פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
בני־ברק, דוגמא לנעשה ברשויות המקומיות
חזי אציל (יום ראשון, 28/11/2004 שעה 6:00)


בני־ברק, דוגמא לנעשה ברשויות המקומיות

חזי אציל



האם לא רצוי לפטר מחצית מעובדי הרשויות המקומיות?

אני אומר זאת גם על־מנת לשפר את מאזן הרשויות וגם כדי להמריץ את העובדים אשר ישרדו מהנפוי לשפר את מוסר העבודה שלהם. אני רוצה להביא כאן לדוגמה את הנעשה בעירית בני־ברק.

לפני כשנה החלטתי לעשות סקר נוכחות של עובדי העיריה. עשיתי רישום נוכחות לפי החדרים. אחוז ה''עובדים'' אשר היו בחדריהם היה נמוך להחריד.
אחוז החדרים שהיו נעולים היה גבוה מאוד. ביקשתי את רשימת עובדי העיריה ממבקר העיריה ומדובר העיריה, אך הם סירבו לתת רשימה זו. הדבר הרגיז מספר עובדים בכירים בעיריה. הם קראו לקצין הבטחון והוא הרחיק אותי מבנין העיריה.

חזרתי על ביקורים אלו במשרדי העיריה והמשכתי לרשום את שיעור הנוכחות של העובדים. העובדים ''הבכירים'' שוב ושוב קראו לקצין הבטחון, ששוב הרחיק אותי מהבנין. בפעם נוספת הם קראו למשטרה ומנעו ממני את המשך רישום הנוכחות של עובדי העיריה.

העליתי את הנושא זה בעקבות השביתה שהיתה לפני מספר חודשים על נושא שכר עובדי הרשויות. אני מתכוון להמשיך בנושא ואף לפנות עם הרשימות שעשיתי למבקר המדינה.

אני קורא לעוד אזרחים שאכפת להם ליצור רשימות נוכחות של עובדי הרשויות המקומיות אשר להם הם משלמים את מיסיהם ולהעבירן למבקר המדינה ולמבקר משרד האוצר.



ומכאן לנושא אחר הקשור בעירית בני-ברק.

רחוב' ז'בוטינסקי, אשר מחבר בין מערב מטרופולין תל־אביב לבין פתח־תקוה ומזרחה, עובר בקטע קטן הנמצא בתחום עירית בני ברק. מזה שנים רבות מהווה קטע זה צוואר בקבוק לתנועה, בגלל שני רמזורים שרוב הזמן אינם מכוונים בצורה נאותה. רמזור אחד הוא בכניסה לרחוב רבי עקיבא, ורמזור שני בצומת רחוב אהרונוביץ (השומר לשעבר). מדי יום, נוצרים במוקדי רמזורים אלו פקקי תנועה, אשר בשעות העומס נמשכים אפילו עד לעיר פתח-תקוה.

אני שואל מדוע ולמה?
האם בין אוכלי החינם של עירית בני-ברק לא נמצא אפילו אדם אחד אשר יסדיר את פעולת שני הרמזורים וימנע בזבוז זמן של אלפי נהגים ונוסעים.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  אתה מזכיר לי  (אליצור סגל) (5 תגובות בפתיל)
  מבריק ואמיץ!  (אריה פרלמן)
  אז מה?  (יובל רבינוביץ) (2 תגובות בפתיל)
  זוהי עיריית בני ברק - ושם כידוע  (רמי נוידרפר)
  חוויה אחרת - שרות מצוין בתל אביב  (רמי נוידרפר) (3 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי