זה אתה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69097 | |
ברית בין הביתרים | |
Israeli101 (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 18:54) בתשובה לעמיש | |
''תמיד יש כל מני אנשים פרימיטיביים ששמים מבטחם בכתבי קדש מפוקפקים''. לכלכת ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69067 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
Israeli101 (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 9:05) בתשובה לע.צופיה | |
''חיים בשטח שאינו מסופח למדינת ישראל ונחשב על-ידי כולם(חוץ מהמתנחלים עצמם) כשטח כיבוש.'' אני, כרבים אחרים אינני מתנחל, ואינני מחשיב את יו''ש ''שטח כיבוש''. אז בבקשה תנסח את המשפט/הצהרה שלך מחדש! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69071 | |
שטחים | |
צבי גיל בהערה ל-israeli 101 (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 13:07) בתשובה לIsraeli101 | |
הרי היה מונח ''עתיק יומין''_ ''שטחים מוחזקים''.לצערי לא צה''ל מחזיק בהם אלא המתנחלים, בפועל ו''בכוח''.שאלמלא כן מצבנו היה הרבה יותר טוב.בין היתר אנשי צבא מתפנים מעצמם. ומלבד זאת חיילי המשלט לא ישליכו אבנים לעבר חיילים אחרים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69077 | |
שטחים | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 14:18) בתשובה לצבי גיל בהערה ל-israeli 101 | |
אתה נותן ''קרדיטים'' למי ''שאין אפילו חשבון בבנק''. המתנחלים לא מחזיקים כלום בלי צהל והמשטרה,הכל זה בלוף ותקשורת. קראנו כי 4 מתנחלים מקדומים תקפו ילד פלסטינאי שמכר סחורה בצד הדרך. האם מתנחל בודד היה תוקף אותו? לעולם לא,כי הוא פוחד,אבל 4 נגד 1 זה ''כוחות''. הפרחחים שמתפרעים בשוק בחברון,ללא ההגנה המרחבית של צה''ל הם היו מעיזים? מתי שמעת שמתנחל בודד תקף פלסטינאי? תוציא את הצבא והם ימלטו כמו שפנים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69082 | |
חלק נכבד מהמתנחלים מייחלים לכך | |
אבי גולדרייך (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 14:32) בתשובה לע.צופיה | |
שצה''ל יתפנה ובשטחים תקום מדינת יהודה. כיום מדינת ישראל על בעיותיה המורכבות יותר מזיקה להתנחלות משעוזרת. מבחינה ביטחונית אין להם בעיה לגייס עשרות אלפי חיילים ברור שיהדות הגולה הדתית תתמוך במדינה החדשה לפחות כמו שתמכה במדינת ישראל בראשיתה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69084 | |
חלק נכבד מהמתנחלים מייחלים לכך | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 14:57) בתשובה לאבי גולדרייך | |
א.גם אני מייחל שצהל יתפנה מהשטחים ב. שתקום מדינת יהודה,מדינת שומרון,מדינת אדום, מה זה חשוב ,יותר מחמישה ימים לא יחזיקו מים. ג.יהדות הגולה הדתית? נו..... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69085 | |
חלק נכבד מהמתנחלים מייחלים לכך | |
אבי גולדרייך (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 15:29) בתשובה לע.צופיה | |
מאחר ולא נתנה לנו הנבואה הרי שהכל צפוי והרשות נתונה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69087 | |
מסכים | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 15:38) בתשובה לאבי גולדרייך | |
אתה רואה בסוף הגענו לדעה משותפת | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69088 | |
בינתיים אני קורא שהם מייחלים | |
עמיש (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 15:39) בתשובה לאבי גולדרייך | |
לפיצויים ובוכים איך הם נדפקו כשהסכימו ללכת לגור בשטחים הכבושים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69089 | |
ואתה בודאי מאד שמח לצרתם. | |
אבי גולדרייך (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 15:55) בתשובה לעמיש | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69090 | |
יאללה גולדרייך, עוד 40,000 מתנחלים בדרך כמנה שניה | |
סתם אחד (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 16:03) בתשובה לאבי גולדרייך | |
תתחיל להתכונן להזיל דמעות תנין | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69106 | |
אני אדיש | |
עמיש (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 21:44) בתשובה לאבי גולדרייך | |
בור כרה ויחפרהו... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69098 | |
שטחים | |
Israeli101 (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 18:58) בתשובה לצבי גיל בהערה ל-israeli 101 | |
המונח ''שטחים מוחזקים'' מקובל. כנראה שהמונח אבד בים מלל שמאלני! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69074 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 14:11) בתשובה לIsraeli101 | |
כוונתי ברמה הכוללנית כולל מדינות העולם. אז אני מוכן לתקן את המשפט כדלקמן:(חוץ מהמתנחלים עצמם,הישראלי ה101 ועוד כמה) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69099 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
Israeli101 (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 19:02) בתשובה לע.צופיה | |
תודה על התיקון ''חוץ מהמתנחלים עצמם,הישראלי ה101 ועוד כמה'' מיליונים! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69104 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 20:31) בתשובה לIsraeli101 | |
ספרת אותם? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69108 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
Israeli101 (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 22:07) בתשובה לע.צופיה | |
לא! ואתה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69111 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2005 שעה 22:58) בתשובה לIsraeli101 | |
מיליונים זו היתה הגדרה שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69119 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
Israeli101 (יום שני, 31/10/2005 שעה 3:05) בתשובה לע.צופיה | |
כמה זה ''ועוד כמה'' (ע''פ הגדרתך) ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69123 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
ע.צופיה (יום שני, 31/10/2005 שעה 6:21) בתשובה לIsraeli101 | |
כטוב ליבו של הקורא או הככותב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69152 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
Israeli101 (יום שני, 31/10/2005 שעה 22:17) בתשובה לע.צופיה | |
כנ''ל לגבי ''מיליונים''! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69170 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
לוי (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 7:08) בתשובה לIsraeli101 | |
צהל גולש לעבר לגיון זרים ללא אמונה וללא חזון . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69174 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
Israeli101 (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 8:02) בתשובה ללוי | |
צה''ל - זה אתה, אני, ורובנו בארץ! צה''ל משקף נכונה את הילכנו. לי יש חזון ואמונה! מה אתך? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69230 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
לוי (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 7:25) בתשובה לIsraeli101 | |
חביבי צהל זה לא אני !!! השתחררתי משרות סדיר לפני כ-50 שנה . השתחררתי ממילואים לפני כ-25 שנה . חלקים נכרים מצהל מתארגנים כיצד יעשו לביתם . בעיקר הבכירים . אני לא מזהה בו לא חזון ולא אמונה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69265 | |
ואולי לא היו הדברים מעולם? | |
פרקש (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 21:02) בתשובה ללוי | |
ואולי זה בגלל שכל כך התרחקת מהצבא וכיום אתה רואה אותו רק דרך ''כוונת'' כותרות העיתונים? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69292 | |
ואולי לא היו הדברים מעולם? | |
לוי (יום חמישי, 03/11/2005 שעה 7:09) בתשובה לפרקש | |
לא התרחקתי מהצבא הוא התרחק ממני . הפקדות האיפנטיליות שהוא מעביר לחייליו המסכנים והאידוקטרינציה האינפנטילים שהוא מקנה להם הם טמטמו אותו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69177 | |
ככה זה שצבא הופך לז'נדארמריה | |
סתם אחד (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 15:37) בתשובה ללוי | |
ואם תקרא בתורה תגלה שהיהדות נקבעת רק על פי האב, אתם הדתיים לא קוראים מה כתוב בתורה ויש לכם תורה שבעל פה שאתם כתבתם בעצמכם וכותבים עד עצם היום הזה יהודי על פי האם זאת בושה וחרפה לתורת ישראל ולעם ישראל | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69178 | |
ספר לנו את הבדיחה החדשה | |
צדק (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 15:53) בתשובה לסתם אחד | |
אפילו ההיגיון הפשוט יתנגד לקביעה כזו. רק האם יודעת מיהו האב האמיתי. והאם היא המחנכת העיקרית של הילדים, היא זו שנמצאת עימם רוב הזמן ומשפיעה עליהם. טוב שאחד כמוך מתבייש בנשות ישראל, אני גאה שיהדותי נקבעת על פי האשה. אם היהדות היתה נקבעת על פי האב בודאי היה לך עוד טיעון לאפלית נשים..................... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69179 | |
אולי ככה זה אצלכם שרק האמא יודעת | |
עמיש (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 15:56) בתשובה לצדק | |
אצל אנשים הגונים גם האבא יודע | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69181 | |
''אנשים הגונים'' | |
צדק (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 16:18) בתשובה לעמיש | |
מה זה ''אנשים הגונים''? אלכוהוליסטים, מסוממים, בוגדים בנשותיהם ובבעליהם, מכים את הנשים? כמה נשארו לך לאחר הניפוי הקליל? 100, 200 זוגות? אתה יודע מה עושה אשתך בהעדרך? אם כן, הצחקתני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שאלה ותשובה נכונה עבור כל חילוני שאינו נמצא בקרבת אשתו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69182 | |
פחחחחחחחחחחחחחח | |
עמיש (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 16:44) בתשובה לצדק | |
עד לפני רגע הצהרת שרק האשה יודעת, חשבתי אולי זה ככה אצלכם בשכונה. בהזדמנות זו שכבר מדברים על העניין, האם הנשים שלכם יודעות מה אתם עושים כשאתם לא בבית? האם הרבנים שאונסים ילדים קטנים מדווחים על זה בבית? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69184 | |
פחחחחחחחחחחחחחח | |
צדק (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 18:12) בתשובה לעמיש | |
ואני עדיין מצהיר שרק האשה יודעת, אני לא שמאלני שמשנה עובדות לפי הנוחיות. מכיר את ההבדל בין זכר לנקבה? כי שאלתך האידיוטית מעלה ספקות רבות על ידיעה בסיסית זו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69186 | |
הוא שאמרתי | |
עמיש (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 19:24) בתשובה לצדק | |
אלה הן הנשים שאתה מכיר. צר לי עליך | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69225 | |
אני מקווה שזה לא מניסיון אישי | |
מהנדס אזרחי (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 6:08) בתשובה לעמיש | |
אבל במקרה שלך רב הניסתר מן הגלוי... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69190 | |
ספר לנו את הבדיחה החדשה | |
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 21:40) בתשובה לצדק | |
קישור השופך קצת אור על הסוגיה: http://www.haayal.co.il/thread_14814 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69199 | |
כתבה טיפשית ורדודה | |
צדק (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 22:53) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
בסגנון הצהובונים בלבד, וחסר כל מימד הילכתי יהודי. זה מאמר בשביל כופרים בלבד, עבור יהודים הוא חסר כל ערך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69208 | |
כתבה טיפשית ורדודה | |
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 0:00) בתשובה לצדק | |
לא המלצתי על הכתבה ואין הנחתום מעיד על עיסתו. הפניתי לתגובה ספציפית של יהודי שאני מבין שהוא שומר מצוות ובעל ידע, למרות שאינני מכיר אותו אישית. בתגובה ההיא יש היגדים מפורשים על קביעת היהדות על פי האב או האם, ואתה יכול להוסיף שם את דעתך. במחשבה שניה – סליחה שהטרדתי אותך, שהרי חסר דיעה אינו יכול להוסיף את דעתו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69209 | |
מבלי לחקור ועל סמך ההודעה בלבד | |
צדק (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 0:15) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אני יכול לומר לך שהוא איננו יהודי שומר מצוות. רוב הסיכויים שהוא רפורמי או כופר, ההבדל ביניהם לא גדול. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69212 | |
מבלי לחקור ועל סמך ההודעה בלבד | |
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 0:37) בתשובה לצדק | |
כן, אתה בדרך כלל מגיע למסקנות ללא בדיקה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69217 | |
מבלי לחקור ועל סמך ההודעה בלבד | |
צדק (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 1:42) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
הודעה היא חומר רב עבור אדם בעל מוח סביר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69226 | |
לפי דבריך | |
מהנדס אזרחי (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 6:28) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אם האב קובע אזי כל הילדים (בנים) שנולדו לאברהם אבינו יהודים הם...זה כולל את כל הישמעלים וכל בני עשיו אוהבינו ושכיננו (תיראה כמה שזה מסובב אצלך) אבל אבוי היהודים הם למעשה משרה אימנו... יובל תורה לומדים מהספרים הקדושים ולא מכל אנוש שלובש חליפה שחורה עם כיפה כי אינך יודע אם מתחזה הוא! אני ממליץ בחום לקרוא קצת מאמרים בחסידות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69264 | |
לפי דבריך | |
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 20:57) בתשובה למהנדס אזרחי | |
האם צאצאי עשיו הם יהודים? מה המקור להחלטה על פיה היהדות נקבעת על פי האם? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69289 | |
צאצאי עשיו לא יהודים | |
מהנדס אזרחי (יום חמישי, 03/11/2005 שעה 6:19) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
מקור ההחלטה נמצא בשורש הוא כתר... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69325 | |
מדוע? | |
יובל רבינוביץ (יום חמישי, 03/11/2005 שעה 21:23) בתשובה למהנדס אזרחי | |
אשמח לקבל נימוקים ברורים יותר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69198 | |
מדינת ישראל איננה מדינה יהודית | |
מהנדס אזרחי (יום שלישי, 01/11/2005 שעה 22:38) | |
בסיפורי ההומור היהודי, נתפס מומר אחד לתיאבון כשהוא יושב ואוכל בשר ביום בו אסור לנוצרים לעשות כן. שאל אותו חברו: איך אתה עובר על מצוות דתנו? הרי זה עתה הפכת למשומד נוצרי? ענה לו היהודי: נכון, הכומר טיפטף עליי קצת מים ''קדושים'' ומילמל שמהיום והלאה אני נוצרי. גם אני טפטפתי טיפות מים על הבשר ואמרתי שהוא דג - והריני אוכל דגים. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |