חקר מוצא האדם בעזרת הגנטיקה | |||||||
חדשות / המערכת (שבת, 25/12/2010 שעה 8:30) | |||||||
|
|||||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=157007 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
ימני גאה (יום ראשון, 26/12/2010 שעה 8:31) | |
הממצאים מפריכים תאוריות של דארוין, לכן הם לא מתפרסמים. יש עוד הרבה ממצאים אשר סותרים את התאוריות המקובלת בקשר להתפתחות החיים. מעקב שלי, במשך שנים רבות, מגיע למסקנה כי החיים בכדור הארץ, התפתחו לפי התערבות של חוצנים. חלק מהחיים הובאו לכאן, וחלק הם הכלאה של חיים ממקורות שונים ביקום. חשוב לציין כי יש הרבה מקורות, מפלנטות רבות, של חוצונים, ולא כולם משתפים פעולה זה עם זה.... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157015 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 26/12/2010 שעה 19:48) בתשובה לימני גאה | |
למרות שאתה ימני גאה , הרי באבולוציה אין לך מושג ירוק . עד כה שום ממצא לא סתר את דעתו של דרווין . גם הננסים באינדונזיה - לא . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157017 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
ימני גאה (יום ראשון, 26/12/2010 שעה 20:01) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אריה, כבר היה לנו דיון בנושא, והוכחתה שאתה לא מבין. אין לי עניין להתנצח עימכה... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157019 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
ע.צופיה (יום ראשון, 26/12/2010 שעה 20:10) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
החוצנים, אריה, החוצנים. מה ימני גאה לא נראה לך חוצן מצוי? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157021 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
ימני גאה (יום שני, 27/12/2010 שעה 1:21) בתשובה לע.צופיה | |
צופיה, הייתי שמח אם היה לך מה לתרום לדיון רציני... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157025 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 27/12/2010 שעה 6:22) בתשובה לימני גאה | |
כבר פגשתי אנשים שמאמינים שאנחנו צאצאי חוצנים . דיון איתם הוא דיון עקר , משתי סיבות . 1 - הם אינם עונים על השאלה כיצד התחילו החיים של החוצנים ? 2 - הם אינם מציגים עובדות התומכות בעמדתם . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157032 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
ימני גאה (יום שני, 27/12/2010 שעה 8:06) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אריה, אם אתה לא יודע מי ייצר את המחשב שאתה משתמש בו, האם תחליט שהמחשב נוצר בעצמו ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157034 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 27/12/2010 שעה 9:01) בתשובה לימני גאה | |
המחשב אינו ייצור חי וכללים שחלים על יצורים חיים אינם חלים עליו . וכפי שציינתי קודם אינך מסביר מי יצר את החוצנים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157035 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
ימני גאה (יום שני, 27/12/2010 שעה 10:25) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
באמת ? הרי ייצור חי נוצר מחומרים דוממים, לפי גרסת דארוין... האמתלה של ''להסביר מי יצר את החוצנים'' היא אמתלה ילדותי. זו תהיה אמתלה אין-סופית, כאשר תשאל מי יצר את מי יצר את החוצונים. אתה בודאי תטען כי חוקי הטבע גם נוצרו ''מעצמם''... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157037 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 27/12/2010 שעה 10:34) בתשובה לימני גאה | |
תה מערבב נשאים שונים . אני אבצע הפרדה . 1 - כתבת ''זו תהיה אמתלה אין-סופית, כאשר תשאל מי יצר את מי יצר את החוצונים'' ובזה אני מסכים איתך , כי איך שלא תסובב את הדברים לבסוף אתה צריך להסביר איך נוצר היצור החי הראשון . כלל לא חשוב כרגע אם בכדור הארץ או בחוץ . בכל מיקרה צריך להיות מישהוא ראשון שלפנין אין יצור חי . 2 - לא טענתי שחוקי הטבע נוצרו מעצמם . 3 - הטענה שלי היא שיש חוקיות במציאות . אנחנו קוראים למציאות ''הטבע'' . גם יש בטבע או במציאות חומרים לפי הטבלה של מנדלייב וגם אנרגיה במופעים שונים . אינשטיין חיבר סניהם בנוסחא המפורסמת . לפי החומרים והאנרגיה שיש פועלים חוקים בטבע ואלה ייצרו את היצור הראשון שעמד בתנאים שמגדירים יצור חי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157041 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
מנקה בתי-משפט (יום שני, 27/12/2010 שעה 12:27) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אני מציע לכה לקרוא על גודל היקום שידוע היום. זה לא הסוף... יש בקישור המצורף מספר שאלות למחשבה שרשמתי לפני מספר שנים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157049 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 28/12/2010 שעה 7:30) בתשובה למנקה בתי-משפט | |
אמנם יש הרבה שאלות בקישור שהצגת אבל יש לרובם הסברים , במיעוטם יש לך טעות ובשנים או שלושה עדין אין הסבר אבל אני בטוח שיימצא . לעומת אלה , אני שאלתי רק שתי שאלות אשר עליהן לא ענית . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157054 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
מנקה בתי-משפט (יום שלישי, 28/12/2010 שעה 9:15) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
מי יצר את מי שיצר את החיזרים ואת מי שיצר את מי שיצר את מי שיצר את החיזרים ? אף בן אדם לא יוכל לדעת. כי הגורם נמצא במרחק של מליארדי שנות אור, אם אתה מבין מה זה אומר... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157057 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
ע.צופיה (יום שלישי, 28/12/2010 שעה 9:38) בתשובה למנקה בתי-משפט | |
אם אינך יודע מי יצר את החייזרים אז אןלי אין חייזרים? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157064 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
מנקה בתי-משפט (יום שלישי, 28/12/2010 שעה 16:19) בתשובה לע.צופיה | |
אריה, אני לא מתכוון להמשיך ''בדיונים'' ילדותיים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157066 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 28/12/2010 שעה 16:40) בתשובה למנקה בתי-משפט | |
אתה לא הבחנת שענית לע.צופיה ולא לי . הטענה שלך ''כי הגורם נמצא במרחק של מליארדי שנות אור, אם אתה מבין מה זה אומר...'' לא מתקבלת כי גם במרחק של מיליארדי שנות אור יש רק 2 אפשרויות א - ילודה והתפתחות הדרגתית לפי אבולוציה . או ב - יצירה על ידי בורא . אין אפשרות שלישית . כעת אם היצירה היא על ידי בורא אז כל הטיעון כלפי בורא , כאן או במקום אחר , קרוב או רחוק , מעלה שוב את אותה שאלה מי ברא את הבורא ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157069 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
מנקה בתי-משפט (יום שלישי, 28/12/2010 שעה 17:29) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אריה, בלי להיכנס שוב לדיון ילדותי: יש אפשרות שלישית לפחות : יצירת חיים ע''י אבולוציה בריאתית, כלומר אבולוציה שמכוונת ע''י תבונה. ''תבונה'' מתייחסת להרבה גורמים ולא רק לגורם אחד... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157074 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 28/12/2010 שעה 20:31) בתשובה למנקה בתי-משפט | |
ההתחמקות שלך לא נותנת תשובה , רק זזת קצת . מי יצר את ''התבונה'' שאתה כותב עליה ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157081 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
מנקה בתי-משפט (יום רביעי, 29/12/2010 שעה 2:31) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אריה, צר לי, אבל אתה לא מבין מה שאני מסביר לכה... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157084 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 29/12/2010 שעה 5:06) בתשובה למנקה בתי-משפט | |
נכון אתה לא מבין מה אני שואל אותך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157090 | |
לפני מספר שנים התגלו בני-אדם ננסיים באיים מזרחיים באסיה. | |
מנקה בתי-משפט (יום רביעי, 29/12/2010 שעה 8:56) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
דו-שיח של חרשים. תקרא שוב מה שכתבתי למעלה.... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157091 | |
''מדענים'' מחביאים ראיות שסותרות את תאוריית דארוין | |
מנקה בתי-משפט (יום רביעי, 29/12/2010 שעה 9:05) | |
קיימת תופעה נדירה של בני-אדם בעלי 6 אצבעות. יש בויקיפידיה צילום מרתק של כפות ידיים עם 6 אצבעות. ''מדענים'' טוענים שזו מחלה. איך נוצרה מחלה כזו בצורה כל כך מתוכננת ומושלמת ?אני לא מתייחס למום, אלא לתמונה בעלת תכנון מושלם... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157105 | |
''מדענים'' מחביאים ראיות שסותרות את תאוריית דארוין | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 30/12/2010 שעה 8:18) בתשובה למנקה בתי-משפט | |
בנעורי היה לי שכן בשם חיים קלינגר היו לו שש אצבעות . אף מדען לא חושב שזו מחלה וזה לא סותר את תורת דרווין . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157116 | |
''מדענים'' מחביאים ראיות שסותרות את תאוריית דארוין | |
מנקה בתי-משפט (יום חמישי, 30/12/2010 שעה 15:46) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
תקרא בוקיפידיה האנגלית באותו הערך. זה מה שהם טוענים. זה כן סותר את התאוריה של דארוין: תראה את התכנון המופלא של כל אצבע בנפרד. דבר כזה לא יוצר באקראי... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157118 | |
''מדענים'' מחביאים ראיות שסותרות את תאוריית דארוין | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 30/12/2010 שעה 17:14) בתשובה למנקה בתי-משפט | |
אתה טועה ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=157127 | |
''מדענים'' מחביאים ראיות שסותרות את תאוריית דארוין | |
מנקה בתי-משפט (יום חמישי, 30/12/2010 שעה 21:10) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
איזה דיון חכם... | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |