דרישת הגזירה המצחיקה | |||||
אברהם בן-עזרא (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 17:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=132866 | |
שטויות | |
עמיש (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 17:14) | |
תמיד אפשר לקנות דירה בפתח תקווה. אם מישהו נולד וגדל בצפון תל אביב זה לא אומר שמישהו חייב לבנות עבורו דירה בצפון תל אביב לכשיגדל. מי שלא מוצא דירה בשטחים הכבושים תמיד יכול לעלות לארץ. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132871 | |
שטויות | |
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 17:48) בתשובה לעמיש | |
כל ערבי שפלש לארץ ישראל יכול לעבור לאחת מ-57 מדינות ערביות. לוי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132960 | |
יצהר תגן מפני בושהאר | |
חזי, הרצליה (יום שני, 01/06/2009 שעה 10:07) בתשובה לעמיש | |
גוש דן תחת איום לא קונבנציונאלי. לכן אחד הפתרונות הוא פיזור האוכלוסיה ליהודה ושומרון. אנחנו צריכים את יצהר כמגן מפני האיום של האטום מבושהאר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132965 | |
יצהר לא תהווה הגנה מפני בושהאר! | |
דוד סיון (יום שני, 01/06/2009 שעה 11:05) בתשובה לחזי, הרצליה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133011 | |
יצהר לא תהווה הגנה מפני בושהאר! | |
סתם אחד (יום שלישי, 02/06/2009 שעה 17:30) בתשובה לדוד סיון | |
אריה, הבוידעם שלך יותר טוב מאשר יצהר! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133019 | |
הטיל הישראלי תהיה תשובה טובה מפני בושהאר | |
סתם אחד (יום שלישי, 02/06/2009 שעה 23:53) בתשובה לדוד סיון | |
ויפה שעה אחת קודם. צודק תמיד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132873 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 18:15) | |
לארה''ב אין סמכות לכפות על ישראל, אלא שיש לה כוח לכפות או לנסות לכפות על ישראל. אין זה אומר שהיא תעשה את מלאכתה כפיה אחת גדולה, כי אפילו אובמה הפרו-ערבי יבין בסוף שאם הוא רוצה ללכת לכיוון פתרון כשלהו הוא חייב את רצונה הטוב של ישראל. ארה''ב שמאבדת את יכולתה לכפות על ישראל לא תהיה שווה אפילו דולר בעיני הערבים. רק ארה''ב שמנווטת בחוכמה בין שני הצדדים ללא משוא פנים יכולה להניע תהליך מדיני רציני, ובלבד שיש שני צדדים רציניים משני צידי המתרס. היום לפלסטינים אין הנהגה ברורה וחזקה. אבו מאזן מתחלק עם החמאס והשניים רבים בינהם. ממשלתו החדשה של אבו מאזן, שמכהן מזה כחודש שלא לפי החוק הרש''פי, אינה מקובלת על חצי מהפת''ח. לכן בהעדר פרטנר פלסטיני לשיחות אין בעצם לאובמה יכולת לממש את חזונו (אם יש לו כזה). אובמה מבין זאת, ולכן הוא לא דורש מהפלסטינים לעמוד על הסעיף הראשון של ''מפת הדרכים'' אבל מייד לוחץ על ישראל ללכת על הסעיפים הבאים שקיומם היה מותנה בסעיף הראשון. ולא רק שהוא לוחץ אלא שהוא הגדיר מחדש את הסעיף הזה כאיסור למתיישבים להוליד יותר ילדים. כמובן שאין ממש בדרישה הדמגוגית הזאת שאיננה אנושית ומתאימה לאירופה של שנות ה-40 או לימי פרעה ההזויים. מה שעכשיו צריכים המתיישבים לעשות זה להתבודד עם נשותיהם ולהביא כמה שיותר ילדים בעוד 9 חודשים. ואז נראה את אובמה, נראה איך פניו השחורות הופכות לאדומות. לכן אין צורך לקחת את אובמה ברצינות, גם אם נתניהו יגמגם לכיוונו. אנחנו הישראלים כולנו צריכים להתגייס לתמיכה מעשית בהתנחלויות ולהביא לשם חומרי בניין ולהתחיל להקים בתים ורחובות. יותר ויותר מתברר שנשיאי ארה''ב פונים לבעיה הפלסטינית כשהם נוכחים לדעת שאינם יכולים להזיז את הדברים בעניינים אחרים. אובמה תקוע עם בעייה כלכלית רצינית והוא רק הולך ומסתבך, הוא יוצר לעצמו יותר ויותר אופוזיציה בבתי הקונגרס גם בתוך מפלגתו. הזוהר של כושי, צעיר וחייכן שיודע לקרוא טקסטים מהמשקף, הולך ומעמעם. אובמה מבין זאת ולכן הוא קבע יעד של שנתיים להגיע להסכם, כי הוא יודע שהשנה הרביעית היא שעת בחירות לעבוד בעיניים על אוהדי ישראל באמריקה. יכולתו האמיתית של אובמה ללחוץ על ישראל מוגבלת בזמן ובהיקף. הוא יכול להקים ועדת בדיקה פנימית אצלו שתבחן אם מסוקי האפאצ'י חרגו מהזיכיון שלפיו נמכרו לשיראל ועד אז לא למכור לנו חלקי חילוף ומסוקים נוספים. אבל הוא לא יכול להפסיק ממש את הסיוע בכלל, כי תקום נגדו אופוזיציה גדולה של אוהדי ישראל ושל הנהנים מהקשרים עם ישראל, כמו התעשיות הביטחוניות שמצבן קשה גם כך. עוד כמה משחקי אובמה וגם הוא יבין שהוא לא שליחו של מוחמד עלי אדמות. חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132891 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 18:57) בתשובה לסתם אחד | |
לוי הבעיה אינה אמבה אלא האנטישמים הישראליים הממומנים בצורה מסיבית ע''י האנטישמיות הבין לאומית. יהי רצון, כן יואבדו כל אויביך ה'. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132895 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 19:07) בתשובה לסתם אחד | |
אני מקווה שב''מרחיקות לכת'' אתה מתכוון למובן החיובי ולא השלילי.... אני התייחסתי לבעייה האובמאית בתשובה כאן. לבעיית השמאל הישראלי התייחסתי שאשכולות אחרים בעבר. חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132910 | |
רק אל תשכח כי מיליוני אנשים בישראל | |
עמיש (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 21:32) בתשובה לסתם אחד | |
תומכים בדרישה האמריקאית להפסיק את הבניה בשטחים הכבושים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132936 | |
רק אל תשכח כי מיליוני אנשים בישראל | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 4:21) בתשובה לעמיש | |
מצביעי השמאל בישראל =כמליון איש כולל ערבים ומשתפיהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132970 | |
רק אל תשכח כי מיליוני אנשים בישראל | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 18:00) בתשובה לסתם אחד | |
אבל לא כל השמאלנים בעד הצעתו של עמיש.בקיבוצי שאוכלים בו אפילו טריפה יש חברים שרוצים לירוק לאובמה על הזקן.אבל אין לו זקן.אז צריכים לחפש.אבל העקרון הוא שאובמה מתחיל לעצבן אותם כי הוא מפזר כסף על גנרל מוטורס. יושקה מהזורע | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132911 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
אריק פורסטר (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 22:08) בתשובה לסתם אחד | |
יכולתו של אובמה לכפות הסדרים על ישראל היא כמעט בלתי מוגבלת, וזאת מכמה סיבות: 1. הימין האוונגליסטי רוסק בבחירות האחרונות ואין לא כרגע שום השפעה על מדיניות ארה''ב. 2. יהדות ארה''ב מתנערת מתמיכה בלתי-מסויגת בכל מי שעומד בראשות ממשלת ישראל. הם מתחילים לשאול שאלות קשות, והסחבקיות של נציגי ישראל לא עושה עליהם רושם. היהודים מחזיקים בעמדות מובילות במפלגה הדמוקרטית, הקרובה יותר למרכז-שמאל הישראלים מאשר לליכוד ולליברמן. הם גם מודעים לסנטימנט הגזעני בארץ נגד אובמה, דבר שמבחיל אותם. 3. ישראל היא ואסאל אמריקאי ללא יכולת הישרדות בלי הסיוע מארה''ב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132917 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 23:15) בתשובה לאריק פורסטר | |
1. הגוש התומך באובמה אינו קוהרנטי והוא כבר מתחיל להראות סימני שחיקה. האוונגליסטים לא רוסקו, להיפך הם פעילים מאוד. אבל לא רק האוונגליסטים תומכים בישראל אלא ישנן אוכלוסיות מגוונות, אפילו של שחורים והיספאנים וסתם אמריקאים. 2. יהדות ארה''ב מתעוררת מתרדמת הדמוקרטיזם וכבר אנחנו שומעים קולות ששואלים בקול האם הם עשו בשכל שבחרו את אובמה. אובמה בכל מקרה יזדקק לקולותיהם כדי להיבחר שנית, ובהנחה שהצלחתו בכלל לא תנסוק פלאים, הוא יצטרך כל קול יהודי, שעכשיו יפנה לו עורף. כמובן שאינני מתכוון לאותם יהודים שמחזיקים בעמדות רישמיות במפלגה, ובכל מקרה מספרם מועט. אין שום סנטימנט גזעני נגד אובמה בארץ. אינני יודע מהיכן אתה מקריץ את זה. תביא סימוכין בבקשה. ישנה איבה שהולכת ונבנית ע''י מרבית הישראלים במניחים לפי הידיעות שאובמה הולך לכפות על ישראל דברים שיפגעו בביטחונה. תחושות אלה הן לגיטימיות ואפילו חיוביות, בהנחה שניאלץ לעמוד והמליח מול לחצי הממשל של אובמה. 3. ישראל היא ואסל של השמאל הישראלי. ישראל יכולה לומר לא לאמריקה וגם לפגוע בה ובאובמה. צריך רק דרך ברורה ורצון חזק. ואסל אינו בלקסיקון הזה, ונטייתך לומר זאת באה מתוך כוונה להמעיט בכוחה של ישראל. האמירה שישראל לא יכולה להתקיים בלי ארה''ב היא מגוכחת ושיקרית. עד 68 התקיימנו בלי אותו סיוע, ואילו היום ישראל חזקה כלכלית ובטחונים ''פי אלף'' אז דווקא עכשיו אנחנו צריכים לחשוש מאי סיוע אמריקאי? אתה גם אינך מכיר את מערכת הקשרים הצבאיים ביננו ואת יכולותיה של ישראל. אני כתבתי בעבר כמה דברים על העניין הזה ויתכן שדווקא לחץ אמריקאי יעשה טוב לישראל בכך שייאלץ אותה להתנתק קמעא מחיבוק הדוב הממכר. בסך הכל השתחררות מאותם קשרים והדגשת הקשרים ע''פ האינטרסים של שני הצדדים (ולארה''ב יש אינטרס בכל מקרה לשמור על איזשהו קשר עם ישראל) יחזק דווקא את כוחה ומעמדה של ישראל. חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132919 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 0:06) בתשובה לסתם אחד | |
מי שבאמת מפחיד את היהודים בארץ זה השמאל הישראלי שמתחיל להיות דומה יותר ויותר לצאצאיו של מנדלסון בגרמניה הם נטמעו והתנצרו כמעט כולם חלקם מתוך הכרת עולם וחלקם מסתם יאוש רוזה לוכסמבורג האדומה שמתחילים פה להתאהב בה מחדש כבר אמרה את דברה שקרוב לה יותר כושי באפריקה מיהודי מסכן בגיטו של פולין או בחצר הבית ברחוב שלה אם זה לא אומר הכל אז חכו ותראו מה השמאל פה עוד מסוגל לומר | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132920 | |
לא צריך לחכות אתה כבר אומר זאת! | |
דוד סיון (יום שני, 01/06/2009 שעה 0:08) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132926 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
אריק פורסטר (יום שני, 01/06/2009 שעה 1:39) בתשובה לסתם אחד | |
''חכם ציון'' כתב: ''אין שום סנטימנט גזעני נגד אובמה בארץ. אינני יודע מהיכן אתה מקריץ את זה. תביא סימוכין בבקשה.'' את הסנטימנט מצאתי בתגובות קודמות שלך. את זה שאתה הפודל של הימין האוונגליסטי בארה'ב כבר הפנמתי מזמן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132928 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
אריק פורסטר (יום שני, 01/06/2009 שעה 1:43) בתשובה לאריק פורסטר | |
עוד חוכמות מפרי עטו של חכם: ''עד 68 התקיימנו בלי אותו סיוע, ואילו היום ישראל חזקה כלכלית ובטחונים ''פי אלף'' אז דווקא עכשיו אנחנו צריכים לחשוש מאי סיוע אמריקאי?'' כן. ישראל חזקה ''פי אלף'' בגלל הסיוע. בלעדיו אנחנו סודאן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132937 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 4:31) בתשובה לאריק פורסטר | |
בלי סיוע אמריקאי ישראל לא בדיוק סודאן מיסטר פוסטר. כלכלית ישראל נמצאת היום גבוה בסקאלה של הכלכלה העולמית השקל חזק יותר מהדולר האמריקאי הקורס, התוצר הלאומי גבוה ועולה, כלכלית ישראל בפרוש לא זקוקה לארה''ב. כספק נשק אולי הגיע הזמן שישראל תפנה לשווקים אחרים ואולי לייצור מקומי. מדיניותו של אובאמה נוגדת את האינטרס הלאומי הישראלי והגיע הזמן לאמר לו לא. מערכת בריתות עם הודו, סין, ורוסיה רצויה לישראל יותר מהתמיכה של בנק ישראל בדולר הקורס (רכישה של 100 מליון דולר כל יום) היא מלאכותית וחסרת טעם. ארצות הברית היום היא ענק בהתמוטטות, יש לעזור לה להתמוטט. ריצתו של אובאמה לנאום במסגד הקהירי מצביעה על נהייתו אחר האיסלאם והעולם המוסלמי על חשבון. ישראל. לא נורא אם ישראל תזכיר לחוסיין אובאמה כי היא עדיין מעצמה גרעינית ואינה וסאל של המפלגה הדמוקראטית וחבר השמאלנים השולט בה כיום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132947 | |
אריה עירן אומר | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 6:59) בתשובה לאריק פורסטר | |
אין ההיסטוריה הוכחה להתרחשויות בעתיד . אך נעים לזכור ישראל אושרה כמדינה על ידי ארהב וברהמ ב1948 . הפיתוח הכלכלי המשמעותי של ישראל החל בכסף שבא מגרמניה . האמריקאים של איזנהאואר היו פרו-ערבים במובהק . בשנות החמישים והשישים ישראל התחמשה במעט נשק אנגלי והרבה נשק צרפתי . מצריים התחמשה בנשק קומוניסטי . האמריקאים שקעו בוייטנם . בששת הימים ישראל שברה כל כח חמוש בנשק קומוניסטי . הצרפתים שזנחו את ישראל , איבדו את השפעתם במזרח התיכון . התחלת ההבנה האמריקאית על המאזן כאן התחיל להזרים נשק אמריקאי לכאן . גם נשיאים כמו קארטר ובוש האב הבינו שישראל היא ''אבן הראשה'' במזרח התיכון . בלי ישראל אין לאמריקאים מה לעשות במצרים , בירדן , בלבנון ובסוריה . גם אובמה יכול לזהות היזון חוזר של מישגה מדיני . אריה עירן . אובמה הוא מוסלמי-אפריקאי בנפשו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132972 | |
אריק איך ישראל בלי הסיוע של אמריקה היא כמו סודאן? | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 18:07) בתשובה לאריק פורסטר | |
האם לפני 1968 היינו באפריקה? נראה לי שאתה משקר בכוונה תחילה.אפילו הקיבוץ שלנו עבר דרך ארוכה ולא נכנס להפרטה. הרוויזיה הכלכלית הותירה את הקיבוץ על הרגליים.נראה לי שגם ישראל יכולה לעבור רוויזיה ארגונית וכלכלית ולהסתפק בפחות מוצרים אמריקאים.אני בטוח שיש מדינות במזרח אירופה שישמחו למכור לנו ולקנות מאיתנו.הודו כבר פותחת את המנגל ושמה תרנגול תורכי (ככה הם אומרים את זה באמריקה,הגנבים האלה) כדי לארח אותנו אצלה.אני לא פוחד מהקפיטליסטים המושחתים שהשתלטו על וושניגטון.לכל היותר אני אמשיך לעבוד בנגריה הצנועה לחובבים בקיבוץ ובעוד 3 וחצי שנים נחליף פרזידנט בוושינגטון. יושקה מהזורע | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132983 | |
אריק איך ישראל בלי הסיוע של אמריקה היא כמו סודאן? | |
אריק פורסטר (יום שני, 01/06/2009 שעה 19:19) בתשובה לסתם אחד | |
''האם לפני 1968 היינו באפריקה?'' - לא. לפני 1968 היינו מדינה עניה שבה כולם היו (במושגי 2009) עניים. מאז קיבלנו עשרות מיליארדי דולרים מארה''ב והפכנו למדינה מפותחת על רמה אירופית. אך מה היה קורה בלי הסיוע האמריקאי ובלי הצבת ישראל בקטגוריית ה-Special Relationship לצורך יחסי מסחר וצבא עם ארה''ב? לא הרבה. תעשית ההיי-טק לא היתה מתפתחת בארץ, ועם כלכלה נוסח 1968 המתבססת על בסיס צר של ליטוש יהלומים ויצוא תפוזים, רוב הישראלים היו חיים עדיין בשיכוני עמידר. לידיעתכם - אינטל, אורקל ו-IBM נצרכו להיתרים ממשלתיים ממחלקת המדינה האמריקאית לפני שפתחו סניפים ומפעלים בארץ. ותע''ש בלי תמיכה אמריקאית? על הפנים. אי אפשר להביט על הנס הכלכלי הישראלי מבלי להסיק מסקנות על מה שהיה קורה ללא הסיוע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132994 | |
אריה עירן אומר | |
סתם אחד (יום שלישי, 02/06/2009 שעה 6:41) בתשובה לאריק פורסטר | |
אריק פורסטר אתה טועה . אמנם הקשר בין ישראל וארהב תרם רבות לכלכלה ולתעשיה הישראלית . אך זה היה דו-כווני . העגל רוצה לינוק והפרה רוצה להייניק . אחת התוצאות של חיזוק ישראל בנשק אמריקאי היא דחיקת ברהמ מהמזרח התחיכון . כעת עומד אובמה לנאום לעולם הערבי מקהיר . במקרה של משבר אמיתי ולא סערה קלה , האמריקאים יזרקו מהמזרח התיכון במהירות של 11 קילומטר לשניה שזו מהירות הפרידה מכדור הארץ . אם ישראל וארהב תוך שיתוף פעולה לא יבלמו את אירן , התוצאה תהייה פשוטה ==> מדינות המפרץ ואחר כך מצרים יפנו עורף לארהב ויחלו את פני אירן . זה מלבד הצפוי שמדינות בינוניות ברחבי העולם יפנו לייצור נשק גרעיני , בגלל שבירת המסגרת הבינלאומית הישנה , של נשק גרעיני למעצמות בלבד . הבט על המפה . אירן מצויה בעומק בין מדינות שכנות עם גבול ימי רק במפרץ הפרסי . היא גדולה פי 4 מעירק , הררית ויותר הומגנית מעירק . היא מפיקת נפט חשובה מאד . האם אתה או אובמה הרדוד , יכול לתאר לעצמך כניסת כוחות קרקעים אמריקאים לאירן ? האם שמעת על ''קמצנות של פרסי'' ? = עיקשות פרסית במסחר ? משא ומתן כמעט ללא תוצאות ? את כל זה אובמה לא יודע וגם כשיסבירו לו הוא לא מפנים , כי יש לו תמונה משלו על המזרח התיכון שאינה בנויה מהמרכיבים האמיתיים . לישראל יש יכולות בלתי קשורות לארהב . גם אם יחלש הקשר המדיני עם ארהב עדין ילמדו שם ישראלים ועדין ירגלו שם ישראלים . ישראל תיאלץ לחפש שווקים חדשים ותיאלץ למצוא תעשית נשק כבד ומטוסים , כמו רוסיה , אוקראינה או סין או צרפת או אנגליה . אני משוכנע שאחת מהן או יותר ישמחו לשדרג כלי מלחמה ממתכת עם אלקטרוניקה ומיחשוב ישראלי . גם המצב הכלכלי שבהחלט יכול להפגע עדין יאפשר לחיות טוב בארץ הזאת . מול זה ההפסד האמריקאי יהיה חדירת רוסיה חזרה למזרח התיכון והתפשטות השפעת אירן . יש לי ספק חמור שזה רצונו של אובמה . אריה עירן . אובמה אינו אלכסנדר המקדוני והמזרח התיכון הוא עדין קשר גורדי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133059 | |
אריה עירן אומר | |
אריק פורסטר (יום רביעי, 03/06/2009 שעה 18:25) בתשובה לסתם אחד | |
אריה, לפני שאתה קובע שאובמה רדוד, רצוי לחשוב קצת על תופעת אובמה. האדם רץ לנשיאות כשהכל נגדו: שחור, שם משפחה מוזר, לא אמריקאי, ושם אמצעי מוסלמי. בארץ, מועמד כמוהו לא היה מצליח להיבחר למישרת תופס-הכלבים של עופרה. למרות כל זאת, הוא נבחר לנשיאות, והביס בכך מועמד אחר (מקקיין) שבכל שנה אחרת היה נבחר ברוב עצום. מדוע? הרבה סיבות. אני בחרתי עבורו כי הוא הרשים אותי ביכולתו האינטלקטואלית וביושרו. יש לזכור כמובן שהוא נבחר לנשיאות ארה''ב, ולא ישראל. את כל מהלכיו הוא יעשה דרך הפריזמה של טובת ארה''ב. עם כל זאת, הוא ישאר חבר נאמן של ישראל. קלינטון לא שינה עורו כשהוא סרב לפגוש את נתניהו כשביבי בא לוושינטון, ללא הזמנה, בנסיון להפגש עם קלינטון. קלינטון לא רצה להיפגש עם אדם ששיקר לו בפנים, ושקלינטון ראה כאדם ילדותי שאינו בשל להוביל מדינה. קלינטון לא סימפט את ביבי, אך הוא נשאר ידידה של ישראל. יתכן שגם אובמה לא יסמפט את ביבי, אך יש לזכור שביבי אינו ישראל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133062 | |
נא להפנים | |
סתם אחד (יום רביעי, 03/06/2009 שעה 19:17) בתשובה לאריק פורסטר | |
שחוסיין באראכה (ולא בראק) אובאמה חונך במדרסה מוסלמית עד גיל 18 , הוא דובר ערבית לא רעה והבסיס האיסלאמי הווהבי שלו הוא שגרם לו את התגובה הלא רצונית לקוד קידה לפני המלך הסעודי שהוא כמגן המקומות הקדושים גם מנהיג הווהבים. המיליארדים שנשפכו , לצורך בחירתו, קניית כל שעות השידור , כל העיתונים, כל המדיה לא באו מתרומות של פורסטים תמימים כמוך אריק, הם באו ישירות מפטרונו של באראכה חוסיין המלך הסעודי. נאומיו של אובאמה היום ואתמול , ובהם הצהרתו שארה''ב הינה מדינה איסלאמית הגדולה, וכן תישפוכת של תשבחות על המלך הסעודי (ששם מותר עדיין סחר עבדים, נואפןת נסקלות, ונשים חייבות להסתגר בביתם) חייבות להדליק מנורה אדומה לכל אמריקאי שאמון על עקרונותיו של ג'ורג וושינגדטון ושאר אבות האומה. תוך תקופה קצרה תבינו יהודים תומכי אובאמה כי אובאמה או בשמו האמיתי באראכה חוסיין הוא מה שנקרא צורר ליהודים. יענקלה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133063 | |
נא להפנים | |
אריק פורסטר (יום רביעי, 03/06/2009 שעה 19:38) בתשובה לסתם אחד | |
יענקלה, תירגע, ונסה ללמוד את הנושא. כל קביעותיך מבוססות על סילוף עובדות ואפילו לא אחת מהן נכונה או ראויה לדיון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133067 | |
[•] נא להפנים | |
סתם אחד (יום רביעי, 03/06/2009 שעה 20:34) בתשובה לאריק פורסטר | |
[•]..., אני רגוע ולמדתי את הנושא , באראכה חוסיין לא מסתיר אפילו את העובדות. אם לא כל כך נעים לך עם העובדות זו בעיה פנימית אישית שלך- אבל כהרגלך לראות הכל במשקפיים מעוותות או במראה מסלפת גם את הביוגרפיה הברורה שבאראכה חוסיין אובאמה המוסלמי לא פוחד להציד אתה מעדיף לקרוא בשמאלנית יענקלה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133140 | |
נא להפנים | |
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 21:10) בתשובה לאריק פורסטר | |
אריק יענקלה צודק. ראית שוב איך גחן אובמה אל המלך? חצי חציל | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133064 | |
נא להפנים | |
סתם אחד (יום רביעי, 03/06/2009 שעה 19:47) בתשובה לסתם אחד | |
אובמבה שפך תשבוחות על נפלאות חכמתו של המלך הסעודי הוא כבר התאסלם מה איתכם? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133077 | |
אריה עירן אומר | |
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 5:33) בתשובה לאריק פורסטר | |
אני כתבתי כיצד אני רואה את הסכנה האירנית בחימוש גרעיני ומה הקשיים לגרום לאירנים לעצור . מה היה לך לענות ? שאובמה לא רדוד ושהוא נבחר בלנד סלייד . לצערך תשובתך המתחמקת מהנושא מעידה על רדידות . אם אתה סבור שאובמה מוכשר ויודע כיצד לטפל במזרח התיכון אז תסביר את זה ולא את הצלחתו בבחירות . את התבונה האמריקאית צריך לבחון על רקע נפילתם של מצביעיו למשבר המשכנתאות . אריה עירן . משבר המשכנתאות גרם לחור תקציבי של 3000.000.000 $ בארה''ב . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133081 | |
אז אמרת. | |
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 5:58) בתשובה לסתם אחד | |
אמרת שאובמה רדוד, וזה פשוט לא נכון. לפי כל הסימנים הוא בן-אדם 'מואר' המפיץ על סביבותיו אופטימיות וקור רוח. גם יחסו לישראל שקול וענייני. הדרישות היחידות שהיו לו מישראל נכון להיום הן שלוש: א. המנעות מפעולה צבאית פרטיזנית נגד איראן. ב. קיום ההתחיבויות הקודמות של ישראל בעניין שתי מדינות לשני עמים. ג. קיום ההתחיבויות (שנעשו במסגרת מפת הדרכים) להקפאת ההתנחלויות והבניה בירושלים המזרחית. זה מאד סביר. זה שזה לא מוצא חן בעיני הרב אליצור סגל מעפרה, או ידידיו בגבול רמאללה ביקב של פסגות', זה כבר סיפור אחר של מצוקה יהודית מיותרת שהיא תוצאה של הטריטוריאליזם הפרימיטיבי של 'מפעל' ההתנחלויות. אובמה הצליח בבחירות מהסיבה הפשוטה שיריביו גם במפלגה הדמוקרטית וגם ברפובליקנית מילאו את הופעותים הפומביות בהצהרות שנועדו לסבר את אוזני הלוביסטים היהודיים בוושינגטון, - הצהרות הנשמעות כמעט כמו התכניות המופרכות של ח''כ אלעד להפוך את ירדן למדינה הפלסטינית, או כמו הצהרתו של רבינוביץ שהפלסטינים כלל אינם רוצים במדינה ריבונית. לחסידי ארץ ישראל השמנה, שהתחזו כל השנים לחובבי ציון דמוקרטים, נגמר הסוס. וגם העגלה. הימין הישראלי בישראל ובוושינגטון נשמע בשנים האחרונות יותר ויותר מגוחך, ואובמה השתמש בזה לטובתו, וממשיך לפעול בענייני המזרח התיכון כמי שכלל אינו מתייחס למשובות הילדותיות של היהודים תומכי האפרטהייד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133084 | |
אז אמרת. | |
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 6:10) בתשובה לסתם אחד | |
יוסלה המלה גיחוך מופיעה בטקסטים שלך ללא הרף למה היא כ''כ מטרידה אותך? הרי בעצם החיים חשובים ולא העובדה שמישהו או אתה נראים או נשמעים מגוחך זה אולי סיוט אבל לא סוף העולם. האם העובדה שאתה יושב בפתח תיקווה ארץ הכבושה ומטיף מוסר למתנחבלים ביהודה ושומרון נחשבת גיחוך? כן אז מה העיקר שחיים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133360 | |
אז אמרת [.] זה סימן שזה נכון? | |
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 17:58) בתשובה לסתם אחד | |
לאור יחסו השקול והענייני לישראל נראה לי שישראל תאיץ את אי-הימנעותה מפעולה צבאית פרטיזנית נגד איראן. השקילות והנייניות תיתן רוח גבית לישראל. לדעתי ישראל תקיים כל התחייבות קודמת, כמו שהילארי הבטיחה לקיים כל התחייבות קודמת. אני זוכר איך היא התנשקה עם ערפאת בערך שנתיים לפני שמת מאיידס. לא הייתי בוכה על ביל אם היה מסתבר שגם הילארי נדבקה ממנו באיידס. בכל אופן בהתחייבות ישראל לשני העמים ישראל הבטיחה להפסיק את הטרור הפלסטיני. אני חושב שהישראלים יתגייסו לזה בחדווה. יש גם דיברואים על הקפאת ההתנחלויות, וישראל כבר פנתה לפינלנד בבקשה לארגן משלוחי שלג ליו''ש על חשבון האמריקאים. הפרוייקט יכול להידחות מעט כי לאמריקאים יש בעיית מזומנים.אם זה יהיה ככה אז נוכל להאשים את אובמה בחימום השטח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133469 | |
[•] | |
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 22:33) בתשובה לסתם אחד | |
חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133102 | |
אריק,אתה אומר דבר טוב | |
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 14:28) בתשובה לאריק פורסטר | |
''יש לזכור כמובן שהוא נבחר לנשיאות ארה''ב, ולא ישראל''. אז אולי כדאי שתזקיר לאובמה? מקקיין היה יכול להיות נשיא הרבה יותר טוב ממנו. אבל מקקיין הלך ובא מקק.לא צריך שקלינטון או אובמה יסמפטו את ביבי צריך שקצת יפחדו ממנו. עכשיו יש משימה לאוהדי ישראל באמריקה להפוך את אובמה לבמבה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133137 | |
אריק, יש לזכור שאובמה אינו ארה''ב | |
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 21:07) בתשובה לאריק פורסטר | |
אריק, פשוט נחכה בסבלנות לראשוני העיתונאים המבקרים את אובמה הם יהיו נחשון שיפרוץ את סכר הסוכר שעוטף אותו והביקורת עליו תתפרץ מכל עבר. למזלינו יש כבר אמריקאים בעלי תבונה ומוסר ששואלים עצמם האם נכון עשו שהובילו את אמריקה רחוק מדי שמאלה. הרפובליקנים מתחילים להרים ראש ולחזור ללב החברה. צמד 'ראפר'ים סטודנטים רפובליקנים מוצאים נתיב ללב הדור הצעיר באמריקה ובכל יום עוד אלפי איש מסתכלים ליו-טיוב שלהם http://www.youtube.com/watch?v=lkeZ2P4SiY8 , דרך אגב היום הוא נשא נאום פרווה, לא בשר ולא חלב. הוא לקח את כל הרע עם קצת טוב וערבב. מה שיזכרו מהנאום הזה הוא איך הוא ליקק למוסלמים ואמר שהם המציאו את העולם. חצי חציל | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133143 | |
אריק, יש לזכור שאובמה אינו ארה''ב | |
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 22:14) בתשובה לסתם אחד | |
ושהאיסלם הוא האם-אמא של הסובלנות | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=134207 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום שני, 22/06/2009 שעה 12:10) בתשובה לאריק פורסטר | |
לק''י העודף המסחרי של ישראל ברבעון האחרון בלבד הוא 2.8 מליארד דולר - זה יותר מהסיוע השנתי האחריקאי. הרבה יותר סביר שבלי הסיוע הישראלי ארה''ב תפורר כמו בריה''מ מאשר שיקרה משהו לישראל בעקבות הפסקת הסיוע האמריקאי. אליצור | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=134208 | |
זה לא כל כך פשוט | |
דוד סיון (יום שני, 22/06/2009 שעה 12:29) בתשובה לסתם אחד | |
הסיוע הוא בעיקר ביטחוני ואילו העודף כולל גם תחומים אחרים. פרוש הדבר שויתור שלנו על הסיוע האמריקאי הוא גם ויתור על סיוע ביטחוני ברמה של איכות ואמינות (בעיקר שזה נמשך כבר עשרות שנים) שיהיה קשה לסדר עם מקורות אחרים. האלטרנטיבה היא כמובן להשקיע בפיתוח התעשיה הביטחונית וזה כבר יעלה הרבה יותר מהעודף המסחרי שהצגת. כמובן מדינת ישראל יכולה לעמוד בכך אבל זה יפגע ברמת החיים באופן משמעותי. אתה ודאי זוכר שנתניהו הצליח לקבל תשואות מהקונגרס בראשית הקדנציה הקודמת שלו בראשות הממשלה כאשר טען שאין צורך בסיוע. אני מעריך שזה לא הגיע לשלבים מעשיים בגלל החשש לפגיעה ברמת החיים וגם ברמת הביטחון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=134209 | |
זה לא כל כך פשוט | |
סתם אחד (יום שני, 22/06/2009 שעה 13:22) בתשובה לדוד סיון | |
לק''י לכל דרך שתבחר יש מחיר. אני טוען שהמחיר של התנתקות מארה''ב הוא בהחלט בגדר הסביר והשקעה בטוחה שתואיל לנו מאוד בטווח קרוב וכל שכן הרחוק. לטעמי מן הראוי לחפש לנו בעלי ברית אחרים במקום האימפריה השוקעת. ליברמן הולך בכיוון כאשר הוא מטפח את הקשרים עם רוסיה. צריך כמובן לטפח את הקשרים גם עם ההודים ועם אוקראינה ועוד. כמו כן לטעמי מן הראוי שבנק ישראל יפסיק לקנות ולהחזיק דולרים אמריקאים ויתחיל לקנות מטבעות אחרים כמו יורו, יין יפני, דולר אוסטרלי, דולר קנדי, פרנק שויצרי, ועוד מטבעות מתאימים הנמצאים במערכת הבין לאומית. אין שום סיבה שמדינת ישראל תחזיק אחוז כל כך גבוה מהיתרות שלנו במטבע המתפורר הזה. זה סיוע חינם לאמריקאים אבל מאוד מזיק לנו. התנתקות צבאית, כלכלית, מדינית, וחברתית מארה''ב רק תעשה לנו טוב והיא אינטרס עליון שלנו. ארה''ב היא מדינה בשקיעה מהירה ועלינו להתרחק ממנה בכל המובנים במהירות האפשרית כדי שלא תגרור אותנו יחד איתה לתהום לאבדון ולהתפרקות. אליצור | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=134212 | |
זה לא כל כך פשוט | |
דוד סיון (יום שני, 22/06/2009 שעה 15:37) בתשובה לסתם אחד | |
אני חולק על טענתך שזה יואיל בטווח הקצר. הרי זו הסיבה שכתבתי את הודעתי. אני מסכים שבטווח הארוך ראוי שנפזר את הביצים ביותר סלים... אבל צריך להדגיש שחפזון בהתנתקות עשוי לפגוע בביטחון (כפי שאנחנו רגילים). אני גם לא בטוח שהכלכלה האמריקאית היא בשקיעה... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=134237 | |
זה לא כל כך פשוט | |
סתם אחד (יום שני, 22/06/2009 שעה 18:12) בתשובה לדוד סיון | |
יש כמה מדינות שישמחו למכור לישראל נשק . ובאשר לתחכום גם לזה יש תשובות . תעשיות תוכנה אלקטרוניקה והייטק בישראל ישמחו מאד . גם סין רוסיה אוקראינה וצרפת . האמריקאים לא יחזרו על השגיאה של דה-גול בשנת 1967 . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132974 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 18:17) בתשובה לאריק פורסטר | |
ככה אתה קובע דיעה על מדינה? איך בדיוק אתה קובע ש'יש סנטימנט גזעני נגד אובמה בארץ' לפי מה ש'הפודל החכם של הימין האוונגליסטי בארה''ב' כותב??? אתה לא חושב שאתה צריך יותר שכל כדי להיות בטוח בקשר בין שתי הטענות? אם החכם פוגע בך אז תהיה דוגרי ותגיד את זה,אבחל אל תנסה להכניס לו מאחורה! עוד מעט תגיד שבני הזורע גזענים כי הם מגדלים ברפתות ממוחשבות פרות שחורות.אתה פורץ פירצה לפשיסטים לשנוא את בני הקיבוצים! יושקה מהזורע | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133359 | |
חכם חזק !!!!! | |
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 17:49) בתשובה לסתם אחד | |
כל הכבוד ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133375 | |
חכם חזק !!!!! | |
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 21:47) בתשובה לסתם אחד | |
רק טרול כמו החוכם מתכתב עם עצמו, ונותן לעצמו קומפלימנטים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133471 | |
חכם חזק !!!!! | |
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 22:35) בתשובה לסתם אחד | |
רק טרול כמוך מאשים את החכם סתם כך משום שאתה לא יכול להתמודד מולו. חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132980 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 18:38) בתשובה לאריק פורסטר | |
יהודי ארצות הברית חוששים לעורם. הם לא מעיזים להתבטא בגלוי נגד מגמות אנטישמיות פן יאשימו אותם בבגידה. כך היה במלחמת העולם השניה. הם לא העזו לפצות פה. במקרה שהיתי בארצות הברית בעת חסימת תעלת סואץ ואז הופיעו סטיקרים: WE NEED OIL NOT JEWS מורגשת אנטישמיות משמעותית בארצות הברית והיהודים מלקקים לפי המתכונת של הציבור הנאור הישראלי.זבל חוצות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133103 | |
אז מה? האנטישמיות שוב עולה בגלל יהודים? | |
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 14:30) בתשובה לסתם אחד | |
אולי היא עולה בגלל אובמבה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133181 | |
אז מה? האנטישמיות שוב עולה בגלל יהודים? | |
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 16:54) בתשובה לסתם אחד | |
לוי האנטישמיות מקננת באופן קבוע אצל גויים רבים. בכל הזדמנות היא מופעלת נגד יהודים תוך שמוש במצוקה כל שהיא המגפה השחורה חוסר נפט גיהד מוסלמי משבר כלכלי וכו' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132948 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 7:04) בתשובה לסתם אחד | |
לארה''ב גם אין כוח לכפות על ישראל כלום. ישראל כיום היא מעצמה צבאית וגרעינית ואין לזלזל בכוחה. ליברמן כבר חותר להבנות עם רוסיה ואי אפשר יהיה לבודד את ישראל בעולם. עם הסברה נאותה, שכנראה שתינקט, מצבה של ישראל יובן בעולם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132959 | |
אריה עירן אומר | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 10:06) בתשובה לסתם אחד | |
לארצות הברית יש יכולות שיכולות לפגוע חזק בישראל . אבל כמו לכל מעשה גם לזה יש מחיר . מה שנשיא אמריקאי כדאי שישאל את עצמו זה ''האם המחיר לארצות הברית קטן או גדול מהתועלת'' אריה עירן . אם ישראל תיאלץ לפנות לרכישת נשק אצל הרוסים יצטערו האמריקאים מאד . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133012 | |
יש לך הנחות מרחיקות לכת | |
סתם אחד (יום שלישי, 02/06/2009 שעה 17:40) בתשובה לסתם אחד | |
מנין לך שישראל מעצמה גרעינית? בגלל שוענונו התמהוני אמר כך? לי נדמה שגרעינותה של המדינה הוא תרגיל היחצ''נות הגדול ביותר שנעשה אי פעם. ממה נפשך - אירן, מדינה בעלת משאבים בלתי מוגבלים ומדענים יוצאים מהכלל מנסה כבר שנים לייצר פצצה מוסלמית וטרם הגיעה לכך. לעומתה, אנו מתבקשים להאמין שישראל של שנות ה-60, מדינה עניה עם כור אטומי זעיר בדימונה, הצליחה לצבור מאגר של מאות פצצות אטום ומימן. לי נראה שמחלתו של וענונו מדבקת, כי היום המדינה מלאה במיליונים של תמהוניים כמוהו שמאמינים באגדות האחים גרים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132889 | |
רגע של אמת? | |
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 18:52) | |
האם שמתם לב שעריקאת, לשונו של עראפאת , הכריז היום כי זכות השיבה היא אבן יסוד בשלום המתהווה? אולי בכל אופן למרות מאמצי השמאל שלנו ושלום עכשיו עם 4 אימהות חורגות מגיע רגע האמת והוא חשוף לאויר העולם המתחמם כל הבלונים יתפוצצו כולל אובמבה ויהיה שמח משני צידי הירדן עם טרנספר בהסכמה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=133020 | |
רגע של אמת? | |
סתם אחד (יום שלישי, 02/06/2009 שעה 23:56) בתשובה לסתם אחד | |
אפשר לסקל את אבן היסוד הזאת ולסכל את סכנת השלום שעריקאת ואבו מאזן מאיימים עלינו כלהזמן. אובמה יכול להיות מחט טובה לפיצוץ הבלון, שלא מרצונו, כמובן. צודק תמיד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132896 | |
מהימין הקיצוני מייל | |
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 19:37) | |
* כל הזמן משתמשים באמצעי התקשורת להפיץ את שנאת ישראל, כולל תוכניות לעודד עבריינות, * מייללים שהתקשורת היא שמאלנית כתירוץ לחוסר הצלחה בגיוס אהדת הציבור, * מפיצים אגדות על המציאות גם לאחר שהם מגלים שהן מופרכות (אגדת הריבוי הטבעי למשל), * דואגים לספק ''וילה רחבת ידיים'' לדיירים בשטחים לא שלהם בגלל הצפיפות שאולי תהיה בעוד כך וכך שנים, אבל שוכחים את הצפיפות של יהודי בני ברק, * קודם עוברים על החוק, אחר כך פוגעים באוכפי החוק ואז דורשים את הפיכת השרץ לחוקי. כל הדברים האלה כדי למנוע את קיום האינטרסים של עם ישראל...! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132973 | |
לא מובן מה כתבת כאן | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 18:11) בתשובה לסתם אחד | |
איך זה בכלל משפיע על הקיבוץ שלי? יושקה מהזורע | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=132981 | |
[•] מהימין הקיצוני מייל | |
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 18:49) בתשובה לסתם אחד | |
לוי מדינת ישראל היא לא מדינת חוק היא [•]... אניני טעם מדברים על [•]... חביבי במדינת ישראל מאות אלפי מבנים בלתי חוקיים של ערבים והחולרות המפליצים את סיסמת שלטון החוק לא נוקפים אצבע . ערימת חולרות אנטישמיות. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |