ישראל מאיימת כדי למנוע הכרה בפלסטין | |||||
המערכת (יום שלישי, 29/03/2011 שעה 17:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=158800 | |
כך בונים שקר בעיתון ''הארץ'' . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 29/03/2011 שעה 17:30) | |
הפלסטינים פועלים באופן חד צדדי להכרה במדינתם . ומה כתוב במשפט הפותח שבמובאה ? ''ישראל מאיימת לנקוט צעדים חד-צדדיים, אם הרשות הפלסטינית תמשיך במהלכיה לקבל מהאו''ם הכרה במדינה בגבולות 1967.'' את אותו מידע אפשר לנסח גם ''ישראל מאיימת לנקוט גם היא צעדים חד-צדדיים, אם הרשות הפלסטינית תמשיך במהלכיה החד-צדדים לקבל מהאו''ם הכרה במדינה בגבולות 1967.'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158802 | |
הכותרת מטעה ואף פרובוקטיבית. | |
יענקלה (יום שלישי, 29/03/2011 שעה 18:46) | |
הכותרת אלימה , ואפיינית לכותרות העוינות למדינת ישראל ולתושביה. מוטב היה למתן את הכותרת ולהציגה ביותר נימוס כלפי מדינה שבה חי הכותב,וכלפי הציבור . אולי משהו בסגנון''- על הכרזה חד צדדית של מדינה פלסטינית ישראל תגיב בצעדים חד צדדים''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158803 | |
כרגיל, ישראל רודפת אחרי הזנב של עצמה | |
עמיש (יום שלישי, 29/03/2011 שעה 19:54) | |
המדינה הפלשתינאית קום תקום, היא תקבל הכרה של מועצת הבטחון ושל עצרת האום וכל מי שיפגע במדינה הזו יחשב לתוקפן שניתן לנקוט כנגדו צעדים במישור הבינלאומי, כולל סנקציות וכולל הפעלת כח צבאי. גבולות המדינה הפלשתינאית יוכרו על ידי הקהילה הבינלאומית וישראל תדרש להסיג משם את כוחותיה הצבאיים, יתכן והיא גם תדרש לסלק את ההתנחלויות אבל בהחלט יתכן והקהילה הבינלאומית תקבל את טענת ישראל כי מותר ליהודים לגור גם במדינה הפלשתינאית ולהיות שם אזרחים שווי זכויות בדיוק כמו הפלשתינאים אזרחי ישראל. אילו אני הייתי מתנחל היית בורח משם כבר עכשיו ולא מחכה לרגע האחרון. אני גם מציע למתנחלים להכין ערכת חירום למנוסה כי בבוא העת לא יהיה מי שיגן עליהם מפני זעם נקמת הפלשתינאים שנרצחו,נשדדו, הושפלו, נרדפו ודוכאו בידי ישראל והמתנחלים. ולכן עדיף שתהיה שם ערכת חירום (כולל פנס, מים, ניר טואלט, צנימים וחלב משומר), בבוא היום הם לא יוכלו להתמהמה. ואל תגידו שלא הוזהרתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158804 | |
שטויות. לא היה תקדים וגם לא יהיה תקדים כזה... | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום שלישי, 29/03/2011 שעה 20:52) בתשובה לעמיש | |
א- מעולם לא הייתה ''מדינה'' ערבית באיזור שמדובר עליו. ב- האו''ם לא יוכל ליצור מצב שבו ינציח את הקונפליקט בין היהודים לערבים. ג- זה יהווה תקדים ליצירת מאות ''מדינות'' גדולות יותר למיעוטים בעולם (כורדים, למשל). ד- ישראל תזדרז לספיח רשמית את כל השטח שאינו מיושב, בגדה ובעזה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158805 | |
אחד לאחד | |
עמיש (יום שלישי, 29/03/2011 שעה 21:19) בתשובה לההפקרות בבתי-המשפט | |
1. אז מה? גם ''מדינה'' יהודית אם בכלל היתה, לא היתה מעולם על כל השטחים שבין הים לירדן. 2. האום יוכל להחליט על הכרה 3. למה זה תקדים? בכל מקום שיש עם ללא אזרחות וללא זכויות, הוא יוכל להקים לעצמו מדינה. מה כאן לא בסדר? 4. אם ישראל תספח היא תתקל בסנקציות בינלאומיות חמורות ואולי גם בתגובה צבאית כמו שקורה עכשיו בלוב או כמו שקרה ביוגוסלביה. 5. בכל מקרה המתנחלים יצטרכו לברוחו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158806 | |
יחי ההבדל הקטן, העם היהודי קיים אלפי שנים, העם הפלסטיני עדיין לא | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום שלישי, 29/03/2011 שעה 23:23) בתשובה לעמיש | |
1- אין הבדל בריבונות על הגדה, מאשר ריבונות על כל מדינת ישראל. הראשונה נכבשה בשנת 19677 והשניה נכבשה בשנת 1948. 2- מאז ומעולם היה רוב אוטומטי באו''ם לכל החלטה נגד ישראל. זה לא דבר חדש... 3- זה בסדר גמור אבל זה לא יעבוד באופן מעשי. לרבות ממדינות העולםיהיה פיצול למספר מדינות , לפי המיעוטים... זה לא מעשי. 4- שום סנקציות בין-לאומיות לא יפילו את מדינת ישראל. הסיפוח יהווה הכרח קיומי אשר העולם יהיה חייב להשלים עימו... 5- סיפוח שטחי הגדה שאינם מיושבים (לפחות 80% מהשטח) יהווה תחילה של הקמת יישובים יהודיים חדשים בשטחים המסופחים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158807 | |
יחי ההבדל הקטן, העם היהודי קיים אלפי שנים, העם הפלסטיני עדיין לא | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום שלישי, 29/03/2011 שעה 23:23) בתשובה לעמיש | |
1- אין הבדל בריבונות על הגדה, מאשר ריבונות על כל מדינת ישראל. הראשונה נכבשה בשנת 19677 והשניה נכבשה בשנת 1948. 2- מאז ומעולם היה רוב אוטומטי באו''ם לכל החלטה נגד ישראל. זה לא דבר חדש... 3- זה בסדר גמור אבל זה לא יעבוד באופן מעשי. לרבות ממדינות העולםיהיה פיצול למספר מדינות , לפי המיעוטים... זה לא מעשי. 4- שום סנקציות בין-לאומיות לא יפילו את מדינת ישראל. הסיפוח יהווה הכרח קיומי אשר העולם יהיה חייב להשלים עימו... 5- סיפוח שטחי הגדה שאינם מיושבים (לפחות 80% מהשטח) יהווה תחילה של הקמת יישובים יהודיים חדשים בשטחים המסופחים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158859 | |
אחד לאחד | |
איתן אדיר (יום שישי, 01/04/2011 שעה 0:56) בתשובה לעמיש | |
1. תשאל את הרומאים שלך. הם בטוח יודעים טוב ממך. 2. האום החליט כבר 50 החלטות ויותר ביחס לישראל. אז מה? אום שמום ! 3. אין בעיה. ניתן לערבים שאלה אזרחות ירדנית, אחרי שעבדאללה יחזיר אותה. 4. ישראל כבר סיפחה ולא היו סנקציות בינלאומיות חמורות, ואפילו לא סנקציות בינ''ל ואפילו לא סנקציות. תגובה צבאית? מי למשל? לדעתי אתה חולם באספמיה כדרך שילדון חולם על חמדת לבבו שמתעלמת ממנו בביה''ס. 5. אף אחד לא לברוחו. המתנחלים לא שמאלנים, והצבא דרוך. שתדע לך, שהימנמנים בלבבם חפצים במה שלבבך חפץ, שהפלסטינים רק יתנו את הסיבה... שוב..... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158808 | |
יענקלה (יום רביעי, 30/03/2011 שעה 2:31) בתשובה לעמיש | |
הצעתו הצינית הילדותית והמתנשאית של עמיש ליהודים, להכין ערכת חרום לקראת בריחה, חוזרת ועולה מידי כמה שנים כשמדד האנטשמיות או האנטי ישראליות עולה בעולם. עמיש וחבורת מרעיו, - אתה שודדי אדמות פלסטינים שיושבים כיום כפליטים במחנות בליטים ברחבי העולם? אתם כולכם מתנחלים, מתנחלים בפלסטין. בגללכם הוגלו נרצחו,נשדדו, הושפלו, נרדפו ודוכאו בידי ישראל עשרות מיליוני פלסטינים בעולם. אתה עצמך כובש אכזר ונתעב עוד מ1948 - לא תמלט מהגדרה זו לעולם ועד. תחזור כבר לטרנסילבניה מכורתך ומכורתם של בני משפחתך. או שהארץ תקיא אותך עם ערכת חרום או בלעדיה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158812 | |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח | |
עמיש (יום רביעי, 30/03/2011 שעה 11:04) בתשובה ליענקלה | |
קשקשן. זמנכם עבר, האסון שהמתנחלים ועוזריהם המיטו על ישראל ועל העם היהודי עומד להתממש. הצד החיובי הוא שהם יסבלו הכי הרבה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158828 | |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח | |
יענקלה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 6:05) בתשובה לעמיש | |
צורת התבטאותך מעידה כי בילדותך שיחקת עם ''ילדים לא כל כך טובים'' מהם למדת לנמק את דבריך ב''פחחחחחחחחחחחחחחחח'' בסיסמאות ההבל השמאלניות שלך כמדיניות מצביע על הרפיסות המחשבתית המשתוללת כתולעת מטורללת במח השמאלים. בכל מקרה מוצע לך לעבור למכורתך צפון רומניה פינת הונגריה משם הגעת לארץ היהודים. שם תוכל נפשך המיוסרת והמתבשלת למצוא לה את מנוחתה בלי להיות כובש . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158844 | |
ימנון אומלל | |
עמיש (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 12:44) בתשובה ליענקלה | |
הייתי כאן לפניך ואשאר אחריך. ולמתנחלים המסכנים אני משיא את העצה הטובה ביותר שיש לי עבורם - צאו משם בטרם פורענות כי כשהכיבוש יתמוטט לא יהיה מי שיעזור לכם. וגם לא יהיו כל כך הרבה אנשים שזה מעניין אותם או שזה אכפת להם. כבר מזמן לא רואים בכם ישראלים. אני חושב שמגיע לי על דברי אלה פרס ולא דברי גנאי. מאידך, אם הם רוצים להקים צבא ולהלחם בערבים ובכוחות האום - שיבושם להם, רק שלא יבואו לכאן אחרי הנכבה שלהם להתרפא בבתי החולים שלנו או לקבל קצבת נכות מהביטוח הלאומי שלנו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158860 | |
שמאלמלן יקר | |
איתן אדיר (יום שישי, 01/04/2011 שעה 1:00) בתשובה לעמיש | |
אבל יענקלה צעיר ממך בקרוב ל-40 שנה, אז אל תתנבא. שהרי נאמר שהנבואה ניתנה לשוטים. מכאן שכל דבריך לא ראויים מלכתחילה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158905 | |
שבענו עצות של סטליניסטים ששינו את עורם לפלסטיניסטים | |
יענקלה (שבת, 02/04/2011 שעה 21:39) בתשובה לעמיש | |
בא נאמר שאת העצות הטובות שלכם ממש לא צריך, ובכל זאת מוצע לך לארוז ולחזור למכורתך צפון רומניה 2 אצבעות מהונגריה. הרי זה מה שהפלסטיניסטים ועוזריהם רוצים, לגור באירופה.. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158811 | |
כרגיל, ישראל רודפת אחרי הזנב של עצמה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 30/03/2011 שעה 6:32) בתשובה לעמיש | |
אין מקום לנבואות , אך אפשר להעריך . ייתכן ברמת סבירות בינונית כי האום יחד עם מדינות רבות יכירו במדינה פלסטינית . השאלה היא מה תעשינה מדינות המפתח ? כלומר ארה''ב ואירופה ובמיוחד המערבית ! הכרה של מדינות האיסלם ואפריקה או דרום אמריקה ערכן כקליפת השום . באשר לסנקציות , זה תלוי במיוחד במדינות המערב ואם אלה אינן מכירות בפלסטין הרי גם לא תהיינה סנקציות . והפעלת כוחות צבא ? לא הייתי רוצה לראות שזה קורה אבל על ברירת שימשון שמעת ? אך יש קרן אור בדבריך אם קום תקום מדינה פלסטינית לא יוכל אדון ברק למנוע הגירה של יהודים לתוך מדינה זו . ערכת הימלטות ? 300.000 יהודים בתוך אוכלוסיה של 3 מיליון זה מצב התחלתי קשה , אך באופן שונה משנות הארבעים במאה הקודמת השכן הוא מדינת ישראל חמושה והמתנחלים חמושים אף הם . אל תנסה לנחש את התוצאה . . . אבל יש היגיון בכל מצב . מדינה שגבולה המערבי הוא ישראל וגבולה המזרחי ירדן וללא מוצא לים תיאלץ להתחבר לירדן . את זה אומרים רבים מזה זמן רב . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158829 | |
אין חדש תחת השמש, זה כבר קרה בעבר ויקרה שנית. | |
יענקלה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 6:18) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
1- אין ביהודה ושומרון 3 מליון ערבים , לכל היותר מליון עד מליון וחצי. 2- שלוש מאות אלף יהודים עם הפריון הגבוה ביותר בעולם היהודי (6 ילדים למשפחה) מציבים את הגיל הממוצע של המתנחלים על 22. 3- המתנחלים הם קבוצת האיכות היחידה שבקרבה חיים כ-100000 חיילים ברובם קרביים ומהווים היום את חוט השדרה בצבא וביחידות הלוחמות. המתנחלים לאט לאט מובלים על ידי המדיניות האוסלואידית שמתגבשת בישראל לתת גט כריתות למדינה. וביום שזה יקרה יגוייסו כל הגברים מגיל 14 עד 60 כדי לשחרר ולהקים את מדינת יהודה. ייקח להם כמה ימים כדי לשחרר את מדינת יהודה מכוחות צה''ל העלובים, ומהערבים בריכוזים , ואת הר הבית.. 4- אם זה והקולות להתנתק ממדינת ישראל המערבית הנשלטת היום על ידי השמאל, ולהקים את מדינת יהודה, מי שתתמוטט צבאית זו מדינת ישראל על שיינקינאיה , ויושבי בתי האבות בגבעתיים שלה. אין ספק שהם יברחו למדינות אחרות, ויתבוללו להם בשקט . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158813 | |
חזי, הרצליה (יום רביעי, 30/03/2011 שעה 11:20) בתשובה לעמיש | |
אני מציע לשמאלנים ולערבים להכין ערכת חירום למנוסה.כי בבוא העת לא יהיה מי שיגן עליהם מפני זעם היהודים שנרצחו,נשדדו,הושפלו,נרדפו ודוכאו בידי הערבים והשמאלנים. נקמת איתמר בוא תבוא !! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158824 | |
אני מכיר אתכם היטב | |
עמיש (יום רביעי, 30/03/2011 שעה 17:11) בתשובה לחזי, הרצליה | |
זו לא תהיה הפעם הראשונה שימנונים ]/[ רוצחים אנשי שמאל, אנחנו רגילים לכך שאתם אלימים ורצחניים וככל שהדברים נוגעים בי עצמי אני מוכן בהחלט ליום שבו תנסו כדרככם להרוג ולרצוח את בני הפלוגתא שלכם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158830 | |
תפסיק לבלבל את המוח | |
יענקלה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 7:40) בתשובה לעמיש | |
לך כבר מארץ היהודים ברח ללונדון, יש שם מוסיקה טובה, אנשים נחמדים,תיאטרון מעולה, תוכל לנהל שיחות עם מוסא קוסא שר החוץ הלובי, גם הוא ברח לשם.. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158831 | |
מי שמך? | |
דוד סיון (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 7:53) בתשובה ליענקלה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158832 | |
מי שמך? | |
יענקלה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 8:05) בתשובה לדוד סיון | |
שמך למה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158833 | |
מי שמך? לשלח אנשים מארץ היהודים!!! | |
דוד סיון (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 8:48) בתשובה ליענקלה | |
למיטב הבנתי המירב שתוכל לעשות זה לשלח את עצמך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158834 | |
שני צדדים בדיוק לאותה מטבע. | |
יענקלה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 8:55) בתשובה לדוד סיון | |
אני לא משלח אף אחד- רק ממליץ לאנשים דוגמת עמיש להסתלק מכאן, שהרי הוא נמנה על חבורה הולכת ונכחדת. וזה בדיוק כמו שיש את עזות המצח להמליץ ליהודים לעזוב את בתיהם וארצם עם ערכות חירום להזכירך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158835 | |
שני צדדים בדיוק לאותה מטבע. | |
דוד סיון (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 9:27) בתשובה ליענקלה | |
מה שכתבת לא היה המלצה אלא פקודה. מאחר ואין לך סמכות לפקוד על אנשים, מספרם (או מספרם היחסי) לא רלוונטי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158836 | |
אבל בלונדון יש יותר סרטים | |
יענקלה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 10:04) בתשובה לדוד סיון | |
לצערי אין לי שום כלים לפקוד עליו,אלא רק להמליץ. דוקא אותו הייתי מעביר לטרנסילווניה פינת רומניה. אבל לכל השמאלנים עוכרי ישראל אני בהחלט ממליץ ללונדון: E:-0-2-0 מילים ואקורדים לשיר שלא נס ליחו .-B:--------3 שלום, אני נוסעתG:---------2 D D אני לא רוצה שתלוו אותי הלאהEm A לא שיש לי אשליות בקשר ללונדוןEm A לונדון לא מחכה ליD גם שם אהיה לבד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158837 | |
מי יחליט מהו עוכר ישראל? | |
דוד סיון (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 10:16) בתשובה ליענקלה | |
מהי ההמלצה שלך לימני עוכר ישראל? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158838 | |
מי יחליט מהו עוכר ישראל? | |
יענקלה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 11:24) בתשובה לדוד סיון | |
יהודי דתי אינו יכול להיות ימני, ושמאלני אינו יהודי כך שאין לי כל המלצה פשוט לא מעניין אותי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158841 | |
כשלת! | |
דוד סיון (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 11:44) בתשובה ליענקלה | |
לא חסרים יהודים דתיים עוכרי ישראל, לא חסרים יהודים כאלה שהם גם ימניים. ביחד עם העובדה שאינך מוסמך לקבוע מי יהודי ומי לא נשארת עם קטע שולי נכון: ''... לא מעניין אותי''. מאחר שכך הערך של הודעתך הוא שולי ביותר, שלא לדבר על ההודעות הקודמות. משמעות הדבר שכשלת!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158842 | |
כשלת! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 11:54) בתשובה לדוד סיון | |
יהודים שמאלנים רבים מאד הם עוכרי ישראל . יהודים שמאלנים אזרחי ישראל מוציאים את דיבת הארץ רעה . מהחינוך בגיבעת שמואל אחדים יצאו עוכרי ישראל ומשתפי פעולה עם ערבים . אין אנטישמים גרועים יותר מיהודים שפנו נגד עמם . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158848 | |
יענקלה פרש ואתה מחליף אותו - עלה והצלח! | |
דוד סיון (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 13:54) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158846 | |
כשלת! | |
יענקלה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 12:51) בתשובה לדוד סיון | |
אני מוסמך וחצי לכתוב את דיעותי מאחר ובידך אין בכלל הסמכה לקבוע מי מוסמך ומי לא אין טעם שתכנס לנישה שלתוכה אין לך כל אישור רשמי להכנס. משמעות הדבר שגם כשלת , גם נכשלת, וגם פישלת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158847 | |
הפעם הצחלת! | |
דוד סיון (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 13:51) בתשובה ליענקלה | |
סוף סוף כתבת דברים מקוריים הגם שאינני מסכים עם הכל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158839 | |
מי יחליט מהו עוכר ישראל? | |
יענקלה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 11:24) בתשובה לדוד סיון | |
יהודי דתי אינו יכול להיות ימני, ושמאלני אינו יהודי כך שאין לי כל המלצה פשוט לא מעניין אותי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158840 | |
מי יחליט מהו עוכר ישראל? | |
יענקלה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 11:24) בתשובה לדוד סיון | |
יהודי דתי אינו יכול להיות ימני, ושמאלני אינו יהודי כך שאין לי כל המלצה פשוט לא מעניין אותי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158856 | |
כרגיל, עמיש רודף אחרי הזנב של עצמו | |
איתן אדיר (יום שישי, 01/04/2011 שעה 0:35) בתשובה לעמיש | |
אולי אתה לא יודע אבל גם אתה מתנחל ולפי דרכך, גם אתה עתיד לברוח לתפיסתך מהתנחלות תל אביב רבתי. לשיטתך, זו רק שאלה של זמן ולא של מקום. אל תפחיד את המתנחלים מאינתיפאדה שלישית שאתה מעדיף לקרוא לה צעידת המונים על ההתנחלויות. אין חדש באלימות הערבים, ואני בוטח בצה''ל ובשב''כ שהם מתכוננים למאי ולספטמבר הקרובים ולמה שבינהם. יתכן דווקא שהתקוממות המונים תנוצל ע''י ישראל להסלמת המאבק ולגירוש מקסימום ערבים מיהודה ושומרון למרחבי פלסטין המזרחית. עבדאללה מפחד מזה, כי הוא מבין טוב יותר משמלאנינו החמודים שמלחמות בדרך כלל פוגעות יותר ביוזמיהן מאשר במנצחיהן. ועלי לאכזבך שמאלמלן יקר שלי, תפקידינו הוא לנצח במשחק הזה וככל שהמחיר הפלסטיני יהיה גבוהה יותר כך הפתרון המדיני יהיה קל ויציב יותר. ואל דאגה מכל שלדעתך פתרון ''שתי מדינות לשני עמים'' הולך ומתמוסס בין אצבעותינו. לא כך הדבר. ירדן ממש מחכה שתכריז עליה כעל פלסטין, ואז הערבים יוכלו להיות גם אחראים לעצמם ולעתידם, ולא להיות תלויים ביועצי-סתירה שמאלנים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158817 | |
להרגע חברים להרגע: | |
רפי אשכנזי (יום רביעי, 30/03/2011 שעה 14:26) | |
אני מציע לחברים כאן להרגע, גם לאגף השמאלי. החלום המסוייט ביותר של הפלשתינאים הוא להתקע בגבולות הקוו הירוק {1967}ועוד בגושפנקה בינלאומית. זה ימוסס את חלום השיבה שלהם לארץ לתמיד, חלום שהוא תמצית הקיום של התנועה הלאומית הפלשתינאית. כל הקישקושים על ''הכרזה חד צדדית'' הם פרי מדרשו אל סלאם פיאד ושל אבו מאזן על מנת לנער את ישראל לעוד ויתורים ללא משא ומתן וכן כחלק מהמאבק לאי הלגטימיות של ''ישראל הכובשת'' ובכלל, מאבק שיש להם שותפים רבים לו גם בקרב העם היושב בציון. על ישראל לנהוג באופן חד צדדי ולהסיר את החיבוק האוהב והתומך מהרשות הפלשתינאית {כוח דייטון, זוכרים?}ולעזבה לנפשה לבד, על מנת שתיפול כפרי באוש לידי החמאס תוך זמן קצר . השתלטות החמאס {המוגדר כתנועת טרור ע''י מוסדות הקהילה הבינלאומית}, על הרשות תאפשר משחק גלוי ללא מסכות בינינו לפלשתינאים מישחק בו ישראל עד היום רק משלמת ללא שום תמורה מאז ''ימי אוסלו העליזים''. במאבק בין ישראל לחמאס, שזכה ברוב של 60 אחוז בבחירות נקיות בשטחי הרשות, מובטח לישראל ניצחון בקהילה הבינלאומית ויותר מכך, מובטח לה ניצחון פנים בתוכה פנימה, בקרב אלו המכרסמים בחוסן הפנימי של המדינה מתוך שאינם מבינים את גודל המשטמה הפלשתינאית אלינו, היהודים משני עברי הקוו הירוק, בין אם באריאל ובין אם בכפר סבא. שורה תחתונה, לא להבהל, הורדת המסכות רק תואיל לנו במאבקנו ארוך הטווח על הארץ, | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158818 | |
רפי אשכנזי, יפה דברתה | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום רביעי, 30/03/2011 שעה 15:14) בתשובה לרפי אשכנזי | |
גם אם הפלסטינים יממשו את ''האיום'' שלהם, זה לא יהיה דווקא לרעתינו... הרי הריכה הממשלה שלנו שהיא וכנה לתת ''מדינה'' לפלסטינים. זה רק יהווה עילה להתנער ממחויבות כזו שלנו... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158845 | |
מדינה פלסטינית תביא למלחמה נגד ישראל | |
חזי, הרצליה (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 12:49) בתשובה לרפי אשכנזי | |
לידיעת כל השמאלנים שחושבים להקים מדינה פלסטינית.(מ''פ) המחשבה שמ''פ תביא פתרון לאיזור היא להיפך מהמציאות ! ביום שהפלסטינים יקבלו את המקסימום האפשרי מבחינתם,בחינם.קרי קווי 48.(ולא השקר הנפוץ של קווי67) הם יפתחו במלחמת התשה נוראית.שתתחיל ליד נתניה.ליד כפר-סבא.ומאות מטרים בלבד מהכנסת ! ''תודות'' להפקרות השמאלנית.גבול המלחמה,איזור הספר יהיה 15 ק''מ מהבית שלי בהרצליה ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158858 | |
רפי, אתה צודק 100% | |
איתן אדיר (יום שישי, 01/04/2011 שעה 0:50) בתשובה לרפי אשכנזי | |
להערכתי הפלסטינים מתים לא להכריז על הקמת מדינה כי בכך הם שורפים את העילה להמשך מדיניות השלבים שלהם בתנאים הטובים ביותר האפשריים, מבחינתם. צריך לשים לב שגם אלה שתומכים בהקמת מדינה פלסטינית עוד השנה, כולם אומרים זאת בתנאי ששני הצדדים ידברו בינהם ויגיעו להסכמות. אין מדובר בתהליך פלסטיני חד-צדדי, ובמידה והפלסטינים יעשו תהליך חד-צדדי, ישראל בהחלט תהיה רשאית לספח חד-צדדית מצידה את כל השטחים המאוכלסים ביהודים. במידה ותפרוץ גם מלחמה, בהחלטט יהיה נכון לגרש את מעט הערבים שיכללו בשטחים שיסופחו לישראל, בתמורה לפינוי של מעט מתנחלים בגב השומרון. כלומר, הכרזה חד-צדדית ונסיון למימשה, דבר שבהכרח ילווה בטרור, ישחק לידי ישראל, והיא תהיה פטוה מהיענות לכל תביעה פלסטינית או של צד שלישי. לעיתים אני חושב ששביעות רצונם של השמאלנים מפרץ חדש של אינתיפאדה משחק נגדם, ואני תמהה עד כמה הם אינם מבינים את המצב הקשה שהם והפלסטינים שרויים בו. לצערי, אבו מאזן ופיאד הודיעו לא אחת מאז תחילת השנה שאין בכוונתם להכריז חד-צדדית על הקמת מדינה פלסטינית. לדעתי ביבי עושה נכון שהוא מנסה להשפיע על המדינות המערביות לא לתמוך בהכרזה כזו, כי יתכן שדווקא זה ילחץ וישפיע על הפלסטינים לטעות שוב להכריז ולפתוח במלחמה. זו יכולה להיות מתנה הכי טובה שהפלסטינים יתנו לישראל! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158852 | |
עוד צעד לחיסול הכיבוש | |
עמיש (יום חמישי, 31/03/2011 שעה 22:32) | |
מזכ''ל האו''ם באן קי-מון מכין את דעת הקהל העולמית להכרה גורפת במדינה פלסטינית, כך טענו היום (חמישי) גורמים דיפלומטיים בניו יורק. ביום רביעי בלילה תקף המזכ''ל באופן חריף את המשך הבנייה בהתנחלויות והמשך הכיבוש, והביע תמיכה חד משמעית בקידום הקמת מדינה פלסטינית. דבריו של באן נכללו בהצהרת העקרונות שפורסמה מטעמו בכינוס של ארצות אמריקה הלטינית שהתקיים בבירת אורגוואי, מונטיווידאו. ההצהרה כללה ביקורת קשה על ישראל והוקעה חריגה בחריפותה של מה שהגדיר באן כ''מדיניות הכיבוש''. לראשונה התייחס המזכ''ל באופן ישיר ומפורש לחלוקת ירושלים שתהיה לדבריו, ''בירה לשתי המדינות - ישראל והמדינה הפלסטינית''. חלק גדול מהדברים שנכללו בהצהרה ששלח לכינוס הארצות הלטיניות היו חזרה על השקפות ישנות ועמדות ידועות של המזכ''ל בנוגע לנושאים השנויים במחלוקת בין ישראל לפלסטינים, אך דיפלומטים ומשקיפים בניו יורק הסכימו כי הניסוח והנימה ששלטה בהתבטאויות האחרונות מעידים על תהליך של הקשחה והקצנה מול ישראל. (למאצר המלא בהארץ: http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1223305.html | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158857 | |
אתה היית משקיע את הונך האישי בבנק אי אמון? | |
איתן אדיר (יום שישי, 01/04/2011 שעה 0:41) בתשובה לעמיש | |
לפי תגובתך האמוציונלית - כן ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158868 | |
עוד צעד לחיסול הכיבוש | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 01/04/2011 שעה 7:46) בתשובה לעמיש | |
אתה יכול להתעודד מכל החלטה או הצהרה בין לאומית . אתה גם יכול לחלום על סנקציות בין לאומיות . בחלומותיך הרטובים מותר לך אפילו להזות על התערבות צבאית . של מי בדיוק ? כל אלה הם תחליף לקנביס . ח ח ח ח ח ח נראה לך שצבא ארה''ב יכפה עצמו או צבא צרפת ? אולי צבא איטליה ? רצוי שתתפקח לנוכח העובדות המוצקות . באשר לסנקציות - מי היה כאן זה שראה פסול בשיתוף הפעולה הכלכלי ומסחרי עם דיקטטורות ? במצב של סנקציות נישאר עם הברירה למסחר עם מדינות בעלות משטר חרא ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=158871 | |
עוד צעד לחיסול הכיבוש | |
איתן אדיר (יום שישי, 01/04/2011 שעה 13:07) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
עמיש נוהג לחלום בקול רם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159025 | |
העולם כבר מכיר במדינה פלסטינית | |
זוזי רמש (שבת, 09/04/2011 שעה 15:36) | |
ספטמבר הוא המועד הרישמי לכרה זו. אחריה לישראל תהיה בעיה למנוע מהפלסטינים מדינה פלסטינית בגבולות 67 עם ירושלים המזרחית כבירתם הנצחית. צריך לקווה שרוח חדשה תנשוב אז במזרח התיכון שתתקן את הקילקוקלים שקרו עד אז, חלקם באשמה ברורה של ישראל. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |