השוודי המכוער 2 | |||||
הלבן שבעיניים / ע. צופיה (יום שני, 31/08/2009 שעה 7:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=138096 | |
לוי אומר | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 7:16) | |
השוודים למדו מ[..] הישראליים השוחים בכסף עבור הפצת עלילות בכל הזדמנות. כל עלילה ושכרה בצידה ביד רחבה. התקשורת הישראלית [..] גם היא נהנת מהשוחד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138104 | |
העלילות האלה הם מבית היוצר של הגופים הנתמכים כספית | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 8:22) בתשובה לסתם אחד | |
מהגוף הנקרא הקרן החדשה לישראל. עלילות אלה הם המשך ישיר לעלולותיו של מהרש''ק התועמלן בעל המשור החשמלי שהפיץ עלילות כזב על כריתת עצי זיית על ידי מתנחלים. עלילות אלה הם המשך לעלילות הכזב של ''גניבת קרקעות'' תוך הצגת תעודות מזוייפות ומסמכים מפוברקים . עלילות אלה הם עלילות המשך ל פושעי ''שוברים שתיקה'' המיחלים להכרת תודה וכסף מידי הפריץ השוודי עלילות אלה סופן שיפגעו במעליליהם בשמאלנים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138109 | |
אפרופו שוברי שתיקה | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 8:33) בתשובה לסתם אחד | |
לוי אומר מתברר ששוברי שחיקה רשומה כחברה בע''מ בישראל. שכר העובדים בה הוא כ-400000 ש''ח בשנה. לא רע. אבירי היצוא. מעשירים את הכנסות המדינה מיצוא ב-400000 ש''ח מן הסתם הם מחפסים אחר שווקים חדשים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138142 | |
אפרופו שוברי שתיקה | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 12:45) בתשובה לסתם אחד | |
וכתוב גם מאיפה מגיעים הכספים לשלום עכשיו? אני זוכר שנפתח להם תיק בפרקליטות על כמה זיופים, כולל זיוף שמם ומטרות פעילותם. אבל הייתי מעוניין שמישהו יתן פרטים על היקפי הממון שממשלות אירופאיות שופכות לכיס השמאלני כדי שהם יתקפו את היהודים. השחיתות של שלום עכשיו יכולה להרעיד את אמות הסיפין גם של מעט השמאלנים המוסלריים שנשארו ביננו. מושיק שרואה בשלום עכשיו אוייב | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138168 | |
דוגמא לכתיבה טרולית | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 20:28) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138219 | |
המולל בפוסו מולל! | |
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 1:05) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138121 | |
הפוסל במומו פוסל! | |
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 9:15) בתשובה לסתם אחד | |
העלילות שלך סופן שיפגעו במעליל...! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138130 | |
הפוסל במומו פוסל! | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 10:17) בתשובה לדוד סיון | |
האם שוברים שתיקה בע''מ מקבלים כסף מחו''ל ? האם שלום עכשיו מקבלים כסף מחו''ל ? האם הקרן החדשה לישראל מקבלים כסף מחו''ל ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138133 | |
הפוסל במומו פוסל! | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 11:36) בתשובה לסתם אחד | |
כמעט כל אירגון חברתי או פוליטי בישראל חי ממלגות ותרומות מממשלות זרות ומאירגונים יהודיים שבסיסם בארה''ב ובאירופה. מדינת ישראל עצמה חיה מסובסידיות אמריקניות אדירות. הטענה נגד שלום עכשיו ושוברים שתיקה על שהם מקבלים מימון מחו''ל חסרת כל ערך. וכאשר בודקים אחד לאחד את התרומות שהציבור הדתי למשל מעביר למפלגות בארץ לעומת הסכומים שמקבלת שלום עכשיו למשל הרי אין כלל מקום להשוואה. רוב הכספים המגיעים לאירגוני השלום הישראליים מחו''ל נתרמים על ידי יהודים החפצים לאפשר לאירגוני זכויות האדם בישראל לתפקד תיפקוד בסיסי, כאשר רוב הציבור בארץ הופך להיות יותר ויותר גזעני. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138136 | |
הפוסל במומו פוסל! | |
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 11:44) בתשובה לסתם אחד | |
הליכוד, גוש אמונים, מנהיגות יהודית ואי-אלה מועצות אזוריות לא מקבלים כסף מחו''ל? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138144 | |
אכן הפוסל במומו פוסל! | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 12:53) בתשובה לדוד סיון | |
אתה פסול לעדות! מושיקו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138169 | |
אכן הפוסל במומו פוסל! | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 20:29) בתשובה לסתם אחד | |
דוגמא לכתיבה טרולית | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138173 | |
אכן הפוסל במומו פוסל! | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 23:50) בתשובה לסתם אחד | |
אני שולל את תגובתך | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138108 | |
בעיה עם התחקיר של זאב גלילי | |
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 8:31) | |
התחקיר מספר לנו על עלילה שהועלתה בטלוויזיה הצרפתית. בכתבה היו מעורבים ישראלים ברמות שונות: נילי טל המוגדרת במאית ומפיקה ותיקה ופרופסור פרידלנדר שהתראיין לכתבה ששודרה בערוץ ציבורי בצרפת. אבל הביקורת של גלילי מתמקדת בחלקה של פרופסור ננסי שפאר-יוז ומתקבל הרושם שהכתבה ששודרה היא הבעיה שהיא יצרה. כאילו היא הביקורת שלה על עניין שוק האברים עוסקת רק במה שלדעתה קורה בישראל. מצד אחד על טענתה של שפאר-יוז שדבריה הוצאו מהקשרם הוא תוקף אותה בשאלה האם התלוננה לעורכי התוכנית. הוא לא מציג את השאלה הזאת לפרופסור פרידלנדר, או לנילי טל. יש לי נסיון קודם עם זאב גלילי שלימד אותי שכנראה האג'נדה שלו מפריעה לו לתקן ''טעויות''; שכנראה האג'נדה שלו מובילה אתו לנתק קשר עם מבקריו. מצד שני הוא מתלונן על פרופסור שפאר-יוז שניתקה את הקשר איתו. על בסיס הנסיון שלי עם גלילי חשדתי שמשהו חסר בהצגת הדברים על ידו. מבדיקה קצרה התברר לי שפרופסור שפאר-יוז מכירה את הנעשה בעולם בעניין ההשתלות; התברר לי שבמסעותיה בעולם בהקשר, הביקורת שלה מכה בכל המעורבים. במקרה אחד היא מבקרת את הנעשה בארה''ב, דרום אפריקה, ברזיל וישראל ( http://www.hods.org/pdf/press/nyt05232004.pdf ; http://www.jweekly.com/article/full/39403/berkeley-p...). עוד מתברר שהיא שלא מעט מהדברים שהיא אומרת על ישראל גם נכונים ושהיא מכירה את הנעשה בנידון בישראל ממספר ביקורים שלה כאן. חבל שתחקיר ביקורת מתמקד באנשים הלא כל כך נכונים; חבל שקושרים אנשים לאנטישמיות בקלות רבה מידי. ----- גילוי נאות: בזמנו לפני כעשור הייתי מעורב ביוזמה של פרופסור זכי שפירא ואלכסנדר יוסים (שהיו אז בבלינסון) להקים מרכז השתלות בארץ. שני האנשים האלה היו מוכרים כבר אז כמומחים עולמיים בנושא השתלת כליות. חשבתי אז כמו היום שהיוזמה שבסופו של דבר לא יצאה לפועל, היא מבורכת. מכאן ברור שאני חושב, בניגוד לפרופסור ננסי שפאר-יוז, שלא צריך להילחם בתופעה הכלכלית – בשוק ההשתלות, אלא אם מדובר בעבירות על החוק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138110 | |
בעיה עם התחקיר של זאב גלילי | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 8:39) בתשובה לדוד סיון | |
בינתים, איפה אתה ואיפה גלילי... אתה נוטה להשמיץ אישית ובצורה מכוערת וילדותית כל מי שלא מסכים אתך. רבים לוקחים דווקא את דבריך אתה , בערבון מוגבל. בייחוד לאור פרסומך הזדוניים בהקשר לכריתת העצים על ידי מהרש''ק ומעשיות גזילת המקרקעין. גלילי הנו עתונאי מבוקש ומוערך על ידי רבים רבים. אתה אינך מחבבו, בסך הכל בעיה אישית פנימית שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138119 | |
אתה עוסק בהשמצה אישית | |
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 9:13) בתשובה לסתם אחד | |
הדברים הנכונים שכתבתי על גלילי כתבתי בזמנו באופן יותר מפורט (http://www.faz.co.il/story_2897). בהקשר הזה גם כתבתי ביקורת על העובדה שמשתמשים במספרים (לעיתים קרובות מופרכים) כדי להשמיץ מישהו. במקרה אחד כתבתי ביחד עם יובל רבינוביץ ביקורת על מי שעושים זאת ביחס להתנחלויות (http://www.faz.co.il/story_1427). אין לי בעיה אם גלילי מבוקש או מוערך על ידי אחרים בעיני יש בעיות בדברים שהוא כותב. מיחזור העלילה על יואל מהרשק היא בדיחה עלובה... המבוססת סיפורי סבתא ולא על עובדות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138123 | |
אתה עוסק בהשמצה אישית | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 9:51) בתשובה לדוד סיון | |
יואל מהרש''ק הוא מפיק פרובוקציות ידוע שעוסק בעלילות נגד המתיישבים היהודים ביו''ש, ובפרובוקציות אחרות משור שנמצא ברכבו וגם השתתפותו באישית ביצירת ריב ומדון כנגד יהודים כל אלה עובדות שאין עליהן עוררין. אפשר לקרוא למשור סבתא, ולגלגלי המכונית שבו נמצא המשור הגלגלים של הסבתא. זה לא מעלה ולא מוריד. גם ההפקה המתוזמנת שהפיק עם ויקי כנפו נגד שלטון שרון לפני ההתנתקות זכורה לשמצה. הפרובוקציות והעלילות שרוקם נגד חקלאים יהודים בבנימין ובשמרון, הצתת שדות, הסתת ערבים נגד המתיישבים היהודים ושריפת שדות יהודים הם תוצר לואי של פעולתו הארורה של מר מהרש''ק. אין ספק שהאיש הרע הזה יבוא על גמולו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138138 | |
אתה עדין עוסק בהשמצה | |
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 12:04) בתשובה לסתם אחד | |
כרגיל הוספת מילים אבל זה רק מלל שמעבה את העלילה המתועבת. אין בו שום, כלום, עובדה או נתון רלוונטי שתומך בעלילה המתועבת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138143 | |
אתה עדין עוסק בהשמצה | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 12:52) בתשובה לדוד סיון | |
הגנתך על מרש''ק מיותרת. הוא נתפס עם משור חשמלי בשדה זיתים כרותים ממשור חשמלי, בשעה שהוא ניסה להעליל את האירוע על המתנחלים. מה ברור יותר מזה כשהפושע נתפס את אקדח מעשן בזירת הפשע כשהקורבן מדמם מכדורי הקדח? מושיקו תגיד לו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138147 | |
אתה עדין עוסק בהשמצה | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 12:59) בתשובה לסתם אחד | |
מהרשק כלל לא נתפס עם משור. את המשור גנב ממנו צפריר רונן. מהרשק התלונן בפני השוטרים שהגיעו למקום על כך שצפריר רונן גנב משור חשמלי מרכבו. צפריר רונן רץ לערוץ 7 וגולל שם סיפור עלילה שנועד להסביר את המצאות המשור של מהרשק ברשותו. מתמליל הראיון של צפריר רונן בערוץ 7 ניתן להבין שצפריר רונן הוא עבריין שנוכחותו באיזור בו שהה מהרשק נועדה להפריע לתושבי המקום הפלסטינים לעבד את אדמתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138150 | |
אתה עדין עוסק בהשמצה | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 13:08) בתשובה לסתם אחד | |
אתה מודה בחצי פה.... צפריר גנב את המשור למהרשק. אז היה לו או לא היה משור? מה עשה שם המשור ליד העצים החתוכים במשור? למה צפריר לא היה צריך לערוץ 7 עם הסיפ]ור כאשר כיני שלום עכשיו רצים לכל הערוצים כאשר מתנחל בונה מרפסת? מה שניתן להבין מובן מהמעשים של מרשק וכל פרשנותך היא מיותרת. מושיקו יודע טוב ממך | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138151 | |
אתה עדין עוסק בהשמצה | |
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 13:18) בתשובה לסתם אחד | |
אהבתי את הדרך הציורית שלך לבטא את העלילה המתועבת. היא עדין עלילה משום שחסרים בה האקדח המעשן והקורבן המדמם. הבעיה העיקרית עם ממציא העלילה המתועבת והממחזרים שלה היא שהם נזקקים להשמצות ועלילות כדי להסיט את אש הביקורת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138152 | |
לא עלילות ולא נעליים | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 13:23) בתשובה לדוד סיון | |
לא אש ביקורת אלא סתם הכחשות סרות טעם המנסות להגן על הפושע מרש''ק איך אמר הרמטכ''ל בוגי יעלון- ווירוסים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138157 | |
אתה עדין עוסק בהשמצה | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 14:05) בתשובה לדוד סיון | |
מרש''ק הוא פרובוקטור ידוע וחלק גדול ממלחמות הערבים המתנחלים הם צעשי ידיו ומעשי שליחם. הכל רשום ב'תולדות המשור מגבעת השלושה'. מושיקו שיודע יותר ממה שאתה חושב שהוא יודע | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138220 | |
כל הכבוד מושיקו! - חסמת אותו ! | |
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 1:10) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138225 | |
אתה עדין עוסק בהשמצה! | |
דוד סיון (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 4:50) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138227 | |
אתה עדין עוסק בהשמצה! | |
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 6:47) בתשובה לדוד סיון | |
לוי השיטה הבולשביקית של הקיבוצים לא כל כך הצליחה. התרבו יותר ויותר העושים לביתם ואחוז העובדים הצטמצם. ההצלה הגיעה בדמות ההפרטה, מלאה או חלקית. החברמן מהקיבוץ ראה שאם יפריטו אותו ישאר עם שכר תת מינימום, אלא עם יתחיל לעבוד על אמת. ואז עלה בראשו רעיון גאוני הוא הקים ענף כלכלי מכניס. הכסף זורם כמו שעון וגם משכורתו השלמה. על אילו אדמות התנחל קיבוצו המהולל? לא במקרה מגדל צדק? שלום עכשיו מומחים בתחום הם יכולים לעזור ולהגיש בגץ. לוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138228 | |
אתה עדין עוסק בהשמצה! | |
דוד סיון (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 6:51) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138127 | |
אברים לשתילה | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 10:04) בתשובה לדוד סיון | |
העוסקים בתחום הזה הם בדרך כלל אנשים בזויים . חלקם דתיים , חלקם חילוניים, חלקם חרדים וחלקם בכלל לא יהודים. המאפיין את רובם , מהכרות אישית,(טיפלתי בבעית השתלה של קרוב משפחה ) שהם רובם חלאות רודפי בצע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138131 | |
אברים לשתילה | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 10:59) בתשובה לסתם אחד | |
לק''י חבל שדיון שהיה צריך להיות משותף לכולנו שוב גולש לסטינגמה של ימין ושמאל. עלילות הדם הללו מסכנות את כולנו. הערה צדדית מסגרת מנהיגות יהודית פעלנו נגד תופעת קצירת האברים בסין. אינני משלה את עצמי שבגללנו הסינים שינו מעט את המדיניות שלהם אבל אנחנו הוספנו עוד גרגר חול לשינוי שאומנם עדיין הוא קטן ביותר אליצור | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138140 | |
שאלה לאליצור | |
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 12:11) בתשובה לסתם אחד | |
האם אתה חושב ש''קצירת אברים'' היא תופעה סינית בלבד? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138145 | |
שאלה לאליצור | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 12:56) בתשובה לדוד סיון | |
לא , היא תופעה כלל עולמית. על כל השתלה אחת לישראלי יש מיליון השתלות ביתר העולם. אז למה כל הזמן אתם מציצים את הסיפורים שוב ושוב ומצייצים לשווא ולשווא? מושיקו המשתיל לפרות | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138155 | |
שאלה לאליצור | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 13:54) בתשובה לדוד סיון | |
לק''י זו אינה תופעה סינית בלבד - אבל המיוחד בסין ששם באופן עקבי לקחו את אברי המוצאים להורג, וכן את אברי אלו שמתו מכל מיני סיבות בתאונות, להשתלות תמורת כסף. דבר המעורר שאלות קשות האם הוצאות להורג סיטוניות אינן אלא כלי כדי להקים מאגר מושתלים שהמדינה מרויחה ממנו. וכן האם תאונות שונות הן באמת תאונות או אמצעי של המדינה וארגונים הפועלים מטעמה להרויח כסף. מעבר לזה הפאולון דפא טענים שבאופן עקבי הורגים את חבריהם כדי להשתמש באבריהם להשתלות. כלומר, בסין יש כמה דברים חריגים ויחודיים שאינם בשום מקום אחר המצדיקים מחאה מיוחדת נגדם. ובאמת - לא רק בגללנו כמובן - סין מתחילה לשנות מדיניות. אליצור | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138195 | |
מ.ש. עיקר המוצאים להורג בסין הם פושעים כלכליים ועברייני שחיתות | |
סתם אחד (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 5:02) בתשובה לסתם אחד | |
בארה''ב הם מקבלים שנות מאסר רבות. גם בבריה''מ הוציאו להורג עבריינים כלכליים ומושחתים. כשיש כסף ציבורי רב, קיים גם פיתוי. אגב, הפאלון גונג אינם אובייקטיביים, למנהיגם יש אובססיה כלפי השילטון הסיני, וככל הידוע, מוזרמים לאירגון כספים להשמצת סין הן מצד חוגי ימין קיצוני, הן כנראה מצד גורמים נוספים, והן מצד גורמי תעשייה שניזקו מהתחרות של יצור מוצרי בסיס זולים בסין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138139 | |
אברים לשתילה | |
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 12:09) בתשובה לסתם אחד | |
אם הבנתי נכון הרי שטיפלת במקרה אחד. איך מזה אתה מסיק שהעוסקים בתחום ''הם בדרך כלל אנשים בזויים... רובם חלאות רודפי בצע''? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138141 | |
אני לא מבין מניין צמחה האגדה שהשוודי הוא יפה? | |
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 12:41) | |
השוודי בודאי מכוער גם בנפשו. כל השוודים כולם הם אנשים קרים שלא מקדמים לשלום את העוברים על פניהם.רק השוודיות חמות ומתי ולמה? כשהן באות לארץ להתנגב בקיבוץ ולהשתזף בחוף הים. מה הפלא? בחום הארץ ישראלי גם קרח הופך למים !!!!!! מושיק שפעם פינק שוודית | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138196 | |
מ.ש. אז למה הסרטים השוודים והבמאים השוודים כאלה נהדרים, אנושיים | |
סתם אחד (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 5:11) בתשובה לסתם אחד | |
חכמים, ומיומנים כל כך? למה העיצוב השוודי כה חכם, פונקציונאלי ויפה בקויו הפשוטים? השוודים אגב היצילו את כל יהודי דנמרק בשואה, דבר שלא טרחו לכתוב כאן. בוסטורם בראיון בידיעות אחרונות לפני שבוע אמר שביקורתו היא כלפי מעללי הכיבוש, ושמעציב אותו שמכנים אותו בישראל אנטישמי, שהרי הוא לוחם לזכויות מדוכאים בעולם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138221 | |
מ.ש. אז למה הסרטים השוודים והבמאים השוודים כאלה נהדרים, אנושיים | |
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 1:13) בתשובה לסתם אחד | |
מהיכן אתה מוצץ את כל השבחים האלה על השוודים? מצאת נפט בבור שלך? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138177 | |
צופיה - | |
סתם אחד (יום שלישי, 01/09/2009 שעה 3:00) | |
כנראה שנושא חופש העתונות אינו מובן לך, ולכן אתה סובל מעוויתות רפלקסיבית שמזהה כל שטות אנטי-ישראלית כאנטישמיות. כתבת כאן מאמר הפוגע באשיותיו של כל שוודי, ואני מניח שהיית מגחך לו השוודים היו דורשים התנצלות ממערכת ארץ הצבי וממשרד החוץ. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138178 | |
צופיה - | |
ע.צופיה (יום שלישי, 01/09/2009 שעה 6:29) בתשובה לסתם אחד | |
לא הייתי מגחך, הייתי מתגלגל מצחוק. האם המאמר אינו פוגע באשיותיו של כל ישראלי? אגב, חופש העיתונות מאוד מובן לי. כתבתי על כך רבות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138222 | |
צופיה - | |
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 1:15) בתשובה לסתם אחד | |
ובכל זאת יש אנטישמיות באירופה ובשוודיה מעל ומעבר לסביר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138223 | |
צופיה - | |
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 2:53) בתשובה לסתם אחד | |
יש להבדיל בין אנטישמיות ואנטי-ישראליות. אנטישמיות היא שנאת היהודי בשל היותו יהודי, ''שונה'' ו''רוצח האל''. אנטי-ישראליות היא התנגדות פוליטית של לא-ישראלים למהלכים בהם נוקטת ממשלת ישראל (ואשר לה שותף חלק לא קטן מאוכלוסיית הארץ). כל אדם מוסרי מוקיע את הראשונה, אך איני רואה שום בעיות עם השניה - זה פשוט חלק מהשיג-ושיח הפוליטי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138229 | |
צופיה - | |
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 6:58) בתשובה לסתם אחד | |
אנטי-ישראליות היא מסווה נוח לאנטישמיות סחר איברים להשתלה או דם למצות אותו דבר | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138452 | |
צופיה - | |
סתם אחד (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 13:43) בתשובה לסתם אחד | |
אתה צודק, אבל הגבולות בינהם מטושטשים והחפיה בהם גדולה מאוד. ככל שהאנטי ישראליות גדלה כך החפיה שלה עם האנטישמיות גדלה. היום מפלטם של חלק מהאנטישמים הוא באנטי ישראל ובאנטי ציונות כי היא לכאורה לגיטימית במערב, ותחת המטריה האנטישמית הם היו נהפכים למטרת משטרה. מאיר חלפון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138232 | |
צופיה - | |
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 7:10) בתשובה לסתם אחד | |
לוי כאשר פורסמה קרקטורה לא כל מחמיאה על מוחמד חופש העתונות לא ככב כל כך. כאשר איזה במאי הכין איזו הצגה אנטיאיסלמית חופש התרבות נדחק הצידה. אנטישמיות נגד יהודים כשרה ודוחה הכל. העונש בדרך. איך כתב איזה ספרדי רצחנו והשמדנו את היהודים אשר תרמו אדירות לכל ענפי הציויליזציה האירופאית מדע, רפואה, תרבות, ספרות, כללה וכו' ובמקומם הבאנו עלינו את האיסלם התופני. מגע להם. לוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138194 | |
מ.ש. גם הישראלי מכוער לפעמים. ראו במאמרי שלפניכם | |
סתם אחד (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 2:57) | |
הערה: שלחתיו והוא נידחה בעילות כלשהן לשבוע הבא. מניסיוני, סביר שיתפרסם בפלגיאט שלו מחר. וגם זה חלק מהישראלי המכוער הטראנס ושוב בפעם המאה התבשרנו על שחרור גלעד שליט הקרוב להפליא, שוב חזרו הפרטים הטפלים שנועדו להפוך את הלא-כלום למשהו מוחשי, הפעם - מתווך גרמני, כבר נחת לו בביירות ובקהיר.. היכונו.. ושוב התברר מפי דובר החמאס שהכל עורבא פרח. ככה זה תמיד בחיינו כאן – ההכנות המרהיבות, ההקדמות והציפיות בדחילו למשהו נפלא הממשמש ובא – רק שהמשהו הזה, הקליימאקס – לעולם אינו בא. לשליט יש תג מחיר. אך במקום לשלם עושים פסטיבל-שליט. כך בדיוק עשו עם רון ארד: לחיזבאללה היה תג מחיר. אך בישראל שונאים לעשות דבר פשוט: להכניס את היד לכיס, להוציא ולשלם מה שנידרש. במקום זה עשו פסטיבלי רון ארד, הידפיסו חולצות, הוציאו סטיקרים ''רון ארד – לחופש נולד''; וגם הפעם, הכל – מזכיר האו''מ, פגישות עם סרקוזי, הפגנה בלונדון ומרוץ עיזים באלבניה – הכל פרט למה שנידרש. מדברים ועושים מופעי לא-כלום. כך גם בעניין השלום. 41 שנה מדברים. מה יש פה לדבר? שיפנו ודי. רק שבינתיים מפקיעים, גונבים נדל''ן, יוצרים בנטוסטנים, מתעללים וממאיסים את חייהם של תושבי השטחים. ואולמרט אמר: ''ויתורים כואבים''... ביבי אמר ''הסכם על אי הרחבת הבנייה'' ברק אומר ''מאחזים''. בקיצור - פינוי יוק. אף אחד לא יפנה את המתנחלים הללו. מדברים ומעוררים ציפיות להתממשות חלומות ותקוות, ומה מתברר? שלעולם לא נקבל את שהובטח. שהיה כאן בעצם דיבור של נרקומן האומר: מחר תקבל... בתרבות המערבית ברור שיש מטרות ויש דרכים להשגתן. זו תרבות מוכוונת פעולה. במקומותינו – מלל אין סופי מלווה כל הערכות להשגת מטרות. מאז אריסטו בספרו ''הלוגיקה'' אנו מכירים את כלל הזהות A = A כתשתית מושגית - דבר זהה לעצמו ואינו יכול להיות שונה מעצמו. אך כאן – גלעד שליט ודרכי השגתו, כמו כל מטרה מאז'ורית אחרת (נניח – השלום; או לחילופין רכבת תחתית וקלה להקלת פקקי התנועה המחרידים) הם משהו אחר לגמרי – מלל בלתי פוסק, עצים, משתרשר. אם כן, המלל הוא המטרה האמיתית ואולי יש גם סיבה כלכלית-אוליגארכית לדברת האין סופית בשאלת השטחים ובשאר שאלות היסוד בקיומינו: כשסדר היום הציבורי הוא רק מללנות ללא כל יסוד אופרטיבי ישיר, אז מעלים מחירים, מורידים שכר לשכירים, עושקים מבחינה צרכנית, אנשים תקועים מדי יום בפקקים מחרידים שאין כמותם בשום מקום, מחירי האוכל והדלק עולים ועולים ללא כל צידוק, המסעדות ובעלי עסקים זעירים עוסקים בנוכלות אובססיבית, נעלמה כל זיקה לאיכות. זה תפקיד דברת השטחים מזה 41 שנה - הסחת דעת. אז לא לעסוק בכיבוש? חלילה. אך מה יש פה לדבר? תפנו ודי. יוצא שטרנס ההיסט מהעיקר והדחקתו היא צרה מרכזית בחיינו. אבל הדחקה היא בעייה: היא יוצרת אי יעילות התנהגותית (ראה ספרי על הפסיכונירוזות http://www.powells.com/biblio/91-9789659035403-0 ) אי יעילות זאת ניכרת בכל תחומי החיים בישראל, בצרוף לנוורוזות כוחניות - ביצוע מעשי אכזריות וסאוב (אין זה כוח ממשי - אלא ביטוי נוורוטי של הערצת כוח, ושימוש לא רציונלי בכוח ובמשאבים). לכן נעשה מאמץ להוצאת התוכן המודחק לתודעה. אולי השואה היא אכן בעיית יסוד ישראלית, והניסיון לבצע זאת נעשה בתחום בו קורבן השואה עמד במצב של חוסר אונים מוחלט, והיכולת לפגוע בו כך ניתפסת על כן, עקב המצוקה האישית החדלונית כיכולת חשובה ביותר : היכולת להשמיד בשרירותיות. על כן אנשים עשויים לאמץ לעצמם בדימיונם יכולת הכחדה כזאת על מאפייניה ההתנהגותים הספציפיים בזמן שבו היא הופעלה להכחדת יהודים - והכוונה למאפייני הנאציזם של אנשי ה-ס.ס. זאת במסגרת שיחזור הסיטואצייה ההיסטורית על מנת להפטר מההדחקה שהיא כה ניזקית במישור האישי והתפקודי. מיכאל שרון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138197 | |
אי הבנה בסיסית של מיכאל שרון . | |
סתם אחד (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 5:23) בתשובה לסתם אחד | |
אתה כותב ''לשליט יש תג מחיר. אך במקום לשלם עושים פסטיבל-שליט. כך בדיוק עשו עם רון ארד: לחיזבאללה היה תג מחיר. אך בישראל שונאים לעשות דבר פשוט: להכניס את היד לכיס, להוציא ולשלם מה שנידרש'' גם לישראל יש תג מחיר לא משחררים טרוריסטים רוצחים . ובענין מחירים - שלהם ושלנו - העובדה שדורשים מחיר אין משמעותו שחייבים להסכים לו . אכן החמאס אינו מסכים למחיר הישראלי . מדוע צריכים הישראלים ובמקרה שלנו - אתה - להסכים למחיר של החמאס ? אריה עירן . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138205 | |
מ.ש. אז שישתקו. למה עושים פסטיבל שליט? | |
סתם אחד (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 7:40) בתשובה לסתם אחד | |
בארה''ב ובאנגליה לא עושים פסטיבל מכל בן ערובה שניתפס ע''י הטאליבן. מוסכם שם שמדובר באובדן חיים הקורה במלחמה. ואילו כאן - עושים פסטיבלים, במסגרת מתן מעין סיפוק להמון של שעשועי השתתפות בגורלו של בן הערובה, כשאין כלל כוונה לשחררו, והשילטון למעשה מייחל שיעלם כבר בתוככי הלא נודע, כמו רון ארד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138207 | |
מ.ש. אז שישתקו. למה עושים פסטיבל שליט? | |
סתם אחד (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 8:10) בתשובה לסתם אחד | |
לוי את הפסטיבל עורכיםאי אלו [..] אשר שליט לא מענין אותם, מה שמענין אותם זו פגיעה בכור ההתגוננות של מדינת ישראל מפני מרצחים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138206 | |
מ.ש. או לחילופין, משלמים את המחיר באופן מוצנע. אלה כללי המשחק | |
סתם אחד (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 7:54) בתשובה לסתם אחד | |
כך נוהגות חברות ספנות וממשלות ביחס לבני הערובה של הפירטים הסומלים או ליד חופי אינדונזיה. כך נהגו הגרמנים ומדינות אחרות לגבי בני ערובה של קבוצות גרילה פלשתינאיות. אלה כללי המשחק. או משלמים או מתעלמים. והכל נעשה בצנעה. רק בישראל - עושים פסטיבלים מכל בן ערובה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138230 | |
מ.ש. או לחילופין, משלמים את המחיר באופן מוצנע. אלה כללי המשחק | |
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 7:00) בתשובה לסתם אחד | |
מדינת ישראל מוכנה לשלם כסף כמו גרמניה . מהגרמנים לא דורשים שיחרור אלף רוצחים בתמורה ! ארינ עירן . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138233 | |
מ.ש. או לחילופין, משלמים את המחיר באופן מוצנע. אלה כללי המשחק | |
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 7:16) בתשובה לסתם אחד | |
לוי מי שעורך את הפסטיבלים הם [..]אשר מטרתם לפגוע בכושר ההתגוננות של ישראל. מי מממן את כל הפסטיבלים, הנסיעות והכנסים אם לא אותם גופים [..] בין לאומיים. משום מה אין שום הפגנה נגד החזקתו של שליט מבלי שמאן דהוא יוכל לבקר אותו. האם שליט עדיין בחיים? לוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138246 | |
לקשקש זה קל! | |
דוד סיון (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 9:59) בתשובה לסתם אחד | |
היו כבר לא מעט הפגנות בדיוק על העניין של זכויות ביקור על הרקע שאין ביקורים אצל שליט. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138278 | |
[•] לבלף זה קל | |
סתם אחד (יום שישי, 04/09/2009 שעה 7:31) בתשובה לדוד סיון | |
לוי מעט מזעיר. למשל אין הפגנות בנושא לפני שגרירויות זרות. במדינות שונות בעולם. בהתבטאויות של משפחת שליט [•]... המבשלים את הדיסה. לוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138283 | |
אתה מרבה להדגים שלבלף זה קל! | |
דוד סיון (יום שישי, 04/09/2009 שעה 9:08) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138293 | |
[•] אתה מרבה להדגים שלבלף זה קל! | |
סתם אחד (יום שישי, 04/09/2009 שעה 11:20) בתשובה לדוד סיון | |
לוי לא נכון. אני מוכיח שאי אלו [•]... ישראליים משקרים במצח נחושה. לוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138294 | |
לוי מרבה להדגים שלבלף זה קל! | |
דוד סיון (יום שישי, 04/09/2009 שעה 11:35) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138421 | |
זה אתה הבלפן! | |
סתם אחד (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 1:10) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138425 | |
זה אתה הבלפן! | |
דוד סיון (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 3:54) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138430 | |
[•] זה אתה הבלפן! | |
סתם אחד (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 6:48) בתשובה לדוד סיון | |
לוי מה עם איקרית וברעם? יושבים עליהם קיבוצי השומר הצעיר לכן החוק הוא אחר. מה עם אוניברסיטת תל אביב ושיך מוניס? עד לפני כמה שנים ניתן היה לראות את בית השיך מתנוסס בראש גבעה. היום הוא נעלם. מה עם אוניברסיטת חיפה? הוא אשר אמרנו [•]... מה עם 80 הקיבוצים של השומר הצעיר ז''ל היושבים על ישובים ערביים ? החוק הישראלי תוצרת הבגץ הפוליטי הוא כחומר ביד התכמן. לוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138432 | |
לוי אתה מעדיף לשקר ! | |
דוד סיון (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 7:38) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138433 | |
לוי אתה מעדיף לשקר ! | |
סתם אחד (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 7:47) בתשובה לדוד סיון | |
אוניברסיטת חיפה יושבת על אדמות הכפר חרֵיבֶה . אוניברסיטת תל אביב יושבת על שטח הכפר שייך מוניס . הקיבוץ ברעם יושב על השטח של הכפר בִירעֶם . בסיפרו של בני מוריס - ''כיצד נוצרה בעית הפליטים הערבים בשנת 1948'' יש פירוט נרחב וכמעט מלא על הישובים הערבים מהמנדט והישובים היהודיים שיושבים כעת באותו מקום .העיר באר שבע שבה נמצאת אוניברסיטת בן גוריון היא עיר ערבית שצהל כבש . אין שום הצדקה לכפל התייחסות . את זה כבשנו בשנת 1948 ואת הייתר בשנת 1967 . אריה עירן . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138438 | |
לוי אתה מעדיף לשקר ! | |
דוד סיון (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 8:33) בתשובה לסתם אחד | |
בכל זאת יש שקרים בהודעה של לוי! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138441 | |
לוי אתה מעדיף לשקר ! | |
סתם אחד (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 9:24) בתשובה לדוד סיון | |
איזה שקרים בראש שלך? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138455 | |
לוי אתה מעדיף לשקר ! | |
דוד סיון (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 16:13) בתשובה לסתם אחד | |
לוי יודע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138451 | |
האם לדעתך אם כך שעלינו לנטוש את כל ההתנחלויות שמהן גורשו ערבים? | |
סתם אחד (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 13:31) בתשובה לדוד סיון | |
אם כך האם על הגברת הראשונה של השמאל הישראלי, שולמית אלוני לוותר על ביתה שנבנה על בית פלסטיני בכפר שמריהו? לפחות ע''פ עמותת ''זוכרות'' הישראלית, ודרישות הפת'ח והחמאס על ישראל להתיר את שיבת צאצאי העברים של 48' לבתיהם. למיטב ידיעתי עד היום אף פלסטיני לא ויתר על אדמות הכפר הפלשתיני אל-חרם סיידנא עלי, אשר נהרס במהלך מלחמת העצמאות, שכיום נכללות בהרצליה ובכפר שמריהו, לידי הפליטים הפלשתינים. האם אתה רומז לנו שבגלל השמאלנים לא יכול להיות שלום? מאיר מחלוף | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138454 | |
כל שטענתי הוא שמישהו משקר. הוא בעצמו יודע זאת! | |
דוד סיון (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 16:11) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138533 | |
כל שטענתי הוא שמישהו משקר. הוא בעצמו יודע זאת! | |
סתם אחד (יום שלישי, 08/09/2009 שעה 7:34) בתשובה לדוד סיון | |
לוי לא ציינת אפילו שקר אחד מסיבה פשוטה שהדברים אמת. אגב, גם קיית הטכניון יושבת על האדמות החקלאיות של ''באלד אשייך''-תל חנן. לך תברר מי יושב על הכפר קקון לוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138535 | |
כל שטענתי הוא שמישהו משקר. הוא בעצמו יודע זאת! | |
דוד סיון (יום שלישי, 08/09/2009 שעה 8:28) בתשובה לסתם אחד | |
אתה יודע בדיוק מה בדבריך הוא שקר. מאחר ואני יודע שאינך חסר יכולת בזיהוי שקר לא אטרח לעזור לך יותר מאשר להציע לך שתקרא שוב את התגובה 138430 שלך אליה התייחסתי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138546 | |
שרון, אל תתחבא מאחורי פסדובנים | |
סתם אחד (יום שלישי, 08/09/2009 שעה 21:25) בתשובה לסתם אחד | |
אנחנו עוקבים אחריך!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138539 | |
???? | |
יועזר (יום שלישי, 08/09/2009 שעה 13:42) בתשובה לסתם אחד | |
מה קשורה האוניברסיטה בחיפה לדוגמאות שלך? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138540 | |
???? | |
סתם אחד (יום שלישי, 08/09/2009 שעה 17:48) בתשובה ליועזר | |
המון מקומות - ישובים - ומוסדות יושבים על קרקעות של ערבים . גם אוניברסיטת חיפה , הטכניון , אוניברסיטת תל אביב , מכון התקנים , קיבוצים , מושבים . . . באר שבע , בית שאן , אשדוד , אשקלון , יפו , הרצליה , לוד , רמלה . . . כעת יש קבוצה שיושבת על קרקע ערבית שהוחרמה בשנת 1949 ויש להם פה גדול נגד התיישבות על קרקע ערבית שנכבשה בשנת 1967 . תסביר אתה - מה בדיוק ההבדל ? זה נכבש וזה נכבש . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138544 | |
הבדל גדול מאד! | |
דוד סיון (יום שלישי, 08/09/2009 שעה 20:40) בתשובה לסתם אחד | |
היום הריבון הוא אחר והחוק אחר. ויותר חשוב כי מי שעוסק כיום בהחרמה (לאחר 1967) אינו הריבון - הוא עבריין. גם הריבון צריך לשמור ולקיים את חוקיו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138769 | |
הבדל גדול מאד! | |
סתם אחד (יום ראשון, 13/09/2009 שעה 7:30) בתשובה לדוד סיון | |
לוי עוד מעט קט חשכת ימי הביניים של ארלה הגדול תתנדף עם כניסתם ללמפלגת הבגץ בני אדם הגונים יותר והם יתקנו את המצב. במקביל יכנסו לפוליטיקה יותר פונקציונרים שיותר קשה לתפור להם תיקים ולא יוכלו לשמש כבני ערובה בידי פטפטני החוק והשופטים יחזרו לשפוט ולא לעסוק בפוליטיקה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138781 | |
הבדל גדול מאד! | |
דוד סיון (יום ראשון, 13/09/2009 שעה 11:54) בתשובה לסתם אחד | |
קישקוש חסר שחר. הרי צור מחצבתם של הממונים החדשים הוא חשכת ימי הביניים. הם ודאי לא היו ולא יהיו יותר הגונים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138818 | |
הבדל גדול מאד! | |
סתם אחד (יום שני, 14/09/2009 שעה 7:44) בתשובה לדוד סיון | |
לוי להיות יותר הגון מארלה הגדול וחבר מרעותיו זה בכלל לא קונץ גדול. מסע ל-1000 מייל מתחיל בצעד קטן. לוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138820 | |
מי שחוסר ההגינות בפיו שלא ידרוש מאחרים! | |
דוד סיון (יום שני, 14/09/2009 שעה 8:31) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138420 | |
אוי מ.ש.,כלכך הרבה שטויות? | |
סתם אחד (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 1:09) בתשובה לסתם אחד | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |