פרשת ענת קם: חיילת-מרגלת | |||||
חדשות / המערכת (יום חמישי, 08/04/2010 שעה 19:12) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=148521 | |
זה נשמע יותר מזעזע מרצח רבין | |
(יום חמישי, 08/04/2010 שעה 19:44) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148523 | |
זה נשמע יותר מזעזע מרצח רבין | |
ע.צופיה (יום חמישי, 08/04/2010 שעה 22:07) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
זה סימן מובהק לביאת המשיח. חב''ד כבר החלו בהכנות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148542 | |
זה נשמע יותר מזעזע מרצח רבין | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 6:02) בתשובה לע.צופיה | |
למה אתה מגיב כך ? האיש חושב שזה יותר מזעזע מרצח רבין . זכותו . מה דעתך על כתיבה כזו ? רבין נרצח , הגיעו ימות משיח . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148545 | |
זה נשמע יותר מזעזע מרצח רבין | |
ע.צופיה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 6:19) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
זכותו לכתוב כרצונו. אך כנראה אינך מבין את המשתמע מהכתןב,או שלא אכפת לך המשמעות מכך. לי זה איכפת ואני מגיב כהבנתי. אתה זה שאמרת: על גסויות תגיב בגסות. אגב, היו וישנם כאלה שחשבו שרצח רבין מסמל, עבורם בכל אופן, את ביאת המשיח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148547 | |
זה נשמע יותר מזעזע מרצח רבין | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 6:33) בתשובה לע.צופיה | |
הצבת פרשנות משלך לדבריו . גם טענת שאני לא מבין . אולי אתה לא מבין ? רצח רבין היה מעשה בעל דרגת חומרה X . סיוע לאויב הוא בעל דרגת חומרה Y . אני לא בטוח מה חמור יותר . רצח וסיוע לאויב , שניהם עונשם מאסר עולם . ולדעתי רצח רבין לא מסמל את ביאת המשיח . הוא היה תגובה קיצונית להתנהגות קיצונית . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148560 | |
זה נשמע יותר מזעזע מרצח רבין | |
ע.צופיה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 8:37) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אתה לא עונה לעניין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148562 | |
זה נשמע יותר מזעזע מרצח רבין | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 8:42) בתשובה לע.צופיה | |
כך אני מבין את הענין . רצח רבין הוא פשע . ריגול הוא פשע . בספר החוקים אלה פשעים שווי עוצמה . בדעת הקהל יש דיעות שונות . אתה ואני בדיעה שונה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148527 | |
נגעה בפחימה והתפחמה | |
(יום חמישי, 08/04/2010 שעה 22:53) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148543 | |
תלאביבגפרור משקר כמו תמיד . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 6:04) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
הריגת חיילי אויב אינם ''הוצאות להורג ללא משפט'' . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148681 | |
עד עכשיו עובדה זו היתה ידועה בציבור, | |
סוריא סהרה (יום ראשון, 11/04/2010 שעה 0:42) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
ביג דיל נו באמת .... החמור הוא מעשה הבגידה של החיילת ולא הנעשה בדובדבן או שמשון ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148682 | |
עד עכשיו עובדה זו היתה ידועה בציבור, | |
סוריא סהרה (יום ראשון, 11/04/2010 שעה 0:42) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
ביג דיל נו באמת .... החמור הוא מעשה הבגידה של החיילת ולא הנעשה בדובדבן או שמשון ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148828 | |
ת''א-סאנור , כרגיל, מעוות את העובדות לטובת מסקנות מעוקמות משלו | |
יוסף אליעז (יום שלישי, 13/04/2010 שעה 18:28) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
לא רציתי כאן להתערב ולכתוב, אבל נאמר לא תעמוד על דם רעך, ואתה שופך אץ דמם של לוחמי צה''ל, שנשקם הוא הנשק הטהור בעולם. ובכן: לא היתה שום הוראה להרוג או לחסל מבוקשים שנתפפו, וככל הידוע לי אף מבוקש שנתפס חי לא הוצא להורג, [למעט אותו אירוע של אוטובוס הדמים בכביש החוף. שם לא דובר במבוקשים אלא במרצחים שתפסו אוטובוס מלא באזרחים שהפכו לבני-ערובה ושהיה כורח להציל. המפקד אברהם, בלהט הרגע,ממש עם חילוץ הישראלים מהאוטובוס, ותפיסת המרצחים,התיר את דמם. הענין נחקר ומשום מה הופעלה שם סמכות חנינה עוד לפני משפט. כך שזה ענין שונה]. נחזור לשקריך סאנור: כל שהותר, ואני מודה שהמסמך בידי חברך בלאו ולא בידי, הוא שבמסגרת מצוד אחר מבוקש הרי במידת הצורך ניתן ''לסכלו''. אף מפקד בצה''ל לא התיר ולא חשב שיש להתיר לחסל מבוקש שנתפס, או שכבר נכנע. אפשר להבין הוראה כזו לאחר כמה וכמה אירועים שחיילים נפגעו תוך מאמץ ללכוד מבוקש כשהוא בחיים ומשיב אש, אם תוך קרב ואם במהלך בריחה כשהוא נושא נשק. המילים שלך ''מבוקשים שנתפסו'' הן שקר ועלילת-דם !! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148546 | |
חוסר הבנת המצב הבסיסי עשה אותה עראפת-יוגנד . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 6:27) | |
המדרון החלקלק התחיל מזמן . היו בעבר נשים בשחור , נשים במחסומים , שלום-כל-הזמן , צלם הצלוב , טלפונים לחיזבאללה , אוסלו , קאפו , אפרטהייד וכעת יש מרגלת-יוגנד . המצב הרבה יותר ברור ממה שמנסים כמה משחירי אויר לטשטש . לצהל יש חומר שהוא רכוש רוחני . סמרטותונאית מעתיקה אותו בלי רשות ובלי סמכות , זו כבר גניבה . הסמרטותונאית מוסרת את החומר למישהו גבוה יותר בפירמידה העיתונאית . זה סחר בסחורה גנובה . הוא מפרסם ברשות הצנזורה . זה כבר טימטום - של הצנזורה . כעת כולם מנסים לנסח משהו שיתאים לענישה בבית המשפט . מדינת ישראל נמצאת במיגננה מול כוחות השחור . אלה עושים שימוש נגדנו במישור ההסברתי . בגץ מסכים עם כוחות השחור . והמשרתת השחורה מבצעת את העבודה המזוהמת . מהות המעשה - סיוע לאויב . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148550 | |
בשולי הדבר העיקרי . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 6:47) | |
מאחורי החיסיון שיש לעיתונאים על מקורותיהם יש היגיון מסויים . היגיון זה נובע מהבנה כללית כי ללא חיסיון כזה לא תהיה חשיפה של מעשים לא-ראויים . בהגיון הזה נראה מועיל לכלל המדינה ''ניקוי אורוות'' יותר מאשר חשיפת שמו של מקור מדליף . וכך הגענו מפרשת ריגול למצב של ''זכות הציבור לדעת'' . לשם מה בכלל לסווג חומר צבאי למוגבל , סודי וסודי ביותר ? אולי תוציאו מודעות בעיתון על מה שיש בצהל ? עוד דבר בשוליים . הפסיקות של בגץ בנושא נוהל שכן וחיסול ממוקד הן מאמץ לחייב אותנו לשמור על כללים במאבק שבו הצד השני אינו שומר על הכללים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148561 | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 8:40) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
בפרשה הזו יש כמה נושאים הכרוכים יחד . לכל נושא נחוץ בירור נפרד , אחרת יוצאת עירבוביה . ייתכן וזו כוונת המכוונים , לבלבל את הזולת . חיסול טרוריסטים הוא פעולה צבאית כשרה . אמנם בגץ פסק אחרת , בגץ טובל ושרץ בידו , פסיקותיו משדרות מסר ברור ''כך אסור ואיך זו לא הבעיה שלי !'' למסר כזה קוראים צביעות , התחסדות ודברי נבלה ! עינין אחר הוא ''ריגול'' . הסמרטותונאית הוציאה מחזקת צהל מידע ומסמכים ללא רשות וללא סמכות . זו עבירת ריגול . תוכן המסמכים אינו נוגע למעשה הריגול . עצם היות המסמכים בחזקת צהל ונלקחו על ידה זה ריגול . עינין אחר הוא ''נפשם הרכה של תינוקות בני 18'' . ברור שאם היו מחנכים בישראל כמו אצל הפלשתן , לרצוח מגיל הינקות האמיתי היו אנשינו קשי לב ונפש בגיל 18 . וכמו תמיד אין לך שום ידע על שרותי הצבאי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148574 | |
סירוב תזזיתי ? אמור לנו מי אתה ! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 9:45) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
מעולם לא ''תקפתי'' את אבנרי ואת קינן בנושא הילודה . אלא אם גילוי עובדות הוא ''תקיפה'' . שני אלה נהגו כל אחד אחרת . לאבנרי אפס ילדים לקינן שתי בנות . זו לו תקיפה זו עובדה . התקיפה באה בהמשך . . . פעילותם בעד מדינה פלסטינית , ובעד זכויות פוליטיות לפלסטינים הם המגמדים את תרומתם הצבאית למלחמות ישראל . ועוד נושא - אני לא טוען למען דוגמא אישית . אני טוען למען התנהגות שיכלתנית ולא ריגשית . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148581 | |
מרקוס פורקיוס קאטו (אוטיקנסיס) | |
עמיש (יום שישי, 09/04/2010 שעה 12:00) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
היה נינו של מרקוס פוקיוס קאטו (קנסוריוס) ולא נכדו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148602 | |
FALASTIN DELENDA EST את פלסטין יש להשמיד . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 09/04/2010 שעה 18:24) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
1 - יפה . היא מרגלת . 2 - מסמך גנוב אחד הוא עבירה , ב-2000 מסמכים גנובים יש חומר איכותי וגם בררה . 3 - זה מתחיל עם עתונאי ונגמר אצל האויבים . 4 - לא בצע כסף אלא ''שלחי לחמך - כי ברבות הימים תקבלי עבודה בעיתון מכובד'' 5 - זה רק מזל . ולא בזכותה . 6 - יפה . היא בכל מיקרה גנבת . 7 - לא ידוע כרגע . 8 - אולי ואולי לא . לא עברו הרבה שנים מקאטו עד סקיפיו אפריקאנוס . למרות שחניבעל היה מגדולי המצביאים ואולי הכי גדול , הרי שפביוס המשתהה ניצח אותו , במיוחד אחרי קרב קאנא . ואת קרטגו מחק סקיפיו . את פלסטין יש לחסל ואת הפלסטינים יש לטרנספר . לבגץ נחוצה סידרת חינוך מחדש . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148608 | |
זוכרים את דניאל אלסברג? | |
אריק פורסטר (יום שישי, 09/04/2010 שעה 19:30) | |
לפני 40 שנה הוא העביר מסמכים מסווגים לניו יורק טיימס, שהראו שהממשל שיקר לציבור בקשר למלחמה בוייטבאם. לפעמים חייבים לעבור על החוק כדי להציל את הדמוקרטיה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148622 | |
זוכרים את דניאל אלסברג? | |
אריה פרלמן (שבת, 10/04/2010 שעה 1:00) בתשובה לאריק פורסטר | |
בְּדוֹמֶה לְמַה שֶׁאָמַר קָלְמָן לִיבְסְקִינְד, אִלּוּ הָיְתָה הַגְּבֶרֶת קָם מִדְּלִיפָה אַךְ וְרַק אֶת הַמִּסְמָכִים הַנּוֹגְעִים לָעִנְיָן הַחִסּוּלִים, הַהַשְׁוָאָה שֶׁלְּךָ הָיְתָה נְכוֹנָה. אֲבָל הִיא הֶעֱתִיקָה 2,000 מִסְמָכִים... וְלָכֵן הַשְׁוָאָתְךָ אֵינָהּ תְּקֵפָה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148623 | |
זוכרים את דניאל אלסברג? | |
אריק פורסטר (שבת, 10/04/2010 שעה 1:04) בתשובה לאריה פרלמן | |
האם ידוע לך במה עסקו שאר המסמכים? יתכן שהם הצביעו על עבירות אחרות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148632 | |
זוכרים את דניאל אלסברג? | |
מיכאל (שבת, 10/04/2010 שעה 7:33) בתשובה לאריק פורסטר | |
אם רק היה בדל שמץ היו עושים מטעמים לחמוק בחסותם. אבל אין מה לעשות בעניין זה יש פתלוגיה של השמאל, בגידה שקר שחיתות רדיפה אחר בצע אירו בכותרת נשגבות, נדמה לי שזו בערך הצומת שמננה המטוטלת הופכת כיוון במוקדם או מאוחר, ככל שיהיה מאוחר כך תהיה התגובה נרחבת ועמוקה. סוף עידן השמאל המושחת הגיע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148639 | |
זוכרים את דניאל אלסברג? | |
אריק פורסטר (שבת, 10/04/2010 שעה 9:22) בתשובה למיכאל | |
הדבר היחיד שידוע בבירור הוא שענת קם מסרה 50 מסמכים לאורי בלאו. יתכן מאד שהסיפורים על 2000 המסמכים שהורידה כביכול מהמחשב מצוצים מהאצבע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148640 | |
זוכרים את דניאל אלסברג? | |
אריק פורסטר (שבת, 10/04/2010 שעה 9:25) בתשובה לאריק פורסטר | |
בנוסף לכך, הפשע שצריך להטריד אותך אינו מה עשתה או לא עשתה ענת קם, אלא זה שביצעו גבי אשכנזי ונווה כשהפרו צו בג''ץ. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148643 | |
זוכרים את דניאל אלסברג? | |
ע.צופיה (שבת, 10/04/2010 שעה 10:07) בתשובה לאריק פורסטר | |
הם לא הפרו שום צו של בג''ץ. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148646 | |
אני יכול בהחלט להיות מוטרד משני הדברים | |
עמיש (שבת, 10/04/2010 שעה 10:15) בתשובה לאריק פורסטר | |
ענת קם צריכה לחטוף את מה שמגיע לה ובהקדם האפשרי. אם יש עבירה או חשד לעבירה בפקודות לחיסול מבוקשים, נא להגיש תלונה במשטרה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148670 | |
אני יכול בהחלט להיות מוטרד משני הדברים | |
אריק פורסטר (שבת, 10/04/2010 שעה 21:09) בתשובה לעמיש | |
עמיש, איבדת את הצפון שלך. אשכנזי ונווה צריכים לחטוף את מה שמגיע להם ובהקדם האפשרי. אם יש עבירה או חשד לעבירה בצריבת הדיסקים של ענת קם, נא להגיש תלונה במשטרה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148674 | |
יפה אמרת | |
עמיש (שבת, 10/04/2010 שעה 21:30) בתשובה לאריק פורסטר | |
ואכן הוגשה תלונה והיא הבשילה לכלל כתב אישום חמור ביותר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148685 | |
אני יכול בהחלט להיות מוטרד משני הדברים | |
סוריא סהרה (יום ראשון, 11/04/2010 שעה 0:44) בתשובה לעמיש | |
אמת ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148664 | |
זוכרים את דניאל אלסברג? | |
מיכאל (שבת, 10/04/2010 שעה 15:52) בתשובה לאריק פורסטר | |
במסגרת הבדיקות צריך לבדוק גם איזה צו הפר הבג''צ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148652 | |
זוכרים את דניאל אלסברג? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 10/04/2010 שעה 10:58) בתשובה לאריק פורסטר | |
כנראה שאין לך אצבע . 2000 מסמכים זה החומר על 2 דיסק-און-קי . זה לפי הודאה שלה בחקירה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148669 | |
היית בחקירה? | |
אריק פורסטר (שבת, 10/04/2010 שעה 21:05) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
היית בחקירה, עליה הוטל איפול מלא? כל מה שיש לנו זה הדלפות מכוונות, שנועדו לטייח את מה שאפשר ולהסיט את זעם ההמונים הלא-רחוצים מהפשע האמיתי - הוצאות להורג - אל נערה שניסתה לחשוף שחיתות בדרג הגבוה ביותר. פעם עשו את זה לדרייפוס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148673 | |
עם כל הכבוד, אתה סתם מקשקש | |
עמיש (שבת, 10/04/2010 שעה 21:29) בתשובה לאריק פורסטר | |
המידע על העבירות שנעשו או לא נעשו על ידי הצבא כבר ידוע לציבור מזה שנתיים מאז שפורסם לראשונה. הפרשה היום עוסקת באופן שבו זה הגיע לידיעת הציבור. וכאמור, הנערה לא ניסתה לחשוף כלום, היא גנבה מסמכים באופן סיטוני והעבירה אותם לעתונאי ללא כל מיון. הוא מצא מה שמצא. לא דרייפוס ולא נעליים. אני אגב חושב שהצבא חייב לשמור על הוראות בתי המשפט ואם אכן נעברה עבירה על העבריינים לתת את הדין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148675 | |
עם כל הכבוד, אתה סתם מקשקש | |
אריק פורסטר (שבת, 10/04/2010 שעה 21:58) בתשובה לעמיש | |
נא להוסיף שכל מה שכתבת הוא בגדר השערות המבוססות על הדלפות ''מטעם''. במילים אחרות, אין לך מושג. מה שידוע הוא שהשב''כ מלבה את דעת הציבור. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148677 | |
כלל וכלל לא | |
עמיש (שבת, 10/04/2010 שעה 22:15) בתשובה לאריק פורסטר | |
אין שום הסתמכות על שמועות. 1. הכתבות פורסמו בעתון וזו עובדה. 2. אני קורא בעתון מה שהם מצטטים מכתב האישום 3. אני מקשיב לדברי צוות ההגנה של הנאשמת ולוקח בחשבון גם את דבריהם. 4. אני קורא בעיקר את העתונות שתומכת בענת קם. אין כאן שום הדלפות, יש כאן כתב אישום הפתוח לציבור, יש ראיונות על פרקליטים ומשפטנים, יש כתבות והערכות בעתונים, | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148680 | |
כלל וכלל לא | |
אריק פורסטר (שבת, 10/04/2010 שעה 23:26) בתשובה לעמיש | |
כתב האישום הוכן ע''י הפרקליטות ולא ע''י בית המשפט. במילים אחרות - זה מה שהתביעה טוענת. עד שטענת הפרקליטות לא תאושר על ידי שופט בצורת פסק דין, היא משולה לסיפורי האחים גרים. מעניין איך העיתונות מזדרזת תמיד להשתמש ב''לכאורה'' בידיעות ומאמרים על אנשים ש''לכאורה'' עברו על החוק. הסיבה לכך ברורה - אין העיתון רוצה להיתבע לדין על הוצאת לשון הרע בטרם נגזר דינו של נושא המאמר. במקרה של ענת קם נראה שכל המדינה, ועיתונותה, לא זקוקים ל''לכאורה'' כדי להוכיח את הפטריוטיות הכבירה שלהם. אכן, פטריוטיזם, מאז ומתמיד, היה מפלטו האחרון של הנבל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148686 | |
כלל וכלל לא | |
אריה פרלמן (יום ראשון, 11/04/2010 שעה 0:46) בתשובה לאריק פורסטר | |
''הַפַּטְרִיוֹטִיזְם הוּא מִפְלָטוֹ הָאַחֲרוֹן שֶׁל הַנָּבָל'', אָכֵן, אֲבָל אַל תִּהְיֶה בָּטוּחַ שֶׁעֲנָת קָם אֵינֶנָּה הַנָּבָל. עו''ד גְּלָאט-בֶּרְקוֹבִיץ' הִדְלִיפָה מִסְמָךְ מִפְּנֵי שֶׁהִיא ''חָשְׁבָה שֶׁמְּדִינַת יִשְׂרָאֵל מַסְפִּיק יְקָרָה לָהּ'': עוֹד אֶחָד בְּשֵׁם בֶּרְקוֹבִיץ', וְהַפַּעַם הוּא מְכַנֶּה אֶת מָרְדְּכַי וַאַנוּנוּ בְּשֵׁם ''פַּטְרִיוֹט אֲמִתִּי'': הַמְּרַגֵּל קְלִינְגְבֶּרְג ''לֹא אוֹהֵב אֶת הַמִּלָּה פַּטְרִיוֹט'', אֲבָל שָׁר לְעַצְמוֹ שִׁיר הַלֵּל פַּטְרִיוֹטִי: ''אֲנִי יִשְׂרְאֵלִי בְּמֵאָה אֲחוּזִים. חָיִיתִי בְּיִשְׂרָאֵל כַּחֲמִשִּׁים שָׁנִים. אֵין לִי אֶזְרָחוּת אַחֶרֶת, רַק יִשְׂרְאֵלִית, וַאֲנִי לֹא מְחַפֵּשׂ אֶזְרָחוּת אַחֶרֶת. אֲפִלּוּ שֶׁיָּכֹלְתִּי לְקַבֵּל אֶזְרָחוּת פּוֹלָנִית. כַּמּוּבָן שֶׁאֲנִי מַרְגִּישׁ יִשְׂרְאֵלִי. שֵׁרַתִּי הַרְבֵּה שָׁנִים אֶת מַעֲרֶכֶת הַבִּטָּחוֹן וַאֲנִי חָשׁ שֶׁיֵּשׁ לִי גַּם מְנָיוֹת בְּבִטְחוֹן יִשְׂרָאֵל''. וְעוֹד דֻּגְמָא לִשְׂמֹאלָן רָדִיקָלִי שֶׁמִּבְּחִינָתוֹ הַמִּפְלָגָה הַקּוֹמוּנִיסְטִית הִיא ''הַפַּטְרִיוֹטִיזְם הָאֲמִתִּי'': קִצּוּרוֹ שֶׁל דָּבָר, הַגּוֹרְמִים הָאַנְטִי-פַּטְרִיוֹטִיִּים בְּיוֹתֵר, שֶׁהֵם בְּמִקְרִים רַבִּים גַּם נְבָלִים לֹא קְטַנִּים, מִתְקַשְּׁטִים בְּנוֹצוֹת 'פַּטְרִיוֹטִיּוֹת'. אָכֵן, כְּפִי שֶׁנֶּאֱמַר.... )ר' אִמְרָה בְּרֹאשׁ הַהוֹדָעָה). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148678 | |
וחשוב להדגיש | |
עמיש (שבת, 10/04/2010 שעה 22:16) בתשובה לאריק פורסטר | |
כי הדברים הנוגעים לאיסוף סיטוני ושיטתי של חומר באים מפיו של עו''ד אביגדור פלדמן, פרקליטה של הנאשמת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148701 | |
בטח דרייפוס ! ח ח ח ח ח | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 11/04/2010 שעה 17:38) בתשובה לאריק פורסטר | |
אורי בלאו היה במשרד ההוא והעתיק את החומר . סליחה אורי אסטרהאזי . הדלפות מכוונות ? האמא שלה אמרה מול פני האומה ''מייד חשדתי בבת שלי וטלפנתי אליה '' אחר כך אמרה ''הבת שלי מרגלת ? '' ואני עונה - כן היא מרגלת ולקחה חומר שאין לה רשות לקחת וההיקף הוא 2 דיסקאונקי . בערך 2000 מסמכים . המספר המדוייק אינו חשוב . ו''אשמת'' חילינו - ניתן להפסיק ''הוצאות להורג'' בקלות . יורים במיסתור של ''נושאי נשק'' עד מותם . אפשר גם להחריב את ביתם עליהם . הכל חוקי . ואשמת בגץ - הוא שמאלני מדי והגיע הזמן שיפסיק להיות סניף של מרצ . טובלים במקווה וחזיר בידם . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148642 | |
נו באמת... | |
עמיש (שבת, 10/04/2010 שעה 10:06) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
''על מעמדה של ענת קם צריך להחליט בית המשפט'' אבל הטענה כי ''ניתנו פקודות לא חוקיות בעליל'' היא בעיניך עובדה ברורה ומוצקה ללא שום צורך בהחלטה משפטית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148689 | |
נו , למלח הארץ מותר. | |
יענקלה (יום ראשון, 11/04/2010 שעה 6:16) | |
דובריה של ענת קם, קוראים לה מלח הארץ. מלח הארץ הוא ביטוי מהברית החדשה, שמתאר נוצרים טובים. בשנאמר הביטוי כשבח למישהו זה ציון לשבח לשמאלן שעשה מעשה טוב בעניו של שמאלן אחר. מי שמלח הארץ, זוכה לעתונות טוב הגם עם היא בוגדת נאלחת. הוא גם זוכה ליחס נאות, ולא מחמיר גם במערכת שלטון החוק. ענת קם , יושבת בביתה במעצר בית, ואפילו מעניקה ראיונות תדמית לשדרנים אוהדים בערוץ 2. ומי שלא מלח הארץ , אבוי לו. נערות שאינן מלח הארץ, בנות 13 14, נעצרות בצנוק עד תום ההליכים כי העזו להפגין נגד הגירוש . לא מעצר בית ולא בטיח. ==================================================== התנהלות מוזרה ביותר של הצבא, פוסלת מגיוס נערים, שרוצים לשרת ביחידות מובחרות כי הם נגד גרוש יהודים מארץ ישראל, אולם מקבלת בברכה ''מלח הארץ'' שמאלנים מובהקים לצמתי איפורמציה רגישה כמו יחידות המודיעין, גלי צהל ועוד. ===================================================== פרשת ענת קם היא עוד סמפטום של התדרדרות הממסד הבטחוני, שבודק בחומרה בציציותיהם של המתגייסים, אולם לא את ידיהם השמאלניות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148691 | |
נו , למלח הארץ מותר. | |
אריק פורסטר (יום ראשון, 11/04/2010 שעה 7:01) בתשובה ליענקלה | |
הביטוי אמנם מהברית החדשה, אך הוא מתאר את תלמידיו של ישו, שהיו יהודים טובים. ישו, לידיעתך, לא ייסד דת חדשה (את זה עשה שאול התרסי) אלא כת חדשה ביהדות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148692 | |
נו , חכם נזהר בדבריו | |
דוד סיון (יום ראשון, 11/04/2010 שעה 7:18) בתשובה ליענקלה | |
יש לא מעט תמיהות בקשר לפרשה שכותרתה הריגול של ענת קם. המשמעות היא שצריך להיזהר לפני שהופכים את התמיהות למסקנות. נכון זה מאד מוזר לגלות שנאשמת בריגול יושבת במעצר בית. הרי בעבר הרחוק והקרוב נאשמים במעשים פחות חמורים נגד בטחון המדינה לא ישבו במעצר בית אלא בבית האסורים. אבל ישנה גם אפשרות נוספת. למשל האפשרות שהפרשה הפעם דומה לפרשת תת אלוף יצחק יעקב. לכן עדיף שלא נזדרז להסיק מסקנות לפני שיש בידינו מספיק מידע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148854 | |
מדינת כל עסקניה. | |
יענקלה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 7:18) בתשובה לדוד סיון | |
אבן יש תמיהות, האדם הנבון תמה. במדינה המתנהלת על פי כללי החוק , הסדר והדין היה נאשם בריגול נעצר בלי שמנוהלים אתו משאים ומתנים למינהם. אך , מדינת ישראל אינה בדיוק מדינת החוק, הסדר והדין. זאת מדינת חבורת הקומבינה- הפוך על הפוך . מנהיגנו ומנהלנו היקרים, הם חבורת אנשים שפרנסתם על עסקנות.(ושאינם בדיוק מיטב הנוער ) לא בדיוק דואגים למדינה כמו לעתידם ולשרידותם. הם נעים ונדים באי נוחות, כשהם חושבים מה עלול לקרות להם אישית כשנלחמים המעצמה השביעית- והרי האדץ הוא חלק מהקומבינה של התקשורת. לכן, הם מכים היכן שלא מסוכן, והיכן שהתגובה לא תהיה בכלל או שתהיה חלשה מאד ולא מורגשת. כשהם ניצבים מול תקשורת שמסוגלת גם להיות ''עויינת'' הם נזהרים במשנה זהירות.- שהרי הארץ חשף לעת עתה טפרים אך טרם העיז לשרוט. לכן, כאשר עוצרים ילדה בת 14 !!! עד תום ההליכים כי העזה להפגין נגד ההתנתקות, ועוד נתנכים על ידי התקשורת הנאורה, אף אחד לא מזיז אצבע . אך אבוי, הכלומניקית הקטנה, שפשוט גנבה את המדע ממחשב האוגדונר , (וקבלה תמורה נאה- כתבת בראנז'ה בוואלה) היא במעצר ביית כי אם תהיה במעצר ממש מה יגידו בערוץ מס 2?? מה יגיד הנגבי, ושאר פרשנינו ופרשנדותינו? לכן ההתנהלות המקומבנת הזאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148857 | |
מדינת כל עסקניה. | |
ע.צופיה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 7:33) בתשובה ליענקלה | |
החוצפנית בת ה-14 נעצרה עד תום ההליכים לא בגלל שהפגינה נגד ההתנחלויות אלא בגלל שסרבה להזדהות במשטרה ובבית המשפט, מעשה שלפי החוק הוא בגדר מרד ובזיון בית המשפט. כדאי גם להזכיר את הוריה המעופפים שתמכו בעמדתה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148859 | |
מדינת משטרה ( פלוס פרקליטות מושחתת ושופטים חמורים) . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 7:45) בתשובה לע.צופיה | |
אז מה ? היכן הפרופורציה או כפי שאמר השמאלן הידוע ''מידתיות'' . ילדה בת 14 אינה אומרת את שמה ויושבת במעצר = כלא שבועות רבים ולעומתה חשודה בריגול , הוצאת מיסמכים צבאיים לעיתונות וכדומה יושבת במעצר בית . זה נראה לך מידתי ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148860 | |
מדינת משטרה ( פלוס פרקליטות מושחתת ושופטים חמורים) . | |
ע.צופיה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 7:50) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
ראשית רציתי לתקן את מר יענקלה. אין פה עניין של מידתיות.החיילת טרם נשפטה ולכן קשה לערוך השואה. ישיבתה במעצר בית קצת תמוהה ולדעתי זה נובע מרצונו של השב''כ,קודם כל להשיג חזרה את המסמכים. ''חשבונות פתוחים'' אפשר תמיד ל''סגור''. אני מתחיל לקבל את הרושם שהכל יסגר בעיסקאות טיעון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148864 | |
מדינת משטרה ( פלוס פרקליטות מושחתת ושופטים חמורים) . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 9:03) בתשובה לע.צופיה | |
בהחלט יש ענין של מידתיות . לא מידתיות בשיפוט סופי . מידתיות בשיפוט לצרכי מעצר . אחת הושיבו במעצר שבועות רבים בגלל שלא אמרה את שמה . השניה שחשודה בריגולו כדומה נשלחה למעצר בית . כאן אין מידתיות אלה ניבזות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148873 | |
מדינת משטרה ( פלוס פרקליטות מושחתת ושופטים חמורים) . | |
ע.צופיה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 9:28) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
גם אתה וגם אני אינו יודעים בודאות את מלוא פרטי המקרה והסיבות לישיבתה של החיילת במעצר בית. כל אחת מאיתנו יכול להעלות השערות כאוות נפשו, אך הן בגדר ניחושים בלבד. זה שאתה כבר פסקת בנושא ( ''ניבזות'')מראה על גישה לא ראויה לעניין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148876 | |
מדינת משטרה ( פלוס פרקליטות מושחתת ושופטים חמורים) . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 9:36) בתשובה לע.צופיה | |
אל תעשה פוזה של תמים . אינך כזה . אין ספק בענין הוצאת החומרים שאסור היה לה . זו עובדה שאינה בחילוקי דיעות . כאן יש השוואה עם ילדה בת 14 שלא אמרה איך קוראים לה ולכן הושיבו אותה אנשים מרושעים מהאגף השמאלני בארץ במעצר . בפועל היה הייתה כמה שבועות בכלא נשים עם זונות . מפליא אותי שאינך מפוקח די כדי להבין עד כמה מעשה זה לא ראוי ולא מידתי בייחס למעשה שלה . מומלץ שתעשה רוויזיה בנושא . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148913 | |
מדינת משטרה ( פלוס פרקליטות מושחתת ושופטים חמורים) . | |
ע.צופיה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 12:02) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אני איני משוה בין המקרים. אתה זה שמשוה. בצדק ישבה הנערה בת ה-14 בכלא עם זונות או בלי זונות.זה מקרה אחד. בלי קשר ולדעתי גם לא ניתן כרגע להשוות,נמצאת נערה בת 23 במעצר בית. לטעמי היא צריכה לבלות בבית הסוהר הרבה שנים, אך זאת רק בגדר המידע כרגע. איני יודע מה ילד יום מההיבט של המידע על הפרשה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148865 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
דוד סיון (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 9:03) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
ודאי היו מעורבות בסיפור עצות ''משפטיות'' לפני שהתחילו המעצרים. אבל בעיקר מעורבות ההורים שלמעשה עודדו את הילדה להישאר בכלא... לא ברור מה יש לך נגד המדינה שבעצם אמרה לילדות האלה נהגתן נכון באמצעות חוק ''החנינה''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148867 | |
לא חשוב שהבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 9:07) בתשובה לדוד סיון | |
כמה זמן לדעתך צריכה לשבת במעצר = כלא , ילדה בת 14 שמסרבת להגיד את שמה ? כולל כאשר שמה היה ידוע ! ''המדינה'' ולמעשה מישהו בית המשפט הבין שהדבר יצא מהמידתיות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148875 | |
לא חשוב שהבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
ע.צופיה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 9:31) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אנחנו מתרעמים, ובצדק, על הפלשתינאים שמנהלים חלק מהמלחמה נגדנו באמצעות ילדים. חבל שגם גורמים בקרבנו נוהגים כך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148895 | |
לא חשוב שהבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
(יום רביעי, 14/04/2010 שעה 10:34) בתשובה לע.צופיה | |
אנחנו לא הורגים אותם בשדה הקרב המלחמתי או המשפטי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148894 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
(יום רביעי, 14/04/2010 שעה 10:33) בתשובה לדוד סיון | |
בסופו של דבר זו ילדה ילדה בת 14 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148903 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
דוד סיון (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 11:31) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
אתה וגם יענקלה פשוט מניפים את הדגל הלא נכון. בסופו של דבר ההורים הפעילו לחץ באמצעות הילדה וילדות אחרות. רק מה? הכל התחרבש להם ולקח הרבה זמן עד שהתקבל חוק החנינה שמביש את בית המחוקקים שלנו. דרך אגב, אם יזדמן לך לפגוש את יענקלה הוא ודאי יודה בפניך שהילדים שיחקו במשחק מודרך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148910 | |
שוב הוכחת שאינך יכול להישאר ענייני - שוב טעיתי! | |
דוד סיון (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 11:58) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148916 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 12:27) בתשובה לדוד סיון | |
אתה נמנע מלהוקיע את השופטים . אפילו כשמקבלים שההורים היו מאחורי עיקשות הילדה , הרי בלי הזדעקות המועצה לשלום הילד אין לדעת כמה זמן היה הדבר נמשך . אתה לא מקבל שגם מעשה של אי הזדהות אינו ראוי לתגובת מערכת המשפט למעצר כה ממושך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148924 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
דוד סיון (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 13:02) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
הגיע הזמן שתבין שכל אחד מדגיש את מה שמעניין אותו. לפעמים זו התעלמות, לפעמים זה באמת צורך להדגיש ולפעמים זו ראיה אחרת של המציאות. אבל יותר חשוב שתבין כי זה מה שמשתמע מהרבה הודעות שאתה כותב כאן. זכותך אבל גם זכותי. לגופו של עניין: 1. הבעיה החלה לא בבית המשפט אלא בהדרכת יוזמי הפעילויות שבגינן נעצרו נערים ונערות. 2. גם לאחר שהתברר שהזדהות היא פתרון נתנו ההורים (לפחות חלקם) עידוד כדי שתמשך אי-ההזדהות. 2. לדעתי הם לא סתם הגיעו למעצר וגם היה מישהו שניסה להרוויח מכך במגרש הפוליטי. 3. הנערות לא הזדהו כדי להביע אי-הכרה במערכת המשפט והתרסה. 4. ברור מכך שבמידה רבה הילדים ביצעו שליחות עבור ההורים ומובילי ההפגנות. 5. אתה צודק שלא ראוי שילדים ימצאו את עצמם במעצר אבל אצלנו הם מגיעים ויושבים במעצר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148935 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 13:33) בתשובה לדוד סיון | |
לפעמים נכון ונחוץ לשים נער/נערה במעצר . המינון הוא הבעיה כאן . אי הזדהות אינה עבירה כה חמורה שבגינה יש להשאיר במעצר במשך שבועות-שבועות ! ילדה בת 14 תהיינה סיבות אי-ההזדהות אשר תהיינה ! להבנת המידה הזו לא היה לשופט די מוח בקדקדו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148937 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
דוד סיון (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 13:47) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אתה שוב עובר לאלימות מילולית מיותרת ולא מוסיפה לך כבוד. גם אם קריאת המציאות שלך נכונה הרי לדעתי בעית המינון בסיפור הזה היתה קודם כל, ולפני הכל, הדוחף, התומך (המחנך). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148940 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 14:03) בתשובה לדוד סיון | |
נכון לא צריך לכתוב שהשופט חסר מוח בקודקודו . לצערי זה נכון . אתה שוכח ואני תוהה למה , כי השופט הוא דמות הירארכית גבוה יותר מההורים . לשופט יש סמכות מהמדינה או החברה אפילו להרחיק הורים וילדים אלה מאלה . גם כאשר הורים דוחפים או מסיתים ילדים לפעול כך או אחרת מחובתו של השופט להעמיד את כל חלקי התצריף במקומם הנכון ובמינון נכון . השופט לא דן את ההורים על ההסתה . הוא דן את הנערות על אי-הזדהות . הקביעה השיפוטית שגרמה לישיבתן הארוכה במעצר הייתה שגויה . חבל שאינך רואה את זה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148975 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
דוד סיון (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 19:55) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
חבל שאתה ממשיך באלימות המילולית שממילא לא תורמת דבר. אתה כל הזמן מנתח מה אחרים שוכחים בלי שאתה יודע מספיק. אתה גם ממשיך לעוות משמעות של דברים שכתובים שחור על גבי לבן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148954 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
יענקלה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 15:45) בתשובה לדוד סיון | |
אני מכיר היטב את הנערה ואת הוריה. הנערה כדרכן של כל בנות הטפש עשרה לא בדיוק שומעת לעצות ההורים. ההורים , הבינו את יוזמת הנערה אך לא עודדו . בסופו של ענין הנערה לא הואשמה בשום דבר ולא הועמדה לדין. נכון שזה היה משחק כח בין נערה בעלת אידיאולוגיה מוצקה, כברזל וחכמה (בגיל ההתבגרות ,,,) לבין שופטת (או יותר נכון טופשת) מבוגרת שחושבת שהיא משהו בין אדם למלאך. אפרופו, הנערה הזו בעלת חן ןיופי בנוסף למידותיה האחרות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148974 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
דוד סיון (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 19:51) בתשובה ליענקלה | |
בסדר, אבל ממה שיצא בתקשורת הם, ההורים, עודדו להמשיך במשחק על הזהות, למרות שהיה ברור שהמעצר ימשך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148976 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
יענקלה (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 20:56) בתשובה לדוד סיון | |
עודדו או לא. השופטת פוקרציה, כלאה אותה חדשים בגלל משחקי הכבוד והפוליטיזציה שלה. וכעת, כשמדובר בעברה חמורה של גניבת חומר סודי במקרה הקל ובגידה במקרה הקשה, הגברת שופטת משחררת למעצר בית? ריח חזק של צחנה עולה משיפוטה של השופטת הזאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148977 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
דוד סיון (יום רביעי, 14/04/2010 שעה 21:37) בתשובה ליענקלה | |
צר לי אדון יענקלה הבעיה העיקרית היא הפוליטיזציה בבית, אצל ההורים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148983 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 15/04/2010 שעה 5:39) בתשובה לדוד סיון | |
הורים הם אזרחים מן השורה . השופטים הם ממלאי תפקיד ציבורי . בין השאר היה על השופטים לשקול את התנהגות ההורים . במידה והשפעתם נלוזה והיא מקור הבעיה , כפי שאתה טוען , חייב השופט להפריד זה מזה . בכל אופן , מעשי ההורים לא היו עבירה או לא התבעו על עבירה . את הנערה היה צריך לשפוט או לשקול לפי מעשיה שלה . סירוב למסור את שמה אינו מצדיק את ''הטיפול'' שקיבלה . ככל שאני יכול להתרשם חיצונית , אתה מסכים עם ההתנהגות המוגזמת של השופט . ופוליטיזציה יש גם אצלי , גם אצלך וגם אצל השופטים . אך בניגוד אליך ואלי השופט צריך לנהוג לפי דין ולא לפי דחף פוליטי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148988 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
דוד סיון (יום חמישי, 15/04/2010 שעה 7:02) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
העובדות הן שהשופט או שופטים נהגו לפי הדין. מכאן שכל ההרצאה בדבר השקפת עולמך בדבר ההבדלים בין שופט, להורים או לאזרחים בכלל לא ממש רלוונטית. היא גם מבוססת על שגיאה כי גם אזרח אמור לנהוג על פי דין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149040 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 16/04/2010 שעה 6:26) בתשובה לדוד סיון | |
השופטים נהגו בחוסר פרופורציה . מאחר ואין מעליהם סמכות נוספת כלומר הם ''שלטון אבסולוטי המביא לשחיתות אבסולןוטית'' שיכרון הכח ועליה על עץ גבוה בנוסח ''אני אשבור אותה'' הם שהביאו למעצר הממושך . כאן לא מדובר בהשקפת עולמי אלא בעובדה שמעשה של אי הזדהות הביא למעצר של שבועות לילדה בת 14 . חבל שאינך מבין עד כמה זה שגוי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149042 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
דוד סיון (יום שישי, 16/04/2010 שעה 6:53) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
חבל שאינך מבין מה אתה קורא! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149231 | |
הבעיה מקורה בהורי הילדה! | |
יוסף אליעז (יום שני, 19/04/2010 שעה 12:10) בתשובה לדוד סיון | |
שוב נתפסתם לדיון אין סופי בנושא צדדי שרק משיק לנושא. כב' השופטת פרוקצ'יה ידועה בדיעותיה, היא שופטת מבריקה אך בעל אג'נדה משלה. היא זו שהעזה, כשופטת שלום, להחליט על חופש העיסוק במכירת טריפה באזורים דתיים. דוד סיון מכובדי: אל תגלגל את האחריות למעצרה של הילדה על הוריה. אינני רוצה לכתוב שזו שטות. ''איש בחטאו יִשָׂאוּ'' - הילדה בת ה-14 היא אישיות עצמאית וברת-עונשין. היא וחברותיה בנות גילה החליטו מה שהחליטו. המשטרה ידעה בדיוק את זהותה וכמו מכל עצור נטלה ממנה טביעת אצבעות מיד עם ההגעה לתחנת המשטרה. נכון שהעבירה שעברה היתה הרבה יותר חמורה מגניבת 2.200 מסמכים סודיים מצה''ל. ההפגנה שלה סיכנה את הציבור ואת המדינה... המשטרה ובית המשפט ''עשו שרירים'', מוצדקים לחלוטין, והראו את נחת זרועם לילדה בת 14 שהפגינה, הוכתה, נעצרה וסירבה לשתף פעולה. זה היה מופת לכיבוד החוק ולאכיפת החוק. הדבר היחיד שמוזר פה שאותם קצינים ופרקליטים לא זכו לציון לשבח ולהדלקת משואה ביום הזכרון להתנתקות. ובענין ענת ואורי, הם עדיין צעירים, כנראה מתחת לגיל האחריות הפלילית. הם מחזיקים בסודות-מדינה סודיים גנובים. הם אינם במעצר, גם לא הוצא צו עיכוב יציאה מהארץ, וילדנו החמוד, אורי חמודי בלאו, יושב בחו''ל ופה לא יודעים היכן הקלטות הגנובות. אכן השוואה ראויה. הדיןנקב את ההר ואת השכל. דוד , עזוב, בכל הכבוד זה לא השדה שלך ותגובותיך כל-כך נכונות וכל כך לא לענין... לא תמיד צריך להפעיל את מכבש החוק, לעתים -כדאי להשתמש בשכל. משטרת ישראל לא השתמשה בו. אני עוד זוכר ציטוטים נבחרים מקציני משטרה בכירים. תמהני כיצד היית מגיב אילו בתך, בגיל 14, היתה נעצרת משום שהפגינה כדי להביע את עמדתה. הנושא של ענת קם ואורי בלאו חמור מכדי לפרטו לפרוטות, ומכדי להסיט את הדיון לשולי-שוליים. חג שמח. הניפו דגל למדינת ישראל האיומה שלנו, שענת, אורי ו''הארץ'' [איזו?] נחלצו להגן עליה מפני עצמה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149233 | |
רק לך מותר? | |
דוד סיון (יום שני, 19/04/2010 שעה 12:32) בתשובה ליוסף אליעז | |
בהודעות רבות שאתה כותב כאן אתה מטיף מוסר מה ראוי או לא ראוי לעשות אבל באותה ההודעה עושה בדיוק את אותו הדבר. אפילו הילדים בכיתה א' היו מגרשים אותך מהכיתה על התנהלות מהסוג הזה. זה כבר נמאס...! הגיע הזמן שלפני שאתה מטיף מוסר תלמד את עצמך לנהוג בהתאם. הגיע הזמן שכאש אתה מנסה להיות ענייני מתברר שאינך מבין את הנקרא. סע לדרכך ולפני כן רד מהעץ. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149234 | |
רק לך מותר? | |
יוסף אליעז (יום שני, 19/04/2010 שעה 12:38) בתשובה לדוד סיון | |
דוד סיון, אני ממש לא מבין על מה יצא קצפך. רק רציתי להצילך מעצמך. אבל שיהיה לך לבריאות והמשך בשלך.. נ.ב. לא אותי צלבו על העץ, זה היה יהודי אחר... או. קיי. אני סיימתי ההתכתבות בנושא זה. אתה אל תטמון ידך בצלחת. המשך להצדיק את מעצרה של בת ה-14 ואת שחרורה למעצר בית של בת ה-23. בסופו של דבר- מהו ריגול חמור מול הפגנה מסוכנת נגד ההתנתקות... גם בתלמוד מופיע ''סדר נשים''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149238 | |
קודם תציל את עצמך! | |
דוד סיון (יום שני, 19/04/2010 שעה 13:22) בתשובה ליוסף אליעז | |
1. רק רציתי שתציל את עצמך מיוסף אליעז. 2. הצעתי שתרד מהעץ שעליו חכמים לא מטפסים. אבל שיהיה לך לבריאות והמשך בשטויות שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149240 | |
האם הפורעת הזאת באמת היתה בת 14 | |
עמיש (יום שני, 19/04/2010 שעה 13:54) בתשובה ליוסף אליעז | |
או שזה אחד מהשקרים הרגילים של המתנחלים ועוזריהם. הוריה יכולים היו לשחרר אותה בערבות אלא שהם כמותה, בוגדים ימנוניים מסרבים להכיר במדינת ישראל ובבתי המשפט שלה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149248 | |
האם הפורעת הזאת באמת היתה בת 14 | |
(יום שני, 19/04/2010 שעה 15:53) בתשובה לעמיש | |
אתה אומר את אותם הדברים על מי שמסרבים לשרת בצה''ל? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149259 | |
האם הפורעת הזאת באמת היתה בת 14 | |
עמיש (יום שני, 19/04/2010 שעה 17:39) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
האם היא היתה בת 14 או שזה סתם שקר? אני בעד שכל עבריין ישלם את מלא המחיר הקבוע בחוק על עבריינותו. אצל המתנחלים ועוזריהם זה בשיטת הרצחת וגם ירשת. גם עוברים עבירות, גם מבצעים פשעים וגם תובעים חנינות וסליחות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149264 | |
האם הפורעת הזאת באמת היתה בת 14 | |
(יום שני, 19/04/2010 שעה 18:16) בתשובה לעמיש | |
שים לב שלא ענית על השאלה הפשוטה והברורה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149257 | |
אנשים שמסרבים להכיר במדינת ישראל | |
עמיש (יום שני, 19/04/2010 שעה 17:37) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
הם פורעים בוגדניים. אין כאן שאלה של ''קבלת החלטה של בג''ץ'' אלא סירוב להכיר במדינת ישראל, בסמכויותיה ובמוסדותיה וזה לא רק איזו ילדה אלא גם הוריה שתומכים בהשקפותיה. והן ''לא העדיפו לשבת בכלא'' אלא רצו את הלוקסוס של לחטוא ולפשוע ולצאת הביתה לחפשי, בדיוק כמו כל הפושעים מגוש קטיף שדרשו וקבלו חנינות. גם אני ועוד מאות אלפים בישראל סבורים שצה''ל חוטא, חלק בגלל פשעי מלחמה (נכונים או מדומים), חלק בגלל המשך הכיבוש, חלק בגלל פינוי ישובים, חלק בגלל שחרור של דתיות ובחורי ישיבות, לכל אחד יש אלף נימוקים טובים ומיוחדים. אבל אני לא מתייצב מול מדינת ישראל כאילו שאנחנו תחת שלטון המנדט הבריטי. את הפשע הזה אני משאיר למתנחלים ועוזריהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149262 | |
יפה שאתה ''פושע לוקסוס'' . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 19/04/2010 שעה 17:48) בתשובה לעמיש | |
מתי ישבת בכלא בעוון פשעים שביצעת ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149265 | |
אחותך לא סיפרה לך איפה נפגשנו? | |
עמיש (יום שני, 19/04/2010 שעה 18:16) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149267 | |
אחותך לא סיפרה לך איפה נפגשנו? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 19/04/2010 שעה 18:35) בתשובה לעמיש | |
היא סיפרה שהיית במכלאת חזירים כשביקרה בקיבוץ . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149270 | |
לא רע, | |
עמיש (יום שני, 19/04/2010 שעה 19:15) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
לא חשבתי שאתה מסוגל לתת תשובות כה שנונות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149277 | |
לא רע, | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 20/04/2010 שעה 6:55) בתשובה לעמיש | |
באת ברמיזה גסה לשאלה ישירה . לכן תשובת גרזן מתאימה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149269 | |
על מה בדיוק לא עניתי לך? | |
עמיש (יום שני, 19/04/2010 שעה 19:14) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149244 | |
[•] ''המשך בשטויות שלך'' | |
יוסף אליעז (יום שני, 19/04/2010 שעה 14:48) | |
תודה על הביטוי מפי [•]..., שאינו מבחין בין ימנו לשמאלו. אני לא כתבתי לך בסגנון הזה: הפסק עם השטויות שלך להצדיק מעצר של חודשים {של ילדות בנות 14 !!}, מול שחרורה של בת 23 , שתלוי נגדה כתב אישום על ריגול חמור, למעצר בית. אתה בהחלט לא כתבת שטויות. זה הרבה יותר חמור משטויות, וזה לאורך תגובה אחרי תגובה. כלל לא הבחנת שביזית את עצמך [עמיש תומך בך, אינך לבד]. כתבתי לך על כך ברמז.ענית לי ב''שטויות''. יפה. המשך כך ותהא תפארתך על דרך זו. הייתי מעביר לך תגובתו של חזי על דרכך, אך היא נשלחה אלי אישית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149245 | |
שטויות | |
עמיש (יום שני, 19/04/2010 שעה 15:37) בתשובה ליוסף אליעז | |
שטויות כבר אמרנו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=149251 | |
סוף, סוף התחלת להבין...! | |
דוד סיון (יום שני, 19/04/2010 שעה 15:59) בתשובה ליוסף אליעז | |
יפה שהתחלת לשים לב, אבל אינך זוכר את ''הסגנון הזה'' בכתיבה שלך (http://www.faz.co.il/thread?rep=149035): - ''הפלסטינים זכו לרוח גבית מחבר'ה כמוכם,...'' - ''חבר'ה כמוכם, עוורים למציאות,...'' אם תקרא שוב את ההודעה הזאת שכתבת לפני מספר ימים אולי תצליח לגלות כמה היא פוגענית. אבל היו עוד ההודעות של פוגעניות כמו תגובה 148981 בה יחסתי לי ועוד כותב נסיון להגן על ''שמש העמים'' ועוד שטויות שתוכל לברר בעצמך. היתה גם האמירה הבאה (http://www.faz.co.il/thread?rep=148912): ''ריבונו של עולם- גרום נא למכובדי דוד סיון להחליף משקפיים...'' ----- אלה רק חלק מה''פנינים'' בהן השתמשת כדי להתייחס לדברים שכתבתי. וכעת שוב טענה שקרית כדי להעליב: ''... להצדיק מעצר... מול שחרורה של...'' בקיצור: אם אינך מבין פניות מנומסות וממשיך לכתוב בסגנון פוגעני, אל תתפלא אם תרגיש את פגיעת הבומרנג | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |