הקברים וחדר המיון | |||||
חדשות / חדשות (יום שני, 22/03/2010 שעה 11:27) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=147795 | |
מסך עשן | |
יענקלה (יום שני, 22/03/2010 שעה 11:36) | |
ליצמן יותר חכם מרוב רובם של חברי הכנסת, חברי הממשלה, ואפילו ממני. ההפוך על הפוך שלו יותר הפוך על הפוך מכל הפוך על הפוך של כל חבר כנסת טיפשראלי מצוי ומכל איש טיפשורת זב חותם. בסופו של דבר , חסידי גור לא עושים שום דבר ללא מחשבה תחילה - וצריך לראות מה יהיה בסוף. לדוגמא, יום אחד מגיע ליצמן לבית חולים לחולי נפש ומצא שם קצת לכלוך על הרצפה, מיד עשה סקנדל והודיע שיש להעביר את בתי החולים לידים פרטיות (האם פרופסור שני בתמונה??? כנראה שהתשובה חיובית) יום אחד הגיע למסקנה שצריך לקנות חסונים לשפעת החזירים בכמה מיליארדים עם חוזים למפרע (האם פרופסור שני בסביבה ... כנראה שכן) וכך, כהנה וכהנה וכהנה. כשיש חסידי גור בסביבה כולם ילדים קטנים. 0 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147811 | |
החכמולוגים שבאופוזיציה | |
ע.צופיה (יום שני, 22/03/2010 שעה 16:38) | |
אגף המיון בבית החולים ברזילי באשקלון היה צריך להיבנות כבר לפני למעלה משנתיים.אך בגלל החשד שיהודים קבורים בקרקע ובעיקר בגלל החשש ממהומות החרדים לא נבנה חדר המיון החדש והמוגן עד היום. חשוב לזכור שרוב התקופה שחדר המיון לא נבנה,ראש הממשלה היה אהוד אולמרט וסגניתו הייתה הגברת ציפי ליבני והמפלגה השלטת הייתה קדימה. לכן, למרות דעתי השלילית על החרדים,אני מצדיע לסגן שר הבריאות שהעביר החלטה בממשלה על בניית חדר המיון. המיקום והכסף הוא מישני ,הדבר החשוב ביותר הוא בניית, סוף-סוף חדר מיון מוגן בעיר מוכת טילים בעבר ומטרה ראשונית ומועדפת על החמאס במקרה של התחדשות ירי הטילים. הלעג של נציגי קדימה ,שלא עשו דבר לשם בניית חדר המיון, מראה את ריקנותם הפוליטית. אנשים מודדים לפי תוצאות בשטח ולא לפי פטפוטים בטיפשורת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147812 | |
שאלה | |
דוד סיון (יום שני, 22/03/2010 שעה 22:40) בתשובה לע.צופיה | |
לכאורה אכן צריך לברך את סגן השר על זה שקירב את שלב הביצוע. לכאורה מה שעיכב את התהליך עד יוזמתו של סגן השר היתה שאלת המיקום שאינה שאלה של מה בכך. למיטב הבנתי יש חוות דעת מקצועיות בדבר תפקוד בית החולים עם חדר מיון מרוחק מהמחלקות. בין השאר מדברים על תמותת חולים גבוהה יותר. באם שאלת המיקום באמת חסרת משקל בעיניך? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147814 | |
שאלה | |
ע.צופיה (יום שני, 22/03/2010 שעה 23:55) בתשובה לדוד סיון | |
שאלת המיקום חשובה. אך המציאות היא ששנתיים לפחות לא בונים,אזיי מה ערך יש לשאלת המיקום? חוץ מזה, אתה בטח יודע שמומחים מקצועיים יתנו לך כל תשובה שתרצה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147820 | |
שאלה | |
דוד סיון (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 0:23) בתשובה לע.צופיה | |
המציאות היא שהעיכובים, לפחות בחלקם, נגרמו על ידי אותם האנשים שהו צריכים לקבוע של מי הקברים במיקום המקורי. המציאות היא שגם במיקום שנקבע על ידי הממשלה ישנם קברים. לדעתי גם הפעם נשמטו משיקולי ההחלטה נתונים חשובים מאד כמו הסיכון ללקוחות חדר המיון... לדעתי אתה ממעיט בחשיבות המיקום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147823 | |
שאלה | |
ע.צופיה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 0:39) בתשובה לדוד סיון | |
ההיסטוריה הקצרה של מדינת ישראל בנושא בניה על מקומות ש''חשודים'' כבתי קברות של יהודים היא שלבסוף, לאחר עיכובים רבים הוזזו כבישים ופרויקטים בעלות נוספת. איני חושב שמקרה בית החולים באשקלון יהיה שונה ולכן חבל על כל רגע,צריך לבנות היכן שאפשר, זה עדיף על לא-בניה. חוץ מזה שאיני מאמין כל כך ל''מומחים המקצועיים''.הם מקצועיים עם השקפה פוליטית. איפוא היו כל ה''מוחים'' רמי הדרג בשנתיים שלא נבנה כלום. האם זה היה עדיף בעיניהם? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147826 | |
אינני מומחה לנושא אבל... | |
דוד סיון (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 0:54) בתשובה לע.צופיה | |
נראה לי שהרמז שלך שה''מומחים'' לא היו בסביבה בשנתיים האחרונות אינו במקום. אני דוקא חושב שהם כן היו וניסו לשכנע בחשיבות המיקום הקודם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147828 | |
אינני מומחה לנושא אבל... | |
ע.צופיה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 1:02) בתשובה לדוד סיון | |
אבל כלום לא יצא מזה. האם זה המצב העדיף? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147841 | |
אינני מומחה לנושא אבל... | |
דוד סיון (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 2:41) בתשובה לע.צופיה | |
כנראה שהמצב העדיף הוא שהביצוע היה כבר מזמן מאחורינו. אבל אם באמת יש משמעות מזיקה למיקום החדש אז משהו לא בסדר בתוצאה. בכלל אולי, רק אולי, מי שגרם לעיכוב הוא זה שהוביל את ההחלטה על שינוי המיקום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147822 | |
יש קברים ? יש בולדוזר ! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 0:35) | |
הרופאים של בית החולים באשקלון הם אנשים הגונים . ליצמן אינו אדם הגון . הרופאים של בית החולים אינם אנשים כוחניים . ליצמן הוא אדם כוחני . מה עושים עם אדם דוגמת ליצמן ? נוהגים בו כערכו ומעשיו . איך ? לוקחים טרקטור גדול וחורשים את האתר המדובר עד בלי הכר . כל עצם שמוצאים זורקים לים . תוך חצי יום אין אתר קבורה . היות ועלולים לרצות לתבוע על הסתה בכתוב למעלה הנני אריה עירן מחיפה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147868 | |
יש קברים ? יש בולדוזר ! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 16:17) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
איזה ציון קיבלת במקצוע החשבון כשהיית בכיתה ''ה'' ? לבניית חדר המיון במקומו המוזז אומרים שנחוצים 135 מיליון שקלים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147832 | |
כבר מזמן כתבתי כי הדת היא מחלת נפש | |
עמיש (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 2:04) | |
ואני מצטער להווכח בכל יום מחדש עד כמה שצדקתי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147833 | |
כבר מזמן כתבתי כי הדת היא מחלת נפש | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 2:16) בתשובה לעמיש | |
כל הקיום האנושי הוא מחלת נפש | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147879 | |
כבר מזמן כתבתי כי הדת היא מחלת נפש | |
חוק שימור האלרגיה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 23:31) בתשובה לעמיש | |
כן, הבחנו בזה לראשונה כשדת השלום פרחה במימי הכיכר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147909 | |
כבר מזמן כתבתי כי הדת היא מחלת נפש | |
(יום רביעי, 24/03/2010 שעה 8:53) בתשובה לעמיש | |
האם הבולשביזם שלך אינו דת? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147834 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 2:22) | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. כל פעם שחשקה נפשה באיזו מתנה יקרה היא הייתה יוזמת איזה ריב או עלבון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147838 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
ע.צופיה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 2:31) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
ואיך חברתך הנוכחית? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147843 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 2:50) בתשובה לע.צופיה | |
הנוכחית קונה לי מתנות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147845 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
ע.צופיה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 2:56) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
יותר מסוכנת מזו שרבה. זה הבדל בין ליצמן לישי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147863 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 13:53) בתשובה לע.צופיה | |
אתה צודק, זה ממכר ומשחית. מה לעשות - אני מאושר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147839 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 2:31) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
האם גם לחברתך הקודמת היה זקן לבן ? האם היא לבשה שחורים ? מכנסיים בתוך הגרביים ? כובע עגול שחור ? האם היא נמנתה על עדת האמיש בארה''ב ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147848 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 3:44) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
למרות הזקן הלבן ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147852 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 4:48) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
מה פסול בזקן לבן? עדיף שחור? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147854 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 5:22) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
לחברתך הקודמת יש זקן שחור ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147856 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 5:34) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
השתגעת? היא יפיפיה. מכשפה אבל יפה ופנויה. מעוניין? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147869 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 16:19) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
כן . אבל אשתי לא מסכימה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147872 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 16:51) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אתה גם לא מספיק עשיר בשבילה, מפלגה עניה. תעבור לש''ס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147873 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 16:57) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
המפלגה שלי עניה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147849 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 3:46) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
למה זה רעיון מגוחך? לא ראית תולעת הופכת לגולם ומשם יוצא פרפר? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147857 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 5:40) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
איך אתה קובע שהאדם מת? למה הרעיון שה' מחזיק בנשמות הוא אבסורד? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147860 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 6:19) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
האם ברור לך היכן נוצרת המחשבה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147865 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
(יום שלישי, 23/03/2010 שעה 14:00) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
לא אצל כולם היא נוצרת,ספינר. אני רק מתכנת, לא פילוסוף. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147870 | |
ליצמן דומה לחברתי הקודמת. | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 16:23) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
ברור וידוע . במוח הנמצא בקופסת הגולגולת . ''נשמה'' היא מילה עתיקה מהתקופה שאנשים לא ידעו מה שיודעים היום . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147892 | |
''תחיית המתים'' היה רעיון של הפלג הפרושי ביהדות, מתנגדי ישוע | |
מיכאל שרון (יום רביעי, 24/03/2010 שעה 7:05) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
והרעיון התגלגל ליהדות הרבנית, השלטת כיום ביהדות. הפלג הצדוקי ביהדות התנגד לרעיון תחיית המתים. הצדוקים בררו את העניין אצל ישוע, מייסד היהדות הנצרתית, בידעם שהפרושים הם דוגמתיים, ואצלם אין לקבל תשובות, אלא רק דיקלום ציטוטים. ישוע והיהדות הנצרתית היו חכמים ומתוחכמים לאין שעור יותר מהפרושים, היכירו היטב את היהדות עד אז, וביקרו את הפרושים באופן שלא היו כל דרכים לסתור אותם, שהרי היו ביהדות הנצרתית טובי המוחות וענקי רוח של ממש, שינקו ישירות מרוח הקודש. והנה הברור שעושים הצדוקים אצל ישוע בנושא (מתי כ''ב, 23): ''באותו יום ניגשו אליו צדוקים האומרים שאין תחיית מתים ושאלו אותו: רבי, משה אמר, איש אם ימות ואין לו בנים, יקח אחיו את אשתו ויקים זרע לאחיו. ובכן, היו עמנו שבעה אחים. הראשון התחתן ומת, וכיוון שלא היו לו ילדים הישאיר את אשתו לאחיו. כך גם השני והשלישי עד השביעי. ואחרי כולם מתה האשה. אם כן, למי מהשבעה תהיה האשה בתחיית המתים, שהרי היא שייכת לכולם? השיב להם ישוע ואמר: אתם טועים משום שאינכם יודעים את הכתובים. אף לא את גבורת (יכולת) האלוהים. בתחיה אין אנשים מתחתנים, אלא שהם כמלאכים בשמים. (הערת מ.ש. הכוונה שבתחייה אנשים יהיו בגילום שונה, כמלאכים. ולמה ''בשמים''? מלכות שמים - הכוונה לדעתי למודעות קוסמית של היקום כולו על אלפי הגלקסיות שבו. רעיון קיום מליארדי הנשמות, אינו עניין שנועד לפלנטה שלנו בלבד, שהיא צרה וקטנה, אלא לשמים כולם, ליקום כולו. התחייה תהיה בלבוש מטריאלי אחר, גלגול צורה, מבחינת מלאכים, ותחולתו - היקום כולו. ויחסי הקניין הארציים (כגון נישואין ויחסי מין) לא יחולו בקיום מחודש זה. וברור עם כן שעניין שימור העצמות לתחייה, הרעיון הפרושי, אך לא הצדוקי, הוא מופרך ופרימיטיבי. זה ישוע - אמונה מתקדמת ולא האנכרוניזם הפרושי הנחשל. הערת מ.ש.] מוסיף ישוע ומבאר בהמשך: ''ואשר לתחיית המתים, האם לא קראתם מה שנאמר לכם מפי אלוהים, אנוכי אלוהי אברהם ואלוהי יצחק ואלוהי יעקב? אין הוא אלוהי המתים כי אם אלוהי החיים. שמעו זאת ההמונים והשתוממו על תורתו''. לכן אנו אומרים בהצהרת האמונה, קרדו השליחים: ''אני מאמין ברוח הקודש, בכנסיה הקתולית הקדושה, באחדות הקדושים, במחילת החטאים, בתחיית הגוף ובחיי הנצח. אמן''. ובקרדו של ניקאה: ''ואני מודה בטבילה האחת למחילת החטאים [שהיא גם לידה מחדש בישוע וברוח] ומצפה לתחיית המתים ולחיי העולם הבא. אמן''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=148050 | |
''תחיית המתים'' היה רעיון של הפלג הפרושי ביהדות, מתנגדי ישוע | |
גלעד היפתחי (יום שישי, 26/03/2010 שעה 20:22) בתשובה למיכאל שרון | |
בינתיים הדת היחידה והמאמינים היחידים שמוכנים למות עבור אלוהיהם הם הנוצרים שאלוהיהם, משיחם ובן אלוהיהם כולם היו מגולמים בקאדט לרבנות שהצליח למות ולקום לתחייה. אין את כל הקישקוש הזה ביהדות, שהיא לא דת שמאמינה במלאכים, אלא דת של אמונה בכוח עליון שאינו בן תמותה ובקיום מצוות שעושות את האדם שלם יותר עם עצמו, סביבתו ועולמו. ההתפתלות שלך לגבי הקאדט לרבנות (הוא לא היה מייסד היהדות הנצרתית, כי אם 12 השליחים היהודים הפכו את פרשנותו של ישו ליהדות, לדת שמבדילה עצמה מהיהדות ולאחר מכן שהתפלגה מהיהדות) ישו היא פרשנות מאולצת ולא מציאותית שאתה מבטא אותה כה ברור בפנטזיות שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147855 | |
מה שליצמן עושה בכוח אפשר לנצח ביותר כוח . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 5:25) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147880 | |
העניין טרם נסגר סופית | |
חוק שימור האלרגיה (יום שלישי, 23/03/2010 שעה 23:34) | |
ישנה קבוצה גדולה של אנשי דת שחולקים על פסיקת רבו של ליצמן ופועלים לקבלת ההחלטה הנכונה. ישנה הסכמה רחבה בחוגי אנשי דת ורפואה שיש פתרון הולם לקיום תוכנית הבניה המקורית. צריך לזכור שטרם נתקבלה החלטה סופית והיא תתקבל אחרי יום העצמאות. לכן אני מציע למתלהמים להרגע. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |