כל הכבוד לך, ספיר סבח | |||||
הלבן שבעיניים / ע. צופיה (שבת, 01/02/2014 שעה 9:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=173011 | |
אני חושב שאתה טועה | |
דוד סיון (שבת, 01/02/2014 שעה 10:14) | |
א. שיעורי אזרחות בהגדרה עוסקים בערכים ופוליטיקה ולכן הבעת דעות פוליטיות היא חלק אינטגרלי מהם. ב. למיטב הבנתי ורטר לא טען שצה''ל בלתי מוסרי אלא שצה''ל לפעמים עושה פעולות בלתי מוסריות. למיטב זכרוני צה''ל שופט מעניש חיילים וקצינים על מעשים שמנוגדים לערכי המוסר של צה''ל. ג. טוב עשה שר החינוך כאשר טען בהקשר הזה: ''... כי אסור לפטר מורים על בסיס אי הסכמה אידיאולוגי'' (http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1034356). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173012 | |
אני חושב שאתה טועה | |
ע.צופיה (שבת, 01/02/2014 שעה 14:01) בתשובה לדוד סיון | |
א.איני מסכים איתך ואיני חושב שאני היחיד. ב. עניין של סמנטיקה. ג. אין פה עניין של אי הסכמה אידיאולוגי. אף אחד אינו מנסה לחנך מחדש את ורטה. יש פה עניין של מערכת לימודים והגבלות על מה שמותר ומה שאסור בבית הספר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173013 | |
אני חושב שאתה טועה | |
דוד סיון (שבת, 01/02/2014 שעה 17:04) בתשובה לע.צופיה | |
א. אינני היחיד שחושב שאזרחות בהגדרה הוא נושא פוליטי. ב. זה לא עניין של סמנטיקה. אם חיילי צה''ל עושים פעולות בלתי מוסריות אז ראוי לדבר על כך בשיעורי אזרחות. ג. במקרה הנדון השאלה היתה אם מותר או אסור לבקר את צה''ל בבית הספר; אם מותר או אסור לדון במוסריות של צה''ל. דברי השר ודבריו של מנהל בית הספר הם עדות שמדובר בשאלה אידיאולוגית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173016 | |
אני חושב שאתה טועה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 01/02/2014 שעה 18:58) בתשובה לדוד סיון | |
השר פירון הוא מי שחושב שלא צריך בחינות . השר פירון הוא מי שאינו עסוק בעידוד לימודי מדעים . השר פירון הוא מי שחושב שבלי 150 שעות ''עבודה למען הקהילה'' אין לתת תעודת בגרות . השר פירון הוא מי שצחק במבוכה על דוכן הכנסת בגלל כמה מילים שמנוגדות לתרבותו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173017 | |
על מה אתה מבסס את טענותיך? יש לך ציטוטים מדוייקים? | |
דוד סיון (שבת, 01/02/2014 שעה 19:25) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173020 | |
אני חושב שאתה טועה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 01/02/2014 שעה 19:44) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
השר פירון אמר בכנסת ובראיונות שהבחינות מונעות לימוד לצורך רכישת ידע . הוא אמר שהבחינות גורמות להתרכזות בהשגת ציון ולא ידע . השר פירון אמר שתלמיד צריך לתרום לקהילה ובלי 150 שעות כאלה לא יקבל התלמיד תעודת בגרות . השר פירון אינו מעודד לימודי מדעים . זו עובדה . השר פירון צחק במבוכה על דוכן הכנסת . כל מי שרצה ראה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173028 | |
אני חושב שאתה טועה | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 4:00) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
למה לא הצגת קישורים לביסוס טענותיך? בסך הכל חזרת על טענותיך הקודמות... גם הפעם ללא ביסוס!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173034 | |
אני חושב שאתה טועה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 8:49) בתשובה לדוד סיון | |
אני לא אשם שאתה לא רואה שידורי טלוויזיה . כל מה שכתבתי הופיע בשידורי הטלוויזיה בערוץ 10 . קישורים אני לא נוהג להציג . ================================== הנה מילים מפורשות שלי - השר פירון צחק במבוכה על במת הכנסת . השר פירון הציע לצמצם את בחינות הבגרות לשתיים בלבד בטענה שהמצב הקיים גורם ללמידה לקראת המבחן במקום לצורך ידע . השר פירון הציע שלא תוענק תעודת בגרות למי שלא יבצע 150 שעות לטובת הציבור . שמי אריה עירן והשר פירון מוזמן לתבוע אותי על לשון הרע . ========================= קישורים זה מנהג שלך , ממנו אתה מתחמק כשזה נוח לך . כעת אתה במצב שטענת כלפי דברי ורטה בלי קישורים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173038 | |
אני חושב שאתה טועה | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 11:31) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אתה אשם שאינך מציג קישורים ואסמכתאות אבל דורש זאת מאחרים. קשוט עצמך תחילה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173040 | |
[•] אני חושב שאתה טועה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 11:57) בתשובה לדוד סיון | |
[•]... אתה מבקש קישורים כמעט בקביעות . וכשאני עושה זאת לעיתים רחוקות אז אתה מציג אותי ''דורש זאת מאחרים'' אתה אדם לא הגון . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173043 | |
התנהלותך, אריה, אדם לא הגונה!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 12:42) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
כאשר אני מציג אסמכתאות וקישורים ומישהו בכל זאת חולק עלי אני מצפה ממנו ולכן מבקש שיציג את הביסוס (אסמכתאות ו-או קישורים) לדבריו. זה נעשה כדי להתמודד עם המקורות לעמדת החולק עלי. זה בהחלט הוגן. לעומת זאת אתה, אריה, בדרך כלל מסרב להציג קישורים ובמקביל לועג להצגת קישורים ואסמכתאות. זה בהחלט לא הוגן. הפעם עלית על עצמך ודרשת קישורים כאשר היה די ברור שאינך מתכוון להציג קישורים. זה גם לא הוגן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173015 | |
אני חושב שאתה טועה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 01/02/2014 שעה 18:54) בתשובה לדוד סיון | |
על מה אתה מבסס את סעיף ב' ? יש לך ציטוט מדוייק של דברי ורטה ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173018 | |
אני חושב שאתה טועה | |
דוד סיון (שבת, 01/02/2014 שעה 19:26) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אני מבסס את דברי על פרסומים בתקשורת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173019 | |
אני חושב שאתה טועה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 01/02/2014 שעה 19:40) בתשובה לדוד סיון | |
למה לא הבאת קישורים לדברי ורטה ? לפי פרסומים בתקשורת הוא אמר שצהל לא מוסרי ושהיה בהפגנה וצעק ויוה פלסטין . כמוכן שלא שירת בצהל . לפי צבי פלג הוא אישר זאת בשימוע הראשון . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173029 | |
אני חושב שאתה טועה | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 4:02) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
למה לא הצגת קישורים לדברי ורטה ופלג? לפי פרסומים בתקשורת ורטה לא אמר שצה''ל לא מוסרי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173035 | |
אני חושב שאתה טועה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 8:51) בתשובה לדוד סיון | |
למה אינך מציג קישורים לדבריך ? קשוט עצמך ......................... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173039 | |
אני חושב שאתה טועה | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 11:32) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אריה קשוט עצמך תחילה!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173041 | |
אני חושב שאתה טועה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 11:59) בתשובה לדוד סיון | |
על פי סדר הזמנים אתה טענת בזכותו של ורטה לפני שאני טענתי את דברי פלג . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173042 | |
אני חושב שאתה טועה | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 12:30) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אריה קשוט עצמך תחילה! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173044 | |
תירוצים , תירוצים ותירוצים . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 15:02) בתשובה לדוד סיון | |
אין לך אסמכתאות . אינך יודע מה נאמר . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173045 | |
כהרגלך, אריה, אין לך אסמכתא | |
דוד סיון (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 16:25) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
קשוט עצמך תחילה!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173031 | |
עוד פגע רע בחינוך | |
ע.צופיה (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 6:59) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173036 | |
על קצה המזלג - | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 02/02/2014 שעה 9:35) | |
YNET י שחר חי פורסם: 30.01.14 , 20:56 יורם, אביו של ורטה, טוען כי הודעת רשת אורט שלפיה בנו חזר בו מאמירותיו בעיקר באשר למוסריות צה''ל אינן נכונות. אדם הודה בזה שאמר 'ויוה פלסטין' והוא. הצטער על כך והוסיף שהוא לא גאה בכך אביו של המורה אמר עוד ''כי הוא אמר . . . . . שצה''ל עושה לפעמים דברים לא מוסריים והוא לא חזר בו מזה.'' NRG מעריב רעות וילף | 28/1/2014 7:50 פלג לא מטיל ספק בטענה שוורטה אכן אמר את הדברים שבגינם התלוננה נגדו אחת מתלמידותיו. ''מנהל בית ספר בשבילי זה כלי ראשון'', אומר פלג. ''הוא טוען שהמורה אמר את זה בוודאות. כשהמורה בא לשימוע הוא שינה את גרסתו וטען שאמר שצה''ל עושה דברים לא מוסריים, וגם זה לא בסדר. אבל הוא אמר 'ויוה פלסטין'. כשאתה אומר 'תחי מדינת פלסטין', האם פירוש הדבר שהמדינה שאנחנו יושבים בה שייכת לפלסטינים ולא לעם היהודי?'' הארץ – יום ראשון ב׳ אדר א׳ תשע״ד, 02.02.2014 היום התראיין מנכ''ל אורט צבי פלג בתוכנית הבוקר של ערוץ 10, וסיפר כי ורטה אמר למנהל התיכון, אבי שוורץ, בפגישת הבירור הראשונה, כי ''צה''ל הוא צבא לא מוסרי. נקודה. את זה המנהל אומר. הוא (ורטה) לא אמר שצה''ל עושה דברים לא מוסריים, וגם זה לא מקובל עלי''. ואולם, בסיכום אותה פגישה, כתב שוורץ כי ''הודית כי אמרת בכיתה שמבין המעשים שצה''ל עושה יש מעשים שאינם מוסריים'' (''ולכן הטענה שצה''ל הינו הצבא המוסרי בעולם לא רלוונטית'', נכתב בהמשך). בתגובה לפערים בין שתי גרסאות אלה, נמסר מאורט כי ''אנו עומדים מאחורי הדברים''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173055 | |
גם אירופה אינה מכירה | |
ע.צופיה (יום שלישי, 04/02/2014 שעה 8:53) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173071 | |
כבוד לספיר סבח! | |
ע.צופיה (יום רביעי, 05/02/2014 שעה 18:08) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173081 | |
עוד הוכחה שהנסיון לפטר את המורה היתה רדיפה פוליטית! | |
דוד סיון (יום רביעי, 05/02/2014 שעה 19:44) בתשובה לע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173091 | |
עוד הוכחה שהנסיון לפטר את המורה היתה רדיפה פוליטית! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 06/02/2014 שעה 6:07) בתשובה לדוד סיון | |
כאשר לא יפטרו מורה לחשבון המלמד 8=4+5 יהייה מוצדק לא לפטר מורה לאזרחות המלמד כי צהל אינו מוסרי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173092 | |
עוד הוכחה שהנסיון לפטר את המורה היתה רדיפה פוליטית! | |
דוד סיון (יום חמישי, 06/02/2014 שעה 7:23) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
הטענה שלך איננה רלוונטית במקרה הנדון משום: א. לפי העובדות הידועות הוא לא לימד שצהל אינו מוסרי. ב. הדוגמה שלך איננה מתאימה לפרשת ורטר-סבח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173159 | |
כך ראוי לנהוג! | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 10:47) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173160 | |
איך צריך לנהוג? | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 11:19) בתשובה לע.צופיה | |
האם היה נכון לקיים את האירועים המוזכרים בציטוט הבא? ''יום המורשת ''יום גוש קטיף'' במערכת החינוך, שיחל מחר [בתאריך 27.1.2014] בכ-700 בתי ספר ברחבי הארץ. ... בשבוע הקרוב, ביוזמתו של ועד מתיישבי הגוש, יעבירו מאות מפונים מערך שיעור מיוחד על הפינוי בבתי הספר, רובם המוחלט מזרם החינוך הממלכתי-דתי, ורק כ-20 מהם משתייכים לזרם הממלכתי'' (http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/204/681.html). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173164 | |
איך צריך לנהוג? | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 12:34) בתשובה לדוד סיון | |
כך קבע משרד החינוך. הברירה בידך בבחירות הבאות לנסות ולבחור שר חינוך כלבבך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173165 | |
אם כך טענתך ''כך ראוי לנהוג'' (תגובה 173159) איננה נכונה! | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 17:05) בתשובה לע.צופיה | |
א. מסתבר שלפי דעתך מותר ללמד את מורשת גוש קטיף על פי השקפת מתיישבי הגוש (לפי השקפה פוליטית). ב. אם החוק מתיר ביום גוש קטיף ללמד את מורשת הגוש כולל ההתנתקות לפי ערכת לימוד של ועד מתיישבי הגוש (http://www.mkatif.org/Web/He/LegacyCenter/Projects/8...) על ידי יוצאי הגוש, הרי שלא היה צריך לפטר את הצעירה. ''ייחודם של מערכי שיעור אלו הוא בחיבור הרגשי של הילד לנושא ולא רק בהעברת מידע ותוכן'' (http://www.inn.co.il/News/News.aspx/269121). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173167 | |
אם כך טענתך ''כך ראוי לנהוג'' (תגובה 173159) איננה נכונה! | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 19:30) בתשובה לדוד סיון | |
אתה ממש נהנה לסלף את דבריי. ולא הוסיף יותר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173169 | |
אם כך טענתך ''כך ראוי לנהוג'' (תגובה 173159) איננה נכונה! | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 23:19) בתשובה לע.צופיה | |
אתה ממש לא מבין את דברי. אבל: 1. כתבת ''כך ראוי לנהוג'' על פיטורי בת השרות הלאומי. 2. מצד שני כתבת כך קבע משרד החינוך לגבי מה שעשו ב-700 בתי ספר באותה הרוח (יום מורשת גוש קטיף) 3. אם משרד החינוך קבע כך משמעותו מותר, הרי שלא ראוי לפטר את בת השרות הלאומי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173176 | |
אם כך טענתך ''כך ראוי לנהוג'' (תגובה 173159) איננה נכונה! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 6:40) בתשובה לדוד סיון | |
אז הבעיה היא בהבנה שלך. 1.נכון. כך היה ראוי לנהוג פה וגם בטבעון. 2.נכון, אך על שאלה אחרת שלך. 3.דבריה של החיילת לא היו במסגרת הנחיות משרד החינוך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173178 | |
אם כך טענתך ''כך ראוי לנהוג'' (תגובה 173159) איננה נכונה! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/02/2014 שעה 7:46) בתשובה לע.צופיה | |
מה הביעה עם מה שבת השרות הלאומי עשתה אם באותו היום עשו דבר דומה בכ-700 בתי ספר אחרים? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173180 | |
אם כך טענתך ''כך ראוי לנהוג'' (תגובה 173159) איננה נכונה! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 7:54) בתשובה לדוד סיון | |
כדאי שתקרא בעיון את הקישור שצרפתי ותבין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173182 | |
אם כך טענתך ''כך ראוי לנהוג'' (תגובה 173159) איננה נכונה! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/02/2014 שעה 8:53) בתשובה לע.צופיה | |
קראתי בעיון. קראתי גם את הסייפא על כך שמשרד החינוך רוצה להחזיר את בת השרות הלאומי. מכך אפשר להסיק כי דבריה היו במסגרת הנחיות משרד החינוך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173194 | |
האם בטעות לא התייחסת ל-תגובה 173182? | |
דוד סיון (שבת, 15/02/2014 שעה 8:00) בתשובה לע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173161 | |
כך ראוי לנהוג ? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 11:24) בתשובה לע.צופיה | |
במדינת ישראל ''השיויונית'' השמאלנים עושים כל מה שהם יכולים כדי להנמיך , לבטל , להסתיר , להכחיש דיעות של הימין . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173162 | |
כך ראוי לנהוג ? | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 11:27) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
בסוף הידיעה כתוב: ''ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי הנושא נמצא בבדיקת המחוז. לדברי גורמים במשרד, בימים אלה נעשים מאמצים להחזיר את בת השירות הלאומי לבית הספר''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173163 | |
כך ראוי לנהוג ? | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 12:33) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
טעות בידך. לשמאלנים יש יריבות אידיאולוגית עם הימין ולהיפך. אך ורטה הנבזה, לוי גדעון עוכר ישראל, עמותות השטנה למיניהם הם לא שמאל בכלל.הם עוכרי ישראל משנאה עצמית, מזדון ומרדיפת בצע. לא תמצא בשמאל אפילו שבריר אחוז שמזדהה עימם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173166 | |
השימוש | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 17:24) בתשובה לע.צופיה | |
השימוש בביטויים אלימים בבהכללות גורפות בהתייחסות לבעלי השקפת עולם אחרת משלך מיותר לגמרי וכמובן שלא מפאר אותך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173168 | |
השימוש | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 19:31) בתשובה לדוד סיון | |
לנבזים, לעוכרי ישראל, לעמותות שטנה ולצבועי נפש אין לי סגנון אחר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173170 | |
שפה אלימה לא תועיל לך ואולי תזיק !!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/02/2014 שעה 23:20) בתשובה לע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173177 | |
שפה אלימה לא תועיל לך ואולי תזיק !!! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 6:41) בתשובה לדוד סיון | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173179 | |
שפה אלימה לא תועיל לך ואולי תזיק !!! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/02/2014 שעה 7:46) בתשובה לע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173181 | |
שפה אלימה לא תועיל לך ואולי תזיק !!! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 7:55) בתשובה לדוד סיון | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173183 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/02/2014 שעה 8:54) בתשובה לע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173184 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 10:46) בתשובה לדוד סיון | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173185 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/02/2014 שעה 18:33) בתשובה לע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173186 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 19:32) בתשובה לדוד סיון | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173187 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 19:33) בתשובה לע.צופיה | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173188 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 19:33) בתשובה לע.צופיה | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173189 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 19:54) בתשובה לע.צופיה | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173190 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 19:54) בתשובה לע.צופיה | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173191 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 19:55) בתשובה לע.צופיה | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173192 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/02/2014 שעה 19:56) בתשובה לע.צופיה | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. הנה יש לך מבחר הודעות לתגובה למשך כל סוף השבוע. אם יהיה צורך אני הוסיף לך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173193 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
דוד סיון (שבת, 15/02/2014 שעה 7:38) בתשובה לע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173195 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (שבת, 15/02/2014 שעה 8:19) בתשובה לדוד סיון | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. הנה יש לך מבחר הודעות לתגובה למשך כל סוף השבוע. אם יהיה צורך אני הוסיף לך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173196 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (שבת, 15/02/2014 שעה 8:20) בתשובה לדוד סיון | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. הנה יש לך מבחר הודעות לתגובה למשך כל סוף השבוע. אם יהיה צורך אני הוסיף לך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173197 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
ע.צופיה (שבת, 15/02/2014 שעה 8:21) בתשובה לדוד סיון | |
לנבזים, עוכרי ישראל, עמותות שטנה וצבועי נפש זה הסגנון שלי איתם. הנה יש לך מבחר הודעות לתגובה למשך כל סוף השבוע. אם יהיה צורך אני הוסיף לך. פבלוב היה נהנה ממך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173198 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
דוד סיון (שבת, 15/02/2014 שעה 9:18) בתשובה לע.צופיה | |
לפי דבריך נראה שפבלוב היה נהנה ממך! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173199 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 15/02/2014 שעה 10:15) בתשובה לדוד סיון | |
לפי דבריך נראה שפבלוב היה נהנה גם ממך! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173200 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 15/02/2014 שעה 10:16) בתשובה לדוד סיון | |
לפי דבריך נראה שפבלוב היה נהנה גם ממך! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=173202 | |
שפה אלימה - סגנון לא ראוי!!! | |
דוד סיון (שבת, 15/02/2014 שעה 10:41) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
לפי דבריך נראה שהוא היה נהנה גם ממך!! | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |