רוצחי התינוקות | |||||
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום שישי, 20/11/2009 שעה 8:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=142288 | |
האם אתה יכול לצטט במדוייק מהספר | |
עמיש (יום שישי, 20/11/2009 שעה 9:12) | |
או להגיד באיזה פרק ובאיזה עמוד זה כתוב שמותר להרוג תינוקות? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142297 | |
האם אתה יכול לצטט במדוייק מהספר | |
דוד סיון (יום שישי, 20/11/2009 שעה 10:16) בתשובה לעמיש | |
ספירו כתב ש''המידע מרשימתו של עקיבא אלדר ''הארץ'' 17 בנובמבר 2009'' (http://www.haaretz.com/hasite/spages/1128655.html). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142300 | |
האם אתה יכול לצטט במדוייק מהספר | |
עמיש (יום שישי, 20/11/2009 שעה 11:26) בתשובה לדוד סיון | |
בדברים מסוג זה תמיד עדיף לראות את הדברים במקור | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142303 | |
זאת גם דעתי! | |
דוד סיון (יום שישי, 20/11/2009 שעה 11:55) בתשובה לעמיש | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142337 | |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ'' | |
דוד סיון (יום שישי, 20/11/2009 שעה 18:38) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142414 | |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ'' | |
גלעד היפתחי (יום שני, 23/11/2009 שעה 8:21) בתשובה לדוד סיון | |
האם אתה שולל את העובדה שמדובר בעיתונאי דפוק של עם 'הארץ'? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142340 | |
אתה טועה | |
עמיש (יום שישי, 20/11/2009 שעה 21:31) בתשובה לדוד סיון | |
המאמר הנל מצביע על כך שאנחנו מממנים במיסינו את הנבלים הללו ואת הישיבה המצחינה שלהם. היה מאמר אחר על הספר אבל כאמור, עדיף לקרא לבד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142344 | |
אינני טועה | |
דוד סיון (שבת, 21/11/2009 שעה 4:51) בתשובה לעמיש | |
כפי שכבר הבהרתי גם אני חושב שעדיף לקרוא את המקור. סביר להניח שהיה מאמר אחר שעסק בנושא אבל כאן מדובר על מה הסתמך ספירו. בכל מקרה אלדר רומז שהוא מביא ציטוטים שפורסמו בתקשורת. הנה הם: ''מאחר שנוכחותם עוזרת לרציחה, ויש סברא לפגוע בטף אם ברור שהם יגדלו להזיק לנו... מותר לפגוע בילדיו של מנהיג כדי למנוע ממנו לנהוג ברשעות... מצאני בהלכה שגם תינוקות של גויים שאינם עוברים על שבע מצוות יש שיקול להורגם בגלל הסכנה העתידית שתיגרם אם הם מוחזקים לגדול להיות רשעים כמו הוריהם''. ''לא צריך החלטה של אומה כדי להתיר את דם מלכות רשעה. גם יחידים מתוך המלכות הנפגעת יכולים לפגוע בהם''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142413 | |
אתה לא טועה | |
גלעד היפתחי (יום שני, 23/11/2009 שעה 8:20) בתשובה לדוד סיון | |
אבל במה נבדלת דעתו של הרב השולי והזניח הזה מהגמוניה תקשורתית של חילונים שמדברים באותו אופן על ימנים? מה עם כל השמאלנים שקראו לפגוע ולשפוך דמם של בגין, שמיר, שרון ונתניהו ובני ביתם? מה עם העיתונאים השמאלנים שפירסמו פשקווילים מתואמים ומתוזמנים נגד שרה רק כדי לפגוע בנתניהו? ומה בדבר רדיפת ילדי נתניהו בדיברי פיגולים? האם לא ניתן לומר שהשמאל הכשיר במו ידיו דרכים 'לפגוע בילדיו של מנהיג.. ושגם תינוקות של ימנים' כשרים למתקפה, תעמולה של אליטה רשעה? לכל מטבע שני צדדים, פעם זה למטה ופעם זה! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142417 | |
דמגוגיה בפרוטה | |
עמיש (יום שני, 23/11/2009 שעה 8:32) בתשובה לגלעד היפתחי | |
מדובר על ספר שיצא בהסכמתם של רבנים חשובים והוא ככל הנראה קובע כי הדת היהודית מתירה הריגת מי שאינם יהודים. זו אינה דעתו של רב שולי וזניח אלא עמדה רשמית של היהדות. שאר ההשואות הן דבר הבל דמגוגי שאינו ראוי כלל לתשובה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142424 | |
דמגוגיה בפרוטיים... או פרוטזה של דמגוגיה | |
גלעד היפתחי (יום שני, 23/11/2009 שעה 9:21) בתשובה לעמיש | |
מי הרבנים החשובים שהסכימו לרב השולי והזניח הזה? אנשי הכיפה הסרוגה ידועים בכך שאינם מקדשים שום רב לעניינם ובלבד שהוא עוסק בבניין הארץ. להבדיל משמאל-חדש-קיצוני, מגוון הדיעות אצל יהדות הכיפות הסרוגות גדול יותר מאשר אצל השמאל הקשיח והקטן. הדת היהודית כמו כל הדתות האחרות.... הנצרות של הלחי-שניה והאסלאם של באש ובדם, מתירות הריגת מי שאינם בני דתם שלהן בתנאים מסויים, ואפילו מתירה להרוג את בני דתותיהן שלהן. האסלאם אפילו מתיר את הפרטת הרצח, החלטה וביצוע בידי הפרט ולא רק בידי המדינה/ההנהגה המוסלמית. יוצאת מהכלל לחיוב היא היהדות שזנחה את דיני המיתה כבר בימי הביניים והיא אינה מקדשת מוות אלא את החיים. כיום אין דין עונש מוות בישראל. המקום היחידי בו ישראל הורגת הוא את אוייביה בשדה הקרב. שאר ההשוואות 'הדמגוגיות' שלי שורפות לך את האצבעות באמת שלהן. פשקווילי מובילי השמאל פסקו ב-30 השנים האחרונות ויותר, שפיכת דם יהודים רק משום שדעתם 'ימנית'. זוהי התנהגות דומה למנהגו של הרב, אם אכן אתה צודק בהאשמותיך. כשאתה צועק ''אש'' ומצביע ימינה ראוי שתבדוק את הלהבות ששורפות את גב מעילך! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142445 | |
למשל אחד הבנים של עובדיה יוסף הסכים לספר ויש עוד כמה | |
עמיש (יום שני, 23/11/2009 שעה 14:24) בתשובה לגלעד היפתחי | |
רב איננו שולי וזניח, רב הוא פוסק הלכות שרשאי ומוסמך להודיע את עמדתו של אלוהי היהודים הדתיים ורשאי לבטא את עמדתה הרשמית של הדת היהודית. כשלעצמי אינני מתפלא על כך שהיהדות מתירה שפך דם נקיים כשם שאינני מתפלא על שום דת אחרת המתירה זו. למזלנו רוב היהודים בדורנו אינם דתיים והם משתינים בקשת על קשקושי הרבנים. לרוע המזל, רוב המוסלמים הם כן אנשים מאמינים שמוכנים לפעול על פי מצוות האלוהים שלהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142453 | |
אני קראתי בספר באופן שטחי | |
עמיש (יום שני, 23/11/2009 שעה 17:39) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
מה שנאמר לגבי מי שלא מקיים את מצוות בני נח. אני לא לגמרי בטוח מה משמעות הדברים ועל כן כתבתי במפורש ''כנראה''. אלדר איננו בור, ההפך הוא הנכון. אני אינני חול אשר על שפת הים ולא מעניין אותי מה הבטיח אלוהים לאברהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142459 | |
בתור ילד אהבתי | |
עמיש (יום שני, 23/11/2009 שעה 17:56) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
[..] את אחותך. וככל הזכור לי לא חיויתי דעה על מה שכתוב בספר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142484 | |
רב הוא שולי בעיקר אם אין לו ממש קהילה | |
גלעד היפתחי (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 20:23) בתשובה לעמיש | |
רב איננו פוסק הלכות ואינו רשאי ומוסמך לחייב אנשים לנהוג בדרך מסויימת. הוא יכול לנסות ולהוביל את קהילתו להתנהג לפי פסיקותיו, וזה אינו שונה ממנהיג פועלים שפוסק הילכות שביתה, הפגנות ונזיקין. גם כאן מנהיג הפועלים אינו מוסמך לפסוק הלכות חוק, וגם כאן לא כל הפועלים שתחתיו נענים לקריאתו, אם היא מנוגדת לחוק. כל הדתות מתירות שפך דמים, גם דת השמאלנים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142427 | |
מה בדיוק אתה רוצה לומר? | |
גלעד היפתחי (יום שני, 23/11/2009 שעה 9:25) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
שליהודים אסור להרוג עזתים כדי להתגונן אבל לעזתים מותר להרוג יהודים מתי שבא להם? חוץ מזה מעולם צה''ל לא 'התעקש לכלול במטרות של פעולתו גם את בני משפחותיהם של אנשי חמאס''. אם כבר אתה רוצה לחפש עקשנים, תחפש אותם בפח הזבל של עזה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142434 | |
הבדל גדול מאד! | |
דוד סיון (יום שני, 23/11/2009 שעה 10:47) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
1. ע. צופיה הוא אדם פרטי והרב הוא מורה ומנהיג. 2. ע. צופיה מדבר על אוכלוסיה מסייעת ושימוש של לוחמים באוכלוסיה. זו עמדה שמהותית שונה מהפרשנות שאתה מנסה להלביש עליה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142454 | |
אתה שקרן מחוצף | |
עמיש (יום שני, 23/11/2009 שעה 17:41) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
פרופ' שטרנהאל מעולם לא אמר או כתב את אשר אתה מייחס לו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142455 | |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ' | |
דוד סיון (יום שני, 23/11/2009 שעה 17:44) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142461 | |
הבדל גדול מאד! | |
ע.צופיה (יום שני, 23/11/2009 שעה 18:18) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
או האייתולות, האימאמים והמטיפים במסגדים שהתירו ועודדו הרג יהודים באשר הם!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142465 | |
חוכמולוגיה עלובה! | |
דוד סיון (יום שני, 23/11/2009 שעה 21:06) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
שאלת שאלה וקיבלת תשובה. מה אתה עושה עם התשובה? מאשים את המשיב בהאשמות מופרכות. חסר מוסר כבר אמרתי עליך, וגם הפוסל במומו פוסל הנסיון שלך להגן על החמאס נגוע בגזענות, דמגוגיה ופרשנות שקרית - כרגיל. וכל העמדות האלה ''אינן ברות הגנה'' - הפוסל במומו, יוסלה, פוסל!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142471 | |
טפשות או ערמה של שקרים | |
דוד סיון (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 6:52) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
מאחר שמעולם לא נפגשו ולא הבהרתי לך את עמדותי אינך יכול לטעון שאתה יודע או מזהה אותן. העובדה העיקרית היא שאינך מצליח לזהות את עמדותי עליהן אתה מרבה לכתוב כאילו כמומחה. אבל לפני שתחפש איזה עובדה שולית ולא מייצגת, כפי שאתה מרבה לעשות, כדאי לך לזכור שהנסיון שלך להגן על החמאס, נגוע בכל אותם מאפיינים שליליים שכבר הזכרתי: בגזענות, בדמגוגיה ובפרשנות שקרית. העובדה שאתה מגדיל את אוסף הטענות המופרכות יכולה להיות מובנת כאחת משתי אפשרויות: או שכתיבתך היא תוצאה מטפשות או שאתה משקר (בשרות הדמגוגיה והתעמולה) במצח נחושה.ה. לכן מצדי אתה יכול להשאר מבואס ולא משנה לי אם זה בגלל הטפשות או ההסתבכות שלך בשקרים ובדמגוגיה. ''שרץ שכזה אי אפשר לטהר''!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142472 | |
יהודים רחם רחמו | |
ע.צופיה (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 6:52) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
'' אין איש מוכן לקחת אחריות על המעשים הנפשעים של מדינת ישראל בשם תושביה היהודיים'' ''מכרי היהודים'' ''ואני,יודע לצערי מה פירוש התעללות במחסומים.......'' ''אני יכול עדיין להריח את הריח הרקוב והמעופש של השק הקטן שחוקרי השב''כ מלבישים לך על הראש בזמן חקירה'' האם יש למישהו ספק שיוסוף חביבנו הוא פלשתינאי? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142474 | |
תודה,יוסוף, תודה,אתה חבר טוב | |
ע.צופיה (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 7:44) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
תמשיך לתת לי חומר על היותך פלשתינאי כי בתחפושת של יהודי נכשלת. לא צריך עיינים חדות מדי בכדי לקרוא ולחוש את פחדך. אני בכל אופן המשיך להתריע על ההונאה שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142467 | |
יוסוף,גם כפלשתינאי אתה כשלון כמו בני עמך. | |
ע.צופיה (יום שני, 23/11/2009 שעה 22:21) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
ובכלל, שכחת להוסיף לכנופיה שלי ושל סיון את האימאמים המעודדים רוצחים, את המטיפים במסגדים המתירים את דמם של היהודים ואת האיתולות החשוכים הקוראים לרצח והרג המוני של כל מי שאינו מוסלמי. אני גאה להיות בכנופיה הזו. ולהזכירך את האימרה הרומנית החכמה: אין כמו מכה בתחת להוספת בינה בראש. הנייה, אזהר,חלד וחסן שבבונקר למדו זאת דרך התחת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142469 | |
(יום שלישי, 24/11/2009 שעה 1:27) בתשובה לע.צופיה | |
השאלה שצריכה להעסיק אותך בימים אלה היא, האם במשחק הזה אתה ממלא את תפקיד החתול או את תפקיד העכבר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142470 | |
ע.צופיה (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 6:39) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
אני ממלא את תפקיד השפוי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142450 | |
אינני טועה | |
(יום שני, 23/11/2009 שעה 17:28) בתשובה לדוד סיון | |
אם אתה חושב שעדיף - אז למה אתה מבלבל את המוח לפני קראת? ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142456 | |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ' | |
דוד סיון (יום שני, 23/11/2009 שעה 17:45) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142310 | |
נחוצים עוד פרטים! | |
דוד סיון (יום שישי, 20/11/2009 שעה 13:20) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
האם תוכל לספר יותר פרטים כדי שאוכל למצוא ולקרוא את העבודה הזאת? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142321 | |
נחוצים עוד פרטים! | |
גלעד היפתחי (יום שישי, 20/11/2009 שעה 14:31) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
אם אני הייתי מפיץ את כל השמועות ששמעתי על תאי שמאל וחתרני מהפכה, אז אתה היית מתפקע ולא מצחוק! פשוט הייתי נוכח פעם בשיחה שחשפה את כל הקוספירציה האנטי ציונית השמאלנית הזאתי. לצערי אין לי עותק ממנה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142324 | |
נחוצים עוד פרטים! | |
ע.צופיה (יום שישי, 20/11/2009 שעה 14:51) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
אין פתרון טוב יותר מזה להפצת שקרים והתחמקות מהוכחות. מתאים ליוסוף פלשתינאיינו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142320 | |
שום התנחלות לא קמה בחטא | |
גלעד היפתחי (יום שישי, 20/11/2009 שעה 14:16) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
ולכן גם לא תיפול. בטח שלא בחטא. אין היום מצווה גדולה ממצוות ישוב הארץ. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142323 | |
אל תשכח, יוסוף, גם אנחנו לא נשכח את מלון פארק בנתניה | |
ע.צופיה (יום שישי, 20/11/2009 שעה 14:49) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142325 | |
עקיבה אלדר | |
(יום שישי, 20/11/2009 שעה 15:08) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142338 | |
ספינר מבקש ''להרוג'' את השליח! | |
דוד סיון (יום שישי, 20/11/2009 שעה 18:53) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
הנה עוד משהו שנכתב על הספר ועל מטרתו (http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/967/542.html). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142360 | |
השליח הוא מהות הכל, אחינו סיוון | |
(שבת, 21/11/2009 שעה 20:20) בתשובה לדוד סיון | |
ולדוגמא נשיא ארה''ב אובמה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142362 | |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ'' | |
דוד סיון (שבת, 21/11/2009 שעה 20:38) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142425 | |
יוסוף, אתה גדול!!! | |
ע.צופיה (יום שני, 23/11/2009 שעה 9:22) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
גם האימאמים והמטיפים במסגדים קוראים לרצח ילדים,נשים וזקנים ישראלים, אז מה ההבדל ביני לבין האימאמים המטיפים והאייתולות? לכבוד יחשב לי להיות שווה ערך לאיתוללה האירני ולאימאם המצרי. כל הכבוד לך יוסוף! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142437 | |
מי זה פסח רויטמן? | |
גלעד היפתחי (יום שני, 23/11/2009 שעה 12:09) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142442 | |
מי זה פסח רויטמן? | |
ע.צופיה (יום שני, 23/11/2009 שעה 14:01) בתשובה לגלעד היפתחי | |
ע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142429 | |
אני רוצה להבהיר לך, מושמוש | |
גלעד היפתחי (יום שני, 23/11/2009 שעה 9:28) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
שעמדתו של צופיה לא מחייבת את שאר הישראלים, כמו שגם פרשנותך לדבריו של צופיה לא מחייבים. סתם ככה, רק שתיקח את זה לתשומת ליבך ולא תהפוך את ההתכתשות הזאת בינכם לאירוע היסטורי מכונן של האין-דיולוגיה המרוטה והמשעממת שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142438 | |
יש הבדל ג ד ו ל בין דיברי הרב לבין דיברי ומעשי החמאס | |
גלעד היפתחי (יום שני, 23/11/2009 שעה 12:14) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
חוץ מזה שחמאס עושה אותם.... וההבדל הוא שתה מגנה את דיברי הרב ותומך בדיברי ו ב מ ע ש י החמאס. אז מה אתה אומר? שאין הבדל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142443 | |
ע.צופיה (יום שני, 23/11/2009 שעה 14:09) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
שעורי אזרחות לסטודנטים בביר-זית? אנא ממך, ציין את המקור. חשוב לי מאוד שהסטודנטים ידעו מי אמר את הדברים האלה,אולי זה ינציח את זכרי. ולגופו של ענין. מסתבר שהנייה ואל-אזהר וחלד הטיפש הבינו היטב היטב את משמעות מותם של כ-1400 מאזרחי רצועת עזה (הרי גם הרוצחים הפחדניים של החמאס הם בסופו של דבר אזרחים, אין שם צבא רשמי)ומאז הם מתנהגים כילדים ממושמעים שהעונש עוד טבוע בראשם. איך אמרה אימי הרומניה: אין טוב ממכה בתחת בכדי להכניס בינה לראש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142476 | |
''סמרטוט אדום'' של ג. ספירו | |
יוסף אליעז (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 12:18) | |
כמה מלים על כתבתו של הַמְסָפֵּר ספירו ''סמרטוט אדום –רוצחי תינוקות'' מ- 20.11.2009 *************************************************************** כבר אמרו חכמים כי אבן שזרק לבאר טיפש אחד [וגרוע ממנו רשע שונא עמו] לא יוציאו מאה חכמים... ספירו כדרכו מפזר מסמרים וכל רכב ישראל ופרשיו דוהרים עליהם וסובלים מִנְקָרִים [פַּנְצֶ'רִים]. דווקא באוסף המסמרים החלודים האלו שספירו פיזר אתם מוצאים בקעות להתגדר בן? הדבר היחיד עליו ניתן להסכים בכתבה הנ''ל שאכן, ככותרתה, היא סמרטוט. ''הצבע לא חשוב''. נתחיל בהתקפה על כב' השופט סולברג: אינני מכיר את השופט סולברג. אולם אינני מבין על-מה ולמה כל השמאלנים מוציאים קיצפם עליו, כמו ספירו-אוהב-ישראל זה. כב' השופט סולברג הינו שופט בתוך מערכת שיפוטית שבראשה עומד בית-משפט עליון, שהוא עדיין כמעט מונוליטי, לפי הסינונים במינויים אליו שעשו אהרון ברק ושותפיו לדעה. בית המשפט העליון בצביונו הנוכחי, או לפחות כפי שהיה עד למינויים האחרונים אליו, אינם נחשב למעוז הימין דווקא... אם השופט סולברג, בבית-המשפט המחוזי טעה, לדעת ספירו וחבר מרעיו, חזקה על הפרקליטות, אשר היא המאגר ממנו נשאבו שופטים רבים, גם לבית-המשפט העליון, היתה מערערת על פסקיו זה מכבר. אם לא ערערה – אות וסימן הוא כי פסיקותיו היו ענייניות ונכונות. כב' השופט סולברג פסול בעיני ספירו בשל היותו תושב באחת ההתנחלויות ביהודה ושומרון. לטענתו חסרת השחר מתגורר השופט הנכבד בישוב שהוקם בשטח כבוש, שהתנחלות בו אסורה לפי החוק הבינלאומי. על כך אמר קהלת: ''הבל הבלים...הכל הבל''. השלטון הלגיטימי בארץ-ישראל לפני הקמת מדינת ישראל היה המנדט הבריטי [ש''לא עלינו'' ''כבש'' את הארץ מידי התורכים, אבל על השלטון הבריטי הכובש אין לספירו תלונות...]. הבריטים, בניגוד להצהרת בלפור, גדעו מארץ-ישראל את עבר הירדן המזרחי והקימו שם ממלכה האשמית, לבן-בריתם הסעודי שגורש מארץ מולדתו. דומני שגם אקט זה הינו לגיטימי בעיניו העוורות של ספירו. ארץ ישראל שממערב לירדן נותרה תחת השלטון הבריטי עד 1947. ''תכניות החלוקה'' השונות, כמו זו של ועדת פיל, נדחו ע''י הערבים ובסופו של דבר פינו הבריטים את ארץ-ישראל המערבית. תושביה היהודים הקימו, בראשות דוד בן-גוריון, את מדינת ישראל אשר גם הוכרה והתקבלה לארגון האומות המאוחדות. זהו השלטון הלגיטימי היחיד שקם, מאז המנדט בא''י המערבית. ''הלגיון הערבי'', צבאה של ממלכת ירדן, פלש לא''י, כמוהו כצבאו העיראקי של קאוקג'י, כפולש הסורי שתפס חלקים מהארץ ממזרח ומצפון לכנרת, וכצבאו המצרי של המלך פארוק, שהגיע עד לפאתי אשדוד של היום. צה''ל, צבאה של המדינה הלגיטימית היחידה בא''י, לחם בכל הפולשים. צבאו של קאוקג'י הושמד, הצבא המצרי הוכה ונסוג לרצועת עזה, והלגיון הוסג לירושלים המזרחית ולשטחים שעלה בידו להחזיק. הסורים נסוגו לכמה שטחים באזור חמת-גדר וצפון הכנרת. שלושת הצבאות הללו, הירדני, המצרי והסורי החזיקו מטעם ארצותיהם צבא פולש בא''י ומעולם לא טענו לבעלות על השטחים המוחזקים בידם. כך היה עד 1967. אז צה''ל הצליח, בעקבות התוקפנות הערבית, לשחרר את השטחים שהחזיקו הפולשים ממערב לירדן. על-כן אין שחר לטענות שההתנחלויות הוקמו בשטחים כבושים. כבושים ממי? מהפלסטינאים? אלו לא היו קיימים כעם וכִלְאוֹם נפרד מערביי ירדן וסוריה כמעט עד ''הסכמי אוסלו''. ההתנחלויות הוקמו בא''י, שבה , כאמור, הממשל הלגיטימי היחיד, כיורש המנדט הבריטי, הוא הממשל הישראלי. מדינת ישראל היתה ועודה מוכנה לוותר על שטחים מא''י המערבית לשם כינונה של ישות פלסטינאית. אפשר להסכים לנכונות זו ואפשר להַשִׂיג עליה. אך מדובר בויתור מרצון על שטחים שהזכות הלגיטימית היחידה עליהם היא למדינת ישראל, אשר הצליחה לגרש מתחומי א''י את הצבאות הפולשים. חבל שדוברינו לא השכילו להסביר זאת לאומות העולם, לא באו''ם וגם לא לידידינו בארה''ב ובמערב אירופה. ההתנחלויות הוקמו כדין, באישורו של הריבון היחיד, שהוא מדינת ישראל. על כן גם הטענות במישור זה, כנגד אותו שופט נכבד, הן חסרות שחר. לטענות נגד הרב יצחק שפירא מישיבת ''עוד יוסף חי'' שוב: אינני מכיר את הרב הזה, ולא את ספרו. תמהני אם ספירו אכן קרא את הספר, ואם הדברים המיוחסים לרב אכן נכתבו על-ידו. אם אכן כך הרי שהדבר מצער מאד וראוי לתגובה כלפי הרב וכלפי הוצאת הספרים. אולם מה עושה ספירו. קודם כל הוא משווה בין הרב לידידנו אחמדניג'אד וקובע שדברי אותו רב חמורים הרבה יותר מדברי הצורר האירני. איך אמרנו: ''הבל הבלים, אמר קהלת, הבל הבלים הכל הבל''. אם אכן יש בישראל איזה רב אלמוני שכתב דברים שמוטב להם שלא נכתבו משנכתבו – איזו נפקות יש לדברים אלו? ''למי הם מזיזים''? ומה הקשר בין הדברים הללו לתקציבי הישיבה? האם בשל פרופסורים ישראלים שהוציאו דיבתנו רעה ואף המליצו להחרים את מוסדותיה האקדמאיים של המדינה, כולל המוסדות שהם נמנים על המורים בהם, לבושתנו, מישהו הציע שהמדינה תפסיק לממן את אותם המוסדות? כיצד ניתן להשוות דברים של איזה איש קטן ואלמוני לאיומי-השמדה והסתה של ראש-מדינה, או אפילו מעצמה אזורית, שמחזיקה בצבא אדיר שטוף-מח דתי וקנאי , בטילי שיוט, התומכת בארגוני-טרור רצחניים ברחבי העולם וסביבנו, ועומדת על סף יצור פצצה גרעינית ?!. האין גבול לשנאה העצמית? האין גבול להסתה כנגד ציבור שלם, אם גם, נניח, שמישהו מהחברים בו חטא? לפי ''הגיון'' זה יש ליחס את הרצח במגדלי התאומים לכלל המוסלמים. את דברי ההסתה של גדולי הדת המוסלמית, למן המופתי אמין אל-חוסייני, ידידו של היטלר, ועד למסיתי הטאליבן ואוסאמה בין-לאדן לכל ציבור המאמינים. עוד אוולת מ''ספרית-ספירו'' ! כל זה בלי קשר לכך שראוי לבדוק את ספרו של שפירא, ואם נעברה שם עבירה של הסתה גזענית, חלילה, לנקוט באמצעים המשפטיים המתחייבים. ז' כסלו תש''ע, 24.11.2009 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142479 | |
שאלה לעניין סולברג? | |
דוד סיון (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 14:33) בתשובה ליוסף אליעז | |
יש לא מעט התנחלויות שנבנו ללא אישור הריבון שהתקבל רק בדיעבד. יש לא מעט שכלל לא קיבלו את אישור הריבון. אבל יש התנחלויות רבות שהוקמו על אדמות פרטיות. האם כל אלה הוקמו כדין? האם כל אלה כשרים למהדרין? איך זה נראה שהמתגורר בישוב כזה יעסוק בשיפוט ואכיפת החוק? מה היית אומר אם המועמד ''x'' למשרת שופט גנב? מה היית אומר אם המועמד ''x'' מתגורר בבית לא חוקי? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142486 | |
שאלה לעניין סולברג? | |
גלעד היפתחי (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 20:39) בתשובה לדוד סיון | |
שאלותיך אינן רלוונטיות לעניין סולברג! אז למה להכניס עוד ועוד כבשה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142497 | |
מי שמכניס כבשים זה אתה! | |
דוד סיון (יום רביעי, 25/11/2009 שעה 5:48) בתשובה לגלעד היפתחי | |
השאלות האלה מאד רלוונטיות בהמשך למה שכתב אליעז. אז חבל שאתה מנסה להכניס כבשים...! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142546 | |
מי שמכניס כבשים זה אתה! | |
גלעד היפתחי (יום שישי, 27/11/2009 שעה 9:59) בתשובה לדוד סיון | |
אני חוזר ומציין לפרוטוקול שאין לעניין הזה דבר עם עניינו של סולברג. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142480 | |
לעניין הגבולות והעמים בארץ ישראל: | |
דוד סיון (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 14:53) בתשובה ליוסף אליעז | |
1. הצהרת באלפור הבטיחה בית לאומי ''ב''ארץ ישראל ולא על כל ארץ ישראל כפי שמשתמע מדבריך. הצהרת באלפור גם מעולם לא סימנה גבולות ולכן החלוקה של שטחי המנדט הבריטי לשתי יחידות לא נעשתה בניגוד לה. 2. הבריטי התנו את קבלת המנדט בכך שההנהגה הציונית תסכים לחלוקה. כך היה חברי ההנהלה הציונית כולל ז'בוטינסקי חתמו על הסכמה. כל זה קרה כ-5 שנים לאחר הצהרת באלפור. 3. הפלשתינאים קיימים כעם כבר כ-100 שנה - הרבה לפני הסכם אוסלו. בקשר לקיומו של העם הפלשתינאי כדאי לך לקרוא קצת היסטוריה. כהתחלה קרא מה כתב ז'בוטינסקי בשנת 1923 (''על קיר הברזל''). 4. כזכור החלטת האו''ם מנובמבר 1947 קבעה חלוקה של הארץ ממערב לירדן לשני עמים (יהודי ופלשתינאי). העובדה הזאת (ולא רק היא), כמובן, מפריכה את טענתך כי ''... הממשל הלגיטימי היחיד, כיורש המנדט הבריטי...'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142487 | |
לעניין הגבולות והעמים בארץ ישראל: | |
גלעד היפתחי (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 20:42) בתשובה לדוד סיון | |
האם ליהודים לא היתה זכות לבית לאומי בארץ ישראל אילולא הצהרת בלפור או הצבעת האו''ם בנובמבר 1947? החלטת האו''ם חילקה את מערב ארץ ישראל לאחר שאת מזרח ארץ ישראל היא כמבר מסרה לפלסטינים. ובכל זאת היהודים קיבלו את ההצעה והפלסטינים דחו אותה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142498 | |
שוב, כהרגלך, קישקשת בלי לקחת בחשבון את ההקשר! | |
דוד סיון (יום רביעי, 25/11/2009 שעה 5:49) בתשובה לגלעד היפתחי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142485 | |
ג. ספירו מגיב רק לכותרות העיתונים | |
גלעד היפתחי (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 20:37) בתשובה ליוסף אליעז | |
לא תמיד הוא קורא את כל הכתבה ובודאי שלא את הספרים או הפסיקות אותם הוא מבקר. אבל למה אתה מצפה ממנו? תהיה רציני. רוב האשמותיו מצוצות מהאצבע, חסרות בסיס והוכחה, חד מידיות, חד צדדיות, רואות רק שחור ומתעלמות מלבן. בקיצור - הוא לא מאוזן. חוץ מזה הייתי מבקש ממך לשקול שוב האם שלטון הכיבוש הבריטי היה באמת לגיטימי והאם היה זה לגיטימי שהבריטים והצרפתים יקבעו לעצמם אילו מדינות להקים ומה גבולותיהן. לדעתי יש כאן בעיה שהיא גם מעבר לעניין המשפטי והיא בעיה מוסרית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142488 | |
ג. ספירו מגיב רק לכותרות העיתונים | |
ע.צופיה (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 20:57) בתשובה לגלעד היפתחי | |
היפתחי, המנצחים תמיד קובעים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142491 | |
אתה בטוח? | |
גלעד היפתחי (יום שלישי, 24/11/2009 שעה 21:29) בתשובה לע.צופיה | |
אז אם כך רק כשיהודים מנצחים הם לא קובעים? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142515 | |
יוסוף! שאתה תצדיק את ספירו? פלא פלאים! | |
ע.צופיה (יום חמישי, 26/11/2009 שעה 18:31) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142523 | |
אתה עוסק בשקרים ובדמגוגיה - כרגיל! | |
דוד סיון (יום חמישי, 26/11/2009 שעה 23:00) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
שקר הוא שקר, הוא שקר בשרות הדמגוגיה. שקר פוליטי שהוא משנתו של הדמגוג מאד מתאים כהגדרה לדבריו של יוסלה - כרגיל! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142535 | |
הייתי אומר, הפוסל במומו פוסל | |
ע.צופיה (יום שישי, 27/11/2009 שעה 6:35) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
פלשתינאי קטן, שכחת את האימאמים,המטיפים והאייתולות שמטיפים בריש גלי לרצח יהודים באשר הם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142539 | |
אתה רוצח את האמת! | |
דוד סיון (יום שישי, 27/11/2009 שעה 7:11) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
יש לך תכונה לעוות כל דיון או תת-דיון כדי שיתאים למשהו שאתה מדמיין או ממציא בזדון. אתה לא מפסיק לעשות זאת גם כאשר מראים בגדול שדבריך אינם אמת, שהם שקר גס. גם כאן אתה חוזר לתרגיל המסריח הזה - נסיון לרצוח את האמת: שאלת (http://www.faz.co.il/thread?rep=142420): ''במה הדברים שונים ממה שכתב ידידנו הנאור צופיה...'' תשובתי (http://www.faz.co.il/thread?rep=142434): 1. ע. צופיה הוא אדם פרטי והרב הוא מורה ומנהיג. 2. ע. צופיה מדבר על אוכלוסיה מסייעת ושימוש של לוחמים באוכלוסיה. זו עמדה שמהותית שונה מהפרשנות שאתה מנסה להלביש עליה. חלק מהטענות שלך ביחס להודעה הזאת הן: 1. שקר א': ''נחלץ אמנם דוד סיון לעזרתו של רויטמן המבויש,...'' (http://www.faz.co.il/thread?rep=142519). 2. שקר ב': '' בעיה נוספת וחמורה בעיני עוד יותר, זה הנסיון של סיון להגן על העמדות...'' (http://www.faz.co.il/thread?rep=142463). 3. שקר ג': ''אך משום מה הנך תומך בעמדתו של צופיה,...'' (http://www.faz.co.il/thread?rep=142527). הציטוט האחרון הוא חלק מהודעה שמסתיימת בשאלה (''מה בעצם חושב דוד סיון על הנושא הזה?'') שמעידה שמדובר בשקר. לגבי ציטוט אחד אתה בעצמך מעיד שהוא שקר. גם שאר הציטוטים האלה אינם ולכן שקר. והעובדה שאתה חוזר על השקרים האלה בלי סוף הוא הסיבה לכך שכתבתי: שקר הוא שקר, הוא שקר בשרות הדמגוגיה. שקר פוליטי שהוא משנתו של הדמגוג מאד מתאים כהגדרה לדבריו של יוסלה - כרגיל! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142526 | |
הכנופיות לפי יוסוף | |
ע.צופיה (יום שישי, 27/11/2009 שעה 1:08) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
מצד אחד, הכנופיה של ''הרב'',רויטמן,סיון האימאמים, המטיפים במסגדים,האייתולות, בקיצור כל אלה שמטיפים להרג ורצח של ילדים נשים וקשישים. ומנגד הכנופיה של יוסוף הפלשתינאי, גדעון ספירו היהודי,גדעון לוי העיתונאי,אמירה הס החוקרת הידועה, הדרום אפריקאים, בקיצור כל הטובים. מעניין לאיזו כנופיה שייכת בר רפאלי? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142536 | |
פלשתינאי יקר! | |
ע.צופיה (יום שישי, 27/11/2009 שעה 6:38) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
אני, כתוב בשורות שלמות כדי שעמיש יוכל לקרוא את תגובתך ויראה איזה שונא ישראלים אתה. לא מזמן הוא התלונן על כך. תתחשב בו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142547 | |
אל תגיד לנו שאתה באמת קורא | |
גלעד היפתחי (יום שישי, 27/11/2009 שעה 10:00) בתשובה לע.צופיה | |
את כל שהפחזן יליד יפו כותב לך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142548 | |
אל תגיד לנו שאתה באמת קורא | |
ע.צופיה (יום שישי, 27/11/2009 שעה 10:10) בתשובה לגלעד היפתחי | |
אני מככב אצלו. מאז שחשפתי את זהותו האתנית כולו חיל ועדה, זה שומט את הקרקע לכל טיעוניו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142537 | |
ע.צופיה (יום שישי, 27/11/2009 שעה 6:40) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
אתה בכלל לא בכיוון. הוא תעמולתן פלשתינאי מקצועי. דעתו אינה חשובה, התעמולה חשובה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=142585 | |
השפוט הזה גולדסטון | |
(שבת, 28/11/2009 שעה 21:16) | |
הוא ערימת זבל על הדשא גם בדרום אפריקה | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |