ניר ברקת – ראש עיריית הכיבוש | |||||
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (שבת, 22/02/2014 שעה 19:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=173227 | |
להיות מוסרי במשמעותו הנעלה של המושג. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 23/02/2014 שעה 7:13) | |
העם היהודי הוא קורבן לרצח של 6 מיליון מבניו . כל השוואה שאתה עושה אינה מתקרבת לזה . אם זילות השואה היא חטא מוסרי אז אתה ארכי-חוטא . אם הסתרת עובדות מגמתית לצורך הסתה היא חטא מוסרי אז אתה ארכי-חוטא . אם תמיכה בזכויות-אדם תוצאתה תהייה השמדת עם אחר אז אתה ארכי-חוטא . בענין המים - חלוקת המים בין הישראלים לפלסטינים נעשית לפי הסכם בן 40 שנה . מאז גדלה אוכלוסית ישראל ואוכלוסיית הפלסטינים . בישראל הקימו מתקני התפלת מים והם מקור חשוב למים שישראלי מצוי צורך . בישראל הקימו מערכת טיהור גדולה הנקראת ''שפדן'' וזה מקור חשוב לצריכת מים בחקלאות . כך מספקת ישראל לישראלים 120 ליטר ביום כאשר בגרמניה הצריכה היא 130 ליטר ביום וזה כאשר החקלאות הגרמנית מקבלת מי גשמים בשפע . הפלסטינים סירבו להצעה להקים מתקן התפלה לצרכיהם . הפלסטינים מסרבים לטפל בשפכים שלהם . ברצועת עזה יש המלחה של מי התהום בגלל שאיבת יתר . בכל זאת ישראל מספקת להם מים שפירים . כמוכן בגלל חוסר השקעה בתשתיות הצנרת הפלסטינית מאבדת 35% מהמים הזורמים בה . אם מספר הפלסטינים יגדל בלי שהם ידאגו להתפיל מים לצרכיהם אז באופן ברור ההקצבה היחסית לנפש תרד עוד . זו בעיה שלהם וזו אשמתם . אתה מסתיר עובדות אלה ולכן אתה שקרן . ולא בראשונה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173237 | |
להיות מוסרי במשמעותו הנעלה של המושג. | |
גדעון ספירו (יום שני, 24/02/2014 שעה 23:52) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
המפלגה הקטנה והעניה ממש שוב מספסרת בשואה, הפעם בשביל להצדיק את גניבת המים מהפלסטינים. חברי המפלגה מנסים לטשטש את העובדה שהשואה התרחשה, בין השאר, בגלל גזענים כמו גזעני המפלגה שאימצו פרשנות גזענית של תורת דרווין. טיפוסים תואמי המפלגה גרסת שנות ה-30 של המאה ה-20 הצטרפו בהמוניהם למפלגה הנאצית והיו מוכנים לעשות הכל כמצוות המנהיג. אך טבעי שבעיני גזעני המפלגה הקטנה כולנו שקרנים: אמנסטי, הבנק העולמי, בצלם, רופאים לזכויות אדם, האגודה לזכויות האזרח, רבנים לזכויות אדם, עמירה הס, גדעון לוי, כותב שורות אלו וכמובן הפלסטינים שמביימים ברזים יבשים - כולם שקרנים ןרק הכובש וגזעני המפלגה הקטנה דוברי אמת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173239 | |
[•] להיות מוסרי במשמעותו הנעלה של המושג. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 25/02/2014 שעה 16:42) בתשובה לגדעון ספירו | |
שוב כתבת שקר . לא טענתי כי האנשים שהזכרת הם שקרנים . אתה עצמך משקר בזה שכתבת זאת . ======== מדינת ישראל מתפילה מים - הפלסטינים לא מתפילים מים . מדינת ישראל משביחה מי ביוב - הפלסטינים לא משביחים מי ביוב . =================== טענת הברזים היבשים אצל פלסטינים מזכירה לי בדיחה ישנה ==> פלסטיני שביקר בתערוכה ראה תצוגת ברזים למכירה . הברזים היו מוצמדים לקיר והגירו מים . שאל הפלסטיני כמה עולה כל ברז ונענה - 250 שקלים לזוג . הפלסטיני שעד אז שאב מים מבאר קנה מהר זוג אחד . כשחזר לביתו הרכיב את הברזים לקיר - ואין מים . קילל הפלסטיני את היהודים - שוב דפקו אותי . ================== הפלסטינים שמצפים שיהיו להם מים בלי בלי התפלה , בלי השבחת מי ביוב ובלי לתקן את הצנרת הדולפת , כמוהם כמו הפלסטיני מהבדיחה . [•]... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173240 | |
[•] שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 25/02/2014 שעה 17:01) בתשובה לגדעון ספירו | |
לקרוא אצל גדעון ספירו מאמר ללא המילה שואה או נאצים או היטלר - בלתי אפשרי . הוא משווה כל מעשה של חילי צהל בשטחים המשוחררים למעשי הנאצים . זה סגנונו - לא סיגנוני . ןמה עושה [•]... הזה כעת ? מאשים אותי כאילו הצדקתי ''גניבת מים מהפלסטינים'' באירועי השואה . ואין זה כך . דווקא גדעון ספירו קישר בין טענת הפלסטינים למחסור במים לבין השואה . הנאצים ובראשם היטלר לא ''אימצו פרשנות גזענית של תורת דרווין'' - הם הבינו אותה באופן שגוי . וכך גם גדעון ספירו - מבין את דרווין באופן שגוי . ======================================================== אני בעד מדיניות שיעדה הגדלת מספר היהודים ל-18 מיליון כמו לפני השואה . ובשלב שני הגדלת מספר היהודים ל-0.72% מאוכלוסיית העולם , כמו לפני השואה . מר גדעון ספירו - אם לדעתך אין זה יעד ראוי - מדוע לא תכתוב שאתה מתנגד לזה ? אינך צריך אפילו להתאמץ - די עם תעתיק ותדביק את זה==> ''אני , גדעון ספירו מתנגד להשבת מספר היהודים למצב שלפני השואה'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173243 | |
[•] שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , | |
גדעון ספירו (יום רביעי, 26/02/2014 שעה 16:51) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אני מצטער לאכזב אותך, אבל אינני מתנגד להחזרת מספר היהודים כפי שהיה בטרם שואה. יתר על כן, אם תגמיש את ההגדרה למיהו יהודי מעבר לנוקשות האורתודוקסית אז ייתכן והיעד כבר הושג. קח לדוגמא את אחי ז''ל שהיה רב בארה''ב. בניו יהודים. אחד מהם התחתן עם חצי יהודיה מצד אביה אבל היא כבר הוצאה מהיהדות בגלל אמה. גם ילדיהם אינם מוכרים כיהודים בגלל האם החצי יהודיה מצד האב וכך הלכו לאיבוד, על פי השקפתי, שלושה יהודים. יש מאות אלפי משפחות כאלו שהיהדות דחתה. למה אני כן מתנגד? לגיוס רחם האשה למטרות לאומיות או גזעניות. ערפאת עשה זאת באחד מנאומיו, כאשר גייס את רחם האשה הפלסטינית למאבק הלאומי ואת זאת ביקרתי בחריפות. גם בישראל יש מי שחושבים בקטגוריות דומות וגם אותם אני מבקר בחריפות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173244 | |
[•] שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 26/02/2014 שעה 17:35) בתשובה לגדעון ספירו | |
אני לא קובע מי הוא יהודי . אמנם יש לי דיעה - אבל לא שואלים אותי . לפי פרסום של הסוכנות היהודית או הקונגרס היהודי היו בעולם לפני כחמש שנים 13.2 מיליון יהודים . זה רחוק מ-18 מיליון ובוודאי רחוק מ-0.72% של אוכלוסיית העולם . ===================== לפי דבריך על עראפת ברור לי שאתה מבין את דברי הפוך ממהותם . כתבת ''ערפאת עשה זאת באחד מנאומיו, כאשר גייס את רחם האשה הפלסטינית למאבק הלאומי'' ואילו דברי הפוכים ==> גיוס המאבק הלאומי למען גידול האוכלוסיה היהודית'' ענין זה מהווה עבורי ניר לקמוס לכל מעשה פוליטי/מדיני . עם זה אני בוחן מלחמה או שלום . כיבוש או נסיגה . קומוניזם או קפיטליזם . דמוקרטיה או דיקטטורה . נאורות או טוטליטריות . וכל ענין אחר העוסק במעשי הציבור היהודי בכלל וזה שבישראל בפרט . לכן אם דעתך היא ''אינני מתנגד להחזרת מספר היהודים כפי שהיה בטרם שואה'' אזי מה שצריך לבחון הוא כיצד משפיע כל מהלך על זה . אף כי הניסוח שלך ''אינני מתנגד'' חלש יותר מ- ''אני רוצה'' . =============================================== אפשר להתחיל בבחינת עמדתך בנושא המים במאמר שלמעלה . והנה השאלה - האם הוספת מים לפלסטינים על חשבון ישראל מגדיל או מקטין את מספר היהודים ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173248 | |
[•] שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , | |
גדעון ספירו (שבת, 01/03/2014 שעה 12:12) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אם הכל כפוף לקנה המידה האם זה תורם להגדלת מספר היהודים, אזי למה להסתפק בהצמאת הפלסטינים? בסוף קו הרצף של חשיבה זו אתה מגיע לפיתרון של השמדת עמים, ככל שתשמיד יותר עמים אתה מגדיל את אחוז היהודים בעולם.התקופה של בן גוריון שהבטיח פרס של מאה לירות לכל משפחה שתביא לעולם 10 ילדים חלפה. מרבית היהודים חיים במדינות בהן הילודה מבוקרת ומתרבים הנישואים בין יהודים לשאינם יהודים (אינני אוהב את המונח נישואי תערובת), מכאן שיש להניח כי מספר היהודים לא זו בלבד שלא יגדל, קרוב לוודאי שיקטן, אלא אם ברצונך לחיות בעולם דיקטטורי האוסר על נישואים בין יהודים ללא יהודים ואז אתה מוצא עצמך בסירה אחת עם חוקי נירנברג. ולעניין המים, הצמאת הפלסטינים לא תתרום להגדלת מספר היהודים, וגם אם תוכיח אחרת, אתנגד לכך כי חלוקה צודקת של משאב זה היא מאבני הגזית של זכויות אדם כערך אוניברסלי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173251 | |
[•] שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , שואה , | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 01/03/2014 שעה 18:58) בתשובה לגדעון ספירו | |
ראשית - אני לא קבעתי את הכללים . הכללים קיימים במציאות . הבנתם הייתה של דרווין . בין שני חיים דומים ישרוד המתאים יותר ויעלם המתאים פחות לתנאים הקיימים . דמיון רב מאיט תהליך זה והבדל רב מאיץ תהליך זה . שנית - ההתאמה לתנאים הקיימים יכולה ואף נעשית ממש , בדרכים רבות ומגוונות . כלל אחד משותף לכל החיים עודף ילודה על תמותה ממשיך את הקיום עודף תמותה על ילודה מעלים את הקיום . זו עובדה מהמציאות . ================================================= אבל אתה טוען ''כי חלוקה צודקת של משאב זה היא מאבני הגזית של זכויות אדם כערך אוניברסלי'' ובכן אין זכויות אדם ואין ערך אוניברסלי מעבר למטאפיזיקה של מחשבת האדם . אף אם יינהגו בני האדם לפי ערכים נעלים ההתרחשות במציאות תהייה לפי הכללים הקיימים במציאות . ולכן אם הפלסטינים זקוקים למים ייטרחו וישיגו לעצמם . בדיוק כפי שעשו זאת בישראל . או לפי השיטה שמציע גזית בתמיכת סיון - ייקטינו את מספרם וחלקו של כל יחיד - ייגדל . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173253 | |
עוד טענה מופרכת מהקשקשת של אריה עירן!!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/03/2014 שעה 4:29) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אולי כדאי שתתמקד בסתירות שעולות מטענותיך במקום להמציא עוד טענות מופרכות - להציג מציאות מדומיינת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173256 | |
שטויות . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 02/03/2014 שעה 16:47) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173260 | |
אתה אריה, ממשיך לצבור טענות מופרכות!!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/03/2014 שעה 23:02) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173263 | |
האמירות המופרכות הן אצלך . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 03/03/2014 שעה 7:10) בתשובה לדוד סיון | |
אתה בכלל לא תופס את הכשלים שבתגוותיך . כולל השירשור הנוכחי . לא כתבת אפילו משפט אחד המתייחס לביקורת שלי לדברי גזית . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173264 | |
סליחה טעות בהקשר . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 03/03/2014 שעה 7:11) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173265 | |
לא הצגת אף פירכה . הקשקשת היא ממך . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 03/03/2014 שעה 7:12) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173271 | |
טענתך נשארה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום שני, 03/03/2014 שעה 8:42) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
כתבת (http://www.faz.co.il/thread?rep=173251): ''או לפי השיטה שמציע גזית בתמיכת סיון...'' זאת טענה מופרכת בעליל, מציאות מדומיינת, וכל המלל בשתי ת ההודעות הנוספות (תגובה 173263, תגובה 173264) שהספקת לכתוב לא שינה עובדה זאת. אינני מופתע שהקישקושים שלך, אריה, לא מונעים את צמיחת אוסף הטענות המופרכות שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173274 | |
אתה לא מבין מהו כשל לוגי . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 04/03/2014 שעה 6:10) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173278 | |
כעת, אריה, הוספת עוד טענה מופרכת, עוד שקר! | |
דוד סיון (יום שלישי, 04/03/2014 שעה 8:01) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173281 | |
זו אמת . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 04/03/2014 שעה 16:28) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173283 | |
טענתך,אריה, מופרכת! | |
דוד סיון (יום שלישי, 04/03/2014 שעה 16:48) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173292 | |
אתה טועה . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 05/03/2014 שעה 8:29) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173301 | |
הוספת, אריה, עוד טענה מופרכת | |
דוד סיון (יום רביעי, 05/03/2014 שעה 11:46) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173308 | |
אתה טועה . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 05/03/2014 שעה 17:02) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173309 | |
אתה טועה . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 05/03/2014 שעה 17:02) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173314 | |
אתה טועה .אתה, אריה, חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום רביעי, 05/03/2014 שעה 18:21) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173321 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 06/03/2014 שעה 11:36) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173324 | |
אתה טועה, אריה, וכהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 06/03/2014 שעה 16:31) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173326 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 07/03/2014 שעה 9:38) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173329 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום שישי, 07/03/2014 שעה 9:59) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173331 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 07/03/2014 שעה 17:15) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173334 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום שישי, 07/03/2014 שעה 17:55) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173335 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 08/03/2014 שעה 6:42) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173339 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (שבת, 08/03/2014 שעה 7:34) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173342 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 08/03/2014 שעה 11:40) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173346 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!!. | |
דוד סיון (שבת, 08/03/2014 שעה 17:57) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173350 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 08/03/2014 שעה 18:55) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173351 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 09/03/2014 שעה 3:55) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
מכאן שהבנתך לקויה מאד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173354 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 09/03/2014 שעה 17:11) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173358 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 09/03/2014 שעה 18:30) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
הבנתך, אריה, לקויה מאד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173359 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 10/03/2014 שעה 6:19) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173361 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום שני, 10/03/2014 שעה 7:45) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
הבנתך לקויה מאד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173362 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 10/03/2014 שעה 11:42) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173363 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 10/03/2014 שעה 11:43) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173364 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום שני, 10/03/2014 שעה 13:47) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
הבנתך לקויה מאד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173370 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 12/03/2014 שעה 16:45) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173373 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום רביעי, 12/03/2014 שעה 17:16) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
מכאן שהבנתך לקויה מאד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173374 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 12/03/2014 שעה 19:41) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173375 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/03/2014 שעה 4:33) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אוסף הטענות המופרכות שלך גדל והוולך. מכאן שהבנתך לקויה מאד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173376 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 13/03/2014 שעה 6:45) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173377 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/03/2014 שעה 7:48) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אוסף הטענות המופרכות שלך גדל והולך. מכאן שהבנתך לקויה מאד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173382 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 13/03/2014 שעה 15:49) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173383 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/03/2014 שעה 19:20) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173384 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 14/03/2014 שעה 6:33) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173385 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/03/2014 שעה 9:19) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173386 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 14/03/2014 שעה 16:36) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173387 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (שבת, 15/03/2014 שעה 7:46) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
סימן שאינך מבין את הנושא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173388 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 15/03/2014 שעה 11:32) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173389 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (שבת, 15/03/2014 שעה 15:32) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173422 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 20/03/2014 שעה 11:59) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173423 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 20/03/2014 שעה 12:15) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173424 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 20/03/2014 שעה 19:20) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173425 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 20/03/2014 שעה 19:20) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173426 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 20/03/2014 שעה 19:20) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173428 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (שבת, 22/03/2014 שעה 6:51) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
ערימת הטענות המופרכות שלך ממשיכה לגדול. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173429 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 22/03/2014 שעה 10:18) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173446 | |
אאתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (שבת, 22/03/2014 שעה 19:09) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173464 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 23/03/2014 שעה 5:43) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173466 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 23/03/2014 שעה 7:37) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173469 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 23/03/2014 שעה 17:44) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173470 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 23/03/2014 שעה 18:26) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173474 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 24/03/2014 שעה 6:29) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173475 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת!!! | |
דוד סיון (יום שני, 24/03/2014 שעה 8:02) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173478 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 24/03/2014 שעה 10:33) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173480 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת ולכן הבנתך לקויה!!! | |
דוד סיון (יום שני, 24/03/2014 שעה 10:55) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173545 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 03/04/2014 שעה 6:04) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173548 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענה מופרכת ולכן הבנתך לקויה!!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 03/04/2014 שעה 8:18) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173552 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 03/04/2014 שעה 11:10) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173554 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענות מופרכות ולכן הבנתך לקויה!!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 03/04/2014 שעה 11:18) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173560 | |
אתה טועה . אינך מבין את הענין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 03/04/2014 שעה 16:17) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173562 | |
אתה, אריה, כהרגלך חוזר על טענות מופרכות ומכאן שהבנתך לקויה!!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 03/04/2014 שעה 17:12) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173241 | |
המפלגה הקטנה היא מפלגה דמוקרטית! | |
הזוהר הצפוני (יום שלישי, 25/02/2014 שעה 23:17) בתשובה לגדעון ספירו | |
אני מוחה נמרצות,על כבוד המפלגה הקטנה. המפלגה הקטנה שסובלת מעוני וקשיים,היא מפלגה סוציאל-דימוקרטית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173230 | |
בקשה מגדעון ספירו | |
הזוהר הצפוני (יום ראשון, 23/02/2014 שעה 8:50) | |
הואיל וכבודו מעוניין להיעצר ע''י משטרת ישראל.ומתוך הידע שלי על אפסותה של המשטרה.אני מבקש ממך-- א.תן את הכתובת שלך ומס' הטלפון למשטרה.אחרת איך יידעו להגיע אליך?? ב.תספר לשוטרים,באיזה שעות אתה פנוי להתקשרות. אתה יודע מה?! אולי תעשה טובה.תיקח מונית וסע לתחנת המשטרה הקרובה?! מאיפה המשטרה תשיג ניידת פנוייה,בימים טרופים אלו?? -זה משטרת ישראל,כן?! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173235 | |
ספירו, היכרתי עיתונאי ... | |
כספית (יום ראשון, 23/02/2014 שעה 22:30) | |
שהיה מסתובב בין מכריו ומתחנן : ''יש לך סיפור של זוהמה '' ? אני בטוח שבסין ובעוד ארצות ''נאורות'' היו משתיקים אותך מזמן... פה אתה יכול לשפוך את הזוהמה שלך באין-מפריע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173396 | |
ניר ברקת – ראש עיריית הכיבוש | |
בצלאל פאר (יום רביעי, 19/03/2014 שעה 21:22) | |
מניין יודע גדעון ספירו למה נעצר אמיר עבד רבו? קביעתו חסרת הבסיס על ''המטומטמים מהמשטרה והשב''כ... '' מחשידה אותו עצמו בהאשמותיו. ואולי הוא נעצר בשל סיבות הנסתרות מספירו ורק התנהגותו הפומבית איפשה את מעצרו גם אם היא היתה לכאורה עילת-שווא? אז מה בין זה לבין ''הכיבוש'' , ''האפרטהייד'' ושאר הכינויים המורעלים והמופרכים האלה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173397 | |
מרטין שולץ | |
בצלאל פאר (יום רביעי, 19/03/2014 שעה 21:23) | |
מה זה ''יותר מדי ידידותי''? נחמד שגדעון ספירו חובר לגרמני וחולם על שואה לישראל. מכאן כבר ספק ברור אם גדעון שקל בחוכמה את הכינוי שהעניק לישראל כשכינה אותה ''המופרעות הישראלית'', ''ילד מופרע. האם זה מעיד על שיקול דעת אצל גדעון ספירו? גדעון, מרטין שולץ לא ידידך, כי הוא בכל זאת ידיד ישראל. אבל זה ידיד שטעה כשהאשים את ישראל באמירה דמגוגית שמדינאים מכובדים אסור שיפלו בה. אם אתה ניזון משקרים של פלסטינים, לך זה מותר, כי אתה כתבן שמאל. אבל מרטין שולץ? מרטין שולץ כשל בכך שהביא את השקר של הפלסטיני בטרם טרח לבדוק את כל העניין. אנחנו '' הימין הישראלי הפשיסטי'' דואגים לישראל, ואילו אתם, השמאל הישראלי הפשיסטי דואגים לטרוריסטים המוסלמים. אתם, שם בשמאל הקיצוני מחרחר המלחמה, אתם אחראים לסבל הרב של הערבים הפלסטינים ושל היהודים הפלסטינים. שום מסמך ''אמנסטי'' בעניין ישראל לא הוכח מעולם כאמין. יותר מכך, אמנסטי וגדעון מתעלמים מהאמת, ממה שקורה באמת בשטח. ספירו מרחיק עדותו לדרום אפריקה ודרום אמריקה כיאה לנוהגים להרחיק עדותם, משום שכל טענותיו ולינקיו נגד ישראל הם שקר אחד גדול. האמת היא בדיוק הפוכה. אין בעיית מים לרש''פ, שתלויה בישראל. אם יש להם בעיות, אז זה באשמתם ובאשמת ראש ממשלת המוקטעה שלא נבחר שנית לתפקידו בינואר 2009. ב''מעריב'' יש בסיס נתונים(לדוגמה) די מעודכנים שמסבירים את הפיראטיות הפלסטינית http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/552/390.html . http://www.water.gov.il/Hebrew/about-reshut-hamaim/T... . כמובן, בנוסף לא התייחסתי לפלסטינים שמפירים את הסכם המים איתנו בכך שהם קודחים בארות מים באקוויפר ההר ללא אישור ועדת המים המשותפת כנדרש ומנגד שזרימים את מי השופכין שלהם חופשי באפיקי הנחלים היורדים מערבה. אבל, ספירו יוק! הוא לא מסתכל על האמת, כשהשקר נוח לו ומתאים למידותיו. טוב... אני לא מתפלא כלל ... כי שמו של שר המים הפלסטיני, ד”ר שדד אטילי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173414 | |
פאר שוב נכשל! | |
דוד סיון (יום רביעי, 19/03/2014 שעה 23:57) בתשובה לבצלאל פאר | |
שולץ הביא מידע וביקש תגובה-אימות על תוכנו. לכן זה קישקוש לטעון שהביא שקר. הכי מצחיק שכמו הצעקנים האחרים (בנט שהציג נתונים מיושנים) לא טרחת לברר מהי האמת. אם היית טורח היית מגלה כמה עובדות: א. יש הבדל משמעותי בהקצאה לנפש בין אזרחי ישראל והפלשתינאים. ב. ההבדל הזה הוא לרעת הפלשתינאים. ג. אם היו מחשבים את ההבדל לפי נתוני אוכלוסיה נכונים ההבדל היה אף גדול יותר. אם שר בממשלה עושה טעויות כאלה ולמעשה סולחים לו אז ודאי שלא צריך להתנפל על שולץ שבעצם בא לתמוך בישראל על שאלה בדבר המציאות. חבל שאינך תופס זאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173398 | |
צעדת המוות | |
בצלאל פאר (יום רביעי, 19/03/2014 שעה 21:24) | |
זה שקר ידוע שנשלל כבר בעבר. אבל גדעון ספירו כדרכו שמח שאחד כמותו, דוד לנדאו, מרים לו להנחתה. אבל אין כדור !! היה כדור??? לך תוכיח!!!! פינוי תושבים נוואדים מאזור אימונים בוצע בעבר בעוד מקומות. המקרה הנדון לא היה שונה, לא מדובר באלפי אנשים ולא מדובר בצעדה לילית של עשרות קילומטרים וגם לא מדובר באנשים שמתו. כנראה שאם פעם האגדות היו צומחות על עצים, אז היום הן צומחות האיי-פאד של השמאלנים. זכור לי שעוכרי ישראל עדיין מפצים את השקר של רצח מאות שבויים מצריים ליד רפיח. כנראה שהמקלדת של עוכרי ישראל סופגת את שנאתם ומבליגה. בית מדרשוקן (מדרססוקן) ושמאלניו נראה עקבי ונחוש בהפיכת צה''ל – 'הייל הייל הייל יש לי בן חייל' לאוסף קלגסים בעלי נורמות אס.אס. הפטנט פשוט: ''מתבססים על מחקר'' של ''חוקר בעל שם עולמי'', כד''ר קלינטון במקרה דנן, מרביצים עלי גת בתיאוריית אחריות מורדי גטו ווארשה להשמדת חמישים אלף יהודים שנותרו לפני חיסולו, וכן הלאה. אכן, מחקר מחקר... אך מי שלא השתמט מצה''ל, מי שלא תפס ג'וב בעיתון 'במחנה' או בסביבות תל אביב, יודע שכל רופא גדודי היה מוזעק מפעם לפעם לתת שירותי רפואה לאישה כורעת או סתם נפגעי 'תאונת עבודה' בעת פירוק מוקש (או אפילו הטמנתו) בקרב האוכלוסייה הבדואית. בניגוד למצרים, אשר ראו בהם אויב, צה''ל ניסה לסייע להם אם ברפואה ואם במזון ובמים. כל בר דעת יודע שמוות ממכות קור אינו כפגיעת ברק, וכי ברור שמהר מאוד היו הבדואים מביאים את נפגעיהם למאהל הצה''לי הקרוב ביותר. כי צה''ל טיפל בבדואים בסיני ולא דחה אף אחד שהתייצב לפני החיילים וביקש עזרה. כל בר דעת, אם רק אינו מנוול, אמור להבין שגם לו היו שלושה מקרי מוות של ילדים או תינוקות (לא שלושים), קרפ''ר היה מזמין חקירת מצ''ח מיידית, והארץ כולה, לא עיתון 'הארץ', כי אם הארץ ממש הייתה רועדת כאן במהומה שהייתה מרעידה את אמות הסיפים. אין ספק כי יש לבקש, שוב, ממש בפנייה נרגשת לשלטונות מס הכנסה, להכיר בקוקאין כהוצאה מוכרת לעורכי, כתבי ו''חוקרי'' עיתון 'הארץ', כי לא יעלה על הדעת אחרת. בפרפראזה על השיר 'את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק', הפעם, את העלילה הזו חייבים להפסיק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173399 | |
גדעון [•]... | |
בצלאל פאר (יום רביעי, 19/03/2014 שעה 21:25) | |
הימין לא אימץ שטויות. השמאל אימץ. את אדם ורטה. בכלל לא חשוב מה דעתו הפוליטית של אדם ורטה. הוא לא צריך ואסור לו להטיף פוליטיקה לתלמידיו. הוא צריך להיות מורה, ללמד אותם, ואם יש לו כישורים (סביר שלא) אז גם לחנך אותם. המורה צריך להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לבית הספר. ואם הוא רוצה לערוג פוליטית על תלמידותיו שיעשה את זה בזמנו הפרטי ומחוץ לבית סיפרנו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173413 | |
פאר... | |
דוד סיון (יום רביעי, 19/03/2014 שעה 23:48) בתשובה לבצלאל פאר | |
אתה מרשה לעצמך להאשים בני אדם על לא עוול בכפם בדיוק כמו שעשתה נערה ששמה ספיר סבח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173400 | |
סיגר שמאלני מעשן מעלה דמעות בעיני עובדיו ומאמיניו | |
בצלאל פאר (יום רביעי, 19/03/2014 שעה 21:26) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173401 | |
זר קוצים לאחינועם | |
בצלאל פאר (יום רביעי, 19/03/2014 שעה 21:27) | |
אני משוכנע שהיה לה את הכוח לדחות את הפרס רק משום שהוא היה דל וקטן. אבל בעבור חופן דולרים היא היתה מפנימה ומחבקת את אריאל זילבר בחום. לא ברור מה בדיוק גדעון ספירו רוצה מאריאל זילבר הגדול. הרי ספירו רודף יהודים בדרך הרבה יותר מבישה מאשר זילבר השתלח בערבים ובקהילה ההומו-לסבית. לפחות זילבר גם חזר בו, דבר שספירו לא חולם עליו. חוץ מזה, ספירו, למה אתה לא מוזיל את השואה ולא מזכיר אותה גם כאן? הרי השואה לא שייכת לענייננו !!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173412 | |
זר קוצים לב. פאר! | |
דוד סיון (יום רביעי, 19/03/2014 שעה 23:44) בתשובה לבצלאל פאר | |
אתה כמובן משוכנע אבל אין לך ולו אסמכתא קטנה. הרי אתה רודף יהודים יותר מאחרים (את אחינועם ניני, את ספירו ועוד). | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |